Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinut otettiin vastaan miehen sukuun?

Vierailija
22.05.2019 |

Hyvin? Huonosti?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti, vihamielisesti ja väheksyen, mutta samalla teeskennellen, että olen pidetty.

Vierailija
2/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti... Ulkonäköäni myöten ollaan arvosteltu negatiivisella tavalla :) kaikki on minun syytä ja mieheni on uhri, joka tekee, kuten käsken 😂 Miestäkin siis vähätellään aika reippaasti varsinkin äitinsä toimesta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla "vastaan"? Ihan omassa suvussani olen edelleen.

Vierailija
4/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni äiti, isä ja serkut ovat ihania. Sisko on ihan ok. Kaikki ovat todella mukavia.

Miehen äiti on antanut meille usein marjasoseita ja sisko neuloi minulle lapaset. Auttoivat remontoimaan minun omistaman asuntoni. Todella ihania ihmisiä

Vierailija
5/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin, ei mitään ongelmia. 

Tai toki se, että olen introvertti enkä mitenkään innoissani mistään sukuloinnista  (edes omien sukulaisten kanssa) ja miehen suku on taas todella innokas olemaan yhdessä joka jumalan kissanristiäisissä.

Vierailija
6/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin huonosti. Olen mm. rikkonut mieheni perheen (totuus: ex-vaimo lähti kun oli ensin pettänyt jo pitkän aikaa). Minulle ei tarvitse puhua suoraan, riittää kun sanoo keskustelukumppanille painokkaasti "toi". Siinä missä vävyt saavat joululahjaksi satasen lahjakortin, minä saan Juhlapöydän konvehteja. Siinä missä muita on onniteltu perheenlisäyksestä ja tarjouduttu ostelemaan vaunuja, meille sanottiin että jaaha, oliko vahinko.

Vierailija
7/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on paras ystäväni ja mieheni sisko toiseksi paras.

Tuntuu koko suku musta tykkäävän, vietämme paljon aikaa yhdessä.

Vierailija
8/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin suhteesta, jossa välit anoppiin olivat erinomaiset.

Eron jälkeen uudessa suhteessa, kuvittelin virheellisesti, että

sama onni jatkuisi. Olen ensimmäisestä hetkestä saanut osakseni

pienen suvun vihamielisyyden. Rakkaat sukulaiseni ovat itse lähes

kaikki epäonnistuneet ihmissuhteissaan ja me olemme olleet yhdessä

jo 25 vuotta. Vihan syytä en ole koskaan saanut selville. Enkä tule saamaankaan.

Tilanne muistuttaa koulukiusaamista, jossa mitään varsinaista riidan syytä  ei

koskaan ole ollut.

Vierailija
9/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvin. Olen kuulemma miehen eka täyspäinen nainen :D

Vierailija
10/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin huonosti. Olen mm. rikkonut mieheni perheen (totuus: ex-vaimo lähti kun oli ensin pettänyt jo pitkän aikaa). Minulle ei tarvitse puhua suoraan, riittää kun sanoo keskustelukumppanille painokkaasti "toi". Siinä missä vävyt saavat joululahjaksi satasen lahjakortin, minä saan Juhlapöydän konvehteja. Siinä missä muita on onniteltu perheenlisäyksestä ja tarjouduttu ostelemaan vaunuja, meille sanottiin että jaaha, oliko vahinko.

(totuus ei ole koskaan noin mustavalkoinen)

Vierailija
11/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen perhe tietää totuuden ja sinä muunnellun totuuden?

Vierailija
12/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini aikanaan kysyi: mitä siinä tytössä on vikana, kun hän on sinun kanssasi?

Näin hän sanoi omasta pojastaan ja tulevasta miniästään. En ollut vielä edes

tavannut kyseistä rouvaa. Muut sukulaiset ovat samaa tasoa. Kaikesta ilkeydestä

huolimatta, olemme olleet yhdessä pitkään...

Vierailija
13/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin otettiin vastaan, muistaakseni anoppi sanoi: "tervetuloa sukuun".

Vierailija
14/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen perhe tietää totuuden ja sinä muunnellun totuuden?

Vaikka totuus olisi toinen, minä en ole mieheni perhettä rikkonut. Exä nimittäin asui jo uuden äijänsä kanssa silloin, kun tutustuin mieheeni.

Vierailija
15/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. Ensimmäisen tapaamisen jälkeen puhelimeeni tuli huutoa ja uhkailua. Toinen tapaaminen ei ole tarpeen.

Miehen äiti ei tykännyt, kun hän ei tiennyt, että ollaan oltu kimpassa jo vuosia. Ja nyt hän ei tiedä, että hänen vastustelunsa ja raivoamisensa ei vaikuttanut meidän väleihin mitenkään.

Vierailija
16/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. Ajattelin ensin että ovat vaan erilaisia ihmisiä kunnes tajusin että minä olen se kummajainen josta ei pidetä. Tyttärien miehet anoppi otti avosylin vastaan, me poikien vaimot emme olleet kyllin hyviä hänen kultaisille pojilleen.

Vierailija
17/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella hyvin. Olen kuulemma miehen eka täyspäinen nainen :D

Sanovatkohan noin exälle ja nextällekkin:D

Vierailija
18/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole otettu sukuun, ihan saan olla oma itseni ja pitää oman sukuni. Välit anoppiin on hyvät ja asialliset, autellaan puolin ja toisin. Miehen sisarusten kanssa sujuu kevyt rupattelu eikä puolin tai toisin muuta edes odoteta.

Vierailija
19/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin hyvin. Sitten kateus astui kuvaan ja emme ole nykyään missään tekemissä. Uskomattomia juttuja.

Vierailija
20/68 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat sentään lahjoja. Meillä lahja ojennetaan ja osoitetaan miehelleni. Samalla sanotaan painokkaasti että tämä on x:lle (mieheni nimi).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä