Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei sinä 40+- vapaa nainen

Vierailija
19.05.2019 |

Kuinka sinuun saisi kontaktin? Missä "metsästät" miestä itsellesi? Mitä edellytät mieheltä? Näitä pohtii 45+ eronnut mies, jolla on pari lasta sekä erinomainen työ ja tulotaso. Harrastan juoksemista ja voimailua, olen savuton ja käytän viiniä/olutta vain kohtuudella. En ole tinderissä enkä mene.

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
142/144 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä olis vapaa 45 v nainen Tampereen läheltä, käyn töissä ja harrastankin jotain, olen savuton ja alkoholia käytän hyvin vähän.

Laittakaa sähköpostiosoitteet tänne niin kirjoitan teille niin katsotaan 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka nämä nelikymppiset kunnolliset sinkkunaiset, jotka ovat tyytyväisiä tilanteseensa, hoitavat seksuaalisen hyvinvointinsa. Yksinkö?

Yksin tietysti. Olen aina saanut parempaa seksiä yksin kuin miesten kanssa, joten mikä ongelma tämä nyt olisi edes?

Itse en ole haku päällä. Olen just niitä, joista edellä puhuttiin: on hyvä elämä yksin enkä ole vaihtamassa sitä huonoon elämään kaksin. Jos ihastun, se on sitten eri asia, mutta ketään en kyllä varsinaisesti ole etsimässä.

Tsemppiä aloittajalle nyt kuitenkin.

Kai sä jostain miehestä siinä lipsutellessasi unelmoit vai riittääkö tosiaan pelkkä oikeiden pisteiden stimulointi?

Olen eri, jolle vastasit. Etkö ole tietoinen, että miehet ovat yleensä visuaalisempia kuin naiset? Monet naiset keskittyvät enemmän pelkästään tuntemuksiin, tunnelmaan ja ehkäpä ääniin. Itse kuulun siihen porukkaan, joka haluaa rakastella silmät kiinni, jotta voi aistia jokaisen kosketuksen intensiivisemmin. Kumppanin katseleminen vain häiritsee keskittymistäni ja vie minulta tilaisuuden saada orgasmi.

Mulle kerran eräs mies valitti siitä, että ”kun sä et edes katso muhun seksin aikana”. Yritin selittää juuri tuota sun pointtia sille, että mun on pakko sulkea silmät ja keskittyä satasella tuntemuksiin, jotta mäkin siitä seksistä jotakin saan irti. Se mies ei tajunnut ollenkaan, seksi ei sujunut ollenkaan, tapailu loppui tämän takia.

Ihmisten seksuaalisuus on niin moninaista, että pitäisi oikeasti käydä enemmän näitä kokemuksia läpi. Tästäkin ketjusta huomaa, miten on vain yksi ainoa oikea tapa harrastaa seksiä ja sen pitäisi kelvata kaikille tai sitten jossakin on vikaa.

Romanssissa visuaalisuus on miehille tärkeää... ilman himokasta katsetta miehestä voi tuntua että fantasiasi ovat oma "suorituksesi", ja käytät häntä pelkkänä välineenä. Sitähän romanssi on ilman tunteita: seksiä "yhdessä yksin". Kun suljet silmäsi, keskityt sinun nautintoosi, et teidän nautintoonne?

Et siis vieläkään ymmärtänyt, ettei naiset yleensä fantasioi, vaan keskittyvät tuntoaistillaan kosketukseen.

Vierailija
144/144 |
22.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiskahtaa. Kaikki niin täydellistä, mutta ero tuli. Miksi erositte, kumpi jätti? Etköhän löydä pian uuden, tinder voisi nopeuttaa löytämistä.