Aliarvostettuja artisteja/yhtyeitä mielestäsi?
Kysymys otsikossa.
Kommentit (26)
Monet sellaiset, jotka olivat tosi suosittuja muutaman hitin ihmeitä, mutta kukaan ei edes muista 10 vuoden päästä.
Vaikkapa nämä brittipopbändit, mitkä olivat kovaa huutoa vuosituhannen vaihteessa.
Mitä näitä nyt oli... Oasis, Radiohead, Blur, Verve... ketä kiinnostaa enää.
Mitään taiteellisesti kunnianhimoista näissä bändeissä ei ole ikinä ollut, tehtiin vaan kivaa purkkapoppia mukamas rock-asenteella. Pah.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Hei apua, mä luin että yliarvostettuja!
Sori...
Aliarvostettuja löytyy metallin puolelta paljon, esim. Ghost Brigade
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Omnium Gatherum
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Aiemmin olisin sanonut Queen mutta en tietenkään enää kun tuli se elokuva.
Jaggeria on av:lla haukuttu ihan hirveästi. Ilman häntä meistä tuskin kukaan kuuntelisi rokkia. GnR oli täällä jossakin hirvein tukkahevibändi-äänestyksessä taannoin. Ei sekään ihan oikein ole.
Jenni Vartiainen on huomattavasti parempi laulaja livenä kuin tällä palstalla väitetään.
Matti Nykänen