Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sosiaalityö 2019

Vierailija
21.05.2019 |

Kävikö kukaan av:lta tekemässä kokeen tänään? Miltä vaikutti, miten meni?

Kommentit (317)

Vierailija
101/317 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen vielä näytti, että minut olisi hyväksytty Kuopioon, mutta nyt sen kohdalla lukee taas "Opiskelijavalinta kesken". Onko muilla sama juttu?

Mulla ainakin lukee opiskelijavalinta lopullinen, opiskelupaikka vastaanotettu. Mutta en odotakaan muiden yliopistojen tuloksia enää, joten vastaanotin paikan Kuopioon.

Vierailija
102/317 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä päivittävät muita tuloksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/317 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen vielä näytti, että minut olisi hyväksytty Kuopioon, mutta nyt sen kohdalla lukee taas "Opiskelijavalinta kesken". Onko muilla sama juttu?

Kuopio meni keskeneräiseksi, koska ylempi hakukohteesi on ottanut haun käsittelyyn. Jos pääset ylemmäs, Kuopion paikka peruuntuu. Jos et pääse, Kuopion paikka palaa, mutta et saa otettua sitä vastaan vielä, jos jäit ylempänä varasijoille.

Valintatilanne henkilökohtaisesti on lopullinen siinä kohtaa kun ylin mahdollinen paikka on tarjottu. Joko eka toive tai sitten sen yläpuolella ovat hylättyjä. Esim. ei käynyt pääsykokeessa tai sai siitä alle kynnysehdon verran pisteitä.

Minulla myös on valintatulos lopullinen, koska olen saanut ylimmän toiveeni paikan. Alemmat toiveet peruuntuivat. Tiedän, että niitä hakuja ei ole vielä edes käsitelty, mutta en edes voisi saada niistä paikkaa, kun ylempää tuli jo.

Vierailija
104/317 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pääse UEFiin, ei pääse muihinkaan, eikö vain?

Vierailija
105/317 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoskaa vielä kun voitte. T.sostt

Luit ajatukseni! T. Kollega

Vierailija
106/317 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pääse UEFiin, ei pääse muihinkaan, eikö vain?

Riippuu pisterajoista, mutta todennäköisesti ovat sijainnin vuoksi Kuopioon alhaisimmat.

Vierailija
107/317 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa odottaa lopullisten tulosten valmistumista. Tällaisessa monen yliopiston yhteishaussa saattaa tulla kaikenlaisia kiemuroita ja vaihtua sijalta toiselle useampaankin kertaan jos on hakenut moneen paikkaan. Eli ei kannata menettää toivoaan ihan vielä

Vierailija
108/317 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

119 varasija Rolloon.. ens vuonna sitten uudestaan..

Vierailija
109/317 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko saitte kirjallisuusosiosta?

Vierailija
110/317 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te näette noita pisteitä?

Vierailija
111/317 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostiin tuli (mulle ainakin tänään) nuo pisteet. Olin saanut kirjakokeesta 21,5p ja aineistosta 26p. Ja tällä hetkellä opintopolussa käsittely vielä kesken, mutta näyttää että olisin varasijoilla. Minkälaisia pisteitä muut on saannu? 🙂

Vierailija
112/317 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saanut minkäänlaista sähköpostia pisteistä tänään, ja käsittely on edelleen Opintopolussa kesken. Ylempi, noihan on ihan mukavat pisteet!

Onko muille tullut?

Vierailija
113/317 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

22,5 p teoria ja 29 p aineisto. Rovaniemi oli 1 vaihtoehto ja opintopolussa saa hyväksyä vain 1 vaihtoehtopaikan.

Vierailija
114/317 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekaan ei ole tullut pisteitä. Voisiko johtua siitä, ettei ole ensimmäinen hakukohde?

-Kuopioon päässyt

Vierailija
115/317 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

22,5 p teoria ja 29 p aineisto. Rovaniemi oli 1 vaihtoehto ja opintopolussa saa hyväksyä vain 1 vaihtoehtopaikan.

Vau, miten hyvin menneitä aineistoja täällä! Onnittelut!

Toivonsa heittänyt ap (jonka aineisto ei todellakaan mennyt hyvin)

Vierailija
116/317 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi että harmittaa, viime vuonna oisin päässyt samoilla pisteillä sisälle, nyt ei mitään toivoa ellei sata kieltäydy paikasta :D

Vierailija
117/317 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa kun en oo hakenut kuin Tampereelle eöniin en näe mistään koepisteitä. Saisivat lähettää kaikille hakijoille tiedot sähköpostilla.

Vierailija
118/317 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa korkeita pisteitä. Ilmeisesti ollut helpot kokeet ja rajat siten taivaissa.

Vierailija
119/317 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kuopioon päässeistä kukaan sattumoisin saanut sähköpostia? En ole saanut mitään tietoja pisteistä, ja ymmärrän että tässä on monta päivää aikaa se vielä saadakin, mutta ei olisi eka kerta kun jää joku viesti saamatta. 🙈 Siksi oon vähän neuroottinen.

Vierailija
120/317 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau, miten hyvin menneitä aineistoja täällä! Onnittelut!

Toivonsa heittänyt ap (jonka aineisto ei todellakaan mennyt hyvin)

Mistä yliopistosta ap odotitkaan tuloksia? Viimeiset onnentoivotukset!