Miksi suomalaiset miehet eivät halua pariutua yli kolmekymppisten naisten kanssa?
Ulkomailla nelikymppisille ja viisikymppisillekin sinkkunaisille riittää kysyntää ja mahdollisuuksia löytää omanikäinen kumppani. Jopa niinkin lähellä kuin Ruotsissa iäkkäämpiäkin naisia pidetään kauniina ja seksikkäinä ja he voivat päästä parisuhteeseen.
Miksi Suomessa naiset lakkaavat kiinnostamasta miehiä niin nuorina? Nuoremmille naisille pitäisi vielä voimakkaammin painottaa sitä kumppanin etsintää tositarkoituksella, niin löytäisivät ajoissa kunnon kumppanin, jonka kanssa pääsisivät naimisiin. Jos odottaa liian pitkään, jää yksin sitten lopuksi iäkseen.
Se vedenjakaja taitaa mennä tässä 35-vuoden paikkeilla, jonka jälkeen ikisinkkuus on kohtalona. 😢 Toki poikkeuksina ovat erityisen luonnonkauniit ja trimmatut naiset, jotka voivat vanhempinakin saada kumppanin, mutta vähänkin tavallisemmat naiset jäävät lehdelle soittelemaan.
T. 35+ nainen (hoikka ja sopusuhtainen -- yksin saan olla)
Kommentit (130)
En usko, että ainakaan parisuhdemahkut loppuu tasan 35, mitä ihmettä? Palstallahan on tyypillistä saada esikoinen nelivitosena kun se unelmien prinssi viimein löytyy. Joku ei täsmää ja epäilen tällä kertaa, että tämä aloitus on p.askaa.
Ymmärrän, että kaipaat parisuhdetta ja joskus masentaa. Nyt on kaunis sää! Ylös, ulos ja lenkille (tai maitokauppaan, mistä haluat swn miehen itsellesi löytää)! Kaikki täyspäiset komeat sinkkumiehet ovat tuolla ulkona nyt, maskara, puhtaat vaatteet ja hymy päälle vaan!
Vierailija kirjoitti:
Ufufufu kirjoitti:
Ollaan oltu vaimon kanssa yhdessä kaksvitosesta ja lapset on tehty. Nyt tässä neljänkympin kohdalla jos ero tulisi niin yhtään vakituista naista en enää ottaisi ikinä.
Miksi?
En ole alkuperäinen mutta naiset muuttuu hankaliksi ja yksinkertaisesti helpompi olla yksin.
Itse olen 30 vuotias mies ja 30 vuotiaat naiset eivät halua minua parisuhteeseen, aina laitetaan kaverialueelle. Nuoremmat kyllä haluavat, kuukauden seurustellut 26 vuotiaan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 43v nainen.Oon ollu sinkkuna reilu puoli vuotta.Ehdokkaita on ollu ihan riittävästi tarjolla,mutta en halua parisuhteeseen juuri nyt.
Mitä kautta saat niitä tarjouksia? Mua ei ole lähestynyt arjessa kukaan yhtä lukuunottamatta yli 10 vuoteen. Ja se yksikin lähestyi tosi hienovaraisesti, kaveripohjalta.
ootko itse lähestynyt ketään? Suomalaisessa kulttuurissa lähestyminen on monelle vaikeaa, eikä ole reilua jättää sitä miehen hommaksi.
Tiukkakehoisen 20v kanssa voit olla 7 vuotta ja hän on silloinkin yhä tiukkakehoinen 27v.
Mutta ota 27v ja ole hänen kanssaan 7v, saat hänen "huonommat vuotensa" ja nautit ne 7 vuotta ei niin tiukasta kehosta ja hän on sitten 34v.
20v kanssa 14v päästä hän on 34v ja nautit suuremman ajan hänen kanssaan parhaimmista vuosista yhdessä.
Tämä on se ajattelumalli, joka siinä on.
Miksi tyytyä vähempään, jos voi saada parempaa? Katso millainen on Dilbert sarjakuvan tekijän Scott Adamsin tyttöystävä. Mies on jotain 70v ja on 20v mallihottiksen kanssa. Se on sitä unelmaa, mitä miehet haluavat. Toki onhan se maailmantunnetulla korkea status miljonäärillä kuten Scotilla helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Tiukkakehoisen 20v kanssa voit olla 7 vuotta ja hän on silloinkin yhä tiukkakehoinen 27v.
Mutta ota 27v ja ole hänen kanssaan 7v, saat hänen "huonommat vuotensa" ja nautit ne 7 vuotta ei niin tiukasta kehosta ja hän on sitten 34v.
20v kanssa 14v päästä hän on 34v ja nautit suuremman ajan hänen kanssaan parhaimmista vuosista yhdessä.
Miksi tyytyä vähempään, jos voi saada parempaa? Katso millainen on Dilbert sarjakuvan tekijän Scott Adamsin tyttöystävä. Mies on jotain 70v ja on 20v mallihottiksen kanssa. Se on sitä unelmaa, mitä miehet haluavat. Toki onhan se maailmantunnetulla korkea status miljonäärillä kuten Scotilla helppoa.
Liberals Outraged by Bikini Photos of Pro-Trump Dilbert Creator's Hot Girlfriend
https://pluralist.com/scott-adams-girlfriend-kristina-basham-haters/
ON SE ÄIJÄ!
Nykyään on liikaa näitä naisasia /kiukkufeministi /metoo naisia jotka äänestävät vihreitä. Omanikin on vähän siihen suuntaan ja voin sanoa että hell no! Ihan sama minkä ikäinen niin älkää sellaista ottako riesaksenne. Tämä aika on kirous miehille, kun miesvihaajia kasvaa joka puussa ja katkeria tanttaroita joka oksalla mutta samalla se on naiselle parisuhteen toivossa elävälle lopullinen naula arkkuun. Enää ei pelkällä p*llulla kiristetä!
Vierailija kirjoitti:
No onpas tosiaan tytsy
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Jos 35+ ikä tekee näkymättömäksi, on se näkyvyys ollut huono jo 18 vuotiaana. Muuta selitystä en keksi, sillä ei ihminen noin varhain niin paljon muutu.
Teet iästä vähän liian ison numeron.
Kyllä suurin osa naisista muuttuu 30-kymppiin mennessä ukonäöllisesti todella paljon, osa jopa tunnistamattomaksi. Minun kai pitäisi olla ikäisistäni kiinnostunut, mutta omanikäiset naiset eivät vaan herätä minkäälaista kiinostusta, valitettavasti. Ei todellakaan kannata kuvitella, että vielä olisi 3- kymppisenä saman verran viehätysvoimaa.
Sitä paitsi, olen vasta hiljattain huomannut, arvioineeni naisten iät aivan liian suuriksi. Olen pitänyt ikäsiäni 4-kymppisinä, osittain johtuen siitä että asuin pitkään ulkomailla, enkä muutenkaan ole aktiivisesti hakenut seuraa. Ehkäpä kohdallasi on sama juttu, et ole edes vielä huomannut ikäistesi muuttuneen...?
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä ihan totta. Jos otat naisen hänen ollessaan 35+ niin joku muu on ne naisen parhaat päivät nautiskellut. Sinulle jää jämät. Eli joko otat nuorena ja pidät tai otat nuoren.
Toiset ikääntyy huonommin kuin toiset, jotkut naiset on vasta kauneimmillaan n. 30-vuotiaina, toiset on siinä iässä menettäneet viehättävyyttään jo dramaattisesti. Se on osittain geeneistä kiinni, mutta elintavoilla voi vaikuttaa siihen myös paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mutta saako tosiaan suurin osa miehistä niitä 20-vuotiaita mallikaunottaria? Miksi KUKAAN ei kertonut näitä juttuja, kun olin itse nuori? Olisin siis avioitunut pikapikaa nuorena ja satsannut kumppanin etsintään ajoissa. Nyt aloin edes miettiä asiaa vasta noin kolmekymppisenä. Kukaan ei varoittanut tai hoputellut tuolloin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 43v nainen.Oon ollu sinkkuna reilu puoli vuotta.Ehdokkaita on ollu ihan riittävästi tarjolla,mutta en halua parisuhteeseen juuri nyt.
Itse muutin varhaiseläkkeelle jäätyäni pääkaupungista synnyinseudulle. Yllätyin miten paljon on ollut kiinnostusta tällaista kypsempää naista kohtaan ja miten laaja ikähaitari on ollut ;-))
Eivanhaq kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä ihan totta. Jos otat naisen hänen ollessaan 35+ niin joku muu on ne naisen parhaat päivät nautiskellut. Sinulle jää jämät. Eli joko otat nuorena ja pidät tai otat nuoren.
Jännää. Toisaalta en nyt omasta mielestäni ole niin ihmeellisellä tavalla muuttunutkaan...en siis ainakaan tuolloin 19-vuotiaan ja 20-vuotiaan välillä. Onko se hienoinen ihon pinnan erilaisuus niin kova juttu, jos hedelmällisyys olisi vielä ok ja muuten kroppa kuosissa?
Erosin 1/2 vuotta sitten pitkätä avioliitosta ja kävin rekisteröitymässä useisiin deittipalveluihin feikki profiililla. Olen 50-vuotias ja laitoin hakuun 45-55v ja en kyllä yhtään ihmettele jos miehet hakee nuorempia naisia.
Reilu kolmekymppiset naiset yleensä ovat siinä vaiheessa että lihovat kamaliksi eivätkä enää pidä samalla tavalla huolta ulkonäöstä. Leikautetaan kananpersetukat yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta saako tosiaan suurin osa miehistä niitä 20-vuotiaita mallikaunottaria? Miksi KUKAAN ei kertonut näitä juttuja, kun olin itse nuori? Olisin siis avioitunut pikapikaa nuorena ja satsannut kumppanin etsintään ajoissa. Nyt aloin edes miettiä asiaa vasta noin kolmekymppisenä. Kukaan ei varoittanut tai hoputellut tuolloin.
Itsestäänselvä asia. Miksi ajattelit ettö voit rauhassa katsella maailmaa ja joskus haahkana alkaa jollekin vaimoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ufufufu kirjoitti:
Ollaan oltu vaimon kanssa yhdessä kaksvitosesta ja lapset on tehty. Nyt tässä neljänkympin kohdalla jos ero tulisi niin yhtään vakituista naista en enää ottaisi ikinä.
Miksi?
En ole alkuperäinen mutta naiset muuttuu hankaliksi ja yksinkertaisesti helpompi olla yksin.
En nyt suoraan ihan noilla sanoilla allekirjoita mutta kyllä se vaan on helpompi olla yksin. Saa tehdä mitä haluaa ja kun se yksi lapsikin on tehty niin ei tässä mitään suuria hinkuja ole parisuhteeseen.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä täälläkin puhutaan kyllikurusellista... kyllä siitä varoitellaan.
Katso tämä video, OPISKELE se kunnolla:
10 Factors That Lower Her Worth—For a Long-Term Relationship
Jos olisin nainen, katsoisin ja ottaisin MUISTIINPANOJA tällaisesta videosta. Tämä olisi aivan elintärkeää.
Kokemukset parisuhteista ei puolla sitä että jaksaisin enää alkaa kämppäämään naisen kanssa. Nauttisin vapaudestani tehdä mitä tykkään ilman että täytyy naisen kanssa aina neuvotella joka asiasta. Vaimoni kanssa on toki helppo ja hyvä olla mutta nyt kun lapsetkin on jo tehty niin en viitsisi enää leikkiä kotia uuden naisen kanssa. Seksiä saa naisilta aina joko ruinata tai sitten sitä tulee liikaa joten satunnaisilla kerroilla pärjäisi ihan ok, ei siihen vakituista tarvita.
Toinen juttu on sitten se että joutuisin tyytymään luultavasti tavalliseen nelikymppiseen tai sitä vanhempaan niin anteeksi nyt vaan mutta ei se silleen kyllä kiinnosta. Alkaa siinä iässä olemaan jo melko hapanta ja pahemmaksi menee niin henkisesti kuin fyysisesti (kuten me miehetkin).