Nyt ihan oikeesti...espoolainen perheenäiti joka myy seksiä omassa makuuhuoneessaan
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tiia-forsstrom-on-espoolainen-perhe…
"Olen tavallinen keski-ikäinen espoolaishuóra". Ottaa myös kakkoseen, taksalla 250€.
Onko ihan pakko avautua asiasta...
Kommentit (573)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset taas ulisemassa. Suomessa seksin ostaminen ja myyminen ei ole laitonta. Parittaminen on, joten kaikki ok.
Miksiköhän kukaan nainen olisi kateellinen huo-ralle? Tuskin se työ mitään herkkua suurimmalle osalle naisia olisi. Painajainen ennenminkin. Sama kun väittäisit, että kaikki on kateellisia palkkamur-haajalle, kun sen työ on niiiiiiin ihanaa ja rahaa tulee.
Olen ammatiltani h*ra ja minulla on varaa moneen asiaan, mihin monella muulla ihmisellä/ystävälläni ei ole. Kyllä se välillä kateutta herättää, naisissa eritoten. Olen hyvässä kunnossa ja laitettu, käyn säännöllisesti kosmetologilla ja treenaan paljon. Varaa ostella kalliita vaatteita ja muuta sekä matkustella. Omaan myös akateemisen tutkinnon, olen käynyt yliopiston siis.
Rahalla saa jumalauta kirjoitti:
Jos prostituutio ei miellytä niin maksakaa siitä heille etteivät myy itseään.
Turha valittaa saatana!
Kyllä lobbaamalla saa prostituoidut työttömiksi.
Ei vaan haluta maksaa.
Siksi homma pyörii.
Muutenhan jokainen harrastaisi seksiä ihan omalla ajallaan ilmaiseksi. Hinnalla on väliä ja pääomalla.
Turha arvostella muita.
Meillähän on näyttöä siitä miten maalta kaupunkiin muuttaneiden naisten prostituutio väheni merkittävästi kun tuli perustavanlaatuiset sosiaalituet aikoinaan.
Eli tässä nyt arvostellaan ihmisiä tietyllä tapaa, mutta ei tavallaan haluta maksaa että he muuttaisivat taloudellista ajattelutapaansa.
Se on yksilönvapauden riistämistä. Asia voitaisiin hoitaa perustulomaisesti hyvin vähiin.
Kyllä talousasiat rehellisesti menee monella ihmisellä arvojen edelle. Valitettavasti näin.
Meitä on moneksi.
Ei ole kenenkään tehtävänä asettaa muille arvoja vaan jokainen asettaa itse omat arvonsa ainutlaatuiselle elämälleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset taas ulisemassa. Suomessa seksin ostaminen ja myyminen ei ole laitonta. Parittaminen on, joten kaikki ok.
Miksiköhän kukaan nainen olisi kateellinen huo-ralle? Tuskin se työ mitään herkkua suurimmalle osalle naisia olisi. Painajainen ennenminkin. Sama kun väittäisit, että kaikki on kateellisia palkkamur-haajalle, kun sen työ on niiiiiiin ihanaa ja rahaa tulee.
Olen ammatiltani h*ra ja minulla on varaa moneen asiaan, mihin monella muulla ihmisellä/ystävälläni ei ole. Kyllä se välillä kateutta herättää, naisissa eritoten. Olen hyvässä kunnossa ja laitettu, käyn säännöllisesti kosmetologilla ja treenaan paljon. Varaa ostella kalliita vaatteita ja muuta sekä matkustella. Omaan myös akateemisen tutkinnon, olen käynyt yliopiston siis.
Kerrohan minulle, miksi kutsut itseäsi h***ksi? Etkö itse arvosta itseäsi? Tietävätkö ystäväsi ammatistasi, kun sanot että "se herättää kateutta naisissa". Eli ovatko he kateellisiä siitä, että olet taloudellisesti hyvin toimeentuleva vai siitä mitä teet ammatiksesi? Jos et ole kertonut ystävillesi ammattiasi, niin miksi et? Häpeätkö sitä? Häpeän vuoksiko sanot olevasi hu***a? Anteeksi nämä monet kysymykset, mutta yritän ihan oikeasti ymmärtää, miksi joku nainen kutsuu itseään huo***ksi.
Vierailija kirjoitti:
Nuohan oli siinä ylpeästi erilaiset tms. ohjelmassakin esittelemässä elämäntapaansa.
ai oli vai? pitääkin tsekata, jos löytyis vielä jostain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan minulle, miksi kutsut itseäsi h***ksi? Etkö itse arvosta itseäsi? Tietävätkö ystäväsi ammatistasi, kun sanot että "se herättää kateutta naisissa". Eli ovatko he kateellisiä siitä, että olet taloudellisesti hyvin toimeentuleva vai siitä mitä teet ammatiksesi? Jos et ole kertonut ystävillesi ammattiasi, niin miksi et? Häpeätkö sitä? Häpeän vuoksiko sanot olevasi hu***a? Anteeksi nämä monet kysymykset, mutta yritän ihan oikeasti ymmärtää, miksi joku nainen kutsuu itseään huo***ksi.
Ilno tyt tö tai p ro s titu oitu, sama se. Se on vain minulle ammatti ei sen kummempaa, sama kun lääkärille tai bussikuskille esimerkiksi. Ja arvostan itseäni enemmän kun suurin osa naisista tekee. Pidän myös työstäni ja saan tuottaa nautintoa monelle, jotka eivät sitä ehkä muuten saisi. Kyllä muutama ystävistäni tietää, kertoisin myös muille jos heitä kiinnostaisi niin paljon. En todellakaan häpeä vaan olen ylpeä ja tiedän että olen upea, kaunis ja hyvä kroppainen. Miksi en siis jakaisi sitä iloa muille:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin treenaan ja luen sarjakuvia paljon. Olen matalapalkka-alan duunari.
En ole käynyt yliopistoa, koska ajattelin sen olevan lähinnä ajantuhlausta kirjaston takia. Eli saan tarvittavan sivistyksen laajalta alalta ilman rajoituksia omalle ajattelulleni. Sen lisäksi kykenen dokailemaan vapaammin ja nauttia elämästäni, koska akateeminen opiskelu harvemmin työllistää. Olisin vain filosofian maisteri paisteri. Kuka sellaista katselisi? Ei ainakaan seksikäs sutturani, joka on lakinainen. Duunarina saan tonnin kuussa tilille ja siitä 90% menee vuokraan. Se rajaa vapauden mahdollisuuttani valita. En siis valitse itse niitä asioita joita tahtoisin. Onneksi on hyvin tienaava seksikäs suttura.
En itse tykkää ostella vaatteita tai mitään ylimääräistä pasgaa.
Seksiä voisin ostaa vaimolleni ja minulle. Seksi on vaan vähän liian kallista Suomessa. Jos 10 eurolla saisi ostettua miehen tai naisen tai molemmat la-illaksi, niin olisi aika bueno.
Hinnat on aika korkeat kun ottaa huomioon Suomen palkkatason.
Olisi hienoa jos yhteiskunnassa saisi ostettua enemmän aistiärsykkeitä vapaammin. Kaikkia ei kiinnosta romu ja itsensä ehostaminen. Meistä monet on seksikkäitä vaikka ei kampaisi tukkaansa aamulla tai harjaisi hampaita ihan joka kerta, kun on niin v.tun kiire aina töihin.
Ei kaikkia kiinnosta hienot vaatteet, autot, ruohonleikkurit tai veneet takapihalla.
Suomesta ei yksinkertaisesti vielä saa kaikkea mikä innostaisi ihmisiä tuhlaamaan tilinsä tyhjäksi (Onhan meillä kyllä aika massiiviset vuokrat).
Eurooppa on ahdistava paikka. Ainoastaan Hollannissa tuntuisi olevan edelleen satoja vuosia edellä oleva kapitalistinen kultuuri, jossa on oivallettu yksilönvapaudet ja kunnioitus toisten henkilökohtaista privaattia elämää kohtaan.
Hyvä pilde on aina hintansa arvoinen :) Tuo 250 e "tosi ammattilaisen" hinta sisältänee myös muutakin kuin yh dyn nän. Se hoituneen jo 5 minuutin aikana. Loppuaika jos käytettäisiin seksuaalivalistukseen / opastukseen / esittelyyn niin eipä menisi massit hukkaan. Kannatan kyllä näin vapaana miehenä. Voi sitä laittaa rahansa turhempiinkin "läpiin" :D
Turha valittaa saatana!
Hyvä havainto. Täytyy todeta että kuinka moni joka päättää kokeilla huumeita potentiaalisesti muuttaisi mieltään, kun hänelle tarjottaisi osaa siitä summasta, jota nyt käytetään käyttäjien rankaisuun ja muiden siihen liittyvien toimialojen työllistämisiin.
Varmasti rahallakin saisi ostettua ihmisiä tekemään jotain muuta. Vaikka käyttämään rahansa mielummin roskaruokaan ja tupakkaan.
Kuinka hölmöläinen pitää olla, että ajattelee ikälopuissa ylihintaisissa maksullisissa käymisen edustavan jotain luksusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut nyt viitisen sivua ja hitto, että osaakin ärsyttää, miten monet eivät selvästikään ole lukeneet koko juttua... Otsikossa kyllä lukee "perheenäiti", mutta kyseisen äidin aloittaessa h##rantyönsä tämän nuorimmatkin lapset olivat jo teini-ikäisiä – JA asuivat isänsä luona. H##ruutta ei siis missään vaiheessa ole harjoitettu lasten kanssa saman katon alla, ja perheen lapset ovat kaikki todennäköisesti olleet jo pitkän aikaa täysi-ikäisiä (koska äidillä kuuluu olevan tässä vaiheessa jo pitkä "työura" takanaan). Tässä ei siis ole kyse siitä, että joku ala-asteikäisten mamma muuttaisi perheensä kodista jonkin h##raintalon.
Ja moni näytti kommentoineen sitäkin, kuinka tämä mamma kehtaa kertoa asiasta omalla naamallaan niin, että lapset tunnistavat... Vaikka jutussa kerrottiin, että hän kertoi itse omille lapsilleen ihan suoraan. 🙄
no juttu nyt vaan on niin, että vaikka lapset olisivatkin jo aikuisia ja ns. omillaan, he kuitenkin ovat tulleet vedetyiksi mukaan juttuun tavallaan ja ehkä vielä niin, etteivät itse olisi toivoneet sitä.
Oletetaan että olet vaikka 25-vuotias ja vanhempasi tulevat esiin tämmöisen jutun kanssa. Väitätkö, ettei tuntuisi missään? "Niin, sun vanhemmathan olikin telkkarissa hiljattain ja oli heistä lehtijuttukin?" Kyllä tuommoinen aina rassaa, vaikka olisi aikuinen ja eläisikin jo omaa elämäänsä. Kaikki ei kaipaa minkäänlaista julkisuutta elämäänsä.
Suurin osa suomalaisista, saati paikallisista, tai edes omista entisistä ja nykyisistä koulu- tai työkavereista ei tiedä miltä vanhempani edes näyttävät. Jos julkisuuteen tulisi joku Kalevi "Gigolo" Korhonen Kuopiosta, ei kukaan osaisi yhdistää hänen olevan isäni, vaikka olisin asunut ensimmäiset 20 vuotta elämästäni Kuopiossa ja nimeni olisi Kristiina Korhonen.
Ainoat, jotka osaisivat yhdistää minut ja vanhempani, ovat omat sukulaiseni sekä sellaiset kaverit, jotka ovat olleet elämässäni vuosikymmeniä. Eikä ainakaan minulla ole tapana pitää elämässäni mukana ihmisiä, jotka arvostelisivat minun tai sukulaisteni tekemisiä.
Vierailija kirjoitti:
Turha valittaa saatana!
Hyvä havainto. Täytyy todeta että kuinka moni joka päättää kokeilla huumeita potentiaalisesti muuttaisi mieltään, kun hänelle tarjottaisi osaa siitä summasta, jota nyt käytetään käyttäjien rankaisuun ja muiden siihen liittyvien toimialojen työllistämisiin.
Varmasti rahallakin saisi ostettua ihmisiä tekemään jotain muuta. Vaikka käyttämään rahansa mielummin roskaruokaan ja tupakkaan.
Mittava perustulo ainakin vähentäisi konservatiivien jeesustelua ilmiöiden ympärillä mitä he eivät siedä. Toisaalta eivät halua myöskään maksaa muille siitä etteivät tee asioita, josta eivät pidä :(
Ei tuossa ole mun mielestä moraalisesti mitään väärää. Tietysti onhan tuo aina noloa kun joku kenellä on muitakin vaihtoehtoja, alkaa myymään itseään. Ja voisin uskoa että noloa hänen aikuisille lapsilleen. En usko, että hän on henkisesti aivan kunnossa, mutta mitä sitten? Hän ei satuta ketään ja maksaa verot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että he kadehtivat? Ettei vain olisi muuta vastenmielisyyttä ja kenties pelkoa siitä että olet aktiivisesti tarjoamassa palveluitasi esim heidän miehilleen? En minäkään pitäisi huorasta lähipiirissäni, koska moraalinen kuilu välillämme olisi väistämätön ja liian suuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että he kadehtivat? Ettei vain olisi muuta vastenmielisyyttä ja kenties pelkoa siitä että olet aktiivisesti tarjoamassa palveluitasi esim heidän miehilleen? En minäkään pitäisi huorasta lähipiirissäni, koska moraalinen kuilu välillämme olisi väistämätön ja liian suuri.
Saan valita myös asiakkaani ja en ottaisi ketään heidän miehistään asiakkaksi. En siksi että ovat ystäviäni enkä myöskään siksi että ulkoisesti sekä sisäisesti ovat kovin epämiellyttäviä. Mikään ei heitä estä lopettamasta ystävyyttä, mutta näin ei ole tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut nyt viitisen sivua ja hitto, että osaakin ärsyttää, miten monet eivät selvästikään ole lukeneet koko juttua... Otsikossa kyllä lukee "perheenäiti", mutta kyseisen äidin aloittaessa h##rantyönsä tämän nuorimmatkin lapset olivat jo teini-ikäisiä – JA asuivat isänsä luona. H##ruutta ei siis missään vaiheessa ole harjoitettu lasten kanssa saman katon alla, ja perheen lapset ovat kaikki todennäköisesti olleet jo pitkän aikaa täysi-ikäisiä (koska äidillä kuuluu olevan tässä vaiheessa jo pitkä "työura" takanaan). Tässä ei siis ole kyse siitä, että joku ala-asteikäisten mamma muuttaisi perheensä kodista jonkin h##raintalon.
Ja moni näytti kommentoineen sitäkin, kuinka tämä mamma kehtaa kertoa asiasta omalla naamallaan niin, että lapset tunnistavat... Vaikka jutussa kerrottiin, että hän kertoi itse omille lapsilleen ihan suoraan. 🙄
no juttu nyt vaan on niin, että vaikka lapset olisivatkin jo aikuisia ja ns. omillaan, he kuitenkin ovat tulleet vedetyiksi mukaan juttuun tavallaan ja ehkä vielä niin, etteivät itse olisi toivoneet sitä.
Oletetaan että olet vaikka 25-vuotias ja vanhempasi tulevat esiin tämmöisen jutun kanssa. Väitätkö, ettei tuntuisi missään? "Niin, sun vanhemmathan olikin telkkarissa hiljattain ja oli heistä lehtijuttukin?" Kyllä tuommoinen aina rassaa, vaikka olisi aikuinen ja eläisikin jo omaa elämäänsä. Kaikki ei kaipaa minkäänlaista julkisuutta elämäänsä.
Ongelma olisi lähinnä henkilössä, joka alkaisi sönköttämään minulle vanhempieni tekemisistä. Miksi joku niin tekisi?
Siis mikä tossa nyt on muka niin väärin? Ihme jeesustelua. Ihminen tekee töitä, antakaa sen tehdä!
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tossa nyt on muka niin väärin? Ihme jeesustelua. Ihminen tekee töitä, antakaa sen tehdä!
Aika oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
On uhka toiselle naiselle.
Selasin ketjua ja pidän erityisen surkuhupaisina kommentteja, joissa herjattiin naisen ulkonäköä.
Suomalaismiehistä lähes SEITSEMÄNKYMMENTÄKAKSI prosenttia on YLIPAINOISIA (THL) ja 99 prosenttia on rumia. Jälkimmäinen on yleinen mielipide.
Enpä lähtisi teidän ulkonäöllänne herjaamaan yhtään ketään.
Nuohan oli siinä ylpeästi erilaiset tms. ohjelmassakin esittelemässä elämäntapaansa.