Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säteilymittarini näyttää nyt 3.1 uSv/h. Normaalisti se on ollut 0.15-0.6 uSv/h!

Vierailija
17.05.2019 |

Ja käytän u-kirjainta koska palsta ei osaa myytä. Jotain on parhaillaan tapahtumassa!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Voi V I T T U !

Nytkö ne Alienit hyökkii mestoille ja  s a a t a n a  mulla on folio kaapeista loppu ! Nyt me Kuallaan kaikki !

Hätätilassa tuorekelmukin käy, kunhan muotoilet siihen antennin päälaelle.

TeleTubbies ?!

Hysh. Tästä ei kaikki saa tietää, mutta sinä ymmärsit. Kuuntele tarkoin huonekasvien sanomaa, tietyllä hetkellä kuulet Tiivitaavin. Tee hänen ohjeensa mukaan.

Tämä on viesti kaapin takaa.

Otan tahden. Otan sen egyptilaisen tahden. Ja piirran ympyran sen tahden ymparille. Se tahti olen mina. 

Kaykaa sisaan. Kaikki.

Vierailija
42/51 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jmnjmnt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Voi V I T T U !

Nytkö ne Alienit hyökkii mestoille ja  s a a t a n a  mulla on folio kaapeista loppu ! Nyt me Kuallaan kaikki !

TeleTubbies ?!

Hysh. Tästä ei kaikki saa tietää, mutta sinä ymmärsit. Kuuntele tarkoin huonekasvien sanomaa, tietyllä hetkellä kuulet Tiivitaavin. Tee hänen ohjeensa mukaan.

Otan tahden. Otan sen egyptilaisen tahden. Ja piirran ympyran sen tahden ymparille. Se tahti olen mina. 

Kaykaa sisaan. Kaikki.

Minulla on japanilainen kauha. Sen ympärillä neliö. Minä olen pallo. Rumat ihmiset, menkää kotiinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpa täällä aikaisin humalassa.

Vierailija
44/51 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

S**tana, meille on ostettu töihin 100 tuhannella säteilymittareita, eivätkä ne näytä kohonneita pitoisuuksia. Pa*koja möivät.

Vierailija
45/51 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jmnjmnt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Voi V I T T U !

TeleTubbies ?!

Kaykaa sisaan. Kaikki.

Minulla on japanilainen kauha. Sen ympärillä neliö. Minä olen pallo. Rumat ihmiset, menkää kotiinne.

Paasit sisaan. Mutta sinulle kuuluu toinen kuolema. lopullinen olematttomuus. Ei ikuista elamaa.

Vierailija
46/51 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tsernobylistä kerrottu heti, kun säteily Suomessa havaittiin

Aluksi luultiin että laitteet on rikki kun näyttivät niin hurjia lukemia. Seuravaksi kun laitevika oli suljettu pois niin ei uskallettu kysyä isolta naapurilta. Viimeisessä vaiheessa sitten todettiin, että laskeuma tulee jos on tullakseen, turha pelotella etukäteen.

Vierailija
47/51 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt on varmaan se 5g-verkko!! 😂😂

Vierailija
48/51 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo... s'teily ku säteily... tuskinhan beta säteilyssä, radioaalloissa, mikroaaltouunissa ja fikkareissa paljoakaan eroa?

Vierailija
49/51 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mita 5g verkot tai Tsernobylit kuuluu tahan, kun ihmiset ovat ilkeita: Toisilleen. Eivat halua, etta jokainen on tahti ja ystava toisilleen. Tai etta voi olla. Ja etta sellainen maailma on oikea ja mahdollinen maailma.

Kirjoitin katkelman pyramiditekstista edelliselle sivulle. Se tulee olemaan minun totuuteni. Ns. kuoleman taakse.

Ikuisesti.

Enka luovuta.

Vierailija
50/51 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jmnjmnt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Voi V I T T U !

TeleTubbies ?!

Kaykaa sisaan. Kaikki.

No mullahan on vain suomalainen mäntyinen Löylykauha, ja musta alkoi just tuntua siltä että Illuminaatit himoitsee sitä, joten taidan piilottaa sen perceeceeni kaffa edellä. Siellä ainakin tiedän se olevan varmassa turvassa & tallessa. Sieltä sitä ei nyysi sen enempää Illuminaatit, Alienit kuin TeleTapitkaan.

Vierailija
51/51 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lukema on laskenut. Se näyttää 1.2 uSv/h.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi