Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset rasittavat työssäsi eniten?

Vierailija
22.05.2019 |

Itse olen ison marketin infossa yleensä, siellä ärsyttää tyypit jotka ihan turhan mesoamisen jälkeen uhoaa "en tule ikinä enää tähän kauppaan". Joo ei ole suuri menetys jos päästään eroon epäkohteliaista tyypeistä. Yleensä kyse on siitä että asiakas on katsonut tarjoushinnan koskevan ostamaansa tuotetta, vaikka eri tuote. Infoon tulee selvittämään kun kassa lyönyt hinnan "väärin".

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varmaan kaikkein rasittavin ryhmä, mutta äkkiseltään tulee mieleen asiakkaat, joilla ei ilmeisesti riitä kapasiteetti ymmärtämään, että myytävät tuotteet ovat jonkun omaisuutta. Vaikea uskoa, että kukaan silkkaa piittaamattomuuttaan ja laiskuuttaan kohtelee tuotteita tavalla, joka saattaa pilata ne myyntikelvottomaksi. Ei ainakaan kukaan, joka on saanut edes alkeellista kasvatusta.

Vierailija
42/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaamattomat kollegat ärsyttää. En tajua miksi pitää palkata täysin avuttomia henkilöitä. Heistä ei ole hyötyä, mutta haittaa sitäkin enemmän.

Ja varmaan työhaastattelussa ne kaikki on sanoneet olevansa täysin avuttomia, ja silti ne on menty palkkaamaan. Älytöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herkkähipiäiset alaiset , joille ei voi sanoa mitään negatiiviseen viittaavaakaan koska kaikki koetaan verisenä loukkauksena kun minä täällä raadan ja olen paras kaikista.

Esimiehenä nyt vaan joutuu välillä ottamaan esiin vähemmän positiivisia asioita.

Toinen on työntekijöiden keskinäinen kyttäys ja kaiken maailman pilkun paikasta syntyvät elämää suuremmat keskinäiset ongelmat.

Aarghhh!! Noi on kettumaisinta jos olet edes jonkun porukan jonkin asteinen esimies ainakin minulle.

Kuka nämä palkkasi?

Saa olla hyvä kristallipallo , että pystyy työhaastattelussa arvioimaan miten yksilö sopii 10-20 hengen porukkaan plus niihin muihin joiden kanssa joutuu tekemisiin ja kun yhtälöön lisätään esim.useampi paikkakunta niin keitos kiehuu helposti. Pelkkä avokonttori saa jo aikaan ties mitä jännitteitä.

Vierailija
44/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri joka tietää kaikesta kaiken eikä ikinä kysy mitään. Painajainen.

Vierailija
45/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koohkaavat akkalaumat. Vaikka mistä ihme pikku asiasta saadaan aikaiseksi keskinäinen kyräily ja show. Olen itse nainen myös mutta en ikinä näihin osallistu, ehkäpä sitten juoruavat minustakin. Ei kiinnosta, on niin paljon töitä tehtävänä. Pääosin kaikki menee mukavasti mutta aina välillä näin.

Ja sitten se kaikesta valittaminen! Ei voi olla totta että mitään muuta puheenaihetta ei keksitä. Valittaminen ottaa päähän, tekisi mieli sanoa että tuonkin valittamisen aikana olisitte jo ratkaisseet ongelman mistä valitatte.

Myös ylisosialisointi ärsyttää. Kun mulla on oikeasti tosi paljon töitä tehtävänä. Sitten näitten kanssa pitäisi puoli päivää vain juoruilla. Ja toisen puolen he selaavat nettiä. En käsitä tuota työmoraalin puutetta! Muuten todella pidän työkavereista, mutta nuo jutut ei aukea. Onneksi näytän mahtuvan porukkaan myös vähän tiukkapipona.

Vierailija
46/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taxikuskina rasittavia kuskattavia löytyy. Ei tajuta että autossa ei voi syödä, juoda, paritella, tupakoida, ryömiä jne. Ja rahaakin pitäis löytyä maksaa matka.

Vierailija
47/52 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle työpisteelle tunkijat. Tämä toistuu mun työssä vaan mun kohdalla, enkä ymmärrä miksi. Mä en kajoa muiden työpisteisiin, joten ei muidenkaan pitäisi tulla mun pisteelle esim. jumittamaan tai sotkemaan järjestys. Ja näitä riittää, varsinkin kun tulee extraajia, kun kukaan ei tee heille selväksi mitä pitää tehdä vaan koulutus jää tavallaan mulle, jolle se ei kuulu koska en ole esimies. V*ttu.

Asiaan tuli parannus vasta sen jälkeen kun ärähdin henkilökunnan kokouksessa asiasta. 

Vierailija
48/52 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalle työpisteelle tunkijat. Tämä toistuu mun työssä vaan mun kohdalla, enkä ymmärrä miksi. Mä en kajoa muiden työpisteisiin, joten ei muidenkaan pitäisi tulla mun pisteelle esim. jumittamaan tai sotkemaan järjestys. Ja näitä riittää, varsinkin kun tulee extraajia, kun kukaan ei tee heille selväksi mitä pitää tehdä vaan koulutus jää tavallaan mulle, jolle se ei kuulu koska en ole esimies. V*ttu.

Asiaan tuli parannus vasta sen jälkeen kun ärähdin henkilökunnan kokouksessa asiasta. 

Ainiin, ja unohdin kanssa mainita että vihaan seläntakana puhumista! Sitä tapahtuu kanssa, ja olen kuulemma itse saanut osani, että duuniani arvostellaan, tyylillä miks toi tekee ton noin. 

V*ttu, jos on valittamista sanokaa suoraan! 

Vierailija
49/52 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkohteliaat työtoverit. Miten vaikeaa on esim. sanoa Kiitos!

Minusta se ei ainakaan ole ollenkaan vaikeaa. Se on opetettu minulle jo taaperoikäisenä.

Vierailija
50/52 |
24.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rasitun yhd3stä duunikamusta joka puhuu perheestään koko ajan. Kiireinen mies on työmatkoilla siellä sun täällä. Lapset soittelee koko ajan sille ja se niille. Saan kuulla kaikki yksityiskohdat sen perheestä. Miten joku voikaan luulla että toista voi kiinnostaa loputtomat jutut niko-petterin futisleiristä? Jotain tolkkua siihen perhejauhamiseen. Tehokasta työaikaa tolla naisella on ehkä 2h työpäiväästä.

Vierailija
51/52 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästelijät. Ne on kroonisesti myöhässä joka palaverista. Niiden työt on myöhässä. En tiedä mihin niiden aika menee. Samanverran aikaa käytössä töihin kuin muillakin.

Vierailija
52/52 |
09.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri, joka on (omasta mielestään) aina oikeassa. Ylimielisesti toteaa, että minä tiedän. Joo, välillä onkin oikeassa ja voi hyvä tavaton sitä itsekehua siinä kohtaa. Jos joku toinen keksii paremman työtavan tms. niin jotenkin vääntää sen niin, että ajatus oli kuitenkin hänen. Osalle työkavereista on saanut myytyä itsensä todelliseksi asiantuntijaksi, jolta sitten kysytään joka asiasta ja hän sitten kertoo niin kuin itse asian kuvittelee olevan, joka yleensä ei pidä paikkaansa.

Onneksi firman johto tietää totuuden ja kyseinen tyyppi on tehnyt samaa hommaa vuosikausia ilman ylennyksiä ja muita kuin tessinmukaisia palkankorotuksia. Vierestä on työkaverit kyllä päässeet eteenpäin vaikka kyseinen tyyppi ihmettelee miksi häntä huonommat etenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän