Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri meni leffaan perheensä kanssa XD

Vierailija
24.05.2019 |

Mies ja lapset meni lasten leffaa katsomaan, äiti viereiseen saliin jotain omaa leffaansa. Ei sen vertaa viitsi näköjään viettää aikaa lastensa kanssa että olisi yhden elokuvan heidän kanssaan katsonut. Minä itse edellä aina ja kaikkialla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole aika ideaali ratkaisu? Eihän siinä lasten kanssa muutenkaan vietetä aikaa, vaan möllötetään hiljaa vierekkäin.

Sitten jälkeen päin voi mennä syömään ja jutella lasten näkemästä leffasta.

Vierailija
2/12 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti hoidettu. Seuraavalla kerralla varmaan äiti katsoo lasten kanssa leffan ja isä yksin oman leffansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan lasten leffat sen kummoisemmin kiinnosta, mutta miestä kiinnostaa. Tuossa tilanteessa mekin tehtäisiin samalla tavalla. Jokaiselle jotain. Ja mihin lapset sitä toista vanhempaa tarvitsisivat, ei siellä tehdä muuta kuin istutaan ja katsotaan elokuvaa.

Vierailija
4/12 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että oli oikein miekkonenkin mukana?

XD XD XD

Vierailija
5/12 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että se äiti on arjessa enemmän lasten kanssa, joten oli ihan hyvä, että hän sai viettää hetken omaa aikaa, kun isä oli lasten kanssa leffassa.

Vierailija
6/12 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olikin isän ja lasten yhteinen aika?

Vierailija
7/12 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisillä leffalippujen hinnoilla tuo oli erittäin järkevä ratkaisu. Miksi pitäisi maksaa kahden aikuisen lippu, että pääsee katsomaan jotain lastenelokuvaa.

Vierailija
8/12 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vein lapset leffaan ja kuuntelin samalla verkkoluentoa. Toisella silmällä välillä vilkaisin leffaa ja silittelin toista lasta kun oli jännää. Jos oikeasti joutuisin katsomaan jotain taaperoleffaa ilman muuta tekemistä samalla se olisi melkoinen setti paskaa. Näin sain luennon suoritettu ja lapset nautti leffasta.

Vierailija
9/12 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämäkin asia kuuluu ap:lle, miten?

Vierailija
10/12 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äksdee! Äksdeedee!

Vierailija
11/12 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun vanhemmat käy joskus yhdessä leffassa silleen et äiti menee kattoon yhtä ja iskä toista ja sitten tapaavat taas ja menevät vaikka oluelle. mieluummin se kuin että väen vängällä katotaan jotain mikä ei kiinnosta:)

Vierailija
12/12 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun vanhemmat käy joskus yhdessä leffassa silleen et äiti menee kattoon yhtä ja iskä toista ja sitten tapaavat taas ja menevät vaikka oluelle. mieluummin se kuin että väen vängällä katotaan jotain mikä ei kiinnosta:)

Eksän kanssa tehtiin ihan samaa. Leffan jälkeen mentiin kuitenkin yhdessä syömään ja mukavaa oli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme