Nyt ihan oikeesti...espoolainen perheenäiti joka myy seksiä omassa makuuhuoneessaan
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tiia-forsstrom-on-espoolainen-perhe…
"Olen tavallinen keski-ikäinen espoolaishuóra". Ottaa myös kakkoseen, taksalla 250€.
Onko ihan pakko avautua asiasta...
Kommentit (573)
En ymmärrä miksi tää olisi väärin. Maksaa verot, elättää itsensä ja perheensä sekä tarjoaa BDSM palveluita josta hänellä on selkeästi kokemusta, joka on niissä jutuissa todella hyvä juttu. Pystyt kolmen kimppaan ottaa tämmöisen helposti ja varmasti ulkopuolisena, ilman että on pelkoa, että olisi totaali hullu. Muiden kanssa on pakko luoda jotain suhdetta.
Toki tää ”entä lapset” juttu, mutta hankala uskoa, että jos joku tulee väittää et äitis on on ho ro ja vastaat myöntävästi päälle ja annat vaikka käyntikortin päälle, niin jaksaa kauheesti siinä jäädä enää kiusaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi ostaa palveluja joltain yleiseltä naiselta? Mulla ei ainakaan kiinnostais ja kiihottais yhtään vaikka olis miten kaunis ja nuori nainen. Jos tietäis että se antaa rahasta kelle vaan. Eikö tällaisia palveluja ostavalla ole mitään itsekunnioitusta? Seksin ostaminen on yhtä kuvottavaa kuin vaikka kehitysvammaisen haukkuminen. Jokainen sitä voi tehdä mutta ei sitä puolustella voi.
Mun mielestä seksin ostaminen ei ole yhtään kuvottavaa.
Minä pystyn jollain tasolla samaistumaan tuohon espoolaisrouvaan. Olen keski-ikäinen nainen ja aina ollut hyvin kiinnostunut kaikkeen seksiin liittyvästä. Kumppaneita minulla ei ole ollut joukoittain, mutta onneksi kohdalleni on osunut hyviä rakastajia, joilta olen oppinut kaikenlaista tässä vuosien varrella. Niinpä olen itsekin kehittynyt monella tavalla, ja uskoisin, että olen nykyään huomattavasti hauskempaa petiseuraa kuin nuorempana. Mikään kaunotar en ole, mutta pidän itsestäni hyvää huolta ja jaksan tehdä kaikenlaista. Kaiken tämän perusteella saattaisin kuvitella, että espoolaisrouva osaa antaa asiakkailleen varsin hyvää palvelua. Itse en ole kiinnostunut seksin myymisestä, mutta en ihmettelee, jos joku sellaisesta työstä tykkääkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nykyään kaikki epä.normaali pitää tuoda julkisuuteen? Sääliksi käy lapsia kun kaikki tietävät että äiti ja isä huo raavat
Älä yleistä.
En minäkään ole julkisuudessa.
Mahtavaa! Kyllä naisella on oikeus tehdä kehollaan mitä haluaa - oli kyse sitten abortista tai seksin myymisestä. Nyt eletään jo sentäs melkein vuotta 2k20.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa nämä uskontoon viittaavat kommentit täällä ja sen rouvan haastattelussa. Taitaa olla vähän kipeä asia tämä Raamattu, kun pitää kysymättä julistaa omaa ateismiaan.
Kovasti sanotaan, ettei Jumalaa tarvita moraaliin, sitten pönkitetään kaikkea alhaista ja eläimellistä kiroamalla mahdollisimman kuuluvasti. Jep.
Myös tämä tässä jutussa ärsytti.
Kertoo lukeneensa jopa uskontotieteitä ja sitten vetää tuon mukaan juttuun ja pilkkaa uskontoa.
Eihän siinä ole mitään pilkkaa jos sanoo vain millaista se uskonto on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset taas ulisemassa. Suomessa seksin ostaminen ja myyminen ei ole laitonta. Parittaminen on, joten kaikki ok.
Miksiköhän kukaan nainen olisi kateellinen huo-ralle? Tuskin se työ mitään herkkua suurimmalle osalle naisia olisi. Painajainen ennenminkin. Sama kun väittäisit, että kaikki on kateellisia palkkamur-haajalle, kun sen työ on niiiiiiin ihanaa ja rahaa tulee.
Olen ammatiltani h*ra ja minulla on varaa moneen asiaan, mihin monella muulla ihmisellä/ystävälläni ei ole. Kyllä se välillä kateutta herättää, naisissa eritoten. Olen hyvässä kunnossa ja laitettu, käyn säännöllisesti kosmetologilla ja treenaan paljon. Varaa ostella kalliita vaatteita ja muuta sekä matkustella. Omaan myös akateemisen tutkinnon, olen käynyt yliopiston siis.
Kellä tahansa naisella on varaa vaikka toimeentulotuella ostaa lenkkitossut ja halvimmat treenikamat, leikata hiukset itse ja meikata halvimmilla meikeillä. Vaatteet voi ostaa kirpputorilta.
Kosmetologi tosin maksaa, mutta perus kotihoidolla pääsee pitkälle aivan kuten hammashoidossa. Työssäkäyvällä on jo sitten varaa palveluihin ja matkusteluun. Kallis vaatemaku on oma asia - tosin kallis pitkäikäinen päivänvaloa tuotantotavaltaan kestävä rytky on tietysti parempi valinta kuin halpa tuontirytky. Mikään ei toisaalta estä alkamasta asiassa oma-aloitteiseksi ja vaikka tekemään itse vaikka vaatteita luonnonmateriaaleista.
Myös se korkeakoulututkinto on itse hankittavissa. Ollaan Suomessa, ainakin keskusteluun viitaten, joten täällä on aika pitkälti "varaa" tehdä asioita kunhan näkee hieman vaivaa. Kaverisi ovat kateellisia ehkä vain koska eivät tiedä tätä. Toisaalta veikkaan kyllä koko teidän kaveriporukan asuvan Porvoossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset taas ulisemassa. Suomessa seksin ostaminen ja myyminen ei ole laitonta. Parittaminen on, joten kaikki ok.
Miksiköhän kukaan nainen olisi kateellinen huo-ralle? Tuskin se työ mitään herkkua suurimmalle osalle naisia olisi. Painajainen ennenminkin. Sama kun väittäisit, että kaikki on kateellisia palkkamur-haajalle, kun sen työ on niiiiiiin ihanaa ja rahaa tulee.
Olen ammatiltani h*ra ja minulla on varaa moneen asiaan, mihin monella muulla ihmisellä/ystävälläni ei ole. Kyllä se välillä kateutta herättää, naisissa eritoten. Olen hyvässä kunnossa ja laitettu, käyn säännöllisesti kosmetologilla ja treenaan paljon. Varaa ostella kalliita vaatteita ja muuta sekä matkustella. Omaan myös akateemisen tutkinnon, olen käynyt yliopiston siis.
Kellä tahansa naisella on varaa vaikka toimeentulotuella ostaa lenkkitossut ja halvimmat treenikamat, leikata hiukset itse ja meikata halvimmilla meikeillä. Vaatteet voi ostaa kirpputorilta.
Kosmetologi tosin maksaa, mutta perus kotihoidolla pääsee pitkälle aivan kuten hammashoidossa. Työssäkäyvällä on jo sitten varaa palveluihin ja matkusteluun. Kallis vaatemaku on oma asia - tosin kallis pitkäikäinen päivänvaloa tuotantotavaltaan kestävä rytky on tietysti parempi valinta kuin halpa tuontirytky. Mikään ei toisaalta estä alkamasta asiassa oma-aloitteiseksi ja vaikka tekemään itse vaikka vaatteita luonnonmateriaaleista.
Myös se korkeakoulututkinto on itse hankittavissa. Ollaan Suomessa, ainakin keskusteluun viitaten, joten täällä on aika pitkälti "varaa" tehdä asioita kunhan näkee hieman vaivaa. Kaverisi ovat kateellisia ehkä vain koska eivät tiedä tätä. Toisaalta veikkaan kyllä koko teidän kaveriporukan asuvan Porvoossa.
Ei mulla vaan ole. Kaksivuotta vanhoilla lenkkareilla mennään jotka on niin puhki että on pitänyt vetää ilmastointiteippiä ympäri. Keveästi menee kyllä puolimaratooni, mutta on se kumma kun ei tässä maassa edes lenkkareita saa edullisesti. Kaikki rahat menee vuokraan.
T: Mies jolla ei ole varaa panna
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa! Kyllä naisella on oikeus tehdä kehollaan mitä haluaa - oli kyse sitten abortista tai seksin myymisestä. Nyt eletään jo sentäs melkein vuotta 2k20.
Kyllä. Ja jos ei miellytä ihmisen omat henkilökohtaiset teot, niin heitä voi yrittää lahjoa rahasummalla.
Luulen että jos Thaimaahan saataisiin kunnon perustulo, niin seksibisnes vähenisi.
Vaan halutaan vaan moralisoida ja haukkua ihmisiä, mutta ei olla valmiita maksamaan heille vastasummaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut nyt viitisen sivua ja hitto, että osaakin ärsyttää, miten monet eivät selvästikään ole lukeneet koko juttua... Otsikossa kyllä lukee "perheenäiti", mutta kyseisen äidin aloittaessa h##rantyönsä tämän nuorimmatkin lapset olivat jo teini-ikäisiä – JA asuivat isänsä luona. H##ruutta ei siis missään vaiheessa ole harjoitettu lasten kanssa saman katon alla, ja perheen lapset ovat kaikki todennäköisesti olleet jo pitkän aikaa täysi-ikäisiä (koska äidillä kuuluu olevan tässä vaiheessa jo pitkä "työura" takanaan). Tässä ei siis ole kyse siitä, että joku ala-asteikäisten mamma muuttaisi perheensä kodista jonkin h##raintalon.
Ja moni näytti kommentoineen sitäkin, kuinka tämä mamma kehtaa kertoa asiasta omalla naamallaan niin, että lapset tunnistavat... Vaikka jutussa kerrottiin, että hän kertoi itse omille lapsilleen ihan suoraan. 🙄
no juttu nyt vaan on niin, että vaikka lapset olisivatkin jo aikuisia ja ns. omillaan, he kuitenkin ovat tulleet vedetyiksi mukaan juttuun tavallaan ja ehkä vielä niin, etteivät itse olisi toivoneet sitä.
Oletetaan että olet vaikka 25-vuotias ja vanhempasi tulevat esiin tämmöisen jutun kanssa. Väitätkö, ettei tuntuisi missään? "Niin, sun vanhemmathan olikin telkkarissa hiljattain ja oli heistä lehtijuttukin?" Kyllä tuommoinen aina rassaa, vaikka olisi aikuinen ja eläisikin jo omaa elämäänsä. Kaikki ei kaipaa minkäänlaista julkisuutta elämäänsä.
Kamalinta on se miten yhteiskunta suhtautuu asiaan. Tavallaan pakotetaan lapset ahdistumaan vanhempien omasta henkilökohtaisesta elämästä.
Vähän samaa koin aikoinaan kun oma isä käytti kannabista alkoholin sijaan, niin kamala myllytys tuli asiasta ja se huostaanottosirkus asian ympärillä.
Yhteiskunta voisi oikeasti yrittää myöntää ihmisille ne yksilönvapaudet.
Oma isäni oli ihan ok ja ei sekoillut mitenkään. Suhtautuminen häneen oli ihan kamala 80-90-luvun aikaan.
Hän tosiaan sai kärsiä ja meidät lapset laitettiin kärsimään myös. Vain siittä syystä että isäni hengitteli omalla pyhällä vapaa-ajallaan kiellettyä savua keuhkoihinsa.
Siitä sitten koko perhe pistettiin kärsimään.
Onko se oikein, vai olisiko aika nykyään suhtautua neutraalimmin asioihin, jotka eivät kuulu muille?
Lastenkaan ei tarvitsisi kärsiä. Tässäkin keskustelussa selvästi nautitaan tilanteesta jossa lapset pistetään kärsimään, vaikka asiaan voisi suhtautua neutraalimmin.
Edelleen vaan tuomitaan ihmisiä ennakkoluuloisesti.
Sääli että isä pistettiin syrjäytymään. Hän olisi luultavasti nyt eläkkeellä ja elossa, jos yhteiskunta ei olisi hyökännyt hänen ja meidän lasten kimppuun aikoinaan.
T: isän muistolle
Vierailija kirjoitti:
Kuinka hölmöläinen pitää olla, että ajattelee ikälopuissa ylihintaisissa maksullisissa käymisen edustavan jotain luksusta?
Et taida tietää että monelle on luksusta että pääsee pikaruokaravintolaan pari kertaa vuodessa. Tai risteilylle kerran vuodessa.
Ja palkka liukahtelee siinä 8-10e tunti.
Kyllähän monelle matalapalkka-alan miehelle seksi olisi todella luksusta ja ei nelikymppinen ole mikään ikäloppu missään mielessä. Vielä on puolet elämästä lusimatta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua hävettäisi jos oma äitini olisi huo - ra ja vielä julkisesti niin että kaikki sukulaiset, tuttavat ja naapurit tietäisivät asian...Mietin tässä noita lapsia että tulevatkohan kiu satuiksi asian takia esim. kavereiden taholta
Jos ne olis KAVEREITA, paheksuisivat lasten KANSSA tollasia vanhempia, säälisivät.
Rahalla saa jumalauta kirjoitti:
Jos prostituutio ei miellytä niin maksakaa siitä heille etteivät myy itseään.
Turha valittaa saatana!
Käytännössä voi ostaa palvelun ja saarnata vaikka jeesuksesta maksulliselle.
Silloin ei tapahdu syntiä. Vaan aika moni on sitä mieltä että tyhjällä vatsalla pitäisi vaan kuunnella moraalisaarnaa ja elää muiden sanelemien arvojen mukaan.
Sitten pistetään myös lapset kärsimään, jos ei kannata samoja arvoja kuin ympärillä meuhkaava kovaääninen yhteisö.
Myös kommunistien lapset on aikoinaan kärsineet kovia. Minulta lähtee täydet sympatiat tuolle ladylle.
Suomessa on tosi raskasta elää länsimaisena yksilönä, joka tiedostaa omat yksilönvapautensa.
Arvostan naista jolla on rohkeutta olla aktiivinen toimija ja kulkee omaa tietään välittämättä ahtaista normeista. Toivottavasti espoolasirouvan nuppi kestää. Sikäli mikäli ladyn taustoja tunnen, melko epävakaa persoonallisuus kyseessä..
Suomessa ei kyllä ole niin suurta puutetta ei-päihdekäyttäjillä, että olisi pakko huo-rata. Se on elintasohuo-rausta silloin. Ihan niin kuin ne Iltalehden pro-stituutiosarjan opiskelija-naiset, jotka valittivat syrjäytymisestä jos ei ole rahaa olla baarissa ja klubeilla uusissa vaatteissa tiptoptällättynä. Se on biletys nimittäin kallista puuhaa, ja ilmeisesti ainut elämisen kokemus heidän piireissään. Niin sitten ei ole rahaa syödä tai maksaa vuokraa. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka hölmöläinen pitää olla, että ajattelee ikälopuissa ylihintaisissa maksullisissa käymisen edustavan jotain luksusta?
Et taida tietää että monelle on luksusta että pääsee pikaruokaravintolaan pari kertaa vuodessa. Tai risteilylle kerran vuodessa.
Ja palkka liukahtelee siinä 8-10e tunti.
Kyllähän monelle matalapalkka-alan miehelle seksi olisi todella luksusta ja ei nelikymppinen ole mikään ikäloppu missään mielessä. Vielä on puolet elämästä lusimatta.
Eliitillä on varaa maksaa seksistä. Mitä jos niitä palkkoja nostettaisi, niin minäkin lähtisin taas töihin hitsaamaan satamaan. Olisi hienoa jos työ kannattaisi ja rahat ei menisi johtoportaan tileille, vaan jakaantuisi tasaisesti työntekijöillekin. Monilla on perhettäkin ja lapsia elätettävänä. Minäkin haluan lempeä ja herkkuja.
T: Viimeksi töissä 2004
On se kova paikka mammoille, kun joillekin seksi on normaali asia