Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin miehen suunnitella toiveidensa ruokalistan kun minulla on ensi viikko loma ja aikaa kokkailla. Mielipiteitä?

Vierailija
23.05.2019 |

MA: Pyttipannu
TI: Nakkeja ja muusia
KE: Uunimakkaraa
TO: Hernekeitto
PE: Makaronia ja lihapullakastike
LA: "jotain kalaa, vaikka silakkapihvejä" ja iltapalaksi arvatenkin kiuasmakkaraa
SU: Grillataan, hän hoitaa (todennäköisesti makkaraa)

Olikohan virhe mennä lupautumaan

Kommentit (170)

Vierailija
21/170 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kovin ravinnerikkaalta.

Vierailija
22/170 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos antaisin miehelleni vapaat kädet listan suunnitteluun, niin lihaa olisi varmaan yhtenä päivänä viikossa. Eikä todellakaan makkaraa.

Kokeilehan ja raportoi lista tänne :S

Siis hänen herkkuruokaa on pastat, äyriäiset, kala ja pitkään haudutetut / kypsennetyt / ylikypsät lihat.

Voisin kuvitella listalla olevan esim. rapupasta,  grillattua valkoista kalaa, teriyakilohta, burgundinpata, äyriäissalaatti tai -pasta, ribsit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/170 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No normilista,mutta nuoko oli toiveet kun lupasit mitä vaan?Esim hienon menuun...

Vierailija
24/170 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on varmaan vahan vanhempi? :)

Omani pyytaisi varmaan jotain tyyliin tabouleh + grillattua maissia ja broilerifiletta, kokonaisena grillattua kalaa kasvispedilla ja vihreaa salaattia, itsetehtya shawarmaa salaatilla ja tzatzikilla, linssimuhennosta, aloo gobi-kukkakaalicurrya, bibimbapia, itsetehtyja falafeleja ym. 

(Naita me kylla syodaan muutenkin, noita retroruokia vaan, jos mennaan mun mutsille syomaan.) 

N44/M30

Vierailija
25/170 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No laitahan mitä itse olisit tehnyt niin vertaillaan.

Mitähän minulta reseptivihosta löytyy mitä ei ihan äskettäin olisi  syöty... linssicurrya ja riisiä, bataattisosekeittoa, kukkakaaligratiini, punajuuripihvit, kanaa voisi jossain muodossa keksiä... tällaisia minä itse laittaisin -ap

Eipä ihme että mies kaipaa välillä kunnon ruokaa viherpiiperryksiesi sijaan.

makkara ei ole mikään KUNNON ruoka. Kyseessä tuskin on 100% täyslihamakkarat kuitenkaan.

Vierailija
26/170 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan tuon viikon jälkeen makkara maistuisi hetkeen.

Vierailija
27/170 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaroni ja lihapullakastike kuulostaa oudolta. Joltain nirson lapsen ruoalta.

Se on  yksi hänen herkkujaan, minulla on mahtava resepti yrttisille lihapullille  ja tomaatti-kermakastikkeelle -ap

Vierailija
28/170 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies varmaan laatisi jotakuinkin samanlaisen ruokalistan. Makkara on mieleen. Itsekin noista ruoista tykkäisin, mutta tiedostan, ettei lista ole kovin terveellinen. Miehen mielestä kaikki "oikea" ruoka on terveellistä, vaikka se uisi kermassa ja voissa.

Vierailija
29/170 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on  yksi hänen herkkujaan, minulla on mahtava resepti yrttisille lihapullille  ja tomaatti-kermakastikkeelle -ap

Saisiko sitä reseptiä tänne? Kuulostaa hyvältä 😋

Vierailija
30/170 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies lihava?

Vierailija
31/170 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkakuulia

Vierailija
32/170 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän minulta reseptivihosta löytyy mitä ei ihan äskettäin olisi  syöty... linssicurrya ja riisiä, bataattisosekeittoa, kukkakaaligratiini, punajuuripihvit, kanaa voisi jossain muodossa keksiä... tällaisia minä itse laittaisin -ap

Jäisin noista nälkäiseksi. Olen vielä hoikkakin ja käyn lenkkeilemässä. N32.

Vierailija
33/170 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo ihan tosi tylsä lista.

Oman mieheni lista sisältäisi luultavasti jotain näistä;

Itsetehty pesto + pasta, joku wok, joku curry, burgundinpata, kana-cordon bleu, mereneläviä jollain tapaa, teriyakilohta...

Täytyykin illemmalla kysyä, että kuinka lähelle osuin :D

Veikkaan kuitenkin, ettei tiedossa olisi 80-luvun alun kouluruokalista.

Vierailija
34/170 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yksinkertainen. Hyvä kokki tekee mistä vaan raaka-aineista mitä vaan ja monipuolista. Nyt sinulla on vaan yksi raaka-aine joka säilyy joka päivä. Eikö tässä ole kokille haastetta eikä valittamista? HElppo tehdä ruokaa joka päivälle eri raaka-aineista.

Vierailija
35/170 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tomaattia ja kermaa samassa kastikkeessa? :/

Vierailija
36/170 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet yksinkertainen. Hyvä kokki tekee mistä vaan raaka-aineista mitä vaan ja monipuolista. Nyt sinulla on vaan yksi raaka-aine joka säilyy joka päivä. Eikö tässä ole kokille haastetta eikä valittamista? HElppo tehdä ruokaa joka päivälle eri raaka-aineista.

Häh?

Vierailija
37/170 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan meidän ruokavaliolta, mutta teen tota oma-aloitteisesti. Jos ahdistaa voit lähettää miehen meille syömään 😂 N 32

Ja jälkkäriksi sitten torttukahvit?

Vierailija
38/170 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon nitriittiä.

Vierailija
39/170 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa taisit tässä viestissä juuri kertoa, muksi miehesi haluaa syödä viikon pelkästään makkaraa.

Jatkossa tilanteen voisi muuttaa sillä, että ainakin kerran viikossa olisi se miehen toivoma ruoka...

Vierailija
40/170 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies juntti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan