Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ihmisiä jotka osaavat tehdä energiahoitoa etänä?

Vierailija
22.05.2019 |

Voisitko auttaa ahdistukseni kanssa. Haluaisin jo alkaa kulkea kohti voimaa. Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä se käytännössä sitten tuntuu kehossa kun etähoito on käynnissä?

Riippuu ihmisestä ja sen tuntoherkkyudestä. Pieni osa ei huomaa mitään (hoito menee kyllä perille) itse hoidon aikana vaan vasta sen jälkeen, esim kipu helpottuu.

Osa tuntee ”kylmiä väreitä”, osa näkee silmissä värejä, osa kuulee musiikkia ja osa tuntee jopa painetta /kipua hoidettavassa kohdassa (siis vaikka on etänä).

T. Reikiope

Reikiope puhuu nyt paskaa. Oikein isosti silkkaa PASKAA.

Mielelläni antaisin sinullekin reikihoidon vihanhallintaan ja katkeruutta poistamaan. Juuri negatiivisten ajatusmallien poistamiseen tästä on apua.

T. Reikiope

Vierailija
42/120 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsin kun jokin meni lävitseni, alkaen varpaista. Tunsin myös, kun rinnan kohdalla painetta. Lihakset nykivät myöskin. Välillä silmissä näkyi kirkasta valoa.

Oliko tää ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsin kun jokin meni lävitseni, alkaen varpaista. Tunsin myös, kun rinnan kohdalla painetta. Lihakset nykivät myöskin. Välillä silmissä näkyi kirkasta valoa.

Soita lanssi - sinulla on psykoottista oirehdintaa. Injektiona neuroleptiä niin sut saadaan kuosiin.

Vierailija
44/120 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mitään energiahoitoja ei ole olemassa, niin....... päättelepä hölmö itse! :)

Mikä sinnuu ahistaa?

Ei mikään.

Mutta suututtaa kun heikkoja yritetään höynäyttää. Oli kyse sitten reikihoidosta, enkelihoidoista, verkostomarkkinoinnista jne.

Mielelläni menen siihen väliin haittaamaan huijareiden toimintaa.

Ahistaakos se sinua?

Vierailija
45/120 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ap.

Vierailija
46/120 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä hoitomuodolla niin väliä. Jos tuollainen auttaa ahdistukseni niin sehän on hyvä. Tuo on henkistä hoitoa enimmäkseen, ei lääkehoitoa.

Mielellä on yllättävän suuri vaikutus kaikkeen.

Vierailija
47/120 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihmisestä ja sen tuntoherkkyudestä. Pieni osa ei huomaa mitään (hoito menee kyllä perille) itse hoidon aikana vaan vasta sen jälkeen, esim kipu helpottuu.

Osa tuntee ”kylmiä väreitä”, osa näkee silmissä värejä, osa kuulee musiikkia ja osa tuntee jopa painetta /kipua hoidettavassa kohdassa (siis vaikka on etänä).

T. Reikiope

Mielelläni antaisin sinullekin reikihoidon vihanhallintaan ja katkeruutta poistamaan. Juuri negatiivisten ajatusmallien poistamiseen tästä on apua.

T. Reikiope

Koska tuo hoito on silkkaa tuubaa niin annetaan olla.

Vihanhallinnan kanssa ei muuten ole ongelmia enkä ole millään muotoa katkera, päinvastoin.

Seuraan muuten aina välillä verkostomarkkinointihuijauksia tms ja ihan samoja fraaseja nekin huijarit käyttävät.

Niin, sinä olet huijari. :)

Toivottavasti et minun sukulaisiani yritä huijata, silloin voisi vihanhallinnan kanssa syntyä niitä ongelmia.

Vierailija
48/120 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vakavalta aivotoiminnan häiriöltä. Suosittelen hakeutumaan lähimmälle terveysasemalle päivystykseen.

Vierailija
49/120 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on ap niin normaali tuntemus, hoito on mennyt kuvauksen perusteella ensisijaisesti tunnepuolrn ongelmiin (paine sydänchakrassa). Energian vastaanottajan oma keho aina päättää missä hoitoa tarvitaan eniten. Joskus joku voi olla ahdistunut ja on kipeä pilvi, ja henkilö tulee hoitoon. Hoidan polvea, mutta huomaan että suurin osa energiasta menee sydänalueelle eli tunnepuolen ongelmiin. Polven kipu helpottaa vähän mutta tunnepuolen enemmän.

Tämän takia hoitaja ei voi luvata että ”parannan polvesi”.

No, vähän hölmö esimerkki mutta näin se pääopiirteissään menee.

T. Reikiope

Vierailija
50/120 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasta hinnasta voin sepittää sun korvaan mitä vaan.

Vierailija
51/120 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mitään energiahoitoja ei ole olemassa, niin....... päättelepä hölmö itse! :)

Itse olet hölmö ja yksinkertainen.

Vierailija
52/120 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut parantamisen avain - tekniikoita?

Vierailija
53/120 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vakavalta aivotoiminnan häiriöltä. Suosittelen hakeutumaan lähimmälle terveysasemalle päivystykseen.

Hihhulit sentään kirkoissaan vaivautuvat paikalle kun apinoita koijataan. Nämä reikihoitajat vaan koneellaan näpyttelevät viestin: "Joo mä hoidan sua justiinsa NYT. Tuntuiko?"

O tempora o mores.

VMP!

Vierailija
54/120 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet hölmö ja yksinkertainen.

Ei, en ole.

Kulta pieni: yritätkö sinä muka nyt yrittää väittää -tieteen ja terveen järjen vastaisesti- että reikihoitoja on

1) olemassa?

2) ne toimivat?

Vierailija
55/120 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Reikiope

T. Reikiope

Koska tuo hoito on silkkaa tuubaa niin annetaan olla.

Vihanhallinnan kanssa ei muuten ole ongelmia enkä ole millään muotoa katkera, päinvastoin.

Seuraan muuten aina välillä verkostomarkkinointihuijauksia tms ja ihan samoja fraaseja nekin huijarit käyttävät.

Niin, sinä olet huijari. :)

Toivottavasti et minun sukulaisiani yritä huijata, silloin voisi vihanhallinnan kanssa syntyä niitä ongelmia.

Saat olla toki mitä mieltä haluat, mutta koulutukseni kesti 5 vuotta, sis. lääketiedettä, psykologiaa, kvanttifysiikkaa, työskentelyä ulkomailla. Mutta, jotkut voivat käydä päivän pilakurssin ja väittää olevansa hoitajia. Siinä olet oikeassa että alalle voi tulla kula vaan ilman tutkintoa ja koulutusta ja osa on kyllä huijareita, sitä en kiellä.

Mutta on vinha ero sillä joka opiskeli 5 vuotta ja sillä joka ”opiskeli” 5 min.

T. Reikiope

Vierailija
56/120 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut parantamisen avain - tekniikoita?

Tämä on myös hyvä ja ilmainen itsehoitomenetelmä! Muita hyviä ovat emdr-silmänliiketerapia, TRE-stressinvapautus ja EFT-trauma-naputtelu. Myös hypnoosoregressio voi auttaa ahdistukseen.

T. Reikiope

Vierailija
57/120 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran tälle ketjulle :D Onko nämä ihmiset tosissaan? Ovat tyytyväisiä kun joku vaan sanoo, että joo minäpä kaukohoidan täällä xD

Vierailija
58/120 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hihhulit sentään kirkoissaan vaivautuvat paikalle kun apinoita koijataan. Nämä reikihoitajat vaan koneellaan näpyttelevät viestin: "Joo mä hoidan sua justiinsa NYT. Tuntuiko?"

O tempora o mores.

VMP!

Tiedätkö että ihmiset ennemmin uskovat huolellisesti asian perustelevaa koulutettua energiahoitajaa, kuin aggressiivista öyhöttäjää, joka huutelee ja mesoaa ilman mitään perusteluja asialleen.

Vierailija
59/120 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin kanavoida sulle vähän jaxuja, mihis päin laitetaan?

Vierailija
60/120 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

O tempora o mores.

VMP!

Tiedätkö että ihmiset ennemmin uskovat huolellisesti asian perustelevaa koulutettua energiahoitajaa, kuin aggressiivista öyhöttäjää, joka huutelee ja mesoaa ilman mitään perusteluja asialleen.

En minä ainakaan usko, kyllä nyt aggressiivinen öyhöttäjä on ihan oikeassa ja reikihoitaja väärässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi