Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäromanttisinta mitä naisesi on sanonut sängyssä?

Vierailija
23.05.2006 |

Nauretaan nyt sitte naisille. Meillä vakio:

" Anna tulla vaan."

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä näitä sanomisia ei voi mitenkään verrata pieruun! Oikeesti must on kauheeta, että naiset on tällaisia sanoneet. Kieltämättä osa on koomisiakin, kuten tuo kinkku-ananas-aurajuusto. Mutta että äkkiä nyt, Emmerdale alkaa?? Huh huh. Miesten sanomisia-ketjua en ole vielä lukenutkaan. t. 23

Vierailija
22/29 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...samainen " peukkumulkku" -häirikkönainen, joka terrorisoi noita muitakin keskusteluketjuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni on eroa onko vain tahaton hassu lausahdus, jolle voi huumorintajuisena nauraa, vai tylyn kylmä tyrmäys, joka voi loukata syvältäkin. Miesten sanomisissa oli enemmän noita ensin mainittuja.

Vierailija
24/29 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietääkseni ole terrorisoinut mitään ketjuja eikä tämäkään ollut tarkoitus, ilmoitin vain oman kantani asiaan, koska en osaa olla järkyttynyt näistä. Ihmisiä me naisetkin vain ollaan ja välillä varmaan jokaiselta saattaa lipsahtaa jotain minkä olisi voinut jättää sanomatta. Toiset loukkaantuu, toiset ottaa huumorilla ja toiset järkyttyy, ihan miten vaan.

Pidänpä tästä lähtien suuni kiinni...

T: 25

Vierailija
25/29 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin isäntä oikein mielellään kierähtää selälleen ja antaa mun hoitaa hommat...ja tollasia ääliömäisiä tölvä' isyjä siltä nyt tulee harva se kerta...

Mutta anteeksi, väärä ketju...

Vierailija
26/29 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EX:llä oli suurempi

EX:ä teki niin

EX . . . .

Se tuntuu karmeelta parisuhteessa

Vierailija
27/29 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö riitä että runkkaan ei kai sitä joka kerta tarvi saada . . .

Ja jos muutenkin kerran viikossa niin . . .

Vierailija
28/29 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vuosi sitten:

Olin seksisuhdetta aloittelemassa itseäni 15v vanhempaan naiseen joka nelikymmpisenä naisena oli elämänsä elänyt seksuaalisesti aktiivisena, eli n. 200 miestä hoitanut ja tiesin tämän.

Minua jännitti ja ei ottanut sitten eteen tosipaikan tullen. Tämä nainen on nopeasti roihahtavaa mallia ja tapahtui seuraavaa.

Nainen nousi seisomaan sängylle lähes hypähtäen ja huusi niin että naapuritkin kuuli: ootsä edes mies kun sulla ei seiso!! Katso täällä mä oon!! (levitti jalkojaan takaisin istuma-asentoon palattuaan ja osoitti pildeään).

Arvannette että ei seisonut tuon jälkeen ainakaan.

Vierailija
29/29 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nauretaan nyt sitte naisille. Meillä vakio:

Tuuksä jo kohta ..

:D