Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies meinaa myydä autoni

Ärsyyntynyt
26.05.2019 |

Olen huolissani luonnosta ja ilmastonmuutoksesta. Olen myös kiinnostunut kasvissyönnistä, mikä jostain syystä ärsyttää miestäni. Olen yrittänyt saada miehenkin kasvissyöjäksi, mikä tuntuu olevan vaikeaa.

Nyt mies suuttui ja sanoi myyvänsä toisen automme. Sanoi, että kasvissyöjä voi vähentää hiilijalanjälkeään tästä lähtien pyöräilemällä. Minulla on työmatkaa melkein kymmenen kilometriä, enkä mitenkään voi suostua tuohon. Mitä ihmettä minä teen tuon uppiniskaisen miehen kanssa?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu sanoa: meillä mies meinaa myydä autoni.

Koska kielioppi.

Mies aikoo myydä auton, meinaaminen ei ole ihan täydellistä kirjakieltä.

Vierailija
22/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se sun nimissä on niin ei voi myydä.

Molemmat ovat miehen nimissä. Minulla on niin pienet tulot, ette minulla ole varaa pitää autoa. Pitääkö tässä sitten vaan antaa miehelle periksi. Harmittaa kauheasti.

Ei vaan jätä se sika. Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.

Kenen lompakolla ap sitten loisisi? 

Eikö tuo mielestänne ole kiristystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerta molemmat autot on miehen, sulla ei oo asiaan mitään sanomista. Mies saa myydä vaikka molemmat jos tahtoo.

Totta. Toki toisenkaan ei ole mikään pakko tuollaisen miehen kanssa elää.

Vierailija
24/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerta molemmat autot on miehen, sulla ei oo asiaan mitään sanomista. Mies saa myydä vaikka molemmat jos tahtoo.

Miehen ei tarvitse elää loisija naisen kans. Ostakoot oman auton.

Vierailija
25/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos auto on nimissäsi, siinäpä uhoaa. Joka tapauksessa suosittelen lisäämään pyöräilyä sekä kunto että luonto kiittävät. 10 km suuntaan kauniina kesäpäivänä ei ole matka eikä mikään. Toisekseen, kannattaisi lopettaa aikuiselle ihmiselle omien elintapojen tuputtaminen. Voit tehdä kasvisruokaa ja mies tehköön oman sapuskan, jos ei kelpaa.

Entäs talven liukkailla 10 km pyöräily?

Vierailija
26/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos auto on nimissäsi, siinäpä uhoaa. Joka tapauksessa suosittelen lisäämään pyöräilyä sekä kunto että luonto kiittävät. 10 km suuntaan kauniina kesäpäivänä ei ole matka eikä mikään. Toisekseen, kannattaisi lopettaa aikuiselle ihmiselle omien elintapojen tuputtaminen. Voit tehdä kasvisruokaa ja mies tehköön oman sapuskan, jos ei kelpaa.

Eikö julkiset kulje?

Vierailija
27/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö julkiset kulje?

Ei täällä haja-asutusalueella mitään julkisia ole.

Vierailija
28/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nastarenkaat. Kyllä monet pyöräilee tollasia työmatkoja vuoden ympäri.

Vierailija
29/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ei tarvitse elää loisija naisen kans. Ostakoot oman auton.

Vapaaehtoisuuteenhan kaikki suhteet perustuu. Mikäli arvot ovat noinkin kaukana toisistaan niin tosiaan kannattaa pistää lusikat jakoon.

Vierailija
30/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat omiin nimiin mopon.

Vierailija
31/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinavikaiset on ollut aina myymässä puolison omaisuutta?

Vierailija
32/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi täysin keksitty juttu.

Vierailija
33/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kai ottaa sinulle hyvän henkivakuutuksen!

Vierailija
34/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sähkömopo.

Vierailija
35/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos olisin tuo autot omistava ja niitä myyvä mies, niin kaupantekijäisijä antaisin tuollaisen ituja puputtavan harpun. Kerran on noin estoinen otus, niin ei varmasti voi olettaa saavansa edes kakkosta. Ei muuta kuin harppu viikattuna takakonttiin ja uuden omistajan kanssa kahville ja tekemään luovarit.

Olisi varmasti tuon miehen elämän parhaita päiviä, kun kaksi riesaa poistuu taloudesta samalla oven aukaisulla.

Vierailija
36/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu sanoa: meillä mies meinaa myydä autoni.

Koska kielioppi.

Ei vaan: Mies aikoo myydä toisen autoistansa / Mies aikoo myydä minun käytössäni olevan autonsa

Vierailija
37/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yrität käännyttäämiestä kasvissyöjäksi? Kasvissyönti on ekologisempaa, mutta et voi alkaa käännyttää toista.

Vierailija
38/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2/5 tästä miesvihaprovosta. 2 ainoastaan siitä , että tähän on saatu ympättyä mukaan ilmastoahdistus ja kasvissyöminen. 

Tämä oli kyllä enemmän vihervassari provo :D

Tyhmä vihervassari sanelee muille miten pitää elää, mutta kun pitää mennä oman mukavuusalueen ulkopuolelle... ei suostu :)

Vierailija
39/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta saa sellaisen käsityksen, että ilmastonmuutoshuolesi ja kiinnostuksesi kasvissyöntiin ovat edenneet siihen pisteeseen, että käännytät kenties asiattomin keinoin miestäsi kasvissyöjäksi. Vaikka itse olisi jostain huolissaan, jatkuva syyllistäminen tai jankkaaminen ei auta muita muuttumaan samanlaisiksi. Toinen ihminen ei voi saada toista nalkuttamalla liikkumaan, laihtumaan, jne. Se päätös pitää tehdä itse. Sama pätee tässä. Ilmeisesti miehellä on nyt sietokyky ylittynyt ja on päättänyt osoittaa ettei oma toimintasikaan täysin vihreiden arvojen mukaista ole. Tulotasoeronne antaa hänelle tähän samanlaiseen leikkiin alentumiseen täydelliset aseet.

Vierailija
40/41 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesta saa sellaisen käsityksen, että ilmastonmuutoshuolesi ja kiinnostuksesi kasvissyöntiin ovat edenneet siihen pisteeseen, että käännytät kenties asiattomin keinoin miestäsi kasvissyöjäksi. Vaikka itse olisi jostain huolissaan, jatkuva syyllistäminen tai jankkaaminen ei auta muita muuttumaan samanlaisiksi. Toinen ihminen ei voi saada toista nalkuttamalla liikkumaan, laihtumaan, jne. Se päätös pitää tehdä itse. Sama pätee tässä. Ilmeisesti miehellä on nyt sietokyky ylittynyt ja on päättänyt osoittaa ettei oma toimintasikaan täysin vihreiden arvojen mukaista ole. Tulotasoeronne antaa hänelle tähän samanlaiseen leikkiin alentumiseen täydelliset aseet.

Niin näyttää olevan, vaikka hyvää minä vain tarkoitan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän