Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ihmisiä jotka osaavat tehdä energiahoitoa etänä?

Vierailija
22.05.2019 |

Voisitko auttaa ahdistukseni kanssa. Haluaisin jo alkaa kulkea kohti voimaa. Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reiki- ja muut energiavoimat ovat saatanallisia voimia, joista kannattaa pysyä erossa.

Reiki on samaa voimaa jolla Jeesus paransi. Olen itse kristitty, joten en ole ”saatsnan kätyri”.

Syy miksi näin uskoteltiin ennen oli se, että katoliset papit halusivat itse yksinoikeuden ihmeparantamisiin eikä heille sopinut että joku ”maallinen ihminen” voisi tehdä samaa kuin he.

Oikeasti ihminen parantaa itse itsensä. Myös energiahoidossa. Mekanismin kuvailin jo aiemmin ketjussa.

T. Reikiope

Sinulla ei todellakaan ole samaa voimaa, kuin Jeesuksella. Reikien ja muiden okkultististen voima on saatanasta. Sanot olevasi kristitty, niin siinäpä kunnon ristiriita.

Minäkin olen kristitty, ja haluan olla mahdollisimman puhdasuskoinen, mikä tarkoittaa, että mikään okkultistinen ei kuulu minun elämääni. Siksi en suostu mihinkään joogaan (kundaliini/hindulaisuus), mindfullnesiin (buddhalaisuus) jne...

Miettikää ihmiset, mitä näissä energia jne sekoilussa on takana, ennenkuin annatte niiden pilata elämäänne. Aina pitää tietää, mistä on kysymys, ennenkuin kokeilee. Kyllä niistä voi ensin tulla hyvä olo, se on tarkoituskin, että tarvitset lisää jne ja jäät koukkuun.

Suosittelen esim Pekka Reinikaisen luentoja youtubesta, joissa hän kertoo okkultismin vaaroista.

Vain Jeesus pelastaa.

Ja siinä toinen ääliö. Ja Pelle Reinikainen se vasta oikea emä-ääliö onkin.

Onko nimittely mielestäsi fiksua?

Vierailija
102/120 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reiki- ja muut energiavoimat ovat saatanallisia voimia, joista kannattaa pysyä erossa.

Reiki on samaa voimaa jolla Jeesus paransi. Olen itse kristitty, joten en ole ”saatsnan kätyri”.

Syy miksi näin uskoteltiin ennen oli se, että katoliset papit halusivat itse yksinoikeuden ihmeparantamisiin eikä heille sopinut että joku ”maallinen ihminen” voisi tehdä samaa kuin he.

Oikeasti ihminen parantaa itse itsensä. Myös energiahoidossa. Mekanismin kuvailin jo aiemmin ketjussa.

T. Reikiope

Sinulla ei todellakaan ole samaa voimaa, kuin Jeesuksella. Reikien ja muiden okkultististen voima on saatanasta. Sanot olevasi kristitty, niin siinäpä kunnon ristiriita.

Minäkin olen kristitty, ja haluan olla mahdollisimman puhdasuskoinen, mikä tarkoittaa, että mikään okkultistinen ei kuulu minun elämääni. Siksi en suostu mihinkään joogaan (kundaliini/hindulaisuus), mindfullnesiin (buddhalaisuus) jne...

Miettikää ihmiset, mitä näissä energia jne sekoilussa on takana, ennenkuin annatte niiden pilata elämäänne. Aina pitää tietää, mistä on kysymys, ennenkuin kokeilee. Kyllä niistä voi ensin tulla hyvä olo, se on tarkoituskin, että tarvitset lisää jne ja jäät koukkuun.

Suosittelen esim Pekka Reinikaisen luentoja youtubesta, joissa hän kertoo okkultismin vaaroista.

Vain Jeesus pelastaa.

Olet siis kuunnellut/lukenut, mitä Pekka opettaa? Niin minäkin, se on hyvin antoisaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä se käytännössä sitten tuntuu kehossa kun etähoito on käynnissä?

Riippuu ihmisestä ja sen tuntoherkkyudestä. Pieni osa ei huomaa mitään (hoito menee kyllä perille) itse hoidon aikana vaan vasta sen jälkeen, esim kipu helpottuu.

Osa tuntee ”kylmiä väreitä”, osa näkee silmissä värejä, osa kuulee musiikkia ja osa tuntee jopa painetta /kipua hoidettavassa kohdassa (siis vaikka on etänä).

T. Reikiope

Reikiope puhuu nyt paskaa. Oikein isosti silkkaa PASKAA.

Mielelläni antaisin sinullekin reikihoidon vihanhallintaan ja katkeruutta poistamaan. Juuri negatiivisten ajatusmallien poistamiseen tästä on apua.

T. Reikiope

Mikä estää antamasta jokaiselle vihaiselle palstalaiselle ja levittää näin hyvää asiaa? Ai mutta! Eikö hoito tehoakkaan jos hoidettava ei edes tiedä hoidosta? Tai jos hoidettava ei usko että se tehoaa? Hah.

Vierailija
104/120 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaaosmaagi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittäisitkö tuon voimakiven idean?

En ehdottanut tuota, mutta voin kertoa.

Etsit sen kun tunnet olosi hyväksi ja tunnistat sen kyllä kun sen löydät. Sen kokoinen, että kulkee helposti mukana. Kun löydät kiven (ehkä paras paikka olisi meren ranta) pitelet ja tunnustelet kiveä, katselet merta ja sen aaltoilua ja hengität syvään sen tuoksua. Mietit sitä miksi tämä kivi on. Vedät siihen meren viielää energiaa kunnes tunnet kiven olevan valmis. Nyt voit unohtaa kiven vaikka pidätkin sitä mukanasi.

Kun ahdistuskohtaus iskee otat kiven käteesi ja muistelet sitä kun löysit sen ja miksi se on mukanasi. Imet siitä voimaa.

Jos ahdistuskohtauksesi ovat hyvin voimakkaita ja elämää rajoittavia kannattaa hakea apua terveydenhoidon ammattilaisilta.

Ajatusten suuntaamista ja perus rentoutusharjoitusta. Ei tuo liity mitenkään mihinkään ihmeelliseen energiaan.

Kaikessa on energiaa eli se ihmeellinen energia liittyy kaikkeen ja kaikkiin. Se on kuin sää, uskoit siihen tai et, se on silti olemassa ja tunnet sen koko ajan.

Näinpä! Energia ei koskaan katoa, vaan muuttaa muotoaan.

Tunnet rakkautta, vihaa tai pelkoa. Sitä ei voi koskettaa, mutta silti tunnet sen ja se on olemassa. Huomaatko astuessasi huoneeseen, jossa on ihminen tai monta, millainen tunnelma siellä on? Sekin energia on olemassa.

Aivojen sähökemiaa. Kun aivot kuolee kyseiset tunteetkin katoaa sen ihmisen mukana. Tuo huone-esimerkki ei ole mitään energiaa vaan tunnelma, ihminen tulkitsee nopeasti muiden kehonkielen, eleet yms. ja aivot muodostaa näistä yhteenvedon (mitä ei välttämättä tiedosta) joka aiheutta "tunteen" siitä ilmapiiristä mikä huoneessa vallitsee.

Seuraava!

Vierailija
105/120 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähkökin on olemassa vaikka sitä ei näe;)

Etkö ole ikinä nähnyt sähköä? Aika erikoista.

Tiedoksi, että kurkkukaan ei muutu näkymättömäksi, vaikka laitat sen jääkaappiin ja suljet oven.

Vierailija
106/120 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi! Annat vain rahasi minulle, niin saan positiivistä energiaa suhteessa rahan määrään.

T: selvänäkijä Sari

Vierailija
107/120 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistus stressi kuuluu elämään.

Miksi ne pitäisi turruttaa lääkkeillä.

Vierailija
108/120 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkapuikot töpseliin, saat takuuvarman energialatauksen.

Mikä saa ihmiset hurahtamaan näihin älyttömiin huuhaajuttuihin. Mene hierojalle vaikka äläkä ruoka noita huijareita.

Vierailija
109/120 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni selkäkipuihin auttoi reikihoito etänä. En vaan voi ymmärtää. Isäni ei ole edes mikään hihhuli, perus työmies ja sanoi että heti helpotti.

Vierailija
110/120 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun isäni selkäkipuihin auttoi reikihoito etänä. En vaan voi ymmärtää. Isäni ei ole edes mikään hihhuli, perus työmies ja sanoi että heti helpotti.

Tässähän tämä meidän ammattireikihoitaja kertoi, ettei hoito välttämättä edes kipuihin tehoa, vaan enemmän siihen henkiseen puoleen ;)

Vierailija
111/120 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän tämä meidän ammattireikihoitaja kertoi, ettei hoito välttämättä edes kipuihin tehoa, vaan enemmän siihen henkiseen puoleen ;)

Eikä sanonut. Vaan että hoito menee sinne missä ENITEN tarvitaan sitä. Hyvin auttaa kipuihin. T. Reikihoidossa käyvä

Vierailija
112/120 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähkökin on olemassa vaikka sitä ei näe;)

Etkö ole ikinä nähnyt sähköä? Aika erikoista.

Tiedoksi, että kurkkukaan ei muutu näkymättömäksi, vaikka laitat sen jääkaappiin ja suljet oven.

Et edes tajunnut mitä tarkoitettiin.

Vierailija
113/120 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Reikiope

Vain Jeesus pelastaa.

Olet siis kuunnellut/lukenut, mitä Pekka opettaa? Niin minäkin, se on hyvin antoisaa.

No ei se kyllä ole. Yleensä tyhmyys on ihan huvittavaa, mutta Pelle on vienyt senkin ihan överiksi jolloin se on vaan yksinkertaisesti ihan vítun tyhmää.

Vierailija
114/120 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Reikiope

Vain Jeesus pelastaa.

Missäköhän minä niin sanoin, arvon ääliö?

Vierailija
115/120 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihmisestä ja sen tuntoherkkyudestä. Pieni osa ei huomaa mitään (hoito menee kyllä perille) itse hoidon aikana vaan vasta sen jälkeen, esim kipu helpottuu.

Osa tuntee ”kylmiä väreitä”, osa näkee silmissä värejä, osa kuulee musiikkia ja osa tuntee jopa painetta /kipua hoidettavassa kohdassa (siis vaikka on etänä).

T. Reikiope

Mielelläni antaisin sinullekin reikihoidon vihanhallintaan ja katkeruutta poistamaan. Juuri negatiivisten ajatusmallien poistamiseen tästä on apua.

T. Reikiope

Mikä estää antamasta jokaiselle vihaiselle palstalaiselle ja levittää näin hyvää asiaa? Ai mutta! Eikö hoito tehoakkaan jos hoidettava ei edes tiedä hoidosta? Tai jos hoidettava ei usko että se tehoaa? Hah.

Tähän tarvittaisiin nyt vastaus.

Vierailija
116/120 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Reikiope

Vain Jeesus pelastaa.

Missäköhän minä niin sanoin, arvon ääliö?

Et sanonut, mutta koska nimittelet, niin kysyn omaa kantaasi onko nimittely mielestäsi fiksua.

Vierailija
117/120 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Reikiope

T. Reikiope

Tähän tarvittaisiin nyt vastaus.

Hoitoa ei saa koskaan antaa kellekään ilman lupaa. Olen itse käynyt vasta reiki 1 ja 2 tasot mutta sielläkin painotetaan että ketään ei saa hoitaa ilman henkilön omaa halua.

Vierailija
118/120 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella olet akateemiselta taustalta niin sitten sinun pitäisi tietää, ettei sillä ole mitään väliä onko Wikipedia itsessään tieteellinen lähde vai ei. Wikipedia on sanakirja, jonka artikkelit sekundääriviitteinä ovat täsmälleen niin tieteellisiä kuin niiden primääriviitteet ovat. Jos on viitattu tutkimuksiin, joiden mukaan reiki on huuhaata, niin asia on sillä selvä.

Vierailija
119/120 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV on tunnettu lukemattomista loistavista negatiivisen energian etävälittäjä-osaajista.

Vierailija
120/120 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyviä energiahoitajia on. Itse tiedän yhden tosi taitavan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä