Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen antama lahja suretti

Vierailija
24.05.2019 |

Sain tänään yllättäen mieheltäni kauniin paketin, vaikka minulla/meillä ei ole edes mikään juhlapäivä. Paketin sisältäkin paljastui mieleinen asia. Silti harmittaa.

Kun mies tuli paketin kanssa, niin lapset heti huusivat, että " Ootko saanut ton ilmaiseksi töistä?" Kun vitsailin (tässä vaiheessa vielä), että ajatteletteko että iskä ei ostaisi mulle mitään näin nättiä? Niin molemmat nauravat, että ei todellakaan ostaisi. Ei iskä osta sulle koskaan mitään hienoa. Tuo kolahti. Nimittäin se on totta.

Eli näin kaunis ajatus ja kiva lahja saa pahan mielen aikaiseksi.

Kommentit (150)

Vierailija
1/150 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? Mikä tässä nyt oli se ongelma kun miehesi ilmeisesti osti sulle jotain kivaa?

Vierailija
2/150 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole totta, koska miehesi kerran osti sulle tuon lahjan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/150 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meidän taloudessa ei anneta mitään lahjoja, kun täällä niin usein niistä valitetaan ja ne tuntuvat aiheuttavan vain pahaa mieltä. 

Vierailija
4/150 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehen vika kun loukkaannut lasten kanssa vitsailusta, jossa itsekin olit mukana? Ei jumal-auta.

Vierailija
5/150 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsethan tuossa sai sen pahan mielen aikaiseksi. Syytä niitä.

Vierailija
6/150 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mies ei ollut ostanut lahjaa, vaan sai sen ilmaiseksi töistä.

Ap

Vierailija
7/150 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorilla vain, ei tuossa muu auta. Ja kosto elää, muistuta siitä miestäsi.

Vierailija
8/150 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nyt saikin ilmaiseksi töistään kyseisen lahjan, kuitenkin ajatteli että sinä pitäisit siitä ja pisti pakettiin sinua varten. Ja sinä vaan valitat kun lahjaa ei ostettu rahalla.

Vierailija
9/150 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä? Mikä tässä nyt oli se ongelma kun miehesi ilmeisesti osti sulle jotain kivaa?

Ongelma siis on se että tajusin, että mies ei ikinä osta minulle jotain hienoa. Kallista voi ostaa (kuten kompostori ja talvirenkaat), mutta ei hienoa. Haluaisin hienoa.

Tai on itse asiassa ennen ostanut. Viimeisin kaunis lahja oli huomenlahja.

Ap

Vierailija
10/150 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...Eli näin kaunis ajatus ja kiva lahja saa pahan mielen aikaiseksi."

Oliko jutun opetus, että jos mies saa jonkin kivan jutun jonka uskoo miellyttävä sinua korjaan yleisemmin jotain toista) ilmaiseksi niin hänen kannattaa se mieluummin laittaa kierrätykseen (ennen maailmassa roskiin) kuin antaa sitä kenellekään iloa tuottamaan. - Kun sehän totta kai arvoton; jollei olisi, niin ei mies sitä olsi mitenkään voinut saada eikä ainakaan haluta antaa sitä. Vai oliko jotani, mitä en nytymmärtänyt. 

Vierailija
11/150 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon naislapsi taas itkemässä. 

Vierailija
12/150 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa miehes on käytännöllinen tyyppi, joka ei näe järkeä hienojen turhakkeiden ostamisessa. 

Vierailija
13/150 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukkamaisia kakaroita.

Vierailija
14/150 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on työtön. Hän viettää päivät fillarilla pyöräillen ympäri kaupunkia.

Kerää pulloja ja noukkii ihmisten jättämiä hanskoja, aurinkolaseja jne.

Pari vkoa sitten hän löysi lyhyen kynähameen. Toi sen minulle lahjaksi, jotta voin myydä sen ja ostaa jotain kivaa itselleni. Meni kirppiskasaan, mieheni löytää joka päivä väh 2 tavaraa.

Huomenna Siivouspäivänä yritetään sitten myydä noita löytöjä.

Aina on helppo löytää joku, jolla menee huonommin.

Vierailija
15/150 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka nyt saikin ilmaiseksi töistään kyseisen lahjan, kuitenkin ajatteli että sinä pitäisit siitä ja pisti pakettiin sinua varten. Ja sinä vaan valitat kun lahjaa ei ostettu rahalla.

Ei paketoinut, kun oli valmiiksi paketoitu. Mies oli siis itse saanut sen lahjaksi asiakkaalta, mutta koska ei tehnyt sillä mitään, antoi sen minulle.

En itke siitä, että lahja ei maksanut rahaa. Itken siitä, että miehelle ei tule mieleen antaa jotain vastaavaa vaikka synttäreillä, hääpäivänä, äitienpäivänä tai jouluna. Voisi vaikka säästää nuo asiakkailta tulleet lahjat ja antaa ne merkkipäivänä minua ajatellen.

Ap

Vierailija
16/150 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oiskohan se lahja jo ollutkin paketissa, tuskin se mies olisi sitä vaivaantunut paketoimaan, jos ei kerran muutenkaan lahjoja ostele.

Eihän tuossa mitään olisikaan, jos mies olisi aina ennen ostanut kivoja lahjoja ja nyt sitten tämä yksi olisi ilmaiseksi saatu töistä, mutta jos totuus on se, että mies ei KOSKAAN itse osta, vaan tuo vain töista saatuja ilmaislahjoja/näytteitä.

Kyllähän se pahalta tuntuu, jos huomaa, että toinen ei arvosta edes lahjan vertaa tai siis niin, että lahja täytyy olla ilmaiseksi saatu, että sellaisen toiselle antaa.

Meillä mies monesti valittaa esim kun antaa jotakin vaikka jouluna tai äitienpäivänä, että miten "kallis" se lahja oli. 

Ei tajua, että minua loukkaa, kun huomaan, että kymppikin on miehestä paljon, kun se täytyy "uhrata" minuun :D

Vierailija
17/150 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oiskohan se lahja jo ollutkin paketissa, tuskin se mies olisi sitä vaivaantunut paketoimaan, jos ei kerran muutenkaan lahjoja ostele.

Eihän tuossa mitään olisikaan, jos mies olisi aina ennen ostanut kivoja lahjoja ja nyt sitten tämä yksi olisi ilmaiseksi saatu töistä, mutta jos totuus on se, että mies ei KOSKAAN itse osta, vaan tuo vain töista saatuja ilmaislahjoja/näytteitä.

Kyllähän se pahalta tuntuu, jos huomaa, että toinen ei arvosta edes lahjan vertaa tai siis niin, että lahja täytyy olla ilmaiseksi saatu, että sellaisen toiselle antaa.

Meillä mies monesti valittaa esim kun antaa jotakin vaikka jouluna tai äitienpäivänä, että miten "kallis" se lahja oli. 

Ei tajua, että minua loukkaa, kun huomaan, että kymppikin on miehestä paljon, kun se täytyy "uhrata" minuun :D

Tämä on ymmärrettävä syy loukkaantua. Varmasti tuntuu, että mies pitää itsestäänselvyytenä, jos ei huomioi eees merkkipäivinä.

Se on kuitenkin ihan eri asia kuin aloitus. Slspeukutin aloitista, siinähännpuhuttiin ihan erilaisesta tilanteesta ja se kuulosti turhalta valitukselta.

Vierailija
18/150 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsethan tuossa sai sen pahan mielen aikaiseksi. Syytä niitä.

Totuus tulee lasten suusta.

Vierailija
19/150 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumorilla vain, ei tuossa muu auta. Ja kosto elää, muistuta siitä miestäsi.

Mitä huumoria tuossa on? Miten miehelle pitäisi kostaa?

Vierailija
20/150 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on suretti? Tarkoititko rusetti?