Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset on laitettu kärsimään enemmän lasten hankkimisesta? Ensin kuukautiset, sitten raskaus, synnytys ja synnytyksen jälkeen

Vierailija
26.05.2019 |

Lapsen hoito jää ensisijaisesti äidin vastuulle ja mies saa elää normaalia elämäänsä niinkuin ennenkin.

Miehen vartalo ja elämä ei kärsi ollenkaan niin lapsen hankkimisesta kuin äidin. Miksi pitää olla näin. 😕

Kommentit (121)

Vierailija
61/121 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet elävät lyhyemmän elämän, nainen ehtii sekä tehdä jälkeläisiä että elää mukavaa mummuelämää kolmekymmentä vuotta.  Miehet puolustavat asuinseutua, hankkivat lihaa ja uusia keksintöjä, naiset säilyttävät jo saatua, elämää ja kotia. Niin se on mennyt ja näinhän se menee usealla eläimelläkin. Sitä paitsi ei raskauden tarvitse tuhota vartaloa, jos liikkuu ja ei lihota itseään. Se on pitkälti elintavoista kiinni. Tunnen lestadiolaisäitejä, jotka ovat kymmenien raskauksien jälkeen kuin tyttösiä vielä.

Synnytys viimeistään voi pilata naisen vartalon.

Niin sotiminenkin!  Ja usein vei mieheltä hengen tai ainakin mielenterveyden loppuajaksi!

Sota vammauttaa myös lapsia ja naisia, mutta silti naiset joutuvat pitämään kaikesta huolen. Myös niistä sodassa vammautuneista miehistä, vaikka itsekin olisivat vammautuneet vielä pahemmin.

Miehet läheteään etulinjaan ja naiset ja lapset pyritään viemään turvaan muualle, ainakin Suomessa tehdään näin. Aina lapset ja naiset pelastetaan ensin, jos jää tilaa esim. pommisuojassa, niin miehiä otetaan myös. Miehet uhrataan, koska vain naiset voivat jatkaa sukua ja synnyttää, siksi heistä on pidettävä huolta. Mies voi siittää koko populaation uudestaan, jos on tarpeeksi synnytysikäisiä naisia. Koko systeemin tarkoitushan on vain viedä geeniperimää eteenpäin. Steriilit ja mahot naiset joutavat silloin myös uhrattavaksi.

Meillä ei ole hyvään toviin ollut mitään sotia. Miksi ihmeessä meidän pitäisi elää jatkuvassa pelossa ja olla varautunut toistaiseksi tuntemattomaan uhkaan?

Meillä on Suomen armeija, joka pakottaa jokaisen miehen vuodeksi siviilipalvelukseen, vankilaan tai suorittamaan armeijapalvelusta, pois lukien sairaat tms. Eli miesten on pakko, nainen saa päättää synnyttääkö ja meneekö suhteeseen. Kuukautiset saa pois lääkkeillä jne. Naisilla on vaihtoehtoja.

Eikö enää voi käydä sivaria? Osa miehistä on alkanut uutisten perusteella keskeyttämään armeijan tai saa automaattisesti hylyn. Voithan sinäkin tätä myöten keskeyttää, jos olet menossa armeijaan :D

Kukas sitten puolustaa näitä pelokkaita aisia, jotka pelkäävät jopa synnyttämistä?

Minua ei ole kyllä kukaan puolustanut ja omat ruokanikin olen aina aikuisiällä itse hankkinut 🤔 missä näitä miehiä on jotka puolustavat ja tuovat minulle ruuan?

Poliisilaitoksissa, vartioina, sotilaina, tullimiehinä, palomiehinä, vanginvartioina. Toivottavasti säästyt oikealta sodalta, minä en. Isäni ja enoni kuolivat puolustaessaan sinullekin tätä Suomea, jossa voit marmattaa rauhassa.

Mulla kuoli sodassa mummo ja kaksi tätiä, ei yhtään miespuolista sukulaista. Naisia työskentelee poliiseina, ja kaikissa muissakin mainitsemissasi ammateissa ;)

Vierailija
62/121 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin vain silti miehet tekee nykyäänkin kolminkertaisesti itsemurhia. Ei se miehisiin odotuksiin vastaaminen aina mitään herkkua ole. Toki tämäkin käännetään jotenkin vain miesten omaksi viaksi.

Miehinen odotuksiin vastaaminen = eei osaa lukea kunnolla eikä puhua, syrjäytynyt, makaa sohvalla ja muut elättää. Oi kuinka onkin vaikeaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/121 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska nainen lankesi Käärmeen viekoitteluun ja söi kiellettyä hedelmää, joten Herra rankaisi naista.

Ei pidä paikkaansa, raamatussa vääristellään asioita. Mm että jumala on muka maskuliininen olento, vaikka näinhän ei ole. Tämmöistä se nyt vain on kun pekästään miehet kirjoittavat historiaa... Aina löytyy syyllinen naisista ;)  Oikeasti kaiken pahan sai aikaan miehet.

Raamattu ei tee naisesta suurempaa syyllistä lankeemusasiassa, päinvastoin. Kumman luo Jumala meni lankeemuksen jälkeen ensimmäiseksi? Aadamin. Mitä Aadam sanoi? "Vaimo, jonka (SINÄ!) annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin" Aadam yrittää vierittää vastuuta itseltään jopa vihjaamalla Eevan lisäksi jopa Jumalaa syylliseksi, koska antoi hänelle tällaisen vaimon joka antoi kielletyn hedelmän hänelle. Hän on tässä ikään kuin uhri. Jumalan vastaus kaikkeen kuitenkin on, että Aadamin päälle laitettiin kaikki synnin seuraukset: kuolema, vaivannäkö, orjantappurat tulivat Aadamin kautta, ja koko maa kirottiin Aadamin synnin takia, ei Eevan. Eevalle taas annettiin uuden elämän toivo, joka tulisi kuitenkin synnytyskipujen kautta. Itseasiassa Eeva sai oman nimensä vasta syntiinlankeemuksen jälkeen, ja nimi tarkoittaa elämää/elävää. Ennen syntiinlankeemusta häntä kutsuttiin miehettäreksi. Myös uuden testamentin puolella korostetaan, että kuolema tuli miehen kautta. Ja että nainen petettiin, miestä ei petetty. Koska miehen synti oli tietoisempi, nainen taas petettiin näkemään hedelmän syöminen hyvänä asiana: "Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi."  Se on yhä se sama Aadamin mieli, joka näkee naisen suurempana syyllisenä, vaikka Raamattu ei niin opeta. Näin sanoakseni, kun tähän nyt Raamattu otettiin mukaan.

Se on suomeksi Aatami ja Eeva, tai englanniksi Adam, ja Eve, ei Aadami ja Eeva.

Raamatn on kirjoittaneet miehet, ja siksi siihen ei voi luottaa yhtään. 

Vierailija
64/121 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kysymys on, miksi naiset naiset haluavat elää niin, että asettaa miehet helpompaan asemaan?

Vierailija
65/121 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on jotain tasa-arvoa. Miehen pitää olla jotain saadakseen naisen synnyttämään tälle lapsia. Naisen ei tarvitse tehdä ns. mitään päästäkseen raskaaksi. Joudut käymään läpi raskauden ja synnytyksen, mutta sen vastapainoksi olet se, joka päättää saadaanko lapsi vai ei.

Vierailija
66/121 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologia on epäreilua, mutta onhan se kumma että evoluutio on tehnyt ihmisen synnytyksen niin kivuliaaksi ja vaikeaksi prosessiksi että jotkut kuoleekin siihen. Luulisi luonnon olevan sen verran fiksu että oman suvun jatkaminen olisi helpompaa

Vierailija
67/121 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ap pysyvä hoitopaikka, mieluummin sellainen missä netin käyttö kielletty. Kun paskaa jauhaa monta vuotta putkeen ja kuvittelee omistavansa vauvapalstan typerine tarinoineen, on parempi poistua sinne missä päivä ei paista.

Vierailija
68/121 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet elävät lyhyemmän elämän, nainen ehtii sekä tehdä jälkeläisiä että elää mukavaa mummuelämää kolmekymmentä vuotta.  Miehet puolustavat asuinseutua, hankkivat lihaa ja uusia keksintöjä, naiset säilyttävät jo saatua, elämää ja kotia. Niin se on mennyt ja näinhän se menee usealla eläimelläkin. Sitä paitsi ei raskauden tarvitse tuhota vartaloa, jos liikkuu ja ei lihota itseään. Se on pitkälti elintavoista kiinni. Tunnen lestadiolaisäitejä, jotka ovat kymmenien raskauksien jälkeen kuin tyttösiä vielä.

Niin sotiminenkin!  Ja usein vei mieheltä hengen tai ainakin mielenterveyden loppuajaksi!

Sota vammauttaa myös lapsia ja naisia, mutta silti naiset joutuvat pitämään kaikesta huolen. Myös niistä sodassa vammautuneista miehistä, vaikka itsekin olisivat vammautuneet vielä pahemmin.

Miehet läheteään etulinjaan ja naiset ja lapset pyritään viemään turvaan muualle, ainakin Suomessa tehdään näin. Aina lapset ja naiset pelastetaan ensin, jos jää tilaa esim. pommisuojassa, niin miehiä otetaan myös. Miehet uhrataan, koska vain naiset voivat jatkaa sukua ja synnyttää, siksi heistä on pidettävä huolta. Mies voi siittää koko populaation uudestaan, jos on tarpeeksi synnytysikäisiä naisia. Koko systeemin tarkoitushan on vain viedä geeniperimää eteenpäin. Steriilit ja mahot naiset joutavat silloin myös uhrattavaksi.

Meillä ei ole hyvään toviin ollut mitään sotia. Miksi ihmeessä meidän pitäisi elää jatkuvassa pelossa ja olla varautunut toistaiseksi tuntemattomaan uhkaan?

Meillä on Suomen armeija, joka pakottaa jokaisen miehen vuodeksi siviilipalvelukseen, vankilaan tai suorittamaan armeijapalvelusta, pois lukien sairaat tms. Eli miesten on pakko, nainen saa päättää synnyttääkö ja meneekö suhteeseen. Kuukautiset saa pois lääkkeillä jne. Naisilla on vaihtoehtoja.

Eikö enää voi käydä sivaria? Osa miehistä on alkanut uutisten perusteella keskeyttämään armeijan tai saa automaattisesti hylyn. Voithan sinäkin tätä myöten keskeyttää, jos olet menossa armeijaan :D

Kukas sitten puolustaa näitä pelokkaita aisia, jotka pelkäävät jopa synnyttämistä?

Minua ei ole kyllä kukaan puolustanut ja omat ruokanikin olen aina aikuisiällä itse hankkinut 🤔 missä näitä miehiä on jotka puolustavat ja tuovat minulle ruuan?

Poliisilaitoksissa, vartioina, sotilaina, tullimiehinä, palomiehinä, vanginvartioina. Toivottavasti säästyt oikealta sodalta, minä en. Isäni ja enoni kuolivat puolustaessaan sinullekin tätä Suomea, jossa voit marmattaa rauhassa.

Ai miehiäkö ne kaikki onkin?? Aika naisellisen näköisiä poliiseja ja vartijoita on kyllä näkynyt.. jännä. Juu naisethan sota aikana eivät mitään tehneet, niinhän se olikin.

Vierailija
69/121 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologia on epäreilua, mutta onhan se kumma että evoluutio on tehnyt ihmisen synnytyksen niin kivuliaaksi ja vaikeaksi prosessiksi että jotkut kuoleekin siihen. Luulisi luonnon olevan sen verran fiksu että oman suvun jatkaminen olisi helpompaa

Kyllä eläinten synnytyskin on kivulias. Olen auttanut lehmiä poikimisessa ja kyllä on kipuja. Myös useita poikimiseen tai sen jälkiseurauksiin kuolleita lehmiä tiedän. Eläimet eivät vaan huuda ja kilju, tietävät, että apua ei ole olemassa, tyytyvät kohtaloonsa.

Vierailija
70/121 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä eläinten synnytyskin on kivulias. Olen auttanut lehmiä poikimisessa ja kyllä on kipuja. Myös useita poikimiseen tai sen jälkiseurauksiin kuolleita lehmiä tiedän. Eläimet eivät vaan huuda ja kilju, tietävät, että apua ei ole olemassa, tyytyvät kohtaloonsa.

En kieltänyt sitä

Vierailija
71/121 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miehiäkö ne kaikki onkin?? Aika naisellisen näköisiä poliiseja ja vartijoita on kyllä näkynyt.. jännä. Juu naisethan sota aikana eivät mitään tehneet, niinhän se olikin.

Kylläpä sinä olet hauska ja nokkela.

Vierailija
72/121 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tätä asiaa just aamulla. Asiahan on niin, että naisen kehon ei ole tarkoitus olla hänen itsensä hallussa, vaan se on tehty muiden tarpeisiin. Puhun nyt lähinnä synnyttämisestä ja pikkulasten hoivaamisesta. Miehen ja seksin suhteen on mahdollisuus tasa-arvoon, mutta vaikka mies vaan käyttäisi naisen kehoa, niin se olisi vain saman asian jatkumoa. Biologisesti naisella itsellään ei ole muuta arvoa kuin kasvatusalustana toimiminen. Se tuottaa naisella epämukavuutta ja välillä suurta tuskaa, mutta naisen tehtävä on alistua siihen. Tämä ei ole kenenkään miehen salajuoni, vaan biologinen fakta.

Tälle biologiselle voi onneksi halutessaan näyttää keskisormea jäämällä velaksi ;)

Nykyään tämä onnistuu, mutta ei siitä ole kauaakaan, kun se ei ollut mahdollista. Naimisiin oli pakko päästä ja se tietty tarkoitti pakollista seksiä.

Niin ennen oli olemassa myöskin epäreilu vanhanpiian vero, mutta sekin on mennyttä aikaa. Joten voidaan sanoa ennen oli ennen ja nyt on nyt.

Millä tavalla epäreilu? Epäreilua on, etteivät lapsettomat maksa veroja, päätee kylläkin niin naisiin kuin miehiin.

Vierailija
73/121 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä sinä olet hauska ja nokkela.

Niin, sinä taas taidat olla hölmö jos luulet että vain miehiä on kyseisissä ammateissa.

Vierailija
74/121 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi parempi kysyä miksi näin on nimenomaan ihmislajin kohdalla. Ei esim hevosten vartalo mene pilalle tiineydestä ja varsomisesta ja varsominenkin on melko nopea tapahtuma. Ei myöskään kuukautisia samalla tavalla kuin ihmisellä.

Kyllä hevosillakin voi tulla komplikaatioita, mutta hevosista pitää omistaja huolta, että liikkuvat tarpeeksi ja syövät terveellisesti, mutta naisesta harvemmin omistaja pitää huolta nykyään.

Vierailija
75/121 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi parempi kysyä miksi näin on nimenomaan ihmislajin kohdalla. Ei esim hevosten vartalo mene pilalle tiineydestä ja varsomisesta ja varsominenkin on melko nopea tapahtuma. Ei myöskään kuukautisia samalla tavalla kuin ihmisellä.

Kyllä hevosillakin voi tulla komplikaatioita, mutta hevosista pitää omistaja huolta, että liikkuvat tarpeeksi ja syövät terveellisesti, mutta naisesta harvemmin omistaja pitää huolta nykyään.

Tää on hyvä! Kiitos päivän nauruista. Olikin niin ankea ketju!

Vierailija
76/121 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska nainen lankesi Käärmeen viekoitteluun ja söi kiellettyä hedelmää, joten Herra rankaisi naista.

Ei pidä paikkaansa, raamatussa vääristellään asioita. Mm että jumala on muka maskuliininen olento, vaikka näinhän ei ole. Tämmöistä se nyt vain on kun pekästään miehet kirjoittavat historiaa... Aina löytyy syyllinen naisista ;)  Oikeasti kaiken pahan sai aikaan miehet.

Ja saa vielä nykyäänkin. Suurinosa rikollisista ja murhaajista, raiskaajista on miehiä.

Nämähän luovat elämää.

Vierailija
77/121 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mahdollisuus, mutta yleensä ei.

Vierailija
78/121 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nainen on sukupuolista vahvempi. Naissukupuoli kestää kipua paremmin. Kyllähän kaikki tietää terminä miesflunssankin.

Miehethän ei tätä myönnä mutta niin se on.

Miesflunssa johtuu kylläkin heikommasta vatustuskyvystä.

Vierailija
79/121 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tuli ratkaisu: Naiset omistajan vallan alle ja huolenpitoon,  ongelmat poistuvat! Kiitos!

Vierailija
80/121 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä lapsia kukaan pakota tekemään, kyllä ihmisiä ihan riittävällä tahdilla tänne muutenkin syntyy.