Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ihmiset rasittavat työssäsi eniten?

Vierailija
22.05.2019 |

Itse olen ison marketin infossa yleensä, siellä ärsyttää tyypit jotka ihan turhan mesoamisen jälkeen uhoaa "en tule ikinä enää tähän kauppaan". Joo ei ole suuri menetys jos päästään eroon epäkohteliaista tyypeistä. Yleensä kyse on siitä että asiakas on katsonut tarjoushinnan koskevan ostamaansa tuotetta, vaikka eri tuote. Infoon tulee selvittämään kun kassa lyönyt hinnan "väärin".

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtoverit, joilla ei ole sisäänlukutaitoa laisinkaan. Eivät tee asioita pyydetysti vaan ottavat taiteellisia vapauksia ja sooloilevat. Eivät ole ajan tasalla omista töistään vaan delegoivat vastuitaan muille. Luulevat, etteivät säännöt koske heitä. Huoh, olisikohan aika vaihtaa työpaikkaa? 

Vierailija
22/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oikeasti kammoksuttaa kovaääniset ja määräilevät naiset, jotka kävelevät muiden yli. Näitä ihmisistä on todella vähän hyötyä töissä.

Lähinnä ko persoona on työpaikoilla ongelma, josta ei pääse eroon. Saman työn tekee joku muu (ja paljon enemmän) vähemmällä metelillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomottelevat besserwisserit. Tulevat kertomaan muka paremmin tietävinä, mitä ja miten pitäisi milloinkin tehdä. Komentelevat muita omalla työajallaan. Välttelevät oikeita töitä. Koettavat savustaa epämiellyttäviä tyyppejä ulos firmasta ja junailla sukulaisille ja kavereille lokoisia pestejä. Ylipäänsä esimiehet. Kapina! Työväki! Vallankumous!

Vierailija
24/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivooja ja omassa siivous kohteessa eräs työntekijä nainen mulkoilee mua eikä edes tervehdi... Mitään pahaa en ole hänelle tehnyt, olen lakannut tervehtimästä häntä koska ei itse tervehdi

Muutenkin huomaan et siivoojana saan osakseni nuivaa kohtelua. Ei osata arvostaa tekemääni työtä. Jotkut on ystävällisiä mut suurin osa on vaan niinkuin ei olisikaan näkevinään

Vierailija
25/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivojana kirjoitti:

Olen siivooja ja omassa siivous kohteessa eräs työntekijä nainen mulkoilee mua eikä edes tervehdi... Mitään pahaa en ole hänelle tehnyt, olen lakannut tervehtimästä häntä koska ei itse tervehdi

Muutenkin huomaan et siivoojana saan osakseni nuivaa kohtelua. Ei osata arvostaa tekemääni työtä. Jotkut on ystävällisiä mut suurin osa on vaan niinkuin ei olisikaan näkevinään

Siivoojat on käsittämättömän aliarvostettuja.

Vierailija
26/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graafikkona risoo toimittajat jotka pitävät itseään visuaalisuuden ylijumalina.

Vierailija
27/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, joilla on ollut lohkeama hampaassa, irronnut paikka tms. jo jonkun aikaa ja sitten soittavat vastaanotolle, että hammas pitää nyt heti korjata. Yleensä ovat lähdössä matkalle tms., ja haluavat hoitaa asian "ettei se sitten matkalla ala vaivata". Ymmärtäähän sen, ettei lomamatkaa halua viettää hankauma poskessa tms., mutta kun ajoitus on aina juuri ennen matkaa :D Kun vaiva on voinut olla jopa kuukausia, ja sinä aikana olisi hyvin ehtinyt asian hoitaa.

Toinen rassaava ihmistyyppi on se, joka puhuu taukoamatta – jopa instrumentit suussa. Suu aukeaa, kun kutsutaan sisään hoitohuoneeseen ja juttu jatkuu vielä käynnin lopulla, seisoskellaan ovensuussa ja rupatellaan :D

Vierailija
28/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen farmaseutti ja kohtaan työssäni usein asiakkaita, jotka luulevat minun päättävän siitä, koska lääkettä seuraavan kerran saa korvattuna. En päätä. Apteekki saa kelalta huomautusmaksun, jos annan lääkkeen liian aikaisin.

Toiseksi moni asiakas ei, toisin kuin luullaan, tiedä itsehoitopuolen lääkkeistä juurikaan tai niiden oikeaoppinen käyttö on täysin hukassa. Valitaan täysin sopimaton tuote omaan vaivaan tai niitä käytetään liikaa tai väärin, eikä neuvoja huolita. Tämä on päivittäistä ja tapahtuu useita kertoja.

Vierailija
29/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ilmeisen kiireinen mutta myös naurettavan arrogantti ihminen töissä ei vuoden aikana vastannut yhteenkään sähköpostiini. Tänään ilmoitin suoraan, että ymmärrätkö, tämä vaikuttaa muiden ihmisten työskentelyyn. Ihme, sain kun sainkin nitistettyä siltä yhden (1) sanan. Ei allekirjoitusta.

En halua tutustua.

Vierailija
30/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäkohtelias/tyly/aggressiivinen asiakas joka mesoaa vaikka ei ymmärrä asiastaan oikeasti yhtään mitään. Mikään puhe ei mene jakeluun. Pahimmat heittää tappouhkauksia.

Joo. Mua ei haittaa se, jos on tyhmä. Mutta se haittaa, jos ei kuuntele.

terv. aspa

Vierailija
31/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun haetaan siihen aamulla ostettuun kahvikuppiin santsikuppia alehinnalla koko päivä ja aina uudesta kupista.

Vierailija
32/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas on aina oikeassa -tyypit.

Vierailija
33/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoidan työssäni aika ison firman viestintää, ja laadin mm. säännöllisesti henkilöstötiedotetta, johon kokoan tärkeät, ajankohtaiset asiat. Osa porukasta ei lue henkilöstötiedotetta eikä varmasti mitään muutakaan. Kyselevät sitten minulta tai esim. hr:ltä tyhmiä, väittävät etteivät ole koskaan kuulleetkaan ko. asiasta - vaikka se olisi juuri ollut tiedotteessa. Päälle sitten jokaisessa kyselyssä haukkuvat viestinnän, miten se on tässä firmassa tosi huonosti hoidettu. Pitäisi ilmeisesti mennä jokaiselle 500 työntekijälle erikseen viereen ääneen lukemaan tiedotteet, sähköpostit ym. Mutta ehkä he laittaisivat sitten sormet korviin, ettei tarvitse kuunnellakaan ja sama valitus viestinnän toimimattomuudesta jatkuisi. 

Informaation tulvassa on rasittavaa kun joku taulapää kirjoittaa pitkän jaarittelevan jutun, jossa käytetty lyhenteitä esim. HND ja siitä projektista sitten kertovat... lyhyesti ja rautalankataktiikalla on se metodi jolla kaikki lukee jutut...

Vierailija
34/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkähipiäiset alaiset , joille ei voi sanoa mitään negatiiviseen viittaavaakaan koska kaikki koetaan verisenä loukkauksena kun minä täällä raadan ja olen paras kaikista.

Esimiehenä nyt vaan joutuu välillä ottamaan esiin vähemmän positiivisia asioita.

Toinen on työntekijöiden keskinäinen kyttäys ja kaiken maailman pilkun paikasta syntyvät elämää suuremmat keskinäiset ongelmat.

Aarghhh!! Noi on kettumaisinta jos olet edes jonkun porukan jonkin asteinen esimies ainakin minulle.

Ilmankos olen TYÖTÖN nelikymppinen. Olisin liian helppo alainen kenellekään, vaikka korkeasti koulutettu olenkin.

Vierailija
35/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patalaiska jeppe joka on vuosia luovinut siitä mistä aita on matalin ja muut tekee senkin työt. Tosin nyt kohtasi voittajansa, sai seurakseen siirron takia vielä laiskemman tyypin ja valittaa nyt kuinka joutuu tekemään sen työt. Karma is a bitch.

Kunnalla töissä, eikös vain?

Vierailija
36/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaamattomat kollegat ärsyttää. En tajua miksi pitää palkata täysin avuttomia henkilöitä. Heistä ei ole hyötyä, mutta haittaa sitäkin enemmän.

Vierailija
37/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies, joka ei osaa ottaa vastaan palautetta tai kehitysehdotuksia.

Vierailija
38/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat nyt ihan ylipäätään ja sitten ne sellaiset työkaverit, jotka vasemman saappaan kapasiteetilla haluaa, että jokin asia tehdään heidän visionsa mukaan. Persiillensähän se tietenkin menee ja sitä sitten vielä pitäisi porukalla taivastella kun ei tuota "kyllä mitenkään voinut ennalta arvata". Juu eipä niin.

Vierailija
39/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkähipiäiset alaiset , joille ei voi sanoa mitään negatiiviseen viittaavaakaan koska kaikki koetaan verisenä loukkauksena kun minä täällä raadan ja olen paras kaikista.

Esimiehenä nyt vaan joutuu välillä ottamaan esiin vähemmän positiivisia asioita.

Toinen on työntekijöiden keskinäinen kyttäys ja kaiken maailman pilkun paikasta syntyvät elämää suuremmat keskinäiset ongelmat.

Aarghhh!! Noi on kettumaisinta jos olet edes jonkun porukan jonkin asteinen esimies ainakin minulle.

Kuka nämä palkkasi?

Vierailija
40/52 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsimättömät, jotka eivät voi hetkeä odottaa, että vessa on siivottu, vaan välttämättä haluavat tulla tarpeilleen kun siivous on kesken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän