Sipilälällä ja Bernerillä suhde?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a16f6553-b0f0-4d81-b1f1-304f9be36…
Ilmeisesti jo pitkään velloneet huhut pitää paikkansa, että Sipilällä ja Bernerillä olisi muutakin vipinää kuin vaan politiikassa...
Kommentit (28)
Huokaus. En mä pidä kummastakaan, mutta v-tunko väliä mitä tekevät politiikan ulkopuolella keskenään.
Tätä olen epäillyt kaiken aikaa. Berner kirjoitteli koko ajan ministeriaitiossa. Sai tehdä ihan rauhassa.
Varmaan rakkauven vuodatusta tai uusia urasuunnitelmia
He edustivat Suomen kansaa ja tekivät päätöksiä suomalaisten asioista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti niin. Ja minä olen jeesuksen inkarnaatio.
Omaan pussiin pelasivat. Ja vain siihen. Kuten kepulilaiset aina.
Siinä on oiva pari. Vievät varmasti lopulta toisiltaankin kaiken mikä irti lähtee. Ahneuden ja pas*apäisyyden kruunaamaton liitto. Nauretta*ia pel*ejä molemmat.
Tuo suhde on voinut olla kyllä ihan rahasuhdekin. Tavoitteena etuja molempien lähipiirille. Tiedä häntä?
Olenkin odottanut milloin Kepun sisäpiiri hyökkää Sipilän kimppuun. Nyt se sitten tapahtui. Ja se tapahtui Maaseudun tulevaisuudessa, tämä on merkille pantavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo suhde on voinut olla kyllä ihan rahasuhdekin. Tavoitteena etuja molempien lähipiirille. Tiedä häntä?
Ideologinen suhde todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Huokaus. En mä pidä kummastakaan, mutta v-tunko väliä mitä tekevät politiikan ulkopuolella keskenään.
Luitko tuon uutisen? Tämä ap:n otsikointi on harhaanjohtava, mutta tuo uutinen on ihan mielenkiintoinen.
Hyvä ajoitus tuolla lehtijutulla. Juuri menossa tärkeimmät päivät Säätytalossa.
No ihmeen henkilökohtaisesti Sipilä on kyllä suhtautunut Anne Berneriin. Ei toki tarkoita että olisi mitään rakkaussuhdetta kuitenkaan.
Epäilen rakkaussuhteen sijaan rahasuhdetta.
Päivän paras clickbait tulikin av-palstalta lol.
Pesunkestävä narskuhan tämä Juha on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti niin. Ja minä olen jeesuksen inkarnaatio.
Omaan pussiin pelasivat. Ja vain siihen. Kuten kepulilaiset aina.
Tarkoitin, että heillä oli luottamustehtävä. Heidät oli valittu tehtäviä hoitamaan. Miten he sen tekivät, on eri asia
Sipilä toimi oikein