Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaiset miehet eivät halua pariutua yli kolmekymppisten naisten kanssa?

Vierailija
18.05.2019 |

Ulkomailla nelikymppisille ja viisikymppisillekin sinkkunaisille riittää kysyntää ja mahdollisuuksia löytää omanikäinen kumppani. Jopa niinkin lähellä kuin Ruotsissa iäkkäämpiäkin naisia pidetään kauniina ja seksikkäinä ja he voivat päästä parisuhteeseen.

Miksi Suomessa naiset lakkaavat kiinnostamasta miehiä niin nuorina? Nuoremmille naisille pitäisi vielä voimakkaammin painottaa sitä kumppanin etsintää tositarkoituksella, niin löytäisivät ajoissa kunnon kumppanin, jonka kanssa pääsisivät naimisiin. Jos odottaa liian pitkään, jää yksin sitten lopuksi iäkseen.

Se vedenjakaja taitaa mennä tässä 35-vuoden paikkeilla, jonka jälkeen ikisinkkuus on kohtalona. 😢 Toki poikkeuksina ovat erityisen luonnonkauniit ja trimmatut naiset, jotka voivat vanhempinakin saada kumppanin, mutta vähänkin tavallisemmat naiset jäävät lehdelle soittelemaan.

T. 35+ nainen (hoikka ja sopusuhtainen -- yksin saan olla)

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan vee. Näitä kommentteja lukiessa tulee vieläkin huijatumpi olo, kun siis se 50+ mies vei neitsyyteni ja piti kakkosnaisena (tietämättäni, kun luulin olevani ainoa) 30-vuotiaaksi. Tuolloin mulla ei ollut ollut ainoatakaan muuta kumppania. Ja siis moisen takia meni nuoruuteni ja mahdollisuus perustaa perhe ajoissa sekä rakentaa elämää yhdessä kumppanin kanssa.

Mähän siis en koskaan asunut sen miehen kanssa, vaan hän vain kävi luonani kerran-pari kuukaudessa, jolloin näimme. Ja paremmasta en osannut moneen vuoteen edes haaveilla. Kävin sitten ahdistuneena terapiassa, kun ikävöin sitä miestä, enkä koskaan saanut soittaa hänelle jne.

KUKAAN ei puuttunut siihen: eivät vanhempani, ei paras ja ainoa ystäväni. Jotkut sukulaiset pitivät mua outona sen suhteeni vuoksi, mutta kukaan ei kysynyt, miten se suhde ihan oikeasti toimi ja miten mä voin. 😢 Mä en oikeasti tiennyt paremmasta edes.

T. Ap

Mitä päässäsi liikkui kun aloit tapailemaan noin vanhaa miestä? Miksi omanikäiset eivät kelvanneet?

Se mies oli ikäisekseen komea sekä hyvin supliikkitaitoinen ja hauskaa seuraa. Itsetuntoni oli (ja btw, on edelleenkin) niin huono, että luulin, etten kelpaisi nuorille miehille. Ajattelin, että saisin siten "tasoitusta", että mulla olisi vanhempi mies. Tuolloin luulin, että halutun naisen kuuluisi olla isorintainen, puhelias ja vähän pullukka blondi. Olin hoikka (käytännössä jopa laiha) ja ujo, kirjoista ja opiskelusta innostunut brunette nörttityttö, joten ajattelin olevani naisena todella epäviehättävä.

T. Ap

Täytyypä itsekkin etsiä epävarmoja nuoria naisia, kuulosta helpolta tavalta päästä sänkyyn nuoremma naisen kanssa. Kiitoksia ja hyvät kesät!

Tosin toivon, ettet huijaisi toisia kaltaisiani. Se nimittäin ei ollut reilua, varsinkin kun juttu jatkui seitsemän vuoden ajan ja luulin sitä uskolliseksi suhteeksi.

T. Kommentoimasi henkilö

Ole hiljaa. Tässä ei ole mitään laitonta kyseessä. Sinä itse jatkoi juttua 7 vuotta, ihan oma syy.

Ei siinä mitään laitonta ollutkaan ja oli osittain oman naiiviuteni syytä, että annoin sen jatkua. Itse asiassa koko homma kuivui kokoon siinä vaiheessa, kun ensimmäisen kerran otin puheeksi toiveeni yhteenmuutosta ja perheen perustamisesta. Mies otti hatkat ja alkoi vihjailla, että näytin jo liian vanhalta hänen makuunsa muutenkin jne.

Toivon silti, että omat vanhempani olisivat tukeneet minua ja auttaneet huomaamaan tilanteen kuluttavuuden minua kohtaan. Lisäksi toivon, että se mies olisi ollut avoimempi ja rehellinen alusta lähtien. Pettihän hän sitä toistakin naista samalla.

T. Kommentoimasi henkilö

Kyseinen mies oli mulkero. Lohdutukseksi voidaan sanoa että kohta alkaa papalla olla ikää niin paljon että naama alkaa roikkumaan polvissa. Nyt sinun pitää kyllä aktivoitua oman ikäisten miesten kanssa. Tarvitset rohkeutta toimia, kukaan ei tule kotoa hakemaan ja 35+ miehet alkaa olla konkareita eikä lähde välttämättä mitäön vaimoa etsimään kovinkaan helpolla. Olet varmasti hyvää vaimomateriaalia jollekin omaansa etsivälle miehelle.

Vierailija
122/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtosuhteita harrastaneet naiset ovat miesten silmissä arvottomia.

Jokainen mies tämän tietää, mutta harva kehtaa myöntää. Irtosuhteita harrastaneiden naisten ja maksullisten naisten ero on vain hinta, samanlaisia lutkia ovat molemmat. Voitte puolustatua "vahva itsenäinen nainen tekee mitä tahtoo" -sanonnalla, mutta fakta on se että nämä vahvat itsenäiset naiset päätyvät vanhapiiaksi tai alkavat seurustelemaan naisen kanssa.

nykyään lähes jokainen nainen on joskus harrastanut irtisuhteita jossainmittakaavassa, joten tsemppiä vaan parisuhteen etsimiseen.

Ja sitähän kannattaa mainostaa täällä, jos tarkoitus on tehdä miehistä entistä sitoutumishaluttomia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huihai! Olen 52 v nainen, ja ottajia olisi monia, itseäni jopa huomattavasti nuorempia, siis vakavaan suhteeseen, mutta tykkään olla yksin. Ja en ole mikään Super kaunotar edes. Asenne ratkaisee- kun on aito, oma itsensä, ja sinut itsensä kanssa ja kohtelee kaikkia ihmisiä hyvin, niin se on se joka ratkaisee.V etää puoleensa, näin on!

Vierailija
124/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies tämän tietää, mutta harva kehtaa myöntää. Irtosuhteita harrastaneiden naisten ja maksullisten naisten ero on vain hinta, samanlaisia lutkia ovat molemmat. Voitte puolustatua "vahva itsenäinen nainen tekee mitä tahtoo" -sanonnalla, mutta fakta on se että nämä vahvat itsenäiset naiset päätyvät vanhapiiaksi tai alkavat seurustelemaan naisen kanssa.

nykyään lähes jokainen nainen on joskus harrastanut irtisuhteita jossainmittakaavassa, joten tsemppiä vaan parisuhteen etsimiseen.

Ja sitähän kannattaa mainostaa täällä, jos tarkoitus on tehdä miehistä entistä sitoutumishaluttomia...

Ja ihan tiedoksi miehille, että niin ovat kyllä miehetkin.Kelpaa ehkä kertapanoksi tai hetken huviksi, mutta sen jälkeen .....kiertoon ja Hyvästi , 4ever!

Vierailija
125/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M36V kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan vee. Näitä kommentteja lukiessa tulee vieläkin huijatumpi olo, kun siis se 50+ mies vei neitsyyteni ja piti kakkosnaisena (tietämättäni, kun luulin olevani ainoa) 30-vuotiaaksi. Tuolloin mulla ei ollut ollut ainoatakaan muuta kumppania. Ja siis moisen takia meni nuoruuteni ja mahdollisuus perustaa perhe ajoissa sekä rakentaa elämää yhdessä kumppanin kanssa.

Mähän siis en koskaan asunut sen miehen kanssa, vaan hän vain kävi luonani kerran-pari kuukaudessa, jolloin näimme. Ja paremmasta en osannut moneen vuoteen edes haaveilla. Kävin sitten ahdistuneena terapiassa, kun ikävöin sitä miestä, enkä koskaan saanut soittaa hänelle jne.

KUKAAN ei puuttunut siihen: eivät vanhempani, ei paras ja ainoa ystäväni. Jotkut sukulaiset pitivät mua outona sen suhteeni vuoksi, mutta kukaan ei kysynyt, miten se suhde ihan oikeasti toimi ja miten mä voin. 😢 Mä en oikeasti tiennyt paremmasta edes.

T. Ap

Mitä päässäsi liikkui kun aloit tapailemaan noin vanhaa miestä? Miksi omanikäiset eivät kelvanneet?

Se mies oli ikäisekseen komea sekä hyvin supliikkitaitoinen ja hauskaa seuraa. Itsetuntoni oli (ja btw, on edelleenkin) niin huono, että luulin, etten kelpaisi nuorille miehille. Ajattelin, että saisin siten "tasoitusta", että mulla olisi vanhempi mies. Tuolloin luulin, että halutun naisen kuuluisi olla isorintainen, puhelias ja vähän pullukka blondi. Olin hoikka (käytännössä jopa laiha) ja ujo, kirjoista ja opiskelusta innostunut brunette nörttityttö, joten ajattelin olevani naisena todella epäviehättävä.

T. Ap

Täytyypä itsekkin etsiä epävarmoja nuoria naisia, kuulosta helpolta tavalta päästä sänkyyn nuoremma naisen kanssa. Kiitoksia ja hyvät kesät!

Tosin toivon, ettet huijaisi toisia kaltaisiani. Se nimittäin ei ollut reilua, varsinkin kun juttu jatkui seitsemän vuoden ajan ja luulin sitä uskolliseksi suhteeksi.

T. Kommentoimasi henkilö

Ole hiljaa. Tässä ei ole mitään laitonta kyseessä. Sinä itse jatkoi juttua 7 vuotta, ihan oma syy.

Ei siinä mitään laitonta ollutkaan ja oli osittain oman naiiviuteni syytä, että annoin sen jatkua. Itse asiassa koko homma kuivui kokoon siinä vaiheessa, kun ensimmäisen kerran otin puheeksi toiveeni yhteenmuutosta ja perheen perustamisesta. Mies otti hatkat ja alkoi vihjailla, että näytin jo liian vanhalta hänen makuunsa muutenkin jne.

Toivon silti, että omat vanhempani olisivat tukeneet minua ja auttaneet huomaamaan tilanteen kuluttavuuden minua kohtaan. Lisäksi toivon, että se mies olisi ollut avoimempi ja rehellinen alusta lähtien. Pettihän hän sitä toistakin naista samalla.

T. Kommentoimasi henkilö

Kyseinen mies oli mulkero. Lohdutukseksi voidaan sanoa että kohta alkaa papalla olla ikää niin paljon että naama alkaa roikkumaan polvissa. Nyt sinun pitää kyllä aktivoitua oman ikäisten miesten kanssa. Tarvitset rohkeutta toimia, kukaan ei tule kotoa hakemaan ja 35+ miehet alkaa olla konkareita eikä lähde välttämättä mitäön vaimoa etsimään kovinkaan helpolla. Olet varmasti hyvää vaimomateriaalia jollekin omaansa etsivälle miehelle.

Samaa mieltä tämän kirjoittaneen kanssa.

Ehdottaisin pitämään myös mielen avoimena miesten iän suhteen. Hyvin voit löytää nuoremmistakin sopivan.

Vierailija
126/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ihan tiedoksi miehille, että niin ovat kyllä miehetkin.Kelpaa ehkä kertapanoksi tai hetken huviksi, mutta sen jälkeen .....kiertoon ja Hyvästi , 4ever!

Kuulostaa oikein hyvältä, juuri tätähän miehet toivovat, kertapano ja uutta kiertoon. Vielä kun oikeasti osaisitte tyytyä siihen, ettekä olisi paisuhdeketjuissa valittamassa...

Vierailija
127/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronneena 40-vuotiaana en enää halua asumaan kumppanini kanssa. Siksi tavoittelen noin 33-40-vuotiait naisia ns. kevyeen suhteeseen. Jotenkin se on juurtunut aivoihin, että nainen ei voi olla vanhempi kuin minä.

Vierailija
128/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin keskustelupalstoilla miehet vetoavat biologiaan jne., mutta jännä juttu, että ulkomailla miehille kelpaakin nainen kumppaniksi aikuisempanakin. Toki naimisiin mentyään miehet haluavat pitää vaimonsa, mutta ongelmana on sinkkuuntuminen tässä iässä...kun siitå sinkkuudesta ei enää pääse eroon. 😢

Seksiin kelpaa vanhemmatkin, koska mies ei paljoa menetä, vaikka nainen ei tulisi raskaaksi.

Ei kaikki miehet halua suhdetta voidakseen siittää naisen raskaaksi. Itse olen käynyt sterilisaatiossa eikä siltikään ole ollut parisuhteeseen haluavista miehistä pulaa. Olen myös yli 30v.

Öö, tuohan on valtti, jos haluaa vähän kevyemmin vakiintuvaa miestä...

Vierailija
129/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin keskustelupalstoilla miehet vetoavat biologiaan jne., mutta jännä juttu, että ulkomailla miehille kelpaakin nainen kumppaniksi aikuisempanakin. Toki naimisiin mentyään miehet haluavat pitää vaimonsa, mutta ongelmana on sinkkuuntuminen tässä iässä...kun siitå sinkkuudesta ei enää pääse eroon. 😢

Seksiin kelpaa vanhemmatkin, koska mies ei paljoa menetä, vaikka nainen ei tulisi raskaaksi.

Ei kaikki miehet halua suhdetta voidakseen siittää naisen raskaaksi. Itse olen käynyt sterilisaatiossa eikä siltikään ole ollut parisuhteeseen haluavista miehistä pulaa. Olen myös yli 30v.

Öö, tuohan on valtti, jos haluaa vähän kevyemmin vakiintuvaa miestä...

Ei kyllä ihan kunnolliseen parisuhteeseen miehen halusin ja sellainen nyt onkin. Oli miehiä tarjolla muitakin ja edelleen treffipyyntöjä tulee ei seksimielessä.

Vierailija
130/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummustypy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omien kokemusteni pohjalta en allekirjoita tätä.

Olen kahden lapsen äiti, 34-vuotias. Olen aina ollut sosiaalinen, läheisiä hyviä ystäviä löytyy sekä paljon kavereita/tuttuja. Olen samoissa mitoissa kuin ennen lapsia ja edelleen huoliteltu. Nykyisestä statuksestani huolimatta olen saanut treffipyyntöjä eri miehiltä. Myös ennen nykyistä miestäni (joka on siis myös lasteni isä) kävin usein treffeillä vaikkei tyypistä tullut heti mitään kiksejä. Ajattelin, että jos toinen näkee sen vaivan, että lähestyy ja pyytää ulos, niin on epäkohteliasta vastata "ei". Olen myös itse ollut aikoinani aloitteentekijä.

Omassa ystäväpiirissäni on sellaisia naisia, jotka eivät ole koskaan seurustelleet kunnolla (yli vuotta pidempään). He valittavat, että kun hyviä miehiä on vaikea löytää. Olen täysin eri mieltä, hyviä miehiä on helppo löytää, ainakin itselleni on kävellyt näitä vastaan useita elämäni aikana. Nykyisen mieheni lisäksi on ollut kaksi muuta suurta rakkautta. 

Ehkä se, miten lähestyy muita ja miten näkee maailman, näkyy myös ulospäin? Nauravaa ja itseensä tyytyväistä ihmistä on helppo ja mukava lähestyä?

Voi myös olla, että olet seksuaalisesti haluttavampi kuin nämä ystävättäresi? Siksi sinulle näitä miehiä löytyy ja heille ei..

Ei vaan yleensä syy on luonteessa. Ulkonäöllä ei ole niin suurta merkitystä, kun keskusteluyhteys on saatu. Miehet tykkää iloisista ja puheliaista sekä herttaisista naisista.