Sosiaalityö 2019
Kävikö kukaan av:lta tekemässä kokeen tänään? Miltä vaikutti, miten meni?
Kommentit (317)
Ehkä päivittävät muita tuloksia?
Vierailija kirjoitti:
Eilen vielä näytti, että minut olisi hyväksytty Kuopioon, mutta nyt sen kohdalla lukee taas "Opiskelijavalinta kesken". Onko muilla sama juttu?
Kuopio meni keskeneräiseksi, koska ylempi hakukohteesi on ottanut haun käsittelyyn. Jos pääset ylemmäs, Kuopion paikka peruuntuu. Jos et pääse, Kuopion paikka palaa, mutta et saa otettua sitä vastaan vielä, jos jäit ylempänä varasijoille.
Valintatilanne henkilökohtaisesti on lopullinen siinä kohtaa kun ylin mahdollinen paikka on tarjottu. Joko eka toive tai sitten sen yläpuolella ovat hylättyjä. Esim. ei käynyt pääsykokeessa tai sai siitä alle kynnysehdon verran pisteitä.
Minulla myös on valintatulos lopullinen, koska olen saanut ylimmän toiveeni paikan. Alemmat toiveet peruuntuivat. Tiedän, että niitä hakuja ei ole vielä edes käsitelty, mutta en edes voisi saada niistä paikkaa, kun ylempää tuli jo.
Jos ei pääse UEFiin, ei pääse muihinkaan, eikö vain?
Vierailija kirjoitti:
Juoskaa vielä kun voitte. T.sostt
Luit ajatukseni! T. Kollega
Vierailija kirjoitti:
Jos ei pääse UEFiin, ei pääse muihinkaan, eikö vain?
Riippuu pisterajoista, mutta todennäköisesti ovat sijainnin vuoksi Kuopioon alhaisimmat.
Kannattaa odottaa lopullisten tulosten valmistumista. Tällaisessa monen yliopiston yhteishaussa saattaa tulla kaikenlaisia kiemuroita ja vaihtua sijalta toiselle useampaankin kertaan jos on hakenut moneen paikkaan. Eli ei kannata menettää toivoaan ihan vielä
119 varasija Rolloon.. ens vuonna sitten uudestaan..
Paljonko saitte kirjallisuusosiosta?
Mistä te näette noita pisteitä?
Sähköpostiin tuli (mulle ainakin tänään) nuo pisteet. Olin saanut kirjakokeesta 21,5p ja aineistosta 26p. Ja tällä hetkellä opintopolussa käsittely vielä kesken, mutta näyttää että olisin varasijoilla. Minkälaisia pisteitä muut on saannu? 🙂
Mä en saanut minkäänlaista sähköpostia pisteistä tänään, ja käsittely on edelleen Opintopolussa kesken. Ylempi, noihan on ihan mukavat pisteet!
Onko muille tullut?
22,5 p teoria ja 29 p aineisto. Rovaniemi oli 1 vaihtoehto ja opintopolussa saa hyväksyä vain 1 vaihtoehtopaikan.
Minullekaan ei ole tullut pisteitä. Voisiko johtua siitä, ettei ole ensimmäinen hakukohde?
-Kuopioon päässyt
Vierailija kirjoitti:
22,5 p teoria ja 29 p aineisto. Rovaniemi oli 1 vaihtoehto ja opintopolussa saa hyväksyä vain 1 vaihtoehtopaikan.
Vau, miten hyvin menneitä aineistoja täällä! Onnittelut!
Toivonsa heittänyt ap (jonka aineisto ei todellakaan mennyt hyvin)
voi että harmittaa, viime vuonna oisin päässyt samoilla pisteillä sisälle, nyt ei mitään toivoa ellei sata kieltäydy paikasta :D
Mua harmittaa kun en oo hakenut kuin Tampereelle eöniin en näe mistään koepisteitä. Saisivat lähettää kaikille hakijoille tiedot sähköpostilla.
Onpa korkeita pisteitä. Ilmeisesti ollut helpot kokeet ja rajat siten taivaissa.
Onko Kuopioon päässeistä kukaan sattumoisin saanut sähköpostia? En ole saanut mitään tietoja pisteistä, ja ymmärrän että tässä on monta päivää aikaa se vielä saadakin, mutta ei olisi eka kerta kun jää joku viesti saamatta. 🙈 Siksi oon vähän neuroottinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau, miten hyvin menneitä aineistoja täällä! Onnittelut!
Toivonsa heittänyt ap (jonka aineisto ei todellakaan mennyt hyvin)
Mistä yliopistosta ap odotitkaan tuloksia? Viimeiset onnentoivotukset!
Mulla ainakin lukee opiskelijavalinta lopullinen, opiskelupaikka vastaanotettu. Mutta en odotakaan muiden yliopistojen tuloksia enää, joten vastaanotin paikan Kuopioon.