Epäromanttisinta mitä naisesi on sanonut sängyssä?
Nauretaan nyt sitte naisille. Meillä vakio:
" Anna tulla vaan."
Kommentit (29)
Ja itse makaa kuin selällään kuin kuollut " lahna"
mitä syödään huomenna?
Tällaisia se muitakin joskus kuulee, kertoo siitä ettei ihan ole täysillä mukana. :)
onhan noi edelliset vastaukset vitsejä??
t. järkyttynyt nainen
katosta pitäis pyyhkiä hämisseitit pois. Anteeksi vain ukko-kulta
Ja kerran kysyin siltä et pierettääkö sua, anteeksi siitäkin
Sinun pitäis käydä parturissa, Onko meillä pottuja, Panitko saunan päälle... Kyllähän näitä riittää.
ei tuu vai ?
(maannut itse minuutteja lahnana ja minulta on halut kadonnut, eikä tee mieli jatkaa. Kysymys kuittaakin sitten asian lopullisesti)
herranjumala miettikää vähän mitä ajattelette jos mieheltä tulis vastaavia kommentteja... Ja kuka makaa lahnana? voi mies raukat...
terv toinen järkyttynyt nainen...
just kun alettiin vasta riisua kylmässä: " toi on ihan liian pieni" ja sitten kun seisoi ja olin painamassa sisään " hei toi on ihan liian iso, lopeta!"
Ei ollu varmaan mimmi tietoinen siitä, että joillakin, esim. mulla kulli kasvaa rajusti lepomitoista...
Ja voi, olisi monen monta synkeää tarinaa tästä aiheesta
t.mään, joka kuitenkin mieluummin muistelee mukavia asioita ihanista naisista ;)
...ja osoittaa haaroväliäni kun ollaan siirtymässä sänkyyn.
kaikki ehdollistamiset on aika pahoja. nyt ku annan niin... sitä vaimo harrastaa joskus :(
sovitaanko ettet tänä viikonloppuna kinua.
mulla menee viikonloppu pilalle kun pitää
miettiä miten antamisesta vois selvitä ilman itkua.
olisi kerrankin mukava viikonloppu.
näin siis EX vaimoni
Sinä joka kirjoitit, että nainen pyytää syvemmälle, vaikka olet jo kokonaan sisällä.
Tuli vaan mieleen, että ehkä nainen ei tarkoittanut niin pahasti, että pitäisi saada enemmän/isompaa munaa, vaan että painautuisit vielä syvemmälle, siis lähemmäs naista. Siis oikein porautuisit häneen, siis lähetyssaarnaaja-asennossa. Silloin nimittäin sinun häpyluusi stimuloi naisen klittaa, ja se se tekee tosi kutaa- siitä se orkku lähtee tulemaan :-)
yst. terv. nainen
(se sama, joka oli jo aiemmin järkyttynyt näistä, mitä kaikkea te miehet jouduttekaan kuulemaan!!!)
Minäkin olin järkyttynyt, kun luin näitä. Voiko nämä olla totta?
Mutta ehkä en vain ymmärrä, kun itse en asu yhdessä miesystäväni kanssa ja seksiä saan aivan liian harvoin, kun emme voi nähdä joka päivä tai joka toinenkaan.
Huvittavaa. Itse voin ainakin tunnustaa, että on joskus tullut väsyneenä sanottua jotain epäeroottista, mutta osaamme ottaa asiat huumorilla emmekä kumpikaan ole järkyttyneitä...
Te varmaan järkytytte jos jompikumpi sattuu pieraisemaan kesken aktin. Hohhoijaa...
Tilanne: Akti päällä.
Nainen sanoo: Kinkku, ananas, aurajuusto.
Minä siihen: Täh?
Nainen jatkaa: Niin - kinkku, ananas, aurajuusto - semmoisen pizzan mä tilaan tän jälkeen.
niin katoksä huomenna sitten lapsia ?