Alkaisitko seurustelemaan miehen kanssa jolla on kaksi ala-kouluikäistä lasta
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu omasta tilanteestasi. Itse olen saanut lapseni lukio- ja yläkouluikäisiksi. En mistään summasta enää alkaisi uudestaan pienempien hoitoon tms osallistumaan.
Miksiköhän joku kokee tarvetta alapeukuttaa tuntemattoman ihmisen elämäntilannetta? Onko huono juttu, ettei enää jaksaisi pieniä lapsia, kun on omansa saanut kunnialla yh:na isoiksi?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai alkaisin ja aloinkin seurustelemaan! Sun kannattaa vaan olla valmis tekee vielä 1-2 lasta lisää jos lapsettoman puolison otat.
Nyt onkin vauvabuumi kuumillaan, että kaikki niitä lapsia haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö sitten eronneiden jolla lapsia niin viettää loppuelämä yksin?
Ei tietysti, kyllä joku lapsirakas heidätkin huolii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu omasta tilanteestasi. Itse olen saanut lapseni lukio- ja yläkouluikäisiksi. En mistään summasta enää alkaisi uudestaan pienempien hoitoon tms osallistumaan.
Miksiköhän joku kokee tarvetta alapeukuttaa tuntemattoman ihmisen elämäntilannetta? Onko huono juttu, ettei enää jaksaisi pieniä lapsia, kun on omansa saanut kunnialla yh:na isoiksi?
Oli pakko käyvä alapeukuttamassa :D
Kovin mielellään en.
Pitäisi sitten ainakin olla jo lähempänä yläkoulua kuin alakoulun aloitusta. Huolimatta siitä, että oma nuorimmaiseni on nyt ekaluokkalainen, aloittaa syksyllä 2. luokan.
Toisaalta sitten: koska mulla itselläni on jo lapsia, olis tosi vaikea kuvitella, että muuttaisin yhteen kenenkään kanssa, niin ehkä ne ei sitten niin suuri rasite olisi.
Alle kouluikäisten lasten isän unohtaisin välittömästi. Itse kun odottanut lasten kouluun menoa kuin kuuta nousevaa :D
Vierailija kirjoitti:
Alkaisin.
Veijo, 61
Moi Veijo!
Pena, 41. Lapset 5, 7, 11, 16 vuotiaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän joku kokee tarvetta kiinnittää huomiota tuntemattoman ihmisen alapeukkuihin? Koetko sen jotenkin uhkaavaksi?
Niin ja huomasitko, että kaikki muutkin oli saanut alapeukkua, etkä vain sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi koet, että se olisi huono juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En alkaisi seurustella kenenkään kanssa jolla on lapsia.
Enkä varsinkaan sellaisen kanssa, joka ei osaa kirjoittaa alakoulu.
Alakoulu on se miksi kutsutaan 1-6 luokkia nykyään. Entinen ala-aste. Alakoulu on oikea voimassaoleva termi.
Avauksen otsikossa kirjoittaakin ala-koulu.
Kyllä. Olen itse samassa tilanteessa. Tosin mulla on vieläpä toisella lapsella autismidiagnoosi. ☹
En, kun en oikein pidä lapsista, enkä varsinkaan halua elää mitään lapsiperhe-elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alakoulu on se miksi kutsutaan 1-6 luokkia nykyään. Entinen ala-aste. Alakoulu on oikea voimassaoleva termi.
Avauksen otsikossa kirjoittaakin ala-koulu.
Mä en ala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Kirjoitetaan alakouluikäistä, ei ala-kouluikäistä.
Katsopas uudestaan tuota kirjoittamaasi kommenttia? ”Enkä varsinkaan sellaisen kanssa joka kirjoittaa alakoulu”.
Jos itse katsot alkuperäistä kommenttia, niin huomaat eron muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiukkaa pätemistä!
Et vaan ymmärrä lukemaasi, edellinen kommentoija varmaan tietää, mitä alakoulu tarkoittaa ja huomautti vain oikeinkirjoituksesta. Se meni sinulta ohi kun oli niin kiire alkaa pätemään.
ala-koulu vs. alakoulu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mammat askartelemaan lasten kanssa mitaleja! Annetaan myös raikuvat aplodit, joku on kunnialla suoriutunut omista arvovalinnoistaan! Ei pidä hän yhtään alapeukuttaa. Sehän on lähes henkilökohtainen loukkaus.
K y l l ä .
Ei se mikään ideaalitilanne olisi, mutta ei estekään, kunhan mies on lapsilleen hyvä isä ja hoitaa heihin liittyvät vastuunsa.
K y l l ä .
Ei se mikään ideaalitilanne olisi, mutta ei estekään, kunhan mies on lapsilleen hyvä isä ja hoitaa heihin liittyvät vastuunsa.
K y l l ä .
Kerran koettu ja nähty. En olisi koskaan voinut uskoa kahden lapsen äitinä miten raskas joku lapsi voi olla, kun tähän suhteeseen lähdin. Nyt olen viisaampi enkä toista kertaa lähtisi tuohon kuvioon mukaan.