Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatulle flirttailu, mitä järkeä?

Vierailija
17.05.2019 |

Olen varattu nainen ja työpaikallani on mies, joka tietää suhdestatukseni mutta flirttailee minulle silti. Hän on kertonut kaikki tutut jutut; olen kaunis, minulla on mahtava kroppa, kiva tukka, olen ammattitaitoinen jne. Pari kertaa uin ulos omasta introverttiydestäni ja heitin muutaman kehuvan lauseen hänelle, mutta tunnelma muuttui lähinnä vaivaannuttavan jäykäksi, joten annoin homman olla.
Joten haluaisin tietää että mitä ihmettä tuo mies saa tästä touhusta? Kasvattaako tämä jollain mittarilla hänen kiveksiään vai tekeekö koko jutun vain hyvää hyvyyttään piristääkseen minua?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta työkaverin vartalon kehuminen on enemmän kuin flirttailua. Flirttailu on vähän hienovaraisempaa. Varatun, vastakkaista sukupuolta olevan työkaverin vartalon kehuminen on jo lähellä asiatonta käytöstä, mitä flirttailu ei koskaan ole. 

Vierailija
22/32 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis itse flirratilit takaisin ja nyt olet täällä itkemässä, kun mies antautunut?

Tuli vähän sama mieleen, että nyt ollaan täällä katkerana paheksumassa, kun ei ole tullutkaan kukkia, suklaata ja rakkausrunoja.

En ole paheksunut flirttiä, ihmetellyt vain että mitä tämä mies saa tästä koko hommasta itselleen. Ja jos tuolla antautumisella viitataan siihen että flirttailu olisi loppunut niin voin tässä selventää että niin ei ole käynyt.

Ap

Netistä löytyy tavattoman monta tarinaa mitä siitä saa ja ns flirtin tarkoitus. Ja pitääkö aina saada tai hyötyä? Katse tiukasti maahan ja hymy pyllyyn, ellei ole hyöty tarkoitusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko antanut signaaleja siihen suuntaan että kovalla yrityksellä voisit mennä pidemmällekin?

En ole. Niin kuin aiemmin kerroin, koitin pari kertaa sanoa hänellekin jotain kivaa mutta enpä ole enää tuolle tielle lähtenyt. Monet täällä ovat kirjoittaneet että sinkut ja varatut voivat molemmat flirttailla pienen piristyksen merkeissä, mutta minulle ei ilmeisesti tuota mahdollisuutta suoda?

Ap

Vierailija
24/32 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis itse flirratilit takaisin ja nyt olet täällä itkemässä, kun mies antautunut?

Juu, täytyy myöntää että muutaman kerran koitin heittää jotain mukavaa hänellekin, mutta tunsin itseni totaalisen typeräksi joten annoin olla. Mitä tarkoitat että mies antautui?

Sen sijaan, että olisit ihmetellyt toiselle ääneen tämän käytöstä yritit ratkaista ”ongelmaa” samoilla lääkkeillä, jotka sen oli aiheuttanutkin?

Vierailija
25/32 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko antanut signaaleja siihen suuntaan että kovalla yrityksellä voisit mennä pidemmällekin?

En ole. Niin kuin aiemmin kerroin, koitin pari kertaa sanoa hänellekin jotain kivaa mutta enpä ole enää tuolle tielle lähtenyt. Monet täällä ovat kirjoittaneet että sinkut ja varatut voivat molemmat flirttailla pienen piristyksen merkeissä, mutta minulle ei ilmeisesti tuota mahdollisuutta suoda?

Ap

Sinulle ei suoda lähinnä mahdollisuutta luulla, että tuon flirtin tarkoitus on auttamatta päästä pöksyihin. Ja toiseksi, jos olisit niin viaton kun yrität antaa ymmärtää et miettisi tuota miestä perjantai iltana...

Vierailija
26/32 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, täytyy myöntää että muutaman kerran koitin heittää jotain mukavaa hänellekin, mutta tunsin itseni totaalisen typeräksi joten annoin olla. Mitä tarkoitat että mies antautui?

No naiset tahtoo aina viimeisen huomion flirttailussa... Ehkä mies testaili viehätysvoimaansa kuvitellen, ettei se johda mihinkään ja säikähti kun esitit liikaa kiinnostuksen merkkejä. Joskus erehdyin flittaamaan tilanteessa, jossa en uskonut sen johtavan mihinkään. Nainen yllättäen halusikin fyysistä kontaktia... Pääsin kiemurtelemaan tilanteesta, mutta totta kai sain kuulla että se olin juuri minä, joka ei saanut... 

Vierailija
27/32 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Monet ovat täällä kirjoittaneet, mutta se ei tarkoita että kaikki olisi samaa mieltä vaan monet voi myös paheksua käytöstä.

Vierailija
28/32 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä meiltä kysy, vaan mieheltäsi.

Vierailija
29/32 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies vain haluaa kertoa että miellytät häntä ulkonäöllisesti ja jos tilanne olisi toinen niin teillä olisi mahdollisuus ainakin hänen puoleltaan muuhunkin?

Vierailija
30/32 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja kaiken analysointi. Miksi pitää edes miettiä mitä flirtti tarkoittaa?

Vierailija
31/32 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailu kertoo siitä että miellytät silmää. Varmaan tulet ihan hyvin juttuunkin tyypin kanssa? Ei mitään muuta.

Vierailija
32/32 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi