Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaiset miehet eivät halua pariutua yli kolmekymppisten naisten kanssa?

Vierailija
18.05.2019 |

Ulkomailla nelikymppisille ja viisikymppisillekin sinkkunaisille riittää kysyntää ja mahdollisuuksia löytää omanikäinen kumppani. Jopa niinkin lähellä kuin Ruotsissa iäkkäämpiäkin naisia pidetään kauniina ja seksikkäinä ja he voivat päästä parisuhteeseen.

Miksi Suomessa naiset lakkaavat kiinnostamasta miehiä niin nuorina? Nuoremmille naisille pitäisi vielä voimakkaammin painottaa sitä kumppanin etsintää tositarkoituksella, niin löytäisivät ajoissa kunnon kumppanin, jonka kanssa pääsisivät naimisiin. Jos odottaa liian pitkään, jää yksin sitten lopuksi iäkseen.

Se vedenjakaja taitaa mennä tässä 35-vuoden paikkeilla, jonka jälkeen ikisinkkuus on kohtalona. 😢 Toki poikkeuksina ovat erityisen luonnonkauniit ja trimmatut naiset, jotka voivat vanhempinakin saada kumppanin, mutta vähänkin tavallisemmat naiset jäävät lehdelle soittelemaan.

T. 35+ nainen (hoikka ja sopusuhtainen -- yksin saan olla)

Kommentit (130)

Vierailija
81/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan vee. Näitä kommentteja lukiessa tulee vieläkin huijatumpi olo, kun siis se 50+ mies vei neitsyyteni ja piti kakkosnaisena (tietämättäni, kun luulin olevani ainoa) 30-vuotiaaksi. Tuolloin mulla ei ollut ollut ainoatakaan muuta kumppania. Ja siis moisen takia meni nuoruuteni ja mahdollisuus perustaa perhe ajoissa sekä rakentaa elämää yhdessä kumppanin kanssa.

Mähän siis en koskaan asunut sen miehen kanssa, vaan hän vain kävi luonani kerran-pari kuukaudessa, jolloin näimme. Ja paremmasta en osannut moneen vuoteen edes haaveilla. Kävin sitten ahdistuneena terapiassa, kun ikävöin sitä miestä, enkä koskaan saanut soittaa hänelle jne.

KUKAAN ei puuttunut siihen: eivät vanhempani, ei paras ja ainoa ystäväni. Jotkut sukulaiset pitivät mua outona sen suhteeni vuoksi, mutta kukaan ei kysynyt, miten se suhde ihan oikeasti toimi ja miten mä voin. 😢 Mä en oikeasti tiennyt paremmasta edes.

T. Ap

Jollain tavalla olet kyllä aika helmi, kun roikut noinkin huonossa miehessä noin pitkään, tulee mieleen että susta saisi varmaan uskollisen vaimon. Jos tämä nyt yhtään lohduttaa, niin ihan kelvollinen olet vieläkin, parempi ainakin kuin sinkkuelämää viettäneet ja paljon irtosuhteilleet naiset.

Vierailija
82/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan vee. Näitä kommentteja lukiessa tulee vieläkin huijatumpi olo, kun siis se 50+ mies vei neitsyyteni ja piti kakkosnaisena (tietämättäni, kun luulin olevani ainoa) 30-vuotiaaksi. Tuolloin mulla ei ollut ollut ainoatakaan muuta kumppania. Ja siis moisen takia meni nuoruuteni ja mahdollisuus perustaa perhe ajoissa sekä rakentaa elämää yhdessä kumppanin kanssa.

Mähän siis en koskaan asunut sen miehen kanssa, vaan hän vain kävi luonani kerran-pari kuukaudessa, jolloin näimme. Ja paremmasta en osannut moneen vuoteen edes haaveilla. Kävin sitten ahdistuneena terapiassa, kun ikävöin sitä miestä, enkä koskaan saanut soittaa hänelle jne.

KUKAAN ei puuttunut siihen: eivät vanhempani, ei paras ja ainoa ystäväni. Jotkut sukulaiset pitivät mua outona sen suhteeni vuoksi, mutta kukaan ei kysynyt, miten se suhde ihan oikeasti toimi ja miten mä voin. 😢 Mä en oikeasti tiennyt paremmasta edes.

T. Ap

Mitä päässäsi liikkui kun aloit tapailemaan noin vanhaa miestä? Miksi omanikäiset eivät kelvanneet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse päälle 25v kokematon mies ja kyllä se minua ahdistaisi jos tietäisin että nainen on pannut niin monen kanssa aiemmin tyytyisi minuun vain viimeisenä oljenkortena. Jos nainen olisi kolmekymppinen ja kokematon niin sitten kyllä kiinnostuisin

Sinäkö et voi mitenkään ajatella niin, että nainen on törmännyt aiemmin vain sopimattomiin miehiin ja on nyt löytänyt sinusta sielunkumppaninsa? Tuo sinun itsehalveksuntasi ja itseruoskintasi ajaa kaikki naiset sinun luota, katkeruutesi haistaa tänne asti.

Ja niin haistaa sinunkin katkeruutesi.

ohis

En minä ole katkera, olen ihan tyytyväinen elämääni. Yritin vain neuvoa nuorta miestä, että ei halveksi itseään niin paljon. Hän voisi ajatella, että on piilossa pysynyt timantti eikä niin, että on viimeinen oljenkorsi. Huomaat varmaan eron?

Huomaan kyllä sen, että luulet sen tekevän jotain eroa, mutta miehet nyt eivät vaan arvosta samoja asioita kuin naiset. Minun silmissäni katkera.

Vierailija
84/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irieidieiei kirjoitti:

Neljäkymppistä ”nuorikkoa” ei vie vihille kuin korkeintaan joku eläkeikäinen papparainen.

Hah hah haa, mun kaveripiirissäni jokainen siinä 35-40 välillä eronnut nainen on ottanut ja vienyt vihille 5-10 v NUOREMMAN miehen.  Mutta nää onkin olleet laatunaisia, ja nää miehet heihin aivan rakastuneita.

En kyllä itsekään huolisi itseäni vanhempaa miestä, vaan selkeästi nuorempi sen olla pitää. Naimisiin en mene, niin ei tarvitse tehdä avioehtoja sun muita.

Vierailija
85/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse päälle 25v kokematon mies ja kyllä se minua ahdistaisi jos tietäisin että nainen on pannut niin monen kanssa aiemmin tyytyisi minuun vain viimeisenä oljenkortena. Jos nainen olisi kolmekymppinen ja kokematon niin sitten kyllä kiinnostuisin

Sinäkö et voi mitenkään ajatella niin, että nainen on törmännyt aiemmin vain sopimattomiin miehiin ja on nyt löytänyt sinusta sielunkumppaninsa? Tuo sinun itsehalveksuntasi ja itseruoskintasi ajaa kaikki naiset sinun luota, katkeruutesi haistaa tänne asti.

Ja niin haistaa sinunkin katkeruutesi.

ohis

En minä ole katkera, olen ihan tyytyväinen elämääni. Yritin vain neuvoa nuorta miestä, että ei halveksi itseään niin paljon. Hän voisi ajatella, että on piilossa pysynyt timantti eikä niin, että on viimeinen oljenkorsi. Huomaat varmaan eron?

Huomaan kyllä sen, että luulet sen tekevän jotain eroa, mutta miehet nyt eivät vaan arvosta samoja asioita kuin naiset. Minun silmissäni katkera.

No eihän sitten sille mitään voi, että toinen ajattelee olevansa kaikin puolin epäkelpo ja vaihtoehto silloin, kun mitään muuta ei ole enää jäljellä. Vaikea uskoa, että noin ajattelemalla saa itselleen parisuhteen. Ihmiset nyt mieluusti ovat sellaisten kanssa, jotka ovat tyytyväisiä itseensä.

Vierailija
86/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä 31 vuotiaana miehenä asiat ole yhtään sen paremmin. Ei miehet todellakaan vanhene kuin viini. Se on geeneistä kiinni. Jos kaljuuntuu siinä 30 tienoilla niin kyllä on deittimarkkinat ohitse. En ole yhtään naiskontaktia saanut sen jälkeen saanut kun päätin harvat hiukseni ajaa höylällä pois. Tälläinen ajaa miehen ryyppäämään.

Ihan vinkkinä sinulle, niin naiset pitää itsevarmoista miehistä.

mies51v

Vierailija
87/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä 31 vuotiaana miehenä asiat ole yhtään sen paremmin. Ei miehet todellakaan vanhene kuin viini. Se on geeneistä kiinni. Jos kaljuuntuu siinä 30 tienoilla niin kyllä on deittimarkkinat ohitse. En ole yhtään naiskontaktia saanut sen jälkeen saanut kun päätin harvat hiukseni ajaa höylällä pois. Tälläinen ajaa miehen ryyppäämään.

Aika huono. Luuletko, ettei ne harvat hiukset kasva uudelleen, nainen? . Ehkä se toisia naisia etoo, mutta osaan näyttää jopa vetoavan. Sitä paitsi, kalju parempi kuin pälvikalju.

Usko pois, ei naisia kalju kiinnosta. Sain tinderissä muutama vuosi sitten todella paljon matcheja, kävin paljon treffeillä ja jopa seurustelin. Sitten geenit otti vallan ja hiukset harvenivat alle vuodessa kamalan näköiseksi. Sen jälkeen matchit tippunut melkein nollaan ja kertaakaan käynyt treffeillä sen jälkeen. Jopa yksi exä laittoi minulle viestiä kuinka kamalalta nykyään näytän.

Vierailija
88/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtosuhteita harrastaneet naiset ovat miesten silmissä arvottomia.

Jokainen mies tämän tietää, mutta harva kehtaa myöntää. Irtosuhteita harrastaneiden naisten ja maksullisten naisten ero on vain hinta, samanlaisia lutkia ovat molemmat. Voitte puolustatua "vahva itsenäinen nainen tekee mitä tahtoo" -sanonnalla, mutta fakta on se että nämä vahvat itsenäiset naiset päätyvät vanhapiiaksi tai alkavat seurustelemaan naisen kanssa.

Valitettavasti "vahva itsenäinen nainen tekee mitä tahtoo" tarkoittaa käytännössä helvetin vaikeeta ihmistä jonka kanssa ei suhteesta tule yhtään mitään. 

Vierailija
89/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETTÄ MITÄH???

Sulottaret iältään noin 43-55 v. kiinnostaa!!!!!!!!!

T: Mies, 52 v.

Vierailija
90/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan varma ettei se ole muusta kiinni kuin hiuksista? Minä tiedän monta hiukset omaavaa jotka eivät saa naisia. En tiedä ainoatakaan miestä joka saa hiuksillaan naisia.

Ai. Mä tiedän kyllä montakin miestä, jotka saa pitkillä hiuksillaan naisia. Vaikka ei muuten mitenkään hyvännäköinen ole.

Jotkut vaan tykkää pitkistä hiuksista miehillä <3

Vierailija
91/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Mitä päässäsi liikkui kun aloit tapailemaan noin vanhaa miestä? Miksi omanikäiset eivät kelvanneet?

Se mies oli ikäisekseen komea sekä hyvin supliikkitaitoinen ja hauskaa seuraa. Itsetuntoni oli (ja btw, on edelleenkin) niin huono, että luulin, etten kelpaisi nuorille miehille. Ajattelin, että saisin siten "tasoitusta", että mulla olisi vanhempi mies. Tuolloin luulin, että halutun naisen kuuluisi olla isorintainen, puhelias ja vähän pullukka blondi. Olin hoikka (käytännössä jopa laiha) ja ujo, kirjoista ja opiskelusta innostunut brunette nörttityttö, joten ajattelin olevani naisena todella epäviehättävä.

T. Ap

Vierailija
92/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika huono. Luuletko, ettei ne harvat hiukset kasva uudelleen, nainen? . Ehkä se toisia naisia etoo, mutta osaan näyttää jopa vetoavan. Sitä paitsi, kalju parempi kuin pälvikalju.

Usko pois, ei naisia kalju kiinnosta. Sain tinderissä muutama vuosi sitten todella paljon matcheja, kävin paljon treffeillä ja jopa seurustelin. Sitten geenit otti vallan ja hiukset harvenivat alle vuodessa kamalan näköiseksi. Sen jälkeen matchit tippunut melkein nollaan ja kertaakaan käynyt treffeillä sen jälkeen. Jopa yksi exä laittoi minulle viestiä kuinka kamalalta nykyään näytän.

Alle vuodessa:D. En ole koskaan kuullutkaan moista. Olet kyllä pahasti sairas. Tohtorin pakeille

Vierailija
93/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivetomiehiin kirjoitti:

Reilu kolmekymppiset naiset yleensä ovat siinä vaiheessa että lihovat kamaliksi eivätkä enää pidä samalla tavalla huolta ulkonäöstä. Leikautetaan kananpersetukat yms.

Ja toinen syy ed. mainittujen lisäksi on, eihän nyt helevetissä kukaan itsesuojeluvaistoinen halua räjähtämätöntä miinaa kämpillensä. Tuollainen +30 v. naikkonen, olkoon kuin hyvännäköinen tahansa, on vireessä oleva räjähtämätön taloudellinen miina, joka kajahtaessaan silmille pilaa miehen elämän täysin. Ensin mene talous vituiksi, ja sen jälkeenpä elämä onkin kaikin tavoin pilalla. Sen jälkeen miestä ei kannattele muu kuin hyvin rasvattu köysi.

Vierailija
94/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on realismia. En ymmärrä miksi kukaan itseään kunnioittava mies - oli sitten neitsyt tai ei - ottaisi naista, jota puoli kylää on käynyt kyntämässä.

No, jos parisuhteen tai jopa perheen haluaa niin tuo asenne kyllä tekee tavoitteesta nimenomaan epärealistisen.

Niinhän te luulette, koska pidätte mielestänne "väärin" kriteerein pariutuvaa miestä jotenkin viallisena. Valitettavasti kevytkenkäisyys nyt vain on parisuhdetta hakevien miesten mielestä epähalutuin ominaisuus, universaalisti ja perusteellisesti.

ohis

Vierailija
95/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtosuhteita harrastaneet naiset ovat miesten silmissä arvottomia.

Jokainen mies tämän tietää, mutta harva kehtaa myöntää. Irtosuhteita harrastaneiden naisten ja maksullisten naisten ero on vain hinta, samanlaisia lutkia ovat molemmat. Voitte puolustatua "vahva itsenäinen nainen tekee mitä tahtoo" -sanonnalla, mutta fakta on se että nämä vahvat itsenäiset naiset päätyvät vanhapiiaksi tai alkavat seurustelemaan naisen kanssa.

Itsenäisessä elämässä ei ole mitään vikaa. Niinhän ne mgtwo-mitäliemiehetkin aina sanovat. Jos sinä väität sinkkunaisia vanhoiksipiioiksi, niin vastaavat sinkkumiehet on sitten vanhojapoikia.

Vierailija
96/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on realismia. En ymmärrä miksi kukaan itseään kunnioittava mies - oli sitten neitsyt tai ei - ottaisi naista, jota puoli kylää on käynyt kyntämässä.

No, jos parisuhteen tai jopa perheen haluaa niin tuo asenne kyllä tekee tavoitteesta nimenomaan epärealistisen.

Niinhän te luulette, koska pidätte mielestänne "väärin" kriteerein pariutuvaa miestä jotenkin viallisena. Valitettavasti kevytkenkäisyys nyt vain on parisuhdetta hakevien miesten mielestä epähalutuin ominaisuus, universaalisti ja perusteellisesti.

ohis

Eihän kenenkään kannata tai tarvitse mennä parisuhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jota ei arvosta eikä rakasta. Tuon nyt luulisi olevan ihan itsestäänselvää.

Vierailija
97/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan varma ettei se ole muusta kiinni kuin hiuksista? Minä tiedän monta hiukset omaavaa jotka eivät saa naisia. En tiedä ainoatakaan miestä joka saa hiuksillaan naisia.

Ai. Mä tiedän kyllä montakin miestä, jotka saa pitkillä hiuksillaan naisia. Vaikka ei muuten mitenkään hyvännäköinen ole.

Jotkut vaan tykkää pitkistä hiuksista miehillä <3

Valtaosa naisista ei tykkää miehillä pitkistä hiuksista. Kaikille löytyy omat fanit

Vierailija
98/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin keskustelupalstoilla miehet vetoavat biologiaan jne., mutta jännä juttu, että ulkomailla miehille kelpaakin nainen kumppaniksi aikuisempanakin. Toki naimisiin mentyään miehet haluavat pitää vaimonsa, mutta ongelmana on sinkkuuntuminen tässä iässä...kun siitå sinkkuudesta ei enää pääse eroon. 😢

Seksiin kelpaa vanhemmatkin, koska mies ei paljoa menetä, vaikka nainen ei tulisi raskaaksi.

Vierailija
99/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Jos 35+ ikä tekee näkymättömäksi, on se näkyvyys ollut huono jo 18 vuotiaana. Muuta selitystä en keksi, sillä ei ihminen noin varhain niin paljon muutu. 

Teet iästä vähän liian ison numeron. 

Kieltämättä itselläni se kausi oli todella, todella lyhyt eli siis noin 16-vuotiaasta 19-vuotiaaksi. Tuolloin olisin kiinnostanut miehiä, mutta olin liian nuori mihinkään suhteeseen jonkun vanhan äijän kanssa. En edes tiedä, miksi flaksini yhtäkkiä heikkeni, sillä en osaa arvioida itseäni kovin objektiivisesti. Hoikka olen kuitenkin ollut aina.

Et olisi ollut.

Vierailija
100/130 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvin tärkeä kysymys: Oletko sajanut sen osittain kaljuuntuneen pään sängeksi tai puliksi? 

Se on ihan ensimmäinen asia, mikä sinun pitää tehdä, kun hiukset alkaa harveta nuorena. Sänki näyttää paljon paremmalta kuin se, että epätoivoisesti pidät kiinni haituvista päälaella. Jotkut miehet ajaa sängen, vaikka ne ei ole edes kaljuuntumassa ja hyvin niillä flaksaa, jos ne on kasvoista komeita.