Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isot pojat uimahallissa naisten puolella

Vierailija
26.05.2019 |

Tiedän, että on kestoaihe, mutta silti jaksaa ihmetyttää... Tänään olin tyttöjeni kanssa Leppävaaran maauimalassa ja eiköhän siellä ollut suihkuhuoneessa joku äiti noin kolmasluokkalaisen pojan kanssa. Poika oli itse visusti uimahousut jalassa ja sen näköinen, että hävettää olla alastomien naisten ja tyttöjen keskellä.
Oikeesti, älkää tuoko kouluikäisiä poikianne naisten puolelle.

Kommentit (622)

Vierailija
301/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä tyttöjen vanhemmat syyttävät poikien äitejä siitä, että he näkevät vain oman puolensa asiasta, mutta syyllistyvät itse aivan samaan!

En ymmärrä sellaista mustavalkoisuutta alkuunkaan. Jos jonkun 7v on vielä avuton, arka, ei osaa lukea jne. Mitä se haittaa että tällainen poika tulee naisten puolelle? Jos joku tuttu tyttö sattuu olemaan siellä, niin en usko että on hänellekään ongelma, ELLEI vanhempi tee siitä ongelmaa.

Minua ei henk koht haittaisi vaikka olisi yhteissaunat ja pukkarit, kuten esim Keski-Euroopassa. Ei sielläkään ihmisiä haittaa, joten miksi Suomessa, jossa iät ja ajat käyty alasti saunassa miehet ja naiset yhdessä?

Kyllä on herkkää porukkaa tänne kerääntynyt. No, vauvallehan onkin kerääntynyt ne pahimmat mielensä pahoittajat, joten ei sikäli yllätä...

Kyllä se haittaa sitä ilmeisen vajaan 7v poikasi luokkatoveria. Eli todistat vain että nuo tyttöjen vanhemmat ovat aivan oikeassa.

Kyllä meidän pojan eskarissa olivat koko ryhmä samassa pukkarissa.. Varhaiskasvatuksen ammattilaiset mukana..

Vierailija
302/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä tyttöjen vanhemmat syyttävät poikien äitejä siitä, että he näkevät vain oman puolensa asiasta, mutta syyllistyvät itse aivan samaan!

En ymmärrä sellaista mustavalkoisuutta alkuunkaan. Jos jonkun 7v on vielä avuton, arka, ei osaa lukea jne. Mitä se haittaa että tällainen poika tulee naisten puolelle? Jos joku tuttu tyttö sattuu olemaan siellä, niin en usko että on hänellekään ongelma, ELLEI vanhempi tee siitä ongelmaa.

Minua ei henk koht haittaisi vaikka olisi yhteissaunat ja pukkarit, kuten esim Keski-Euroopassa. Ei sielläkään ihmisiä haittaa, joten miksi Suomessa, jossa iät ja ajat käyty alasti saunassa miehet ja naiset yhdessä?

Kyllä on herkkää porukkaa tänne kerääntynyt. No, vauvallehan onkin kerääntynyt ne pahimmat mielensä pahoittajat, joten ei sikäli yllätä...

Kyllä se haittaa sitä ilmeisen vajaan 7v poikasi luokkatoveria. Eli todistat vain että nuo tyttöjen vanhemmat ovat aivan oikeassa.

Kyllä meidän pojan eskarissa olivat koko ryhmä samassa pukkarissa.. Varhaiskasvatuksen ammattilaiset mukana..

Missä tuollaista????? Kivat traumat jäänyt varmasti kaikille. Varsinaisia ammattilaisia.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä riittää kaikenlaista idioottia.

Vierailija
304/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No riippuu ihan lapsesta. Minulla 12v poika jolla on adhd ja ei pärjää yksikseen miesten puolella niin otan mukaan naisten puolelle. Ja ihan ilman uimahousuja on ja peseytyy kunnolla.

Tällaisten takia jouduttiin viimeksi jättää menemättä. Tyttäreni ei suostunut tulemaan koska naisten pesutiloissa rinnakkaisluokan poika.

Pitäiskö sun miettiä muitakin?

Aika suvaitsematonta. Mistä sinä tiedät, että poika ei sillä hetkellä tuntenut itseään tytöksi?

Muutenkin on naurettavaa nähdä, että unisex-vessojen vieressä on aina naisten vessa. Päättäkää jo. Jos haluatte päästää sen transunaisen miesten vessoihin, niin silloin myös teidän pitäisi olla valmiina katsomaan miehiä naisten tiloissa.

Vierailija
305/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis. Minulla on eskarissa oleva poika ja hänen pienempi sisarensa. Emme ole paljon käyneet uimahallissa ja meidän halli on aika sekava (kaksikerroksinen pukkari jne). Ollaan menossa la uimaan. Enkö voi ottaa siis poikaa mukaani vaan laitan hänet yksin toiselle puolelle? Ei osaa vielä lukea. Esim ohjeita tms.

Onko alapeukut "et saa ottaa"?

Ehkä vain pitää olla menemättä ettei vahingossakaan loukkaa ketään.... :D

Vierailija
306/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis. Minulla on eskarissa oleva poika ja hänen pienempi sisarensa. Emme ole paljon käyneet uimahallissa ja meidän halli on aika sekava (kaksikerroksinen pukkari jne). Ollaan menossa la uimaan. Enkö voi ottaa siis poikaa mukaani vaan laitan hänet yksin toiselle puolelle? Ei osaa vielä lukea. Esim ohjeita tms.

Ilmeisesti täällä Käkkäläjärveläiset ämpärissä kasvaneet tyttöjen äidit/entiset tytöt ovat sitä mieltä että ei voi ottaa eskari-ikäistä poikaa naisten puolelle. Johan hän on jo ekaluokkalainen ensi syksynä!

Vierailija
307/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleeni näistä eri sukupuolta olevista siivoojiista, että onko teidän uimahalleissa niin että siivooja tulee puku- ja pesuhuoneeseen tietyllä kellonajalla ja silloin asiakkaiden tulee olla peitettyinä?

Kerran paikallisessa hallissa olin ilkosillani kun nuori nainen tuli mopin kanssa sisään (onneksi oli perse sinne päin) ja näytti ihan pöyristyneeltä. Eli minä kait toimin väärin, mutta olin ensi kertaa paikalla enkä tuosta käytännöstä tiennyt.

Vierailija
308/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan sitä päivää kun naistenkin pukuhuoneita tulee siivoamaan vastakkaisen sukupuolen edustaja! Miten olis 60v hopeakettu sinne samoihin tiloihin kun kuljette alasti? Voi jeesus sitä itkun määrää mikä tästä seurais..

Kyllä niitä miessiivoojia on ollut jo monta kertaa. Samoin jos naisten suihkuhuoneen lattiakaivo menee tukkoon, niin kyllä sitä tulee miespuolinen huoltomies avaamaan. Kieltämättä koomisen näköistä joskus kun mies tekee työtään ja joukko alastomia tyttöjä ja naisia kerääntyy siihen hänen ympärilleen, koska se on niin jännittävää nähdä mikä sen lattiakaivon tukoksen on aiheuttanut.

En usko koska itkua ja valitusta ei ole näkynyt, ja sitä varmasti näkyisi

Älä viitsi, itse olen monesti uimahallissa törmännyt miessiivoojiin naisten puolella. Aina ovat varoittaneet että ”miessiivooja tulossa”. Ei kukaan ole valittanut koska ei ne tirkistele vaan tekee työtään. Niinkuin miesgynet ja naisurologit/andrologit. Jos et tätä sinulle sataan kertaan sanottua ymmärrä, v4jautesi on ilmeinen. Saa jopa 2v tasolla olevat kehitysvammaiset näyttämään neroilta.

Mutta mites nämä 6v tytöt tai jopa vanhemmat kestää sen että miespuolinen siivooja tulee sinne suihkutilaan? Kyllä tässä nyt tehdään kärpäsestä härkänen. Enkä tarkoita sitä että 12v poikien pitäisi olla naisten puolella aina suihkussa, mutta jos ekaluokkalainen on naisten puolella, niin mitä väliä?

Vierailija
309/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että nämä äidit loukkaantuvat enemmän kuin tytöt...

Vierailija
310/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on niin että maailma pyörii tyttölasten ympärillä.

Vierailija
311/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallilla voisi olla mies ja naispuoliset avustajat joiden tuella nämä isommat erityislapset selviytyisivät pesu- ja pukeutumistiloissa. Ei yli 7-vuotiasta voi viedä toisen sukupuolen tiloihin.

Vierailija
312/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon Euroopassa kylpylöissä olleena ja muutenkin maailmaa nähneenä, naurattaa tämä vaahtoaminen...

Vierailija
313/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se kamalaa jos näiden Curling-vanhempien tytöt joutuisivat kokemaan tuollaista. Että 7v poika on samassa pukkarissa.

Vierailija
314/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan sitä päivää kun naistenkin pukuhuoneita tulee siivoamaan vastakkaisen sukupuolen edustaja! Miten olis 60v hopeakettu sinne samoihin tiloihin kun kuljette alasti? Voi jeesus sitä itkun määrää mikä tästä seurais..

Kyllä niitä miessiivoojia on ollut jo monta kertaa. Samoin jos naisten suihkuhuoneen lattiakaivo menee tukkoon, niin kyllä sitä tulee miespuolinen huoltomies avaamaan. Kieltämättä koomisen näköistä joskus kun mies tekee työtään ja joukko alastomia tyttöjä ja naisia kerääntyy siihen hänen ympärilleen, koska se on niin jännittävää nähdä mikä sen lattiakaivon tukoksen on aiheuttanut.

En usko koska itkua ja valitusta ei ole näkynyt, ja sitä varmasti näkyisi

Älä viitsi, itse olen monesti uimahallissa törmännyt miessiivoojiin naisten puolella. Aina ovat varoittaneet että ”miessiivooja tulossa”. Ei kukaan ole valittanut koska ei ne tirkistele vaan tekee työtään. Niinkuin miesgynet ja naisurologit/andrologit. Jos et tätä sinulle sataan kertaan sanottua ymmärrä, v4jautesi on ilmeinen. Saa jopa 2v tasolla olevat kehitysvammaiset näyttämään neroilta.

Kun miesten puolelle tulee naissiivooja, niin se ei koskaan varoita tulostaan. Ilmeisesti siksi, että miehet eivät ole yhtä kirkumaherkkiä.

Vierailija
315/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat täällä huolissaan osaako pikkupoika käydä yksin saunassa ja suihkussa.

Enemmän olisin huolissaan siitä osaako hän reagoida voimakkaasti apua huutamalla siihen kun vieras mies tunkee koskettelemaan, tai yrittää kuljettaa vessoille tms. näkösuojaan. Jos lapsi on vielä niin pieni että vain jäätyy em. tilanteissa, niin on aivan liian pieni pyörimään tuolla hörhöjen seassa yksin.

Uimahallin suihkutiloista jos mistä noita tapauksia löytyi ainakin lapsuudessani riittämiin.

Luuletko oikeasti, ettei muut pukuhuoneessa olevat miehet puuttuisi tilanteeseen? Ylipäänsä sairas on sun kuvitelmasi, että uimahallissa on naisten ja petojen puolet, muttei normaaleja miehiä ollenkaan...

Vierailija
316/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon Euroopassa kylpylöissä olleena ja muutenkin maailmaa nähneenä, naurattaa tämä vaahtoaminen...

4 eri maassa asuneena ja noin 70 maassa matkailleena minä taas en ihmettele yhtään. Monissa maissa edes yli 7-vuotiaat eri sukupuolta olevat sisaret eivät halua kylpeä yhdessä.

Vierailija
317/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se kamalaa jos näiden Curling-vanhempien tytöt joutuisivat kokemaan tuollaista. Että 7v poika on samassa pukkarissa.

Öö? Siis sanot, että tytöt ovat curlingia, jos eivät pidä isoista pojista, joita äidit tyttöjen/naisten puolelle tuovat. Mitäs ne sinne tuodut pojat sitten ovat, kun ne sinne pitää mukana tuoda äidin kyljessä?

Vierailija
318/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten puolella oli naissiivooja ja kyllä hävetti kun oma 4cm katkarapu oli esillä

Vierailija
319/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis järkeilet, että on mielensä pahoittaja, jos tyttö ei halua suihkutilaan naisten puolelle isoja poikia? Mutta siis äiti ei ole mielensä pahoittaja, jos hän loukkaantuu siitä, ettei saa sääntöjä/tyttöjen intiimisuojaa rikkoa oman poikansa poikkevan tilanteen takia ?

Vierailija
320/622 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako opetaa häpeämään vartaloaan? Alastomuus on luonnollista eikä sen pitäisi aiheuttaa tuollaisia estoja.

Voiko joku olla näin yksinkertainen?

Oon kyllä samaa mieltä. Miksi tarvii kroppaa hävetä. Ja nykyäänhän ollaan niin unisex, niin unisex muutenkin