Miten ihmeessä saatte 10 000 askelta päivässä?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Koitappa toista mittaria tai laita se mittari johonkin eri paikkaan. Jos se on ranteessa ja naputat näppäimistöä niin ettei se vaan laskisi niitä askelia kymmeniä vaikket jaksaisi edes tuolilta nousta.
Noin 3kk takaperin vaihdoin mittarin Polarin loopista Vantageen, eikä ollut vaikutusta tuloksiin. Ei niitä askeleita toimistotyöpäivän aikana paljon kerrykkään. Veikkaisin että noin 3000-4000, mistä noin puolet lounaalla käydessä. Mutta kun aamuaskareiden ja lasten hoitoon viemisen jälkeen työpisteelle saavuttaessa on koossa jo 4000-8000 niin ei siinä paljon tarvitse työpäivän jälkeen tehdä että 10000 on koossa ja jos käy potkimassa vaikka tunnin ajan fudista poikien kanssa ollaan usein jo lähellä 20000 askelta illalla.
Tietty jos on nuorena tottunut kovin passiiviseen elämään, ei niitä askeleita vanhemmitenkaan kovin heloisti kerry. Itse olen nuorempana juossut useita maratoneja, ajanut paljon pyörällä (useita yli 150km päiväreissuja) ja harrastanut paljon hyötyliikuntaa. Niinpä niitä askeleita kertyy vanhempanakin helposti enemmän kun ei siellä sohvalla istumassa viihdy tuntikaupalla.
Ei ole tarpeen. Markkinointitemppu joka ei perustu mihinkään.
Jos elää normaalia elämää, käy salilla ja pyöräilee ja soutaa riittää. Salitreenin jälkeen välillä on jalat tukossa. Pitää palautua 72h.ymym. Ja nukkua ja syödä oikein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ihmetellyt. Olin aiemmin työssä, jossa tuli käveltyä noin puolet kahdeksan tunnin työpäivästä. Siltikään ei aina 10 000 askelta täyttynyt. En mitenkään ehdi enkä jaksa kävellä nykyisen toimistotyön päälle neljää tuntia illalla.
Tunnissa kävelee helposti viisi kilometriä. Siinä tulee jo tuo askelmäärä.
En ole ikinä tunnin ja 5 km kävelylenkillä saanut 10000 askelta täyteen.
Tämä keskustelu tuo jotenkin mieleeni sen erään homoseksuaalien foorumin, jossa jokaisella se tiedätte kyllä mikä oli vähintään 17 cm. Vaikka kyllähän me tiedämme, että oikea keskiarvo on se 13-14 cm. Ihan viihdyttävää tuollainen Lapinlisä toki on.
T. Eräs homomies.
Juoksemalla voi tullakin. Itse olen pitkäjalkainen, 183 senttinen mies ja askeleen mitta reippaassa kävelyssä on noin 85 senttiä. Sinulla tuossa on yli 90 senttiä.