Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ihan oikeesti...espoolainen perheenäiti joka myy seksiä omassa makuuhuoneessaan

Vierailija
24.05.2019 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tiia-forsstrom-on-espoolainen-perhe…

"Olen tavallinen keski-ikäinen espoolaishuóra". Ottaa myös kakkoseen, taksalla 250€.

Onko ihan pakko avautua asiasta...

Kommentit (573)

Vierailija
341/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasu?

Vierailija
342/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Forsströmin kolmesta lapsesta kaksi nuorinta, tuolloin teini-ikäistä, asuivat isänsä luona, kun äiti aloitti seksityön. Hän halusi kertoa lapsille työstään avoimesti ennen kuin he lukisivat lehdestä hänen antamiaan haastatteluita.

Kummankin lapsen kanssa hän jutteli erikseen, rauhassa kodin terassilla.

– Ensimmäinen totesi kaikkeen ”cool”. Toinen oli kiinnostunut lähinnä siitä, onko homma laillista."

Hmmm.. miksiköhän lapset asuivat isän luona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tutkinto tällä eukolla on?

Vierailija
344/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on perverssiä. Nuo ovat pervoja, nuo kaksi. Käytetäänkö tätä sanaa edes enää, kun tuntuu, että kaikki käy.

Kuka oikeasti myy itseään omassa makuuhuoneessaan ja kertoo siitä maailmalle, myös omille vanhoille vanhemmilleen?!

Onneksi parin lapset ovat jo aikuisia. Luoja tietää, miten heidän olisi osallistettu tähän bisnekseen, jos olisivat kotona asuvia alaikäisiä..

Vierailija
345/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta seksin myymisessä ei sinänsä ole mitään ihmeellistä, MUTTA että pitää noin julkisesti tuoda tekemisensä kaikkien tietoisuuteen.. kyllä käy sääliksi näiden lapsia. Ei ihan varmasti ole yhdenkään lapsen mielestä "cool". Jonkunlainen hienotunteisuus lähipiiriä kohtaan olisi noissa hommissa tarpeen.

Aika kaksinaismoralistinen näkökulma sulla. Eli seksin myynti on ammatina okei, mutta silti sitä pitäisi piilotella.

Silloinhan se ei ole sun mielestä kuiitenkaan täysin okei.

Niin miten joku asia voi olla okei mutta silti häpeällistä? Kannattaisi mielipiteen esittääneet vähän avata ajatusmaailmaansa.

Esim. koska yleensä ajatellaan, et vanhemman täysin luonnolliset ja normaalitkaan seksiasiat ei kuulu lapsille.

Surkeaa, jos tämä on ainut kritiikki seksityötä vastaan.

"Muuten okei ammatti, muttei kuulu lapsille. "

Mikähän muu ammatti on samalla lailla "okei", muttei kuulu lapsille? Aivan, ei mikään laillinen ammatti.

Eihän se ollutkaan kritiikki seksityötä vastaan, vaan sitä vastaan että julistaa kaikelle kansalle, myös lapsilleen. Sanottiin, et käy lapsiaan sääliksi.

Kannattaa tietää mihin vastaa, eli lue kyseisen kommentin ketju alusta.

Vierailija
346/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain on viksallaan jos itseään haluaa myydä. Samoin ostajalla on jotain vinksallaan jos kuvittelee, että ihminen on kauppatavaraa. Kuvottavaa. Vielä lapsiakin tässä tapauksessa. Kyllä olisi hävettänyt mennä kouluun jos äiti ja isä olisi h.uoria ja kaikki luokkakaverit ja opettajatkin tietäisivät.

Kaikille se seksi ei ole niin kamalaa ja kaikille ei myöskään seksi ole pelkästään rakkauden asia. En näe seksin myymisessä itse mitään ongelmaa, eihän se kenenkään oikeuksia loukkaa. Aivan vapaahan tuo nainen on itseään kauppaamaan. Olkaa onnellisia, että meillä suomessa se on vapaus, eikä hätätilanteesta tai naisten aseman huonoudesta johtuva pakko.

Meinaat, et jos ei halua myydä itseään, seksi on omasta mielestä kamalaa? Ööh, just senkään takiahan en halua sitä myydä, koska se on niin ihanaa ja tärkeää oman rakkaan kumppanini kanssa!

Vierailija
347/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Forsströmin kolmesta lapsesta kaksi nuorinta, tuolloin teini-ikäistä, asuivat isänsä luona, kun äiti aloitti seksityön. Hän halusi kertoa lapsille työstään avoimesti ennen kuin he lukisivat lehdestä hänen antamiaan haastatteluita.

Kummankin lapsen kanssa hän jutteli erikseen, rauhassa kodin terassilla.

– Ensimmäinen totesi kaikkeen ”cool”. Toinen oli kiinnostunut lähinnä siitä, onko homma laillista."

Hmmm.. miksiköhän lapset asuivat isän luona?

Eiköhän Forsström ollut yhdessä uuden miehen kanssa ja heillä kai on yhteinen lapsi. Olisiko siksi sovittu että isommat asuvat isänsä luona?

Vierailija
348/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiia edustaa erittäin pientä marginaaliryhmää seksityöntekijöiden keskuudessa, mikä antaa hänelle mahdollisuuden huudella mediassa "totuuksia" prostituutiosta hänen ylemmän keskiluokkaisesta norsunluutornista. Valtaosa seksityöntekijöistä - myös kantasuomalaisista - kääntyvät prostituutioon sosio-ekonomisen ahdinkon seurauksena eikä todellakaan omasta vapaasta tahdostaan. Ja tarviiko tässä vielä kertoa niistä lukemattomista lieveilmiöistä, mitä prostituutioon liittyy koko maailmassa? Seksityöhön kytkeytyy väistämättä rikollisuus, ihmiskauppa, alistaminen ja fyysinen/psyykkinen kaltoinkohtelu, tavalla tai toisella. Iso osa myös asiakkaista, jotka ns. "käyvät huorissa" ovat useimmiten itsekeskeisen seksiaddiktion kahlitsemia miehiä joille esimerkiksi vaimon pettäminen ei enää edes tunnu missään. Ehkä jos ei elettäisi tässä sairaalloisen kapitalistisessa järjestelmässä jossa jopa ihmisille voi leimata hintalapun, ongelma ei olisi läheskään niin iso kuin nyt.

-Entinen seksityöntekijä

Mitäs läksit. Olisit voinut mennä kassalle, tehtaaseen liukuhihnalle tai siivoamaan. Mutta sen sijaan valitsit seksin myymisen kun siitä sai enemmän rahaa. Tulojen puolesta olit kyllä seksityötä tehdessäsi keskiluokkaa tai jopa ylempää keskiluokkaa.

Vierailija
349/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan parasta, jos tehtäisiin jatkojuttu, jossa lapsilta suoraan kysyttäisiin heidän mielipidettään äidin työhön ja esilläoloon. Kun tämäkin ketju on täynnä tekopyhää lasten puolestaloukkantumista.

Vierailija
350/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmaan parasta, jos tehtäisiin jatkojuttu, jossa lapsilta suoraan kysyttäisiin heidän mielipidettään äidin työhön ja esilläoloon. Kun tämäkin ketju on täynnä tekopyhää lasten puolestaloukkantumista.

Ja lapsi pystyy sanomaan yksioikoisen totuuden siksi koska?

Kai tiedät, että lapsi on tavattoman lojaali omalla vanhemmalleen. Väkivaltaisten alkoholistienkin lapset rakastaa ja puolustaa vanhempiaan, koska se on vain niin, defenssit on elinehto. 

Luuletko, että lapsilla olisi "suoraa" mielipidettä? Jos lapsi uskaltaa puhua niin rehellisesti kuin saa, eiköhän asia oikeasti olisi hyvin ristiriitainen ja toisaalta  -toisaalta-pohjainen.  En usko "äitini ammatti on ihana/kamala"- vastauksiin. Monimutkainen juttu, ja kukin lapsi on joutunut miettimään ja perustelemaan todellisen mielipiteensä asiasta itselleen monella eri tapaa, luulen.

Vierailija
351/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan kyllä tuon, että pariskunnan miehen pitäisi hiukan skarpata fyysisen olemuksensa suhteen. Vatsakas ja veltto, ei voi mitään.

Luuletko että tuo myy vartaloaan? Ei, se myy persoonallisuuttaan, eli on alistava sadistinen master. Sellainen joko on tai ei ole. Tosi masokisti kyllästyy pahanpäiväisesti jonkun nuoren ja timmin uroon seurassa, joka ei osaa alistaa.

Vierailija
352/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain idean ruveta myymään seksiä, näin 57-vuotiaana työttömänä, yksinelävänä naisena. Olen pullukka, mutta näköjään kaikille on ottajansa. Kotiini en kehtaisi ukkoja tuoda, haluaisin säilyttää kulissit naapureihin. Täytyypä tutustua asiaan paremmin, maassamme on nettikeskustelujen perusteella läheisyydenpula. Iäkkäämmistä miehistä voisi saada vakituisen asiakaskunnan. Saisi tienattua eläkerahoja, koska kukaan ei ikäistäni eukkoa enää palkkaa "oikeisiin" töihin.

Vierailija
353/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tulee näistä seksijutuista olo että hohhoijaa, onpa ihmeellistä.

Surkuhupaisaa kun nämä ovat jossain Huomenta Suomessa avautumassa ja juontajat naama peruslukemilla haastattelevat korostetun asiallisesti.

Huomenta Suomen haastattelussa, sori en jaksa etsiä linkkiä, tuo mies hiplaa Tiian selkää oudosti koko ajan. Onko tuo seksinmyyminen ja siitä kertominen osa noiden s/m-kuviota?

Lapset voisivat tosiaan jättää puuhiensa ulkopuolelle, mitä ne tekee tiedolla, että äiti myy seksiä?

Vierailija
354/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku kertoa minulle, mitä tervettä tuskan tuottamisessa on?

Ei sadomasokismissa ole kyse tuskasta, vaan totaalisesta antautumisesta toiselle. Sun kannattaisi oikeasti ottaa asioista selvää puhumalla jonkun sadomadokistin kanssa. Ettet vain olisi siellä kyökkifilosofia-kuplassasi.

Vierailija
355/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Susiruma nainen. On oltava epätoivoinen jos tuon hinnan pulittaa.

Hän tarjoaa s&m seksiä mitä miehet eivät saa vaimoiltaan tai edes kehtaa pyytää.

Minulle on opetettu lapsesta pitäen, että olen arvokas eikä kukaan saa satuttaa minua. Olen saanut paljon hellyyttä ja hyvää kosketusta. En halua kipua enkä saa kiksejä siitä, koska pystyn nauttimaan elämästä hyvien asioiden kautta.

Teoriani onkin, että jos tuntee nautintoa tuskasta, on lapsuus jollain lailla kieroutunut. Oma vanhempi on tuottanut tuskaa, ja alitajunta on kääntänyt asian niin, että koska rakas ihminen tekee näin minulle, olen sen ansainnut ja se tuottaa mielihyvää kierolla tavalla.

Te jotka tykkäätte s&m-jutuista, pystyykö kukaan rehellisesti sanomaan, että lapsuus oli tasapainoinen ja hyvä?

Nautin alistumisesta ja kovastakin kivusta. Lapsuuteni oli hyvä, turvallinen ja ne kerrat ku n koivunniemenherra joskus vieraili eivät jättäneet traumoja.

Nautin kivusta vain ollessani kiihottunut en esim. hammaslääkärissä missä se on pahin pelkoni. Seksuaalisadisti nauttii kivun tuottamisesta ollessaan kiihottunut.

Myönnän että on hätkähdyttävää kun näkee toisen nauttivan kun näkee minun tuntevan kipua seksin yhteydessä. Kuitenkin kun olen masokisti tarvitsen kumppanin joka on seksuaalisadisti. Luulen että monelle varsinkin sadistille on vaikea toteuttaa seksuaalisuuttaan. Luulen että ei haluta puolisonsa näkevän itsestä tuota sadistista puolta. Molemmin puolista luottamusta se vaatiikin.

Vierailija
356/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoinen habitus noin +60 vuotiaan. Mahtaa olla psyykkisesti ja fyysisesti kuluttavaa olla ns. reikänä ilman tunteita. Paremmat kyydit varmaan saa niiltä Kannelmäen ropottihuårilta.

Vierailija
357/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seksin m yymine n on jollekkin vaihtoehto? Mä en tajua. Mä mielummin varastaisin ja tekisin (uudestaan) kaikki matalapalkkaiset ”pa skat yöt” läpi. Ulkonäköni puolesta ns. kauppa varmasti kävisi, mutta ikinä en tuohon suostuisi. Tilanteessa missä vaihtoehdot olisi hengenlähtö tai itsensä my ym inen niin valitsisin kuoleman. Ehdottomasti.

Se ei ole voimaannuttavaa. Se ei ole feminismiä.

Se on kuvottavaa kun täti-ihminen kertoo kuinka ottaa pers ees eensä ja samalla rahalla saa panna miestäkin.

Vierailija
358/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sadomasokismissa ole kyse tuskasta, vaan totaalisesta antautumisesta toiselle. Sun kannattaisi oikeasti ottaa asioista selvää puhumalla jonkun sadomadokistin kanssa. Ettet vain olisi siellä kyökkifilosofia-kuplassasi.

Ok. Mutta miksi tuota totaalista antautumista ei voi toteuttaa niin, että siitä seuraa hyvältä tuntuvia asioita? Miksi "palkinto" totaalisesta antautumisesta on ruoska tai piikkinuija selässä? Miksi se muka tuntuu hyvältä, kun ei voi tuntua?

Joku ei nyt täsmää, ristiriitaista. 

Vierailija
359/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kallista mällien lennätystä. Oma nyrkki puristaa tiukemmin kuin pikkutytön peräreikä tms. Kai.

Vierailija
360/573 |
25.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mutta miksi tuota totaalista antautumista ei voi toteuttaa niin, että siitä seuraa hyvältä tuntuvia asioita? Miksi "palkinto" totaalisesta antautumisesta on ruoska tai piikkinuija selässä? Miksi se muka tuntuu hyvältä, kun ei voi tuntua?

Joku ei nyt täsmää, ristiriitaista. 

Jotkut kiihottuu kivusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme