Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaiset miehet eivät halua pariutua yli kolmekymppisten naisten kanssa?

Vierailija
18.05.2019 |

Ulkomailla nelikymppisille ja viisikymppisillekin sinkkunaisille riittää kysyntää ja mahdollisuuksia löytää omanikäinen kumppani. Jopa niinkin lähellä kuin Ruotsissa iäkkäämpiäkin naisia pidetään kauniina ja seksikkäinä ja he voivat päästä parisuhteeseen.

Miksi Suomessa naiset lakkaavat kiinnostamasta miehiä niin nuorina? Nuoremmille naisille pitäisi vielä voimakkaammin painottaa sitä kumppanin etsintää tositarkoituksella, niin löytäisivät ajoissa kunnon kumppanin, jonka kanssa pääsisivät naimisiin. Jos odottaa liian pitkään, jää yksin sitten lopuksi iäkseen.

Se vedenjakaja taitaa mennä tässä 35-vuoden paikkeilla, jonka jälkeen ikisinkkuus on kohtalona. 😢 Toki poikkeuksina ovat erityisen luonnonkauniit ja trimmatut naiset, jotka voivat vanhempinakin saada kumppanin, mutta vähänkin tavallisemmat naiset jäävät lehdelle soittelemaan.

T. 35+ nainen (hoikka ja sopusuhtainen -- yksin saan olla)

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ufufufu kirjoitti:

Ollaan oltu vaimon kanssa yhdessä kaksvitosesta ja lapset on tehty. Nyt tässä neljänkympin kohdalla jos ero tulisi niin yhtään vakituista naista en enää ottaisi ikinä.

Miksi?

En ole alkuperäinen mutta naiset muuttuu hankaliksi ja yksinkertaisesti helpompi olla yksin.

No muuttuu ne viittäkymppiä lähestyvät miehetkin. Rennoista ja nauravaisista miehistä tulee kiukkuisia periaatteen miehiä, jotka valittavat kaikesta. Mitään ei jaksa ja kaikki urautuu. Kahvitkin pitää saada aina samaan kellonaikaan ja ai kamala, jos vaimo ei ole leiponut pullaa.

Vierailija
42/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivanhaq kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiukkakehoisen 20v kanssa voit olla 7 vuotta ja hän on silloinkin yhä tiukkakehoinen 27v.

Mutta ota 27v ja ole hänen kanssaan 7v, saat hänen "huonommat vuotensa" ja nautit ne 7 vuotta ei niin tiukasta kehosta ja hän on sitten 34v.

20v kanssa 14v päästä hän on 34v ja nautit suuremman ajan hänen kanssaan parhaimmista vuosista yhdessä.

Tämä on se ajattelumalli, joka siinä on.

Miksi tyytyä vähempään, jos voi saada parempaa? Katso millainen on Dilbert sarjakuvan tekijän Scott Adamsin tyttöystävä. Mies on jotain 70v ja on 20v mallihottiksen kanssa. Se on sitä unelmaa, mitä miehet haluavat. Toki onhan se maailmantunnetulla korkea status miljonäärillä kuten Scotilla helppoa.

Tuo on kyllä ihan totta. Jos otat naisen hänen ollessaan 35+ niin joku muu on ne naisen parhaat päivät nautiskellut. Sinulle jää jämät. Eli joko otat nuorena ja pidät tai otat nuoren.

Mulla oli ekana kumppaninani 23-vuotiaasta alkaen yli 50-vuotias mies, jolle olin tietämättäni kolmekymppiseksi kakkosnainen. Sen jälkeen hän dumppasi mut ja olin todella pettynyt. Löysin oman aktiivisuuden myötä seuraa kyllä, mutta se löytämäni kohteli mua kuin roskaa. Muita miehiä ei mulla ollut koskaan vielä ollutkaan. Ja siis olin muuten timmissä kunnossa jne. Nuorempana olisi ollut ottajia, mutta en vielä ollut valmis seksiin tai suhteeseen.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiukkakehoisen 20v kanssa voit olla 7 vuotta ja hän on silloinkin yhä tiukkakehoinen 27v.

Mutta ota 27v ja ole hänen kanssaan 7v, saat hänen "huonommat vuotensa" ja nautit ne 7 vuotta ei niin tiukasta kehosta ja hän on sitten 34v.

20v kanssa 14v päästä hän on 34v ja nautit suuremman ajan hänen kanssaan parhaimmista vuosista yhdessä.

Miksi tyytyä vähempään, jos voi saada parempaa? Katso millainen on Dilbert sarjakuvan tekijän Scott Adamsin tyttöystävä. Mies on jotain 70v ja on 20v mallihottiksen kanssa. Se on sitä unelmaa, mitä miehet haluavat. Toki onhan se maailmantunnetulla korkea status miljonäärillä kuten Scotilla helppoa.

Mutta saako tosiaan suurin osa miehistä niitä 20-vuotiaita mallikaunottaria? Miksi KUKAAN ei kertonut näitä juttuja, kun olin itse nuori? Olisin siis avioitunut pikapikaa nuorena ja satsannut kumppanin etsintään ajoissa. Nyt aloin edes miettiä asiaa vasta noin kolmekymppisenä. Kukaan ei varoittanut tai hoputellut tuolloin.

No kyllä täälläkin puhutaan kyllikurusellista... kyllä siitä varoitellaan.

Katso tämä video, OPISKELE se kunnolla:

10 Factors That Lower Her Worth—For a Long-Term Relationship

Jos olisin nainen, katsoisin ja ottaisin MUISTIINPANOJA tällaisesta videosta. Tämä olisi aivan elintärkeää.

Vai että ihan muistiinpanoja... enpä taida viitsiä.

Vierailija
44/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ufufufu kirjoitti:

Ollaan oltu vaimon kanssa yhdessä kaksvitosesta ja lapset on tehty. Nyt tässä neljänkympin kohdalla jos ero tulisi niin yhtään vakituista naista en enää ottaisi ikinä.

Miksi?

En ole alkuperäinen mutta naiset muuttuu hankaliksi ja yksinkertaisesti helpompi olla yksin.

En nyt suoraan ihan noilla sanoilla allekirjoita mutta kyllä se vaan on helpompi olla yksin. Saa tehdä mitä haluaa ja kun se yksi lapsikin on tehty niin ei tässä mitään suuria hinkuja ole parisuhteeseen.

M37

Minkä ikäisiä omat vaimonne ovat, hekin on siis teille liian vanhoja? Mitäs hyötyä on ottaa miestä kaksvitosenakaan, kun 10 v päästä on jo liian vanha omankin miehen mielestä ja, se vain haaveilee yksinolosta... Parempi kun kaikki ovat vaan itsekseen.

Vierailija
45/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivanhaq kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä ihan totta. Jos otat naisen hänen ollessaan 35+ niin joku muu on ne naisen parhaat päivät nautiskellut. Sinulle jää jämät. Eli joko otat nuorena ja pidät tai otat nuoren.

Mulla oli ekana kumppaninani 23-vuotiaasta alkaen yli 50-vuotias mies, jolle olin tietämättäni kolmekymppiseksi kakkosnainen. Sen jälkeen hän dumppasi mut ja olin todella pettynyt. Löysin oman aktiivisuuden myötä seuraa kyllä, mutta se löytämäni kohteli mua kuin roskaa. Muita miehiä ei mulla ollut koskaan vielä ollutkaan. Ja siis olin muuten timmissä kunnossa jne. Nuorempana olisi ollut ottajia, mutta en vielä ollut valmis seksiin tai suhteeseen.

T. Ap

Tuskin tilanne nyt kuitenkaan on se ettet kenelläkään kelpaisi. Vaikutat mukavalta, kyllä sinä jonkun kivan miehen löydät.

Vierailija
46/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäihmettä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta saako tosiaan suurin osa miehistä niitä 20-vuotiaita mallikaunottaria? Miksi KUKAAN ei kertonut näitä juttuja, kun olin itse nuori? Olisin siis avioitunut pikapikaa nuorena ja satsannut kumppanin etsintään ajoissa. Nyt aloin edes miettiä asiaa vasta noin kolmekymppisenä. Kukaan ei varoittanut tai hoputellut tuolloin.

Itsestäänselvä asia. Miksi ajattelit ettö voit rauhassa katsella maailmaa ja joskus haahkana alkaa jollekin vaimoksi?

Rehellinen vastaukseni: olin ensin kaukoihastunut yhteen pop-tähteen ja sitten siihen 50+ mieheen, joka roikotti mua kakkosnaisena. Reissasin ja opiskelin. Sen vanhan miehen lisäksi mulla ei ollut alle kolmikymppisenä ketään. LUULIN, että olisimme menneet naimisiin täytettyäni 30, mutta hän valitsikin sen mua vanhemman ykkösnaisensa, jolla oli mua enemmän varallisuutta ja joka oli mua parempi kokkaamaan jne. Ja siis mut hän jätti täytettyäni 30, kun olisin kaivannut vakiintumista.

T. Ap

Vierailija
47/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse päälle 25v kokematon mies ja kyllä se minua ahdistaisi jos tietäisin että nainen on pannut niin monen kanssa aiemmin tyytyisi minuun vain viimeisenä oljenkortena. Jos nainen olisi kolmekymppinen ja kokematon niin sitten kyllä kiinnostuisin

Vierailija
48/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se totuus on ihan toinen. Miehet ja naiset ovat ihan pääsääntöisesti parisuhteessa ja myös aviossa suunnilleen samanikäisten kanssa. 0-5 vuoden haarukalla.

Suuressa tuttavapiirissä on kaksi pariskuntaa joissa mies paljon vanhempi toinen 15v ja toinen 12 vuotta vanhempi kuin vaimonsa. Nuorempi armoton häntåheikki jolla lapsia siellä sun täällä. Toisessa pariskunnassa nainen iskemällä iski miehen itselleen.

Ja pitkistä avioliitoista eronneet ovat saman tien tai myöhemmin pariutuneet omanikäistensä kanssa. Se on luonnollista niin.

Vierailija
49/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ufufufu kirjoitti:

Miksi?

En nyt suoraan ihan noilla sanoilla allekirjoita mutta kyllä se vaan on helpompi olla yksin. Saa tehdä mitä haluaa ja kun se yksi lapsikin on tehty niin ei tässä mitään suuria hinkuja ole parisuhteeseen.

M37

Minkä ikäisiä omat vaimonne ovat, hekin on siis teille liian vanhoja? Mitäs hyötyä on ottaa miestä kaksvitosenakaan, kun 10 v päästä on jo liian vanha omankin miehen mielestä ja, se vain haaveilee yksinolosta... Parempi kun kaikki ovat vaan itsekseen.

34v. Kysymys ei ole siitä. Kyllä tässä itsekin vanhenee. Se on helpompi hyväksyä naisensa vanheneminen kun ollaan nuoresta saakka oltu. Muiden jämiä en haluaisi. Ja muutenkin vaikka löytäisikin hyvän vaimon niin kyllä se niin raskasta on pitemmän päälle että toista kierrosta ei enää jaksaisi. Ehkä jonkin sellaisen järjestelyn kanssa voisi mennä, että asuisi erillään, mutta sekin luuötavasti olisi liian vaikeaa.

Vierailija
50/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse päälle 25v kokematon mies ja kyllä se minua ahdistaisi jos tietäisin että nainen on pannut niin monen kanssa aiemmin tyytyisi minuun vain viimeisenä oljenkortena. Jos nainen olisi kolmekymppinen ja kokematon niin sitten kyllä kiinnostuisin

Sinäkö et voi mitenkään ajatella niin, että nainen on törmännyt aiemmin vain sopimattomiin miehiin ja on nyt löytänyt sinusta sielunkumppaninsa? Tuo sinun itsehalveksuntasi ja itseruoskintasi ajaa kaikki naiset sinun luota, katkeruutesi haistaa tänne asti.

Vierailija
51/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki lähipiirini hyväosaiset perheet ovat niitä, joissa on pariuduttu melko nuorina ja saatu lapsia selvästi alle 30-vuotiaana. Ne joilla ei ole suhdetta vielä 30-vuotiaana, ovat sinkkuja loppuikänsä.

Yhden parin tiedän, jossa "vanha" mies sai nuoren naisen. Kaikki muut tuttuni ovat ikäistensä kanssa.

Vierailija
52/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö et voi mitenkään ajatella niin, että nainen on törmännyt aiemmin vain sopimattomiin miehiin ja on nyt löytänyt sinusta sielunkumppaninsa? Tuo sinun itsehalveksuntasi ja itseruoskintasi ajaa kaikki naiset sinun luota, katkeruutesi haistaa tänne asti.

Ja niin haistaa sinunkin katkeruutesi.

ohis

Vierailija
53/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ufufufu kirjoitti:

Miksi?

M37

Eksäni on saman ikäinen mutta ei tää varsinaisesti mistään iästä ole kiinni vaan siitä että on nähnyt ja kokenut parisuhteen "ihanuuden". Jos todella kylmästi sanon niin en nyt näe parisuhteessa mitään muuta hyvää kuin yhteisen talouden ja säännöllisen seksin, tosin tuo seksikin putoaa herkästi pois vaikka sängyssä tekis mitä.

Vierailija
54/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on realismia. En ymmärrä miksi kukaan itseään kunnioittava mies - oli sitten neitsyt tai ei - ottaisi naista, jota puoli kylää on käynyt kyntämässä.

Vierailija
55/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä silloin puuhailit kun olti nuorempi? Sinulla voi tulla aika kiire jos haluat ajatuksella kumppania etsiä, varsinkin jos lapsia ajattelit hommata.

Vierailija
56/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se totuus on ihan toinen. Miehet ja naiset ovat ihan pääsääntöisesti parisuhteessa ja myös aviossa suunnilleen samanikäisten kanssa. 0-5 vuoden haarukalla.

Suuressa tuttavapiirissä on kaksi pariskuntaa joissa mies paljon vanhempi toinen 15v ja toinen 12 vuotta vanhempi kuin vaimonsa. Nuorempi armoton häntåheikki jolla lapsia siellä sun täällä. Toisessa pariskunnassa nainen iskemällä iski miehen itselleen.

Ja pitkistä avioliitoista eronneet ovat saman tien tai myöhemmin pariutuneet omanikäistensä kanssa. Se on luonnollista niin.

Tässä ei kyllä ollut kyse siitä. Se on ihan tilastollisesti todettava fakta, että jos nainen ei ole avo- tai avioliitossa 4-kymppiin mennessä, niin hän myös mitä todennäköisemmin tulee olemaan loppuelämänsä yksin.

Vierailija
57/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole törmännyt tähän lainkaan. Kaikki tuttavani ovat suunnilleen saman ikäisen kumppanin kanssa suhteessa ja noin puolet näistä suhteista on syntynyt kolmenkympin jälkeen. No, paitsi yksi poikkeus, jossa nainen on miestä noin 15 vuotta vanhempi.

Vierailija
58/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idkekeke kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ufufufu kirjoitti:

Miksi?

M37

34v. Kysymys ei ole siitä. Kyllä tässä itsekin vanhenee. Se on helpompi hyväksyä naisensa vanheneminen kun ollaan nuoresta saakka oltu. Muiden jämiä en haluaisi. Ja muutenkin vaikka löytäisikin hyvän vaimon niin kyllä se niin raskasta on pitemmän päälle että toista kierrosta ei enää jaksaisi. Ehkä jonkin sellaisen järjestelyn kanssa voisi mennä, että asuisi erillään, mutta sekin luuötavasti olisi liian vaikeaa.

Kuinka kukaan ihminen voi olla "muiden jämä"? Koskeeko tämä myös miehiä, ovatko aiemmin parisuhteessa olevat miehetkin muiden jämiä? Vai ihanko naisiin vain tällainen esineellistävä ajatus?

Vierailija
59/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole katkera tai itsehalveksiva, olen mielummin yksin kuin sellaisen naisen kanssa joka on harrastanut irtosuhteita.  Aiemmat seurustelusuhteet ei hirveästi haittaa, koska niitä voisi pitää normaalina, mutta se että pyörii baareissa ja hakee seksiä on tilastollisesti epäluotettavuuden merkki. Onhan naisillakin kriteereitä miehille niin miksi minulla ei saisi olla tällaisia toiveita? Sitäpaitsi toivon kokematonta naista siksi koska olen itse kokematon niin olisi helpompi oppia yhdessä eikä tarvitsisi nolostella tai joutua kumppanin opettamaksi.

Vierailija
60/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idkekeke kirjoitti:

Muiden jämiä en haluaisi.

Itsekin olet "jämä", jos eroat, eikä sinua kukaan halua, joten turhaan edes mietit muuta. 

Mutta tosissaan en ymmärrä, miksi ihmisistä pitää puhua noin halveksuvasti. "Muiden jämä." Tosi vastenmielistä.

Mitä tulee siihen 25-vuoden ikään, niin minusta näyttää siltä, että se on tämän nettiajan ja ulisijamiesten juttu, johon moni lähtee mukaan omassa pahoinvoinnissaan. Se ei ole mikään todellisuus täällä normaalissa elämässä, missä ihmisiä oikeasti kohtaa. 

Kun katsoo vähänkin ympärilleen, niin tajuaa, että kaikenikäisillä ja -näköisillä on parisuhde.