Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun visiblin vain pahentaa tilannetta

Vierailija
02.08.2024 |

Olisko kellään hyvää vinkkiä? Lääkäri määräsi visibliniä suolen toiminnan tasapainottamiseen. Nyt muutama viikko käyttöä takana ja olen todella pahasti ummessa. Paino noussut viitisen kiloa. En uskalla nostaa annosta kun pelkään että pahenee entisestään. Kontrolli parin kuukauden päästä, en tiedä voinko odottaa sinne asti. Olo on tosi tukala. Muita joille on käynyt visiblinin kanssa samoin? 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman päivän kuuri olutta aamusta iltaan ja alkaa suoli pörpöttää.

Vierailija
2/19 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi sama. Lopetin visiblinin, ummetus helpotti pegorion jauheella. Kokeilin joskus uudestaan ja sama homma, ei varmaan vaan sovi kaikille :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö liikaa proteiinipitoisia ruokia. Paljon kuitupitoista ruokaa. Levolacia voi ottaa pieniä määriä kaveriksi.

Vierailija
4/19 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama pellavansiementen kanssa. Järkytyin miten täynnä sulamattomia siemeniä vatsani oli kun suostui vihdoin toimimaan. Eikä auta vaikka joisin kolme litraa vettä päivässä.

Vierailija
5/19 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt, mutta olen huomannut, että suuret määrät kuitua aiheuttavat ummetusta.

Vierailija
6/19 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt vähiten ummetuksesta lihapainotteisella ruokavaliolla.

Vierailija
7/19 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kävi täälläkin tosin paino ei  noussut, maha vain koveni. Levolacilla sama, kaksi pulloa käytin   ajatellen jospa se pitemmän päälle toimisi, ei toiminut.

Ennen toimi mansikat tai kiivi, ei enää nekään. Putkirassia taitaisi seuraavaksi olla tarpeen kokeilla.

Vierailija
8/19 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visiblinin kanssa pitää juoda reilusti vettä, jotta ei tule tukosta. Mutta ei kuulosta ihan normaalilta kyllä painonnousukaan, onko jokin muu pielessä?

Vierailija
9/19 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukahvi vahvana, mielellään mustana ja vielä höystettynä muutamalla tipalla risiiniöljyä. 

Vierailija
10/19 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieelummin pienennä annosta ja lisää Visiblin nesteeseen ennen nauttimista, sitten juot heti sen. Hyvä, kun juot vettä. 

Oma vatsani hoituu syömällä salaattia, jossa salaatinlehtiä, Baybypinaattia, tomaattia, kurkkua ja paprikaa. Päälle Oliiviöljyä 2rkl ja viinietikkaa pieni luraus sekä suola ja mustapippuria. 

Joskus otan Oliivipullosta huikat ja vatsa toimiin hyvin silläkin. 

Vierailija
11/19 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätäapuna Microlax

Vierailija
12/19 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Visiblinin kanssa pitää juoda reilusti vettä, jotta ei tule tukosta. Mutta ei kuulosta ihan normaalilta kyllä painonnousukaan, onko jokin muu pielessä?

tämä olisi tärkeää, kuiviltaa leseistä voi tulla ähky niinkuin lehmille.

Ala nyt ap juomaan vettä, että se  möykky mahasta lähtee liikkeelle.

Vierailija
13/19 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sopinut minullekaan ummetukseen. Pegorion auttaa.

Vierailija
14/19 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamukahvi vahvana, mielellään mustana ja vielä höystettynä muutamalla tipalla risiiniöljyä. 

Tämäkin yksilöllistä. Itsellä vain maitokahvi auttaa vatsaa toimimaan, musta kahvi kovettaa.

Vierailija
15/19 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi sama. Lopetin visiblinin, ummetus helpotti pegorion jauheella. Kokeilin joskus uudestaan ja sama homma, ei varmaan vaan sovi kaikille :(

Sehän on se Skorppareiden laulu se missä kerrotaan Visippliinistä.

Se jonka kertsi hokee "...im coming...  tomorrow...beibee.. vii siiipliin.. in love...once again..."  Joku etevämpi osaa tuon tarkemmin, tai löytää sanat kun en tiä tsipaleen nimeä.

En tiedä mitenkä liittyy mahaongelmiin. 

Vierailija
16/19 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta käyttö. Mulle lääkäri määräsi visbliniä ja oli pakko olla yhteydessä häneen uudestaan viikon päästä, että kuuluuko tästä tulla tällainen olo,lääkäri sanoi, että lopeta käyttö heti, se ei toimi kaikilla kuten pitäisi, ja kuulun siihen vähemmistöön, jolla näin.

Joten lopeta ihmeessä.

Vierailija
17/19 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tältä palstalta ohjeen kokeilla Molkosania ja itsellä se on tehonnut!

Vierailija
18/19 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii visiblin kun otan sitä vain aamulla. Pitäisi ottaa iltapäivällä toinen annos mutta se turvotti liikaa. Sekin on omituista kun ensimmäisellä no sanotaan vaikka kuurilla ei turvottanut. Joskus harvoin otan myös iltapäivällä. Jos on paha tukos niin pyytäkää levolac lääkettä. Sitä saa käyttää jopa päivittäin jos tarvitsee. Minä olen tarvinut ja nyt on yksi pullo säilynyt tosi kauan. En ole siis tarvinut mitä kuukausiin. Pitää jo varmuuden vuoksi katsoa siitä eräpäivä.

Vierailija
19/19 |
02.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos kommenteista! En tiedä voisiko olla jotain muuta vaivaa kun tuo painokin on noussut. Mulla alkoi yhtä aikaa visiblinin aloittamisen kanssa myös kuumat aallot - ehkä painonnousu johtuu vaihdevuosista? Aika nopea tahti kyllä. Tuskin visiblin sellaisia kuumia aaltoja aiheuttaa? En ole niitä aiemmin yhdistänyt toisiinsa, nyt aloin miettiä. 

Juon kyllä mielestäni runsaasti vettä, se sanotaan ohjeissakin. Otan yhden annoksen aina aamuisin. Lääkäri sanoi että jos se ei riitä niin nostaa kahteen mutta kuten totesin niin en oikein uskalla. Jos se vaan pahentaakin. 

Mulla on ollut sellaiset 20 vuotta ärtyvän suolen oireita. Ummetus ja ripuli vuorottelee. Ripuli on kyllä jäänyt pois visiblinillä. Se hyvä puoli siinä kyllä oli että ainakin suoli tyhjeni välillä... 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi