Varatulle flirttailu, mitä järkeä?
Olen varattu nainen ja työpaikallani on mies, joka tietää suhdestatukseni mutta flirttailee minulle silti. Hän on kertonut kaikki tutut jutut; olen kaunis, minulla on mahtava kroppa, kiva tukka, olen ammattitaitoinen jne. Pari kertaa uin ulos omasta introverttiydestäni ja heitin muutaman kehuvan lauseen hänelle, mutta tunnelma muuttui lähinnä vaivaannuttavan jäykäksi, joten annoin homman olla.
Joten haluaisin tietää että mitä ihmettä tuo mies saa tästä touhusta? Kasvattaako tämä jollain mittarilla hänen kiveksiään vai tekeekö koko jutun vain hyvää hyvyyttään piristääkseen minua?
Kommentit (32)
Mistä tuota tietää, mitä miehellä on mielessäään. Ylesemmin sanoisin, että flirttailu vaatii taito ja osaamista; vaikkakin se onnistuu j sujuu toisten kanssa helpommin kuin toisten. Epäonnituessaan sen seurauksena saattaa loukata sekä itseä että toista pahasti. Onnistuessaan saada sekä toiselle että itselle luotua suuresti ja paljon mielihyvää.
Ehkä on vaan hänen tapansa huomioida muita, etenkin naisia. Haluaa antaa itsestään positiivisen kuvan.
Flirtti ei ole = kosinta vaan ihan harmiton tapa piristää omaa päiväänsä. Suomalaiset on siinä yhtä huonoja, kuin small talkissakin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä on vaan hänen tapansa huomioida muita, etenkin naisia. Haluaa antaa itsestään positiivisen kuvan.
juuri näin ja kohdekin on turvallinen jos se on onnellisesti parisuhteessa oleva nainen, ei tuu mitään häksväkkärää
Varatut on mulle aina turnoff. Menee mielenkiinto heti, kun kuulen tyypin olevan varattu. Ehkä olen epänormaali nykyskaalassa.
En ymmärrä flirttailua muutenkaan. Minusta on ällöttävää jos joku kiehnää ja kehuu ulkonäköä. Puhukaa asiallisesti kunnon asioista, ei mua kiinnosta mikään lässytys.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän olisin jo panohommissa.
Eli r a i s k a i s i t?
Flirtti on toisen kohteliasta huomioimista ja hauskanpitoa, joten se sopiin niin varatuille kuin sinkuillekin. Kaikki huomio vastakkaiselta sukupuolelta, kun ei ole automaattisesti tahtoa p...na tai että olisit jossain erikoisasemassa, kun olet niin kuumamimmi.
Vierailija kirjoitti:
Flirtti ei ole = kosinta vaan ihan harmiton tapa piristää omaa päiväänsä. Suomalaiset on siinä yhtä huonoja, kuin small talkissakin.
Kyllä, ymmärrän hyvin ettei hän ole kosimassa ja ymmärrän myös että olen surkea flirttailussa kuin myös small talkissa.
Mutta oman järkeilyni mukaan tämän sinkku miehen kannattaisi flirttailla jollekin vapaalle naiselle niin jotain konkreettista saattaisi tapahtua. Itse en voisi kuvitellekaan flirttailevani ihan pelkän urheilun ja huvin vuoksi jollekin varatulle.
Ap
Flirtillä ei toki aina ole tavoitteena toisen ihmisen iskeminen, vaan se voi olla ihan viatonta toiselle huomion osoittamista.
Siis itse flirratilit takaisin ja nyt olet täällä itkemässä, kun mies antautunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ymmärrän hyvin ettei hän ole kosimassa ja ymmärrän myös että olen surkea flirttailussa kuin myös small talkissa.
Mutta oman järkeilyni mukaan tämän sinkku miehen kannattaisi flirttailla jollekin vapaalle naiselle niin jotain konkreettista saattaisi tapahtua. Itse en voisi kuvitellekaan flirttailevani ihan pelkän urheilun ja huvin vuoksi jollekin varatulle.
Ap
Kaikki ei ole = sinä
Ei kaiken ole tarkoituskaan johtaa vuosisadan rakkaustarinaan vaan tuoda sitä pientä piristystä siihen arkeen.
Vierailija kirjoitti:
Siis itse flirratilit takaisin ja nyt olet täällä itkemässä, kun mies antautunut?
Juu, täytyy myöntää että muutaman kerran koitin heittää jotain mukavaa hänellekin, mutta tunsin itseni totaalisen typeräksi joten annoin olla. Mitä tarkoitat että mies antautui?
Vierailija kirjoitti:
Tuli vähän sama mieleen, että nyt ollaan täällä katkerana paheksumassa, kun ei ole tullutkaan kukkia, suklaata ja rakkausrunoja.
Flirttailla voi muuten myös saman sukupuolen kanssa, heterokin, mutta se edellyttää tosi hyvää tilannetajua + ettei ole homofobinen. Kyse on joka tapauksessa vain yhteisestä hassuttelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli vähän sama mieleen, että nyt ollaan täällä katkerana paheksumassa, kun ei ole tullutkaan kukkia, suklaata ja rakkausrunoja.
En ole paheksunut flirttiä, ihmetellyt vain että mitä tämä mies saa tästä koko hommasta itselleen. Ja jos tuolla antautumisella viitataan siihen että flirttailu olisi loppunut niin voin tässä selventää että niin ei ole käynyt.
Ap
Oletko antanut signaaleja siihen suuntaan että kovalla yrityksellä voisit mennä pidemmällekin?
Luulen että testailee vain omaa viehätysvoimaansa