Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapsi nukkuu samassa sängyssä..

Vierailija
19.05.2019 |

Tapailen miestä jolla on 5v lapsi. Asumme miehen kanssa eri paikkakunnilla ja näemme toisiamme lähinnä viikonloppuisin jommankumman luona. Joka toinen viikonloppu miehen lapsi on hänen luonaan. Olen tavannut lapsen pari kertaa. Nyt tuli tilanne että jäin miehen luo yöksi silloin kun lapsi oli siellä. Lapsi halusi nukahtaa isän viereen ja isä nukutti hänet isoon sänkyyn, ei lapsen omaan. Oletin että kun me käymme nukkumaan niin mies siirtää lapsen omaan sänkyyn. Mutta ei mies tehnyt elettäkään vaan lapsi jäi siihen meidän viereen.. Ymmärrän kyllä että he nukkuvat isiviikonloppuina vierekkäin mutta minusta tuo tuntui oudolta. En tunne lasta eikä lapsi minua, vasta tutustumme. Lisäksi on ahdasta nukkua kun ei ole edes täysleveä parisänky! Ja kyllä minä olisin vaikka halunnut vähän lempiä miehen kanssa silloin harvoin kun nähdään mutta eipä nyt onnistunut. En ymmärrä miksi ei lasta voi siirtää omaan sänkyyn, joka on kuitenkin samassa huoneessa.. Saisi kaikille unirauhan. Mies ei joustanut yhtään ja nyt onkin vähän riitaa ilmassa. Mitä tuumaatte?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on kun käytettyyn tyytyy. Oma valinta.

Vierailija
2/73 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan mieluummin autot uutena kaupasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vie lapselta isää. Olit miehen luona heidän ajallaan. Tuhoat suhteenne jos yrität asettua väliin. Nykyiset ovat omistautuneita lapsilleen.

T. Etäisä ja myös parisuhteessa

Vierailija
4/73 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin tässä asiassa tiukka ja sanoisin, että koko ette näe kun lapsi on isällään tai sitten lapsi nukkuu omassa sängyssään.

5-vuotias voi nukkua omassa sängyssään. Ja jos sänky ei ole edes täysleveä, niin ei siihen todellakaan mahdu kolmea.

Vierailija
5/73 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin tässä asiassa tiukka ja sanoisin, että koko ette näe kun lapsi on isällään tai sitten lapsi nukkuu omassa sängyssään.

5-vuotias voi nukkua omassa sängyssään. Ja jos sänky ei ole edes täysleveä, niin ei siihen todellakaan mahdu kolmea.

Ei sun tiukkana olo auta, jos mies ei halua toimia noin. Pakkaa kassisi ja poistu.

Vierailija
6/73 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole tarkoitus viedä lapselta isää. Ja hän pyysi minut luokseen vaikka oli lapsi siellä. Varmistin vielä että onko se varmasti on vai haluavatko viettää aikaa ihan kahdestaan. ap

Vierailija
7/73 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli lapselle harvinainen viikonloppu, näkee isäänsä vain pari kertaa kuukaudessa. Mielestäni täysin ymmärrettävää, että haluaa käyttää sen lyhyen ajan hyödyksi vaikka sitten nukkumalla isänsä kainalossa. Meidän 5v nukkuu joka yö isänsä kainalossa, 2v isin kainalossa. Jos lemmiskellä haluaa niin usein kodissa on muitakin paikkoja tähän tarkoitukseen kuin se parivuode. Muista, että sinä olet tullut heidän elämäänsä lapsen jälkeen, lapsen tarpeet on etusijalla. Joko hyväksyt sen paketin tai etsit miehen, jolla ei ole vielä lapsia.

Vierailija
8/73 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä oli lapselle harvinainen viikonloppu, näkee isäänsä vain pari kertaa kuukaudessa. Mielestäni täysin ymmärrettävää, että haluaa käyttää sen lyhyen ajan hyödyksi vaikka sitten nukkumalla isänsä kainalossa. Meidän 5v nukkuu joka yö isänsä kainalossa, 2v isin kainalossa. Jos lemmiskellä haluaa niin usein kodissa on muitakin paikkoja tähän tarkoitukseen kuin se parivuode. Muista, että sinä olet tullut heidän elämäänsä lapsen jälkeen, lapsen tarpeet on etusijalla. Joko hyväksyt sen paketin tai etsit miehen, jolla ei ole vielä lapsia.

*2v äidin kainalossa

Vierailija
9/73 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi nukkuu isänsä vieressä niin kuin on tottunut.

Ratkaisuvaihtoehdot:

1. Isukki ostaa leveämmän sängyn

2. Bonusäiti nukkuu sohvalla

3. Bonusäiti ei tunge lapsiajalla luokse

4. Ero

Vierailija
10/73 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä paasaisi lapsen edusta että pitää saada nukkua vanhemman vieressä. Muustahan on kysymys.

Vierailija
11/73 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, lapsi ensin, ymmärrän kyllä. Ehkä tämä oli ihan hyvä kokemus mulle sinänsä että tiedän mikä on paikkani. Ehkä aattelin liian optimistisesti että lapsi nukkuisi omassa vuoteessa niin kuin kuulemma yleensä tekeekin. Lapsi näkee isäänsä tosi usein joka viikko näiden viikonloppujen lisäksi. Me näemme miehen kanssa 1-2 viikon välein joten mulla on hirveä ikävä ja haluisin viettää edes sen yhden yön hänen kanssaan sängyssä ilman että lapsi on siinä. No mutta nyt pitää varmaan oikee miettiä onko minusta tähän..

Vierailija
12/73 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, lapsi ensin, ymmärrän kyllä. Ehkä tämä oli ihan hyvä kokemus mulle sinänsä että tiedän mikä on paikkani. Ehkä aattelin liian optimistisesti että lapsi nukkuisi omassa vuoteessa niin kuin kuulemma yleensä tekeekin. Lapsi näkee isäänsä tosi usein joka viikko näiden viikonloppujen lisäksi. Me näemme miehen kanssa 1-2 viikon välein joten mulla on hirveä ikävä ja haluisin viettää edes sen yhden yön hänen kanssaan sängyssä ilman että lapsi on siinä. No mutta nyt pitää varmaan oikee miettiä onko minusta tähän..

Pitää varmaan, jos alat vertailla ikävääsi 5-vuotiaan isäikävään.

Vierailija
13/73 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä nyt ihan tykönäsi, joko koko paketti lapsineen päivineen, tyydyt siihen tai otat suunnan takavasemmalle ja lähdet takaisin. Mieti tilanne niin päin, jos sinä olisit miehen tilalla ja näkisit lastasi kaksi kertaa kuukaudessa..? Pystytkö siihen, siis kuvitteluun..

Vierailija
14/73 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli sama tilanne käännettynä. Eli naisystävän poika nukkui äitinsä vieressä. Kiltisti odotin olohuoneen lattialle kehitetyllä patjalla että poika nukahti jonka jälkeen hän tuli viereeni fyysistä rakkautta kokemaan. Voi sitä juhlapäivää kun poika alkoi nukkua omassa sängyssä ja pääsin oikeaan sänkyyn nukkumaan.

Vierailija
15/73 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia valintoja, omia valintoja...

Vierailija
16/73 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin lapsettomana ihmisenä ymmärrän hyvin, että ketuttaa. Sitä vain ei ole sopivaa sanoa ääneen, varsinkaan täällä. En itse jaksaisi tuollaista etäsuhdetta ja päälle vielä "kilpailu" miehen ajasta, kun nähdään. Haluan parisuhteelta paljon enemmän.

Vierailija
17/73 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien kokemusten perusteella sanoisin, että kannattaa lähteä. Näitä isejä riittää, joiden lapset sanelee naisystävän paikan. Lapset tekee sen tahallaan ja isä hyväksyy. Isät uskoo lastensa hyvyyteen ja lapset nyökyttelee vieressä. Lapset on fiksuja ja osaa valehdella tarvittaessa.

Vierailija
18/73 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, ap.

Olen samoilla linjoilla kanssasi. Olen itse perheellinen enkä ymmärrä saamiasi epäystävällisiä kommentteja, että tottakai lapsi nukkuu isänsä vieressä, jos haluaa. Kyllä meillä 5 -v nukkuu omassa sängyssään ihan sen vuoksi, että silloin kaikki saavat nukuttua paremmin. Meillä sitäpaitsi lapsi nukkuu omassa huoneessaan. Jos miesystäväsi lapsen sänky on vielä samassa huoneessa, pidän tilannetta todella omituisena, että mies kutsuu luokseen ja sitten lapsi saa kuitenkin nukkua samassa sängyssä teidän kanssa.

Tottakai lapsi on etusijalla aina, mutta mielestäni ei ole lapsen etu, että lapsi saa aina tahtonsa läpi.

Mieti tosiaan vielä, oletko valmis tuohon suhteeseen. Se on sellaista noiden eronneiden ihmisten kanssa: he eivät kykene näkemään asioita objektiisesti ja ovat todella herkkähipiäisiä, mitä tulee heidän kasvatusperiaatteisiin, kun kyse on heidän omasta lapsestaan.

Harkitse ja mieti tarkasti.

Vierailija
19/73 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin lapsettomana ihmisenä ymmärrän hyvin, että ketuttaa. Sitä vain ei ole sopivaa sanoa ääneen, varsinkaan täällä. En itse jaksaisi tuollaista etäsuhdetta ja päälle vielä "kilpailu" miehen ajasta, kun nähdään. Haluan parisuhteelta paljon enemmän.

Tää on ihan ymmärrettävää ja saa haluta! Mutta se kumppani kannattaa valita sen mukaan.

Vierailija
20/73 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien kokemusten perusteella sanoisin, että kannattaa lähteä. Näitä isejä riittää, joiden lapset sanelee naisystävän paikan. Lapset tekee sen tahallaan ja isä hyväksyy. Isät uskoo lastensa hyvyyteen ja lapset nyökyttelee vieressä. Lapset on fiksuja ja osaa valehdella tarvittaessa.

Juu tällä asenteella kannattaa pitäytyä lapsettomissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi