Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaiset miehet eivät halua pariutua yli kolmekymppisten naisten kanssa?

Vierailija
18.05.2019 |

Ulkomailla nelikymppisille ja viisikymppisillekin sinkkunaisille riittää kysyntää ja mahdollisuuksia löytää omanikäinen kumppani. Jopa niinkin lähellä kuin Ruotsissa iäkkäämpiäkin naisia pidetään kauniina ja seksikkäinä ja he voivat päästä parisuhteeseen.

Miksi Suomessa naiset lakkaavat kiinnostamasta miehiä niin nuorina? Nuoremmille naisille pitäisi vielä voimakkaammin painottaa sitä kumppanin etsintää tositarkoituksella, niin löytäisivät ajoissa kunnon kumppanin, jonka kanssa pääsisivät naimisiin. Jos odottaa liian pitkään, jää yksin sitten lopuksi iäkseen.

Se vedenjakaja taitaa mennä tässä 35-vuoden paikkeilla, jonka jälkeen ikisinkkuus on kohtalona. 😢 Toki poikkeuksina ovat erityisen luonnonkauniit ja trimmatut naiset, jotka voivat vanhempinakin saada kumppanin, mutta vähänkin tavallisemmat naiset jäävät lehdelle soittelemaan.

T. 35+ nainen (hoikka ja sopusuhtainen -- yksin saan olla)

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska moni mies alkaa vasta saamaan tuossa iässä. 

Vierailija
2/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 35+ ikä tekee näkymättömäksi, on se näkyvyys ollut huono jo 18 vuotiaana. Muuta selitystä en keksi, sillä ei ihminen noin varhain niin paljon muutu. 

Teet iästä vähän liian ison numeron. 

Vierailija
4/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 43v nainen.Oon ollu sinkkuna reilu puoli vuotta.Ehdokkaita on ollu ihan riittävästi tarjolla,mutta en halua parisuhteeseen juuri nyt.

Vierailija
5/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin keskustelupalstoilla miehet vetoavat biologiaan jne., mutta jännä juttu, että ulkomailla miehille kelpaakin nainen kumppaniksi aikuisempanakin. Toki naimisiin mentyään miehet haluavat pitää vaimonsa, mutta ongelmana on sinkkuuntuminen tässä iässä...kun siitå sinkkuudesta ei enää pääse eroon. 😢

Vierailija
6/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Jos 35+ ikä tekee näkymättömäksi, on se näkyvyys ollut huono jo 18 vuotiaana. Muuta selitystä en keksi, sillä ei ihminen noin varhain niin paljon muutu. 

Teet iästä vähän liian ison numeron. 

Kieltämättä itselläni se kausi oli todella, todella lyhyt eli siis noin 16-vuotiaasta 19-vuotiaaksi. Tuolloin olisin kiinnostanut miehiä, mutta olin liian nuori mihinkään suhteeseen jonkun vanhan äijän kanssa. En edes tiedä, miksi flaksini yhtäkkiä heikkeni, sillä en osaa arvioida itseäni kovin objektiivisesti. Hoikka olen kuitenkin ollut aina.

Vierailija
7/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 43v nainen.Oon ollu sinkkuna reilu puoli vuotta.Ehdokkaita on ollu ihan riittävästi tarjolla,mutta en halua parisuhteeseen juuri nyt.

Mitä kautta saat niitä tarjouksia? Mua ei ole lähestynyt arjessa kukaan yhtä lukuunottamatta yli 10 vuoteen. Ja se yksikin lähestyi tosi hienovaraisesti, kaveripohjalta.

Vierailija
8/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alle kolmekymppinen mies ja pidän yli 40-vuotiaista, joskus yli 50-vuotiaistakin naisista. En ole ainoa. Ei millään pahalla, mutta aloittajalla on ollut puutetta tiedoissaan tämän asian suhteen. :D

Vierailija
9/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin keskustelupalstoilla miehet vetoavat biologiaan jne., mutta jännä juttu, että ulkomailla miehille kelpaakin nainen kumppaniksi aikuisempanakin. Toki naimisiin mentyään miehet haluavat pitää vaimonsa, mutta ongelmana on sinkkuuntuminen tässä iässä...kun siitå sinkkuudesta ei enää pääse eroon. 😢

Kyllä se on biologiaa, koska miesten tavoittelma seksikumppaneiden määrä kasvaa ja sitoutumishalut pienenevät sen mukaa, mitä kevytkenkäisempiä naiset ovat. Seksin tarjonta määrä miesten pariutumishalut. Suhteista tulee keveämpiä ja keveämpiin suhteisiin halutaan nuorempia naisia.

Vierailija
10/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaa vanhaa jos saa nuorta?

Vierailija
11/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu vaimon kanssa yhdessä kaksvitosesta ja lapset on tehty. Nyt tässä neljänkympin kohdalla jos ero tulisi niin yhtään vakituista naista en enää ottaisi ikinä.

Vierailija
12/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen alle kolmekymppinen mies ja pidän yli 40-vuotiaista, joskus yli 50-vuotiaistakin naisista. En ole ainoa. Ei millään pahalla, mutta aloittajalla on ollut puutetta tiedoissaan tämän asian suhteen. :D

Aloittaja tarkoitti kaiketi parisuhdetta, ei pelkkää seksiä.

Vierailija
13/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufufufu kirjoitti:

Ollaan oltu vaimon kanssa yhdessä kaksvitosesta ja lapset on tehty. Nyt tässä neljänkympin kohdalla jos ero tulisi niin yhtään vakituista naista en enää ottaisi ikinä.

Miksi?

Vierailija
14/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska:

"In Japan, unmarried women in their late 20's were called "Christmas Cakes" because "after the 25th they're not good""

Sama on kaikkilla.

Miehet ajattelevat että yli 25 nainen on "piloilla".

https://www.reddit.com/r/todayilearned/comments/4ox8jg/til_that_in_japa…

Vierailija
15/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole moiseen ongelmaan törmännyt. Kolmekymppisenä avioero. Miehiä olisi ollut tarjolla tasaisin väliajoin. Nyt parisuhteessa 21 vuotiaan miehen kanssa. Joskin luuli minua noin 25 vuotiaaksi alussa.

Vierailija
16/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaa vanhaa jos saa nuorta?

Niin, eli miksi nuori ottaisi vanhaa?

Vierailija
17/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisessä muutakin kuin ikä!

Vierailija
18/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä.

sama

Vierailija
19/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihmisessä muutakin kuin ikä!

Ikäjankkaajan mielestä mitään muuta ei ole.

Vierailija
20/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "ulkomailla"? Useimmissa maissa se vasta härskiä onkin ja jokainen tasokkaampi mies hakee ihan julkisesti nuorta naista. Jakojäännökset toki huolii vanhempiakin. Joissain maissa oikein ihaillaan sitä, että ottaa lapsimorsiammen vanhakin ukko. Amerikassa puhutaan "trophy wifesta" eli rikkaan/menestyneen miehen kakkosvaimosta, joka on joku puolet nuorempi missukka.

Suomi on sentään tasa-arvoinen siinä, että täällä ei keski-ikäiset miehet kehtaa niin avoimesti tavoitella nuoria naisia kuin monissa muissa maissa.

Vai laskeeko ap "samanikäisiksi" jotkut turkkilaiset tai kreikkalaiset rantaleijonat?