Tyttö haluaa mennä Helsinki prideen
...tänä kesänä kavereidensa kanssa. Mitä olen kuvista nähnyt, niin aikamoista karnevaalia ja ihan suoranaista pervoilua (sori, jos joku nyt loukkaantuu tästä). Onko se ihan sopivaa nuorille? Tyttö on vielä 17, mutta kaverit ovat jo täysi-ikäisiä. Haluavat mennä sinne edistämään tasa-arvoa, mutta minulle ei ole auennut, millä tavalla tuollainen edistää kenenkään tasa-arvoa. Minusta se vaan lisää ennakkoluuloja.
Mitä mieltä olette?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Tyttö ottaa lesbojen kanssa baarissa sidukkaa ja yöllä sitten kokeilee jonkun lesbon kanssa naistenvälistä rakkautta.
Suurin osa naisista onkin bissejä, jotka vielä enempi naisiin kallellaan.
Vierailija kirjoitti:
Hauska ja iloinen paraati, jonka hyvännäköisiä ja hoikkia miehiä käyn lähes joka vuosi katsomassa.
Mitään sellaista ei tyttäresi näe, jota hän ei ole aiemmin nähnyt ja jos näkee, niin entä sitten?
t. n, hetero, joka pitää näteistä miehistä
Älä katso pieni silmä mitä vaan, älä katso pieni silmä mitä vaan!
Lapsia en ehkä laskisi sinne mutta 17v on jo ihan sopiva ikä, teini tietää mistä on kysymys. Menisin itsekin jos olisin Helsingissä. Tunnen muutaman homon ja myös pari tyttöparia, ihan normaaleita ihmisiä ovat. Osa vaan haluaa provota noissa kulkueissa. Eikä siitä kannata hernettä nenään vetää. Terveisin heteronainen 56v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homotouhusta on tehty trendikästä ja hauskaa, sitä markkinoidaan Nooan ja Jumalan välisen liiton merkillä. Vaikka todellisuudessa monet kärsivät psyykkisistä ongelmista, traumoista vastakkaiseen sukupuoleen, omaan itseensä ja vanhempiinsa. Eikä homosuhde ole mitään autuutta, vaan tyhjyyttä ja merkityksettömyyttä. Monet vaihtavat kumppania tiuhaan ja käyttävät huumeita ja päihteitä. Siinä ei lisäännytä, paitsi keinokohduin ja -hedelmöityksin. Riistämällä lapselta äiti tai isä vain, jotta saadaan lapsi statussymboliksi ja voidaan esittää normaalia.
Mitä olen tv:ssä homopareja nähnyt, niin aina on joku piikittely ja kiusaus menossa: eivät heteroparit kuittaile ja härkää toisiaan jatkuvasti.
Monesti homosuhteessa rakastutaan itsensä klooniin. Ja toinen on aina alistuvampi osapuoli.
Omakin sukulaiseni eli lesbosuhteessa, kun oli joutunut auto-onnettomuuteen poikaystävänsä kanssa eikä enää kyennyt luottamaan miehiin. Riitaisaa oli heidänkin elonsa.
Mitä uutisista on nähnyt, heteroparisuhteista tulleita naisia lapsineen on turvakodit täynnä, joten kyllä piikittely onkin ihan kamalaa verrattuna siihen perinteiseen kirveen kanssa perheen hankeen ajamiseen.
Jeps, mutta ei nämä tosiuskovat ota kuuleviin korviinsa. Sanovat vaan että - mutku eihän sitä voi verrata. Naisen kuuluu olla hiljaa seurakunnassa ja naisen paikka on olla miehen orja. Niin se raamattu sanoo. Enkä kyllä usko tuohon auto-onnettomuus juttuun sitten yhtään. Juu se seksuuaalinen kiinnostushan muuttuu kun joutuu auto-onnettomuuteen. Luottamuksen takia sitä vaihdetaan lennosta. Yeah right.
Mitäs koraani sanoo? Niitä sä et krtitisoi lainkaan kun kuulut mukamas johonkin suvaitsevaisiin. R efugees w elcome kyltit oli varmaan kovassa käytössä vuonna 2015 kun olit r aiskareita vastassa.
Mistä sä tiedät mitä minä kritisoin ja mitä en? Ei ollut ja en ole heilutellut mitään kylttejä missään. En kannata ""ei kontrolloitua maahantuloa." En kuulu mihinkään uskontokuntaan. Äänestän kyllä yleensä leftiä. Mutta olen äänestänyt oikeaakin puolta. Maailmaa rakastava olen kyllä juu mutta en sellainen mitä sinä kuvittelet. Btw... noissa tervetuloa piireissä yleensä on kyllä ennemminkin juuri niitä kristittyjä jne. kuin niitä mitä sinä ajattelet.
Ai mitä mieltä? Lapsesi on fiksu ja näköjään pudonnut kauas puusta. Anna ison tytön mennä. Itse kävin ensimmäistä kertaa 15v, eikä siellä mitään pervoilua ollut. Ainoa mitä pitää varoa on uusn a t sien kaasuiskuja yms, mutta onneksi poliisi turvaa.
Minä ainakin luulen tai vähintään epäilen jokaista kulkueeseen osallistuvaa homoksi tai lesboksi.Heterona kierrän kulkueen kaukaa ettei minun oleteta olevan samaa sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Ottaako tyttäresi lähi-itäläisen kultansa mukaan?
Eihän sellainen mene prideen 😂
Kova sensuuri päällä kun tosiasasioista puhutaan. Yleläinen linja.
Älä päästä. Siellä voi saada kananmunasta päähänsä.
Ja muutenkin tuollaiset joukkokokoontumiset on vähän arveluttavia nykyaikana ...
Kulkueessa oli viime vuonna 100 000 ihmistä. Eiköhän sen kokoiseen joukkoon mahdu melkoisen monenlaista ihmistä, oli sitten heteroja tai homoja tai ihan mitä tahansa. Olen aika monena vuotena osallistunut kulkueeseen ja puistojuhlaan ja yhden ainoan kerran nähnyt paljaat tissit. Suurin osa ihmisistä siellä on ihan tavallisesti pukeutuneita, ehkä tavallista värikkäämpiä. Tottakai lehtien kuviin valitaan ne kaikki tapaukset joilla on jotakin todella räväkkää ja erikoista päällä kuten jotain fetissi asuja. Kuka nyt lehdessä haluaisi tavallisia tylsiä ihmisiä katsella kun voi herättää kohua niillä erikoisimmilla ihmisillä. Kulkueessa on aina ollut todella lämminhenkinen, hyväksyvä ja ihana tunnelma.
Et missään nimessä päästä... aivopestyjä hulluja katu täynnä, yök
Hopeaketut sitten nahka stringeissä.
17 vuotias ei ole enään pieni lapsi, hän tietää mitä tekee ja osaa pitää huolta itsestään. Mielestäni äitinä sinun pitäisi rohkaista tällaista käytöstä missä nuoresi haluaa olla tasa-arvon puolella :) Pride on tapahtuma missä yhteisö jotka eivät aina tunne rakkautta yhteiskunnalta kerääntyvät ja tukevat toisiaan. Hyväksymällä ja rohkaisemalla häntä käyttämään ääntänsä tasa-arvon ja muiden tärkeiden asioiden puolustamiseen on hieno ominaisuus vanhemmissa. Voimaannuta häntä ja usko että hänen äänellä on välia, koska sillä on, kaikkien äänellä on väliä. Vaikka et aina itse ymmärtäisi tai uskoisi sen olevan totta.
Mesi on 13-vuotias ja biologisesti tyttö. Nyt hän haluaa aloittaa sukupuolenvaihdoksen mahdollisimman nopeasti. Mesi on käynyt pride-festivaaleilla jo 2014 vuodesta lähtien jolloin hän oli 9-vuotias.
Pride on yksi niistä vuoden tapahtumista, joita ootan todella. Mua on kouluaikoinani kiusattu seksuaalisen suuntautumiseni takia paljon ja oon kokenu oloni todella ulkopuoliseksi. Prideillä tunnen kuuluvani joukkoon ja se ilmapiiri siellä on ihana. Anna tyttäres mennä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tytölläsi edes mitään asiaa prideille vai pitääkö päästä koska on coolia? Itse en heterona viitsisi sinne huvikseen tunkea .
Pride ei ole millään lailla rajattu tapahtuma. Saa sinne heterotkin tulla aivan vapaasti. Vai luuletko sinä että joku ei hetero katsoo sua pahalla silmällä siellä? Tuskinpa kun käyttäydyt ystävällisesti.
Eipä minua kiinnosta, millä silmällä seksuaalivähemmistöt minua katsovat. Mutta voin heteroilla keskenäni missä haluan, joten annan muiden kukkien kukkia rauhassa siellä pridessään, koska en tarvitse mitään #woke-pisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tytölläsi edes mitään asiaa prideille vai pitääkö päästä koska on coolia? Itse en heterona viitsisi sinne huvikseen tunkea .
Pride ei ole millään lailla rajattu tapahtuma. Saa sinne heterotkin tulla aivan vapaasti. Vai luuletko sinä että joku ei hetero katsoo sua pahalla silmällä siellä? Tuskinpa kun käyttäydyt ystävällisesti.
Eipä minua kiinnosta, millä silmällä seksuaalivähemmistöt minua katsovat. Mutta voin heteroilla keskenäni missä haluan, joten annan muiden kukkien kukkia rauhassa siellä pridessään, koska en tarvitse mitään #woke-pisteitä.
Hieno juttu sinulle. Suosittelisin kuitenkin droppamaan tuollaisen ihme vääristyneen asenteen pois. Tekstistäsi paistaa läpi sellainen "oon parempi kuin muut viba." Varsinkin kun käytit tuota #wokea. Syytät muita mahtailusta ja teeskentelystä. Itse kuitenkin mahtailet täällä että jee "hei kaikki! oon hetero" ja parempi kuin muut. En tarttee mitään kulkueita. Tykkään kuitenkin puhua aiheesta vaikka väitän ettei se kiinnosta ja ettei mulla oo mitään asenteita ketään vastaan vaikka oikeesti on.
Tyttö ottaa lesbojen kanssa baarissa sidukkaa ja yöllä sitten kokeilee jonkun lesbon kanssa naistenvälistä rakkautta.