Sosiaalityö 2019
Kävikö kukaan av:lta tekemässä kokeen tänään? Miltä vaikutti, miten meni?
Kommentit (317)
Vierailija kirjoitti:
Lähtikö teidän muiden saleissa väkeä kuinkq paljon pois tunnin jälkeen?
Aina lähtee
Mihin muualle haette ja onko sosiaalityö ykköskohteenne?
Vierailija kirjoitti:
Hain ainoastaan sosiaalityöhön eli on ykköskohteena :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hain ainoastaan sosiaalityöhön eli on ykköskohteena :)
Samoin
Vierailija kirjoitti:
Juoskaa vielä kun voitte. T.sostt
Työllisyys 100% eikä tarvitse nuolla p*rs*ttä. Huonomminkin voisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Eli jos tulee spostia, tietää että on saanut opiskelupaikan?
Ei, sähköposti tulee joka tapauksessa.
Ykköskohde, hain Turkuun ja Treelle. Lisäksi sosionomiksi, mutta en tiedä siitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ykköskohde, hain Turkuun ja Treelle. Lisäksi sosionomiksi, mutta en tiedä siitä.
Ap
Mikset myös muihin? Onko opetuksessa eroa yliopistojen välillä?
eiensikertalainen kirjoitti:
Toivotaan parasta meille - niin avokysymysten kuin esseen osalta! Mihin kaupunkiin/kaupunkeihin olette hakemassa? Ootteko ensikertalaisia?
Melkein kaikkiin. Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No ehkä joku ei halua esim hakea Rovaniemelle opiskelemaan jos asuu etelä-suomessa? Itse hain pelkästään Rovaniemelle koska se on selkeästi lähimpänä enkä voi muuttaa muualle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No ehkä joku ei halua esim hakea Rovaniemelle opiskelemaan jos asuu etelä-suomessa? Itse hain pelkästään Rovaniemelle koska se on selkeästi lähimpänä enkä voi muuttaa muualle
Samoin.
Onko tiedossa/muistissa kellään, minä päivänä tulokset tulivat viime vuonna? Hain Tampereelle. Mietin vain, kannattaako alkaa kurkkimaan Opintopolkua jo pari päivää ennen virallista tulosten julkistamispäivää... Lyhentäis edes hieman tätä odotuksen piinaa 😅
Eikä missään tapauksessa tule kuin korkeintaan muutaman päivän aikaisemmin. Opintopolku alkaa viikon päästä tuutata toisen asteen koulutusvalintoja ulos, eikä sinne oteta samaan aikaan yliopistohakuja pyörimään.
Kysymys siis kuului: Onko tiedossa/muistissa kellään, minä päivänä tulokset tulivat _viime vuonna_?
Nostetaas vähän tätä keskustelua! Onko täällä muita avoimen väylän kautta hakeneita? Itselle tuli ilmoitus, että sitä kautta olisin 2. varasijalla Helsinkiin. En kuitenkaan usko, että peruutuksia tuonne tulee, joten ei auta kuin odotella kokeiden tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys siis kuului: Onko tiedossa/muistissa kellään, minä päivänä tulokset tulivat _viime vuonna_?
Viime vuonna sain omat tulokset toiseksi viimeisenä/viimeisenä päivänä (en nyt millään muista että kumpana) mihin mennessä tulokset piti viim. julkistaa. S.posti tuli vasta myöhemmin, eka näkyi opintopolussa.
Tuskin tänäkään vuonna tulee paljoakaan aikaisemmin, tsemppiä jännäämiseen :)
Se on pääsykoe. Pitäisi tietää minne muualle hakijat ovat hakeneet ja millaiset mahdollisuudet heillä on päästä niihin (kannattaako tuhlata ensikertalaisuus sosiaalityöhön jos nyt jäi kahden pisteen päähän lääkiksestä).