Alkaisitko seurustelemaan miehen kanssa jolla on kaksi ala-kouluikäistä lasta
Kommentit (92)
En alkaisi...miehellä ei saa olla vielä minkään ikäisiä lapsia.
En. Mulla on aikuinen lapsi. Lapsiperhe-elämän aika on jo kohdaltani ohi.
En alkaisi seurustella kenenkään kanssa jolla on lapsia.
Enkä varsinkaan sellaisen kanssa, joka ei osaa kirjoittaa alakoulu.
Miksei alkaisi? Toki yhteenmuuttaminen aiheuttaisi omat juttunsa, muttei sekään ole mahdoton paikka. Eikä yhteenmuuttaminen mikään pakollinen toki ole. Alakouluikäiset voivat jopa olla helpommin lähestyttäviä kuin vanhemmat lapset.
Tottakai alkaisin ja aloinkin seurustelemaan! Sun kannattaa vaan olla valmis tekee vielä 1-2 lasta lisää jos lapsettoman puolison otat.
Pitäskö sitten eronneiden jolla lapsia niin viettää loppuelämä yksin?
Vierailija kirjoitti:
Alakoulu on se miksi kutsutaan 1-6 luokkia nykyään. Entinen ala-aste. Alakoulu on oikea voimassaoleva termi.
Itse aloin seurustelemaan naisen kanssa jolla alle alakouluikäisiä lapsia, itselläni alakoululaisia. Miksi lapset olisivat ongelma? Tuttava löysi nuoremman naisen ja perheenlisäystä tulossa heille nyt, kaverilla entuudestaan 2 alakoululaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alakoulu on se miksi kutsutaan 1-6 luokkia nykyään. Entinen ala-aste. Alakoulu on oikea voimassaoleva termi.
Niin? Kirjoitetaan alakouluikäistä, ei ala-kouluikäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alakoulu on, ala-koulu ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Kirjoitetaan alakouluikäistä, ei ala-kouluikäistä.
Katsopas uudestaan tuota kirjoittamaasi kommenttia? ”Enkä varsinkaan sellaisen kanssa joka kirjoittaa alakoulu”.
Luulen että se alakoulun kirjoitusmuoto ei ole tässä nyt se tärkein asia?
Eronneet turhaan luulee että kukaan ei halua seurustella pienten lasten vanhemman kanssa. Ihmiset jotka tykkää lapsista haluaa ja ainakin tän palstan kirjotusten mukaan myös monet naiset jotka lapsista ei edes tykkää seurustelee miesten kans joilla on lapsia! Joten no worries ap!
Riippuu omasta tilanteestasi. Itse olen saanut lapseni lukio- ja yläkouluikäisiksi. En mistään summasta enää alkaisi uudestaan pienempien hoitoon tms osallistumaan.
Mielummin sukupuolitauti, kuin mies jolla on lapsia.
Jos oikein kovasti kolahtaisi, niin voisin harkita, ei ne pienet lapset niiiiin suuri este ole. Mutta jos lähtökohdat on nuo, niin en usko että lähtisin treffeille sellaisen miehen kanssa. Jos nyt kuitenkin ihastuttaisiin, niin ainakaan yhteen en olisi muuttamassa. Omat lapset on nyt teinejä ja pikkulapsiaika on taakse jäänyttä elämää, ja saa mielellään sellaisena pysyäkin.
Vähän enemmän kuitenkin arveluttaa tuo tuore ero; kuinka tuore, kuinka kiinni mies on menneessä, kuinka hän puhuu exästään jne. Nämä määrittää halukkuuttani tapailuun ehkä enemmän.
En. Lapselliset toisten jämät ei kiinnosta.