Onko täällä ihmisiä jotka osaavat tehdä energiahoitoa etänä?
Voisitko auttaa ahdistukseni kanssa. Haluaisin jo alkaa kulkea kohti voimaa. Kiitos jo etukäteen.
Kommentit (120)
Ns oikeita tutkimuksia perääville koittaa joskus suuri oivallus, kun tajuatte, että on olemassa ilmiöitä, jotka eivät ole tutkittavissa perinteisen tieteen menetelmin.
Vähintäänkin kannattaa jättää sille mahdollisuudelle ovi auki, että kaikki oleva ei ole ihmisen materiaalisen järjen ja aistien tajuttavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaaosmaagi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaaosmaagi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittäisitkö tuon voimakiven idean?
En ehdottanut tuota, mutta voin kertoa.
Etsit sen kun tunnet olosi hyväksi ja tunnistat sen kyllä kun sen löydät. Sen kokoinen, että kulkee helposti mukana. Kun löydät kiven (ehkä paras paikka olisi meren ranta) pitelet ja tunnustelet kiveä, katselet merta ja sen aaltoilua ja hengität syvään sen tuoksua. Mietit sitä miksi tämä kivi on. Vedät siihen meren viielää energiaa kunnes tunnet kiven olevan valmis. Nyt voit unohtaa kiven vaikka pidätkin sitä mukanasi.
Kun ahdistuskohtaus iskee otat kiven käteesi ja muistelet sitä kun löysit sen ja miksi se on mukanasi. Imet siitä voimaa.
Jos ahdistuskohtauksesi ovat hyvin voimakkaita ja elämää rajoittavia kannattaa hakea apua terveydenhoidon ammattilaisilta.
Ajatusten suuntaamista ja perus rentoutusharjoitusta. Ei tuo liity mitenkään mihinkään ihmeelliseen energiaan.
Kaikkein "ihmeellisin" energia löytyy omasta mielestä.
Tosiasiassa AP:n ahdistuskohtaukset ovat todiste tästä vaikkakin negatiivisella puolella.
Olet oikeassa, ja jokaisella on jo pieni kapasiteetti hoitaa itseään omilla käsillään, kaikilla on jonkinlainen energiavirtaus käsissä, osalla pienempi osalla isompi. Energiahoitokurssilla ja”virityksessä” olemassa olevat kanavat vain putsataan ja avataan jolloin virtaus tehostuu ja vahvistuu. Energiahoitokurssi ei siis tee mitään yliluonnollista vaan vahvistaa taitoa joka jokaisella jo on.
Kehittämällä itseään omilla aivoilla (ajatuksilla, affirmaatioilla, meditaatiotekniikoilla) voi yllättävän laajasti korjata ja parantaa itseään. Ei nyt niin että amputoidun raajan tilalle saisi uutta kasvamaan, mutta erilaisiin mt-häiriöihin auttaa erittäin tehokkaasti.
T. ReikiopeJa olisikos opettajalla esittää ihan oikeita tutkimuksia näistä energiavirroista ja niiden vaikutuksista?
Kyllä on mutta en ala inttäjien kanssa vänkäämään. Kyse on kvanttifysiikasta ja energian siirrosta. Jos kiinnostaa (etkä vaan halua jänkätä ja viisastrlka) lemye tekniikan tohtori; energiahoitaja Johanna Blomqvistin kirja. Siinä energiahoitaja tekniikan tohtorin pätevyydellä kuvaa miten asia kvanttifysiikan mukaisesti toteutuu.
Mutta anna kun arvaan... sulla ei ole jaksamista lukeakun on kivempaa viisastellaja huudella.
T. Reikiope
Vierailija kirjoitti:
Ns oikeita tutkimuksia perääville koittaa joskus suuri oivallus, kun tajuatte, että on olemassa ilmiöitä, jotka eivät ole tutkittavissa perinteisen tieteen menetelmin.
Vähintäänkin kannattaa jättää sille mahdollisuudelle ovi auki, että kaikki oleva ei ole ihmisen materiaalisen järjen ja aistien tajuttavissa.
Sieltähän se totuus tulikin. Laita aivot narikkaan, sammuta järjen liekki, äläkä kyseenalaista ja sitten kaikki onkin mahdollista. Onko hartiat jumissa? Lähetän luoksesi näkymättömän taikatontun hieromaan harteitasi. Sillekin kannattaa jättää ovi auki.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan sellaista kiellä, mutta siihen saakka kun kaltaisesi puoskarit ja heikkojen hyväksikäyttäjät kikkailevat - ja etenkin rahastavat - termein, joita ei voi todentaa eikä itsekään ymmärrä, on kyse järkyttävästä pahuudesta ja manipuloinnista. Ja vain siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan sellaista kiellä, mutta siihen saakka kun kaltaisesi puoskarit ja heikkojen hyväksikäyttäjät kikkailevat - ja etenkin rahastavat - termein, joita ei voi todentaa eikä itsekään ymmärrä, on kyse järkyttävästä pahuudesta ja manipuloinnista. Ja vain siitä.
Vielä kun kerrot että kuka tässä ketjussa rahasti...ainoa riehuja olet sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaltaisesi?
En harjoita mitään kyseisenkaltaista toimintaa, sen sijaan olen uteliass ja avoin. Suosittelen muillekin.
Ja raha ei liittynyt kommenttiini mitenkään, Joka alalla riittää huijareita. On myös energiaparantajia, jotka eivät ota rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltähän se totuus tulikin. Laita aivot narikkaan, sammuta järjen liekki, äläkä kyseenalaista ja sitten kaikki onkin mahdollista. Onko hartiat jumissa? Lähetän luoksesi näkymättömän taikatontun hieromaan harteitasi. Sillekin kannattaa jättää ovi auki.
Sinähän se laitoit aivot narikkaan. Käytät niistä aivan liian pientä osaa.
Minä osaan ja olen vieläpä hyvä siinä. Alkumaksu on 500€ ja myöhemmin 100€ etähoitokerta. Laita yhteystiedot niin sovitaan tarkemmin ja saat tilinumeroni.
Joo, siirrä vähän kaljarahaa minun paypaliin niin saat sellaista energiaa ettet ole ennen kokenut
Vierailija kirjoitti:
Puoskarilaki, puoskarilaki!
Sitten sen puodkarilain pitää kodkes myös Jeesusta :)
Jeesus paransi samalla energialla, toki oli ihmistä voimallisempi ja puhtaampi kanava joten energia oli vahvempaa mutta samaa ”tavaraa” silti.
Jeesus sanoi myös ihmeteoistaan: ” näitä tekoja, ja vielä suurempia, te tulette tekemään”.
Joten jos pelkää ”rahastusta” niin kannattaa taito opetella ITSE, saa hoitaa itseään vaikka joka päivä monta tuntia.
T. Reikiope (jonka koulutus kesti viisi vuotta)
Eihän tässäkään tuo reikiope mitään rahaa ap:lta pyytänyt. Siis kukaan ei rahasta.
Minäkin kävin reikikurssin ja olen hoitanut itse itseäni ja omaa perhettä. Positiivisia vaikutuksia olen nähnyt ja muutkin todenneet saman. Enkä taatusti vain kuvittele, että jalkapohjissani kihisee, kun avaan reikikanavani. Muutkin ovat omatoimisesti todenneet, että käteni ovat tosi kuumat. Jotain siinä siis on, ei pelkkää uskomusta.
Miltä se käytännössä sitten tuntuu kehossa kun etähoito on käynnissä?
Selvitä mikä ahdistaa. Sen jälkeen hankkiudu siitä eroon. Omista lapsista ei voi erota-pyydä super nanny paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihmisestä ja sen tuntoherkkyudestä. Pieni osa ei huomaa mitään (hoito menee kyllä perille) itse hoidon aikana vaan vasta sen jälkeen, esim kipu helpottuu.
Osa tuntee ”kylmiä väreitä”, osa näkee silmissä värejä, osa kuulee musiikkia ja osa tuntee jopa painetta /kipua hoidettavassa kohdassa (siis vaikka on etänä).
T. Reikiope
Koska mitään energiahoitoja ei ole olemassa, niin....... päättelepä hölmö itse! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihmisestä ja sen tuntoherkkyudestä. Pieni osa ei huomaa mitään (hoito menee kyllä perille) itse hoidon aikana vaan vasta sen jälkeen, esim kipu helpottuu.
Osa tuntee ”kylmiä väreitä”, osa näkee silmissä värejä, osa kuulee musiikkia ja osa tuntee jopa painetta /kipua hoidettavassa kohdassa (siis vaikka on etänä).
T. Reikiope
Reikiope puhuu nyt paskaa. Oikein isosti silkkaa PASKAA.
Vierailija kirjoitti:
Koska mitään energiahoitoja ei ole olemassa, niin....... päättelepä hölmö itse! :)
Mikä sinnuu ahistaa?
Tunsin kun jokin meni lävitseni, alkaen varpaista. Tunsin myös, kun rinnan kohdalla painetta. Lihakset nykivät myöskin. Välillä silmissä näkyi kirkasta valoa.
Ja olisikos opettajalla esittää ihan oikeita tutkimuksia näistä energiavirroista ja niiden vaikutuksista?