Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylimieliset 45+ menestyneet vapaat tai eronneet miehet, olenko ainoa jota ärsyttää tapa jolla suhtautuvat naisiin

Vierailija
25.05.2019 |

Tuntuu että näille ei mikään riitä

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ikäisesi, kunnostani huolta pitänyt ja elämässäni menestynyt mies. Olen aviossa, mutta jos puoliso kuolisi tai tulisi ero, etsisin varmaan aikanaan uuden kumppanin. Vastoin palstaöyhötystä haluaisin ikäiseni puolison, että aikanaan eläköityisimme samaan aikaan.

Tiedostan tieytysti, että suurin osa ikäisistäni on parisuhteessa. Moni vapaa mies asuu maaseudulla ja naiset kaupungeissa. Lisäksi moni mies on huonokuntoinen, raha-, peli- tai päihdeongelmainen, työtön, rahaton ja syrjäytynyt. Koska minä en ole, minulla olisi varaa valita kumppaniltanikin aika paljon. Paljon enemmän kuin parikymppisenä.

Vierailija
22/112 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miksi käyttäytyvät noin? Koska voivat.

He tietävät olevansa sitä ryhmää, joka voi tehdä mitä tahansa ja käyttäytyä miten tahansa, ja silti naiset kuolaavat heidän peräänsä. Sinäkin tällä ketjulla todistit asian todeksi. Ei heidän käytöksensä sinua ärsyttäisi ellet itsekin olisi tuollaisten miesten perään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivakkaita kaljupäitä, harrastavat pyöräilyä, juoksua ja mielenhallintaa. Hyvä koulutus, kaikki näyttävät samalle vaatetusta myöten on sporttista ja skandinaavista tyyliä sekaisin. Tässä porukassa ylimielisyys loistaa.

Vierailija
24/112 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todenpuhuja kirjoitti:

Minä olen ikäisesi, kunnostani huolta pitänyt ja elämässäni menestynyt mies. Olen aviossa, mutta jos puoliso kuolisi tai tulisi ero, etsisin varmaan aikanaan uuden kumppanin. Vastoin palstaöyhötystä haluaisin ikäiseni puolison, että aikanaan eläköityisimme samaan aikaan.

Tiedostan tieytysti, että suurin osa ikäisistäni on parisuhteessa. Moni vapaa mies asuu maaseudulla ja naiset kaupungeissa. Lisäksi moni mies on huonokuntoinen, raha-, peli- tai päihdeongelmainen, työtön, rahaton ja syrjäytynyt. Koska minä en ole, minulla olisi varaa valita kumppaniltanikin aika paljon. Paljon enemmän kuin parikymppisenä.

Ja tässäpä kiteytyy myös itsestään ikänsä huolta pitäneen ja elämässään menestyneen nelikymppisen naisen ongelma. Vastaavaa tarjontaa ei miehissä juurikaan ole. Ja naisen on tutkitusti tuolloin parempi olla yksin.

Vierailija
25/112 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaajaa eli siis ne miehet ovat nyt samanlaisia kuin sinä silloin kun olit parikymppinen ja ylimielinen nirppanokka myös ihan hyville miehille!?

Niin ne asetelmat vaan muuttuvat ajan kuluessa.

Ja taas katkera uli mies joka vi haa naisia koska ei saanut pimp piä nuorena :D  Siihen on syynsä, miksi mies ei saa naista...

Vierailija
26/112 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todenpuhuja kirjoitti:

Ja tässäpä kiteytyy myös itsestään ikänsä huolta pitäneen ja elämässään menestyneen nelikymppisen naisen ongelma. Vastaavaa tarjontaa ei miehissä juurikaan ole. Ja naisen on tutkitusti tuolloin parempi olla yksin.

Monelle nuorena miesten piirityksestä nauttineelle tämä vain tuntuu tulevan suurena yllätyksenä. Epäsuhtaa onneksi helpottaa, ettei kolmasosa keski-ikäisenä sinkkuuntuneista naisista  edes halua minkäänlaista miestä ja parisuhdetta.

Vierailija
27/112 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaajaa eli siis ne miehet ovat nyt samanlaisia kuin sinä silloin kun olit parikymppinen ja ylimielinen nirppanokka myös ihan hyville miehille!?

Niin ne asetelmat vaan muuttuvat ajan kuluessa.

Sekö jos ei kelpuuta ketä vaan tekee ylimieliseksi nirppanokaksi?

Vierailija
28/112 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todenpuhuja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todenpuhuja kirjoitti:

Monelle nuorena miesten piirityksestä nauttineelle tämä vain tuntuu tulevan suurena yllätyksenä. Epäsuhtaa onneksi helpottaa, ettei kolmasosa keski-ikäisenä sinkkuuntuneista naisista  edes halua minkäänlaista miestä ja parisuhdetta.

En tiedä, mistä olet saanut käsityksen, etteikö meitä yhä edelleen piiritettäisi. Meille ei vaan tälläKÄÄN kertaa kelpaa kuka tahansa. Ja se tuntuu tulevan monelle yllätyksenä.

Vierailija
29/112 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se ylimielistä, että tietää oman markkina-arvonsa ja kysynnän ollessa kovaa voi vähän valikoidakin?

Valitettavan moni yliarvioi oman markkina-arvonsa. Kaikille nuorille naisille on tuttu tilanne, jossa itseään täynnä olevat setämiehet tuppautuvat väkisin seuraan tai ahdistelevat nettideittisivuilla. Ei voi kuin ihmetellä, miten joku viikko-viikko-isukki, jonka tuloista leijonanosa menee elareihin ja jonka eksä on lasten takia kuviossa mukana ja vaatimassa milloin mitäkin, kuvittelee olevansa loistosaalis parikymppiselle naiselle.

Totta. Ainoa tilanne jossa se parikymppinen voisi halutakin sen viikko-viikko-isukin, on se jos parikymppisellä on itselläänkin lapsia ja haluaa aikuisen miehen jolla ei enää menojalka vipata kuten nuoremmilla. Tällöinkin se isukki saa olla aika hyväkuntoinen, hyvännäköinen ja menestyvä että voi kompensoida niillä vanhaa ikäänsä. Kyllähän se parikymppinenkin ensisijaisesti haluaisi nuoren ja itsensä ikäisen miehen, joka vaan olisi valmis sitoutumaan ja lapsiarkeen.

Vierailija
30/112 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en minä ainakaan ottaisi 45+ miestä, oli kuinka hyvässä asemassa tahansa. Tuon ikäinen on ihan pappa kun minä olen vielä hyvässä iässä, eikä lapsia kannata tehdä. Siihen päälle vielä impotenssiongelmat ym. Ei jaksa yhtä hyvin kuin nuoret miehet.

N25

Vierailija
31/112 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on parempi. Pitkä komea hyväkroppainen parransängen omaava herrasmies joka saa 1700€ käteen/kk vai hieman ylipainoinen perus Jamppa jolla ananastukka ja merinovilla paita höystettynä 4000€ käteen tuloilla ja ylimielisyydellä?

Vierailija
32/112 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todenpuhuja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todenpuhuja kirjoitti:

Eron jälkeen voi olla kriisin paikka kun ymmärtää että ei kelpaa edes seksiin näille otsikon miehille, jotka kuitenkin ovat samaa ikäluokkaa

Vierailija
33/112 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on parempi. Pitkä komea hyväkroppainen parransängen omaava herrasmies joka saa 1700€ käteen/kk vai hieman ylipainoinen perus Jamppa jolla ananastukka ja merinovilla paita höystettynä 4000€ käteen tuloilla ja ylimielisyydellä?

1 tottakai. Ei raha ole kaikille se tärkein.

N25

Vierailija
34/112 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todenpuhuja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todenpuhuja kirjoitti:

En tiedä, mistä olet saanut käsityksen, etteikö meitä yhä edelleen piiritettäisi. Meille ei vaan tälläKÄÄN kertaa kelpaa kuka tahansa. Ja se tuntuu tulevan monelle yllätyksenä.

Tietysti ne mainitsemani itsestään liikoja luulevat rahattomat juopot piirittävät. Kuten jo kirjoitin, keski-ikäisten parisuhdemarkkinoilla vallitsee epäsuhta.

Vierailija
35/112 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 tottakai. Ei raha ole kaikille se tärkein.

N25

Miksi hyvätuloisen pitää olla ylipainoinen ja ananastukka :) Ei varmaan otsikon tapaus sitten.

Vierailija
36/112 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni mukaan tuolla ryhmällä on usein huono itsetunto, muistelevat ja uhoavat, mitä olivat joskus, ovat epävarmoja seksissä, kun eivät ole saaneet sitä pitkään aikaan, suhtautuvat naisiin valmiiksi tylysti happamia sanoi kettu -asenteella. Ei tarvitse olla epävarma, riittäisi kun olisivat vain kivoja.

Vierailija
37/112 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla näkee jatkuvasti kirjoituksia, joissa annetaan ymmärtää, että suhde vanhemman miehen ja nuoremman naisen välillä olisi hyvinkin tavallinen. Johtuuko tämä siitä, että muutaman julkkiksen kohdalla näin on? Kun katsoo tavispareja, ovat puolisot useimmiten suunnilleen saman ikäisiä. Suuret ikäerot ovat harvinaisia. Omien nettideittikokemusteni perusteella moni mies kyllä havittelee nuorempaa, mutta eri asia on, kuinka moni onnistuu tässä ja jos onnistuu, sujuuko suhde lopulta kahden eri elämänvaiheessa olevan välillä.

Vierailija
38/112 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varaa valita. Silloin valinta ei tod ole saman ikäinen tavis tantta.

Vierailija
39/112 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Me naiset ei olla hypergamisia onnenonkijoita, mutta miehen pitää kuitenkin olla menestynyt, rikas ja laatikkoleukainen metsästäjänsilmä!".

Aloittajakin voisi laskeutua maan pinnalle niiden prinsessaharhojensa kanssa. 

Vierailija
40/112 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan ainoa tai ainakin melkein yksin ärsyyntymiseni kanssa. Itse en kiinnitä heihin mitään huomiota.

N25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi