Säteilymittarini näyttää nyt 3.1 uSv/h. Normaalisti se on ollut 0.15-0.6 uSv/h!
Ja käytän u-kirjainta koska palsta ei osaa myytä. Jotain on parhaillaan tapahtumassa!
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Miksei tsernobylistä kerrottu heti, kun säteily Suomessa havaittiin
1986 piti vielä kysyä ensin neuvoja Neuvostoliitosta.
Missa pain sinua se sateilymitari on????
Tuottaako se elamaa? Ja jos niin kenelle?
Kysynpa nyt nain aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä arvasin. Mun fiikus on ollut jotenkin rauhaton eikä seinätkään puhu niin lujaa kuin yleensä. Mun sierain sen sijaan puhuu taukoamatta. Hampaiden paikat soittaa enää Jätkän Humppaa, varmasti sillä peitetään todelliset tapahtumat.
Ilma värisee, tuoksuu keltaiselta.
Jotain on tekeillä.
Ihan kylla puhut omista ukomuksistasi ja uskostasi kaataen sen uskon toisten niskaan. Onneksi et kuitenkaan minun.
Uskovainen olet lopulta. Mutta mihin..........
Kerro.
jmnjmnt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä arvasin. Mun fiikus on ollut jotenkin rauhaton eikä seinätkään puhu niin lujaa kuin yleensä. Mun sierain sen sijaan puhuu taukoamatta. Hampaiden paikat soittaa enää Jätkän Humppaa, varmasti sillä peitetään todelliset tapahtumat.
Jotain on tekeillä.Ihan kylla puhut omista ukomuksistasi ja uskostasi kaataen sen uskon toisten niskaan. Onneksi et kuitenkaan minun.
Kerro.
Mitään en kaada. Pystyssä on parempi. Nämä tapahtumat ovat totta, kokemuksena ja nyt tässä ajassa. Uskon kaikkeen ja kaikkeuteen, sen olemattomuuteen. Tietoni, uskoni saan kaukaa, eri reittejä. Niin vahvana että hiusten latvoihin sattuu.
Sunkin lanttusi rupesi säteilemään yo-kirjoitusten jälkeen. No parempi myöhään kuin ei milloinkaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 µSv/hTshernobylin onnettomuuden aikana suurin mitattu annosnopeus Suomessa.
Kopioitu tuolta
https://www.stuk.fi/web/selkosivut/sateilyvaara-ja-suojautuminen/esimer…
Ollaan nyt Tshernobyliin verrattavissa lukemissa. Ap:n mukaan hälytysraja on ylittynyt 10-kertaisesti. Miksei saada lukea mitään uutisissa?
Koska taitaa olla trolli.
=(
Perjantai ilta, stukkin virkamiehet menneet kotiin jo eikä kukaan valvo ku vasta maanantaina.
AP katsonut HBO:n uutta Tsernobyl sarjaa 🙄
Vierailija kirjoitti:
jmnjmnt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain on tekeillä.Ihan kylla puhut omista ukomuksistasi ja uskostasi kaataen sen uskon toisten niskaan. Onneksi et kuitenkaan minun.
Kerro.
Mitään en kaada. Pystyssä on parempi. Nämä tapahtumat ovat totta, kokemuksena ja nyt tässä ajassa. Uskon kaikkeen ja kaikkeuteen, sen olemattomuuteen. Tietoni, uskoni saan kaukaa, eri reittejä. Niin vahvana että hiusten latvoihin sattuu.
Ei. Olet ainoastaan valehtelija. Siis sellainen ihminen joka seuraa kaarmetta, valetta, joka vie peruuttamattomaan toiseen kuolemaan. Siihen joka on sitten lopullinen.
Totuuden pitaa elaa ja veleen pitaa kuolla. Sanoinpa nuy sinulle.
Japanin Fukushimassa mitataan edelleen yli 5 μSv/h pitoisuuksia.
jmnjmnt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jmnjmnt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro.
Ei. Olet ainoastaan valehtelija. Siis sellainen ihminen joka seuraa kaarmetta, valetta, joka vie peruuttamattomaan toiseen kuolemaan. Siihen joka on sitten lopullinen.
Veleet ovat kuolleet.
Olenko valehtelija vai olenko ollenkaan? Mikään ei ole lopullista, ja toisia seurataan vain jos luvassa on ilmainen ämpäri. Ämpärissä totuus kuulostaa uudelta ja saattaisit yllättyä mitä kuunvalossa tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen ei myöskään varoitettu telkkarissa hätäsanomilla tulipalojen myrkkykaasuista. Nykyään ilmoitetaan.
https://seura.fi/ilmiot/historia/p315397/
Eipä sitä tietoa pitkään haudottu edes vuonnat 1986, vaan asia oli uutisissa jo seuraavana päivän, kun selvisi että kyseessä on joku vähän suurempi päästö.
lol ja nyt ei kellään ole enää edes telkkaria. Tosin tekstareihin on ilmeisesti siirretty ja kelakin vaatii puhelimen että voi saada tukia. Ilman puhelinta ei voi täyttää hakemusta eikäsiten saada senttiäkään.
No Voi V I T T U !
Nytkö ne Alienit hyökkii mestoille ja s a a t a n a mulla on folio kaapeista loppu ! Nyt me Kuallaan kaikki !
Sanottiin meidän kuopusta Millisiivertiksi, kun oli vauva. Oli noilla Japanin tapahtumilla jotain vaikutusta siis meidänkin perheeseen! Tämä taisi mennä kyllä vähän aiheen vierestä..säteilee kyllä edelleenkin ihanaa energiaa meidän perheeseen, näkyisiköhän jossain mittarissa..
Vierailija kirjoitti:
No Voi V I T T U !
Nytkö ne Alienit hyökkii mestoille ja s a a t a n a mulla on folio kaapeista loppu ! Nyt me Kuallaan kaikki !
Hätätilassa tuorekelmukin käy, kunhan muotoilet siihen antennin päälaelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen ei myöskään varoitettu telkkarissa hätäsanomilla tulipalojen myrkkykaasuista. Nykyään ilmoitetaan.
Eipä sitä tietoa pitkään haudottu edes vuonnat 1986, vaan asia oli uutisissa jo seuraavana päivän, kun selvisi että kyseessä on joku vähän suurempi päästö.
lol ja nyt ei kellään ole enää edes telkkaria. Tosin tekstareihin on ilmeisesti siirretty ja kelakin vaatii puhelimen että voi saada tukia. Ilman puhelinta ei voi täyttää hakemusta eikäsiten saada senttiäkään.
Kela ei tekstaile ikuisuuteen, ei tahdille. Ja aloitus on trolli.............
Pyramiditeksti:
Ei ole olemassa jumaluutta; tahtea ilman ystavaa.
Mina olen sinun ystavasi.
Katso minua kuin tahtea.
Nae minussa heidat kaksi, he ovat: Hor and Setsh.
Etta puhdistaisit* Hor:n silman hanelle ja poistaisit hanen haavansa.
Etta ottaisit Setsh:n kivekset hanelle ja havittaisit hanen vikansa .
Tama on syntynyt sinulle.
Tuo vastasyntynyt on sinulle annettu.
Hor on syntynyt nimessa jossa maa jarisee ja taivas vapisee.
Tassa ei ole vikaa,tuossa ei ole haavaa, ja sama kaantaen.
Sina olet syntynyt, Hor, Sjir:lle, mutta sinusta on tullut suurempi kuin han**.
Sina olet syntynyt, Sesh, Seb:lle, mutta sinusta on tullut suurempi kuin han.
Yksikaan jumalan siemen ei katoa.
Sina, hanen omansa et katoa.
*kirjaimellisesti sylkisit; puhdistaisit syljella
**Kun ihminen, kuten on velvollisuus, yksikin kerrallaan ottaa jumaluuden vastaan, itseensa, han tulee suureksi. Vanhemmat ovat ylpeita lapsesta, joka on kasvanut heitakin suuremmaksi.
(Setsh on viattoman Sjir:n ("osiriksen") syntinen tappaja, mutta han on syntynyt uudelleen viattomuuteen han saa kiveksensa takaisin antaessaan Katuen itsensa auringolle.
Hor on syntinen kostaja, joka kostaessaan Setsh:lle menettaa silmansa, mutta han on syntynyt uudelleen viattomuuteen, antaessaan silmansa isalleen, Sjir:lle. Han saa silmansa takaisin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Voi V I T T U !
TeleTubbies ?!
Vierailija kirjoitti:
jmnjmnt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jmnjmnt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro.
Veleet ovat kuolleet.
Olenko valehtelija vai olenko ollenkaan? Mikään ei ole lopullista, ja toisia seurataan vain jos luvassa on ilmainen ämpäri. Ämpärissä totuus kuulostaa uudelta ja saattaisit yllättyä mitä kuunvalossa tapahtuu.
Lopulta et mahdollisesti ole minulle ollenkaan. Silloin kun sydan, toisten heitetaan krokotiilin suuhun. Sinne se sitten toisilta katoaa. Ja vaikka kyseessa on ns. vertaus, niin minulle se tosiaan on totuus. Sinne katoavat myos ikuiset Saatanat. Ja myos pahan voittoa julistavat.
Minulle kuuluu elama. Ja elaman arvoiselle se tosiaan on ikuinen. Jokaiselle joka elaman ottaa itseensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Voi V I T T U !
TeleTubbies ?!
Hysh. Tästä ei kaikki saa tietää, mutta sinä ymmärsit. Kuuntele tarkoin huonekasvien sanomaa, tietyllä hetkellä kuulet Tiivitaavin. Tee hänen ohjeensa mukaan.
Tämä on viesti kaapin takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 µSv/hTshernobylin onnettomuuden aikana suurin mitattu annosnopeus Suomessa.
Kopioitu tuolta
https://www.stuk.fi/web/selkosivut/sateilyvaara-ja-suojautuminen/esimer…
Ollaan nyt Tshernobyliin verrattavissa lukemissa. Ap:n mukaan hälytysraja on ylittynyt 10-kertaisesti. Miksei saada lukea mitään uutisissa?
Koska Illuminati haluaa estää tiedon ydinpommin räjähdyksestä! Herätkää lampaat!
Tai sitten AP huijaa 🤔