Tori-myyjä jätti maksetun tuotteen postittamatta (ei vastaa viesteihin), ilmoitanko hänelle etukäteen rikosilmoituksesta
Ilmoitanko etukäteen nyt jo, että teen rikosilmoituksen mikäli et palauta rahojani tililleni tiettyyn päivään mennessä (ja samaan viestiin tilinumeroni) vai jätänkö tuon väliin ja teen suoraan rikosilmoituksen? Miten te olette toimineet näissä?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pos-ti-en-nak-ko.
Ei jär-keä, jos ostaja jättää lunastamatta paketin. Mutta myyjän profiilin googletus netistä on järkevää ennen kauppoja.
Niin, aloittaja oli tässä se ostaja, joka ei saanut tuotetta.
Myyjä sitten taas vuorostaan pyytää etumaksuna postituksen kustannukset, jos ostaja ei lunasta pakettia rahat jää hänelle.
Niin? Tuskin kukaan ostaja suostuu maksamaan paketin palautuskustannuksia, ellei ostaja lunastakaan pakettia. Eli tuplapostituksen. Eikä myyjän kuuluisi maksaa postikuluja.
Sisällytän tuotteen hintaan tuplapostituksen, jonka vaadin etukäteen. Tämän takia ei ole jäänyt yhtään kauppaa tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos poliisille kirjoitti:
Minulle lähetettiin Huutonetistä ostamieni lippujen sijaan tyhjä kirjekuori. Olin vaatinut sen lähettämistä kirjattuna, joten hain sen postista ja avasin tiskillä. Virkailija sitten todisti, että minua on huijattu.
Kaveri väitti, että liput on varastettu postissa, mikä ei ollut kovin uskottavaa. Vaadin, että palauttaa rahani samana päivänä tai teen rikosilmoituksen. Kun rahoja ei kuulunut, menin käymään poliisiasemalla.
Poliisi oli varmaan tarkistanut myyjän, että minun tilini saldon ja kuulustellut kaverin, joka myönsi huijauksen. Äitinsä sitten maksoi minulle rahat takaisin satasen kuukausierissä seuraavan puolen vuoden aikana.
Vau, olipa fiksusti toimittu 🙂 Ohis, mutta mistä lipuista oli kyse? Hyvä kun sait rahasi takaisin. Kurjaa tietysti rötöstelijän äidille maksaa tuollaista, toivottavasti saa lapseltaan jossain vaiheessa rahansa takaisin! Ap
Lippuja Madonnan edesmenneelle Jätkäsaaren keikalle parhaaseen kategoriaan.
Tämä "nokkela" sankari oli vielä kirjoittanut kirjekuoren päälle: "Sisältää Madonnan konserttilippuja". Vähän kuin olisi kirjoittanut: "Sisältää satasen seteleitä" 😂
Vierailija kirjoitti:
Minulle lähetettiin Huutonetistä ostamieni lippujen sijaan tyhjä kirjekuori. Olin vaatinut sen lähettämistä kirjattuna, joten hain sen postista ja avasin tiskillä. Virkailija sitten todisti, että minua on huijattu.
Kaveri väitti, että liput on varastettu postissa, mikä ei ollut kovin uskottavaa. Vaadin, että palauttaa rahani samana päivänä tai teen rikosilmoituksen. Kun rahoja ei kuulunut, menin käymään poliisiasemalla.
Poliisi oli varmaan tarkistanut myyjän, että minun tilini saldon ja kuulustellut kaverin, joka myönsi huijauksen. Äitinsä sitten maksoi minulle rahat takaisin satasen kuukausierissä seuraavan puolen vuoden aikana.
Vau, olipa fiksusti toimittu 🙂 Ohis, mutta mistä lipuista oli kyse? Hyvä kun sait rahasi takaisin. Kurjaa tietysti rötöstelijän äidille maksaa tuollaista, toivottavasti saa lapseltaan jossain vaiheessa rahansa takaisin! Ap
Lippuja Madonnan edesmenneelle Jätkäsaaren keikalle parhaaseen kategoriaan.
Tämä "nokkela" sankari oli vielä kirjoittanut kirjekuoren päälle: "Sisältää Madonnan konserttilippuja". Vähän kuin olisi kirjoittanut: "Sisältää satasen seteleitä" 😂
Ohhoh 😂 Harmittaa kyllä vietävästi, että näin kävi, itsekin ihan peeaa ja suunnittelen aina kaikki hankinnat tarkasti niin nyt meni sitten riihikuivaa kankkulan kaivoon :/ Ap
Näin minä olen kaikki kauppani hoitanut, jos tuotteen joutunut postittamaan. Sovittu, että ostaja maksaa summan x, jota ei palauteta. Se ei tietenkään tule tuotteen päälle vaan on x summa tuotteen hinnasta.