Sivut

Kommentit (559)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä miten ihmiset on seksistä vieraantunut. Mitenhän teidän perheisiin on lapsia tullut? :) Tuleeko joulu useammin kuin mikään muu? :) Ehkä pari rundia munaa voisi tehdä teillekin hyvää, nuttura löystyis.

Onko tosiaan "seksistä vieraantunut" ellei koe tarvetta mihinään "kinkyyn-bondage-bdsm-domina-mikälie" juttuihin pät-kää-kään - vaan se kumppani riittää ihan ok ja yleensä ottaen keskittyy siihen parisuhteen keskinäiseen juttun.

Eri asia kai jos on jotain ettei parisuhdetta jostain syytä kyetä tai haluta luoda.

Mutta suoraan sanoen tuo muija ja sen mies pelottaisi multa pascat housuun jos pitäsis edes riisua niiden aikana -- eli okei, minä olen sitten seksuaalisuudesta vieraantunut?

Nuo bdsm ym jutut on kaupallista propagandaa joka on iskostettu ihmisten mieliin. Kun seksistä ja seksileluista puhutaan kaikkialla, lehdis puhutaan siitä onko sinunki parisuhteesi tylsä ja jauhetaan fantasioista, ihmiset kuvittelevat sen olevan normaalia seksuaalisuutta. Ihmisten mieleen yritetään syöttää mielikuva, ettei parisuhteesi ole mitään ja seksisi hyvää etkä ole tarpeeksi avoin, jos et hyväksy elämääsi kaikkea turhaa!

Todellisuudessa kaikki tuo on ihmisten keksimää ylimääräistä höttöä, joka on kaukana normaalista seksuaalisuudesta. Normaali seksuaalisuus on ollut olemassa iät ja ajat ilman kummempia leluja, välineitä tai fantasioita. Juu on ihmisellä mielikuvitus mukana ollut aina, mitä sitten? Mielikuvia vain.

Itselle seksi on erittäin tärkeää, mutta aion jatkossa harjoittaa sitä vain avioliitossa ja pitää sen liiton meidän kahden välisenä. Ja se seksi ei ole yhtään huonompaa, päinvastoin. Ihan mahtavaa tajuta ettei hyvän seksin mittari ole mikään keinotekoinen avoimuus!

T. Nainen 29v

Vierailija

Seksin myyminenhän on mahtava tapa esim. opiskelijatytölle tienata toimeentulo ja vähän päälle. Helposti reilu 200euroa jostain alle tunnin hommasta, ja vielä verottomana. Ei ihme että sugar daddy -ilmiö on yleistymässä, jossa nuori, kaunis nainen on usein varakkaan miehen seuralaisena vaikkapa cocktail-kutsuilla tai ravintolassa, parempia hommia kuin joku burgerien paisto mäkkärissä.

Vierailija

Varsinkaan kun lehdistö kovasti on arkipäiväistämässä itsensä myymistä. Ihan normi homma hei!

Voipi olla että ne hirveät arvottomuudentunteet ja itsesyytökset jossain vaiheessa hyökyvät päälle ja sitten vasta onkin vaikeeta.

Vierailija

Jos kauppa käy ja kaikilla on kivaa niin mikäs tuossa?
Maksavat myös verot. Kaikki prostituutat pitäisi panna verolle nyt kun säätytalon Ilmiöpöydissä suuruudenhulluus ja tuhlailevaisuus jyllää.

Vierailija

Pari kertaa olen kyseisen daamin palveluksia käyttänyt ja täytyy sanoa, että kokemus oli varsin myönteinen. Fyysisesti ei minun tyyppiä mutta asenne kohdillaan. Asiakaslähtöinen ja palvelutilanteessa läsnä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä vaan mietin että eikö tuolla on jo paikat pilalla??

Mistä ne olisivat pilalle menneet? Tuohon ikään mennessä seksuaalisesti aktiivisella parisuhteessa olevalla naisella on muutenkin takanaan tuhansia seksikertoja, vaikka olisi vain yhden miehen kanssa ollut ensimmäisestä kerrasta saakka.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako laittaa CV:hen jos hakee työpaikkaa?

Ainakin jos hakee sihteerin hommiin. On kyllä äärimmäisen tuottoisa bisnes,myy tavaraa joka ei kulu kovaan hintaan kotonaan. Eikä maksa veroja.

Jos ajatellaan että suhteessa ollen pitäisi jakaa yhtenään niin samapa tuo.  Paheksunta on hyvästä,  ettei kaikki ala harrastaa ja hinta laske.  Halpaa noinkin. 

Vierailija

Moni tässä ketjussa on paheksunut, että henkilö kertoo seksityöstään omalla nimellään ja kasvoillaan. Mutta hänhän on / on ollut julkisesti myös vasemmistoliittolainen. Joten ei tuo seksityöstä puhuminen siihen verrattuna kovin paha juttu ole. :D

No vakavasti puhuen ei minusta hänen ammatinvalinnassaan ja siitä puhumisessa mitään väärää ole.

Vierailija kirjoitti:
Alistettu ja hyväksikäytetty naisparka, joka ei sitä itse edes ymmärrä korkeasta koulutuksestaan huolimatta.

Mulle tuli sama reaktio kun juttelin erään Lastenklinikan sairaanhoitajan kanssa. Kun kuulin, miten huono se palkka oli.... eli kuka loppujen lopuksi on hyväksikäytetty? Tuo Tiia tietää arvonsa. Kassakone vaan kilisee.

Vierailija

Juu tuota muijaa (ja sen ukkoa) olen ihmetellyt, kun ovat _ joka ikisessä mediassa, jopa Hesarissa _ mainostaneet palveluksiaan... Eikö rahan ahneudella ole mitään rajaa, vai ovatko niin korviaan myöten veloissa siitä ok-talostaan Espoossa yms, että on pakko noin epätoivoisella tavalla mainostaa ympäriinsä ja haalia asiakkaita... Viis siitä, että mitä kaikki sukulaiset, tutut, naapurit ja ennen kaikkea lastensa kaverit/tutut ajattelevat ja naureskelevat. Ne noiden lapset muakin tuossa eniten säälittää. 

Yleensäkin ihmettelen, että KUKA noille viitsii maksaa 250 egeä tunnilta? Aikas kova hinta, kun on kyse ihan tavallisen näköisestä, mutta ELÄHTÄNEESTÄ keski-ikäisestä parista. Etenkin se mies on suorastaan vastenmielisen näköinen, tyypillinen ylipainoinen ja rupsahtanut keski-ikäinen ukko. Enpä itse noita huolisi, vaikka minulle maksettais paljonkin... YÖKS.

Vierailija

Minusta seksin myymisessä ei sinänsä ole mitään ihmeellistä, MUTTA että pitää noin julkisesti tuoda tekemisensä kaikkien tietoisuuteen.. kyllä käy sääliksi näiden lapsia. Ei ihan varmasti ole yhdenkään lapsen mielestä "cool". Jonkunlainen hienotunteisuus lähipiiriä kohtaan olisi noissa hommissa tarpeen.

Ja joihinkin näihin kommentteihin viitaten, ei ole ikinä okei haukkua toisen ulkonäköä. Se on aina todella alhaista ja on surullista miten helppoa ihmisten on huudella anonyyminä täällä intternetin ihmeellisessä maailmassa. Varmasti suurin osa näistä ressukoista ei uskaltaisi päin naamaa heittää tuollaisia kommentteja.

Vierailija

Kakkahattutäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain heitä huolettaa eniten, jotka pelkää että oma ukko on se joka etuilee tuossakin jonossa.

Asia on muuten justiinsa näin. Voi tätä huolen ja kauhun määrää... :D

No jotenkin kyllä veikkaan, että harvassa ovat miehet, jotka viitsivät laittaa rahojaan johonkin elähtäneeseen pariin. Niistä, jotka käyttävät maksullisia, käyttävät nimenomaan suht nuoria, kun haluavat saada rahallaan "priimaa". Tietysti oma makunsa jokaisella, mutta kuitenkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Keskustelun köyhyyttä tulla haukkumaan heidän ulkonäköään. Sillä ei ole mitään tekemistä minkään kanssa.

Tiiako tullut tänne Vauva-palstalle ja on nyt loukkaantunut... Semmoiseen nyt vaan kannattaa varautua, jos menee julkisesti mainostelemaan. Jos ei kestä kaikenlaista arvostelua, kannattaisi pysyä pois julkisuudesta. Se nyt vaan menee niin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta seksin myymisessä ei sinänsä ole mitään ihmeellistä, MUTTA että pitää noin julkisesti tuoda tekemisensä kaikkien tietoisuuteen.. kyllä käy sääliksi näiden lapsia. Ei ihan varmasti ole yhdenkään lapsen mielestä "cool". Jonkunlainen hienotunteisuus lähipiiriä kohtaan olisi noissa hommissa tarpeen.

Aika kaksinaismoralistinen näkökulma sulla. Eli seksin myynti on ammatina okei, mutta silti sitä pitäisi piilotella.

Silloinhan se ei ole sun mielestä kuiitenkaan täysin okei.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat