Säteilymittarini näyttää nyt 3.1 uSv/h. Normaalisti se on ollut 0.15-0.6 uSv/h!
Ja käytän u-kirjainta koska palsta ei osaa myytä. Jotain on parhaillaan tapahtumassa!
Kommentit (51)
jmnjmnt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Voi V I T T U !
Nytkö ne Alienit hyökkii mestoille ja s a a t a n a mulla on folio kaapeista loppu ! Nyt me Kuallaan kaikki !
Hätätilassa tuorekelmukin käy, kunhan muotoilet siihen antennin päälaelle.
TeleTubbies ?!
Hysh. Tästä ei kaikki saa tietää, mutta sinä ymmärsit. Kuuntele tarkoin huonekasvien sanomaa, tietyllä hetkellä kuulet Tiivitaavin. Tee hänen ohjeensa mukaan.
Tämä on viesti kaapin takaa.Otan tahden. Otan sen egyptilaisen tahden. Ja piirran ympyran sen tahden ymparille. Se tahti olen mina.
Kaykaa sisaan. Kaikki.
Minulla on japanilainen kauha. Sen ympärillä neliö. Minä olen pallo. Rumat ihmiset, menkää kotiinne.
Ollaanpa täällä aikaisin humalassa.
S**tana, meille on ostettu töihin 100 tuhannella säteilymittareita, eivätkä ne näytä kohonneita pitoisuuksia. Pa*koja möivät.
Vierailija kirjoitti:
jmnjmnt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Voi V I T T U !
Nytkö ne Alienit hyökkii mestoille ja s a a t a n a mulla on folio kaapeista loppu ! Nyt me Kuallaan kaikki !
TeleTubbies ?!
Hysh. Tästä ei kaikki saa tietää, mutta sinä ymmärsit. Kuuntele tarkoin huonekasvien sanomaa, tietyllä hetkellä kuulet Tiivitaavin. Tee hänen ohjeensa mukaan.
Tämä on viesti kaapin takaa.Otan tahden. Otan sen egyptilaisen tahden. Ja piirran ympyran sen tahden ymparille. Se tahti olen mina.
Kaykaa sisaan. Kaikki.
Minulla on japanilainen kauha. Sen ympärillä neliö. Minä olen pallo. Rumat ihmiset, menkää kotiinne.
Paasit sisaan. Mutta sinulle kuuluu toinen kuolema. lopullinen olematttomuus. Ei ikuista elamaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei tsernobylistä kerrottu heti, kun säteily Suomessa havaittiin
Aluksi luultiin että laitteet on rikki kun näyttivät niin hurjia lukemia. Seuravaksi kun laitevika oli suljettu pois niin ei uskallettu kysyä isolta naapurilta. Viimeisessä vaiheessa sitten todettiin, että laskeuma tulee jos on tullakseen, turha pelotella etukäteen.
Kyllä se nyt on varmaan se 5g-verkko!! 😂😂
joo... s'teily ku säteily... tuskinhan beta säteilyssä, radioaalloissa, mikroaaltouunissa ja fikkareissa paljoakaan eroa?
Mita 5g verkot tai Tsernobylit kuuluu tahan, kun ihmiset ovat ilkeita: Toisilleen. Eivat halua, etta jokainen on tahti ja ystava toisilleen. Tai etta voi olla. Ja etta sellainen maailma on oikea ja mahdollinen maailma.
Kirjoitin katkelman pyramiditekstista edelliselle sivulle. Se tulee olemaan minun totuuteni. Ns. kuoleman taakse.
Ikuisesti.
Enka luovuta.
Vierailija kirjoitti:
jmnjmnt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Voi V I T T U !
TeleTubbies ?!
Kaykaa sisaan. Kaikki.
No mullahan on vain suomalainen mäntyinen Löylykauha, ja musta alkoi just tuntua siltä että Illuminaatit himoitsee sitä, joten taidan piilottaa sen perceeceeni kaffa edellä. Siellä ainakin tiedän se olevan varmassa turvassa & tallessa. Sieltä sitä ei nyysi sen enempää Illuminaatit, Alienit kuin TeleTapitkaan.
Nyt lukema on laskenut. Se näyttää 1.2 uSv/h.
Otan tahden. Otan sen egyptilaisen tahden. Ja piirran ympyran sen tahden ymparille. Se tahti olen mina.
Kaykaa sisaan. Kaikki.