Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli kaksikymppinen opiskelijapoikani änkeää kotiin asumaan kesälomaksi

Vierailija
17.05.2019 |

Olen sanaton. Reilusti parikymppinen lapseni on alivuokrannut opiskelijaboxinsa ja tulee nyt kotiin ”asumaan” kesäksi. Opiskelee yliopisossa. Minulla ei ole mitään lasta vastaan, mutta kyllähän tämä nyt oudolta tuntuu että yhä mamman helmoihin valutaan. Aivan itsestäänselvyytenä ilmoitti. En tiedä kuinka suhtautuisin. Olen odottanut aikuisempaa käytöstä.

Kommentit (247)

Vierailija
201/247 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tunnen tapauksen jossa pääkaupunkiseudulla asuva opiskelija asuu edelleen vanhempiensa luona, kaveri on 31-vuotias... Ei ole koskaan asunut omassa kämpässä päivääkään.

Tietääkseni ko. sankari on ihan hetero, niin voi vain ihmetellä, että miten tuolla taustalla voi saada mitään naista.

Vierailija
202/247 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat eläimetkin tekevät niin, että kun kersa on kasvatettu se karkotetaan, jonka jälkeen se on vihollinen, jote ap seuraa ihan normaalia eläimellistä menoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/247 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa kävi niin, että yksi kaupunkilaisperheen lapsista lähetettiin maalle aina kesäksi.

Tämä sen vuoksi, kun omat vanhemmat otti kuppia koko kesän ja kotona oli inhottava olla. Isompi sisarus muutti kotoa pois heti 16-vuotiaana.

Yhtenä päivänä loppukesästä, tuo lapsi kysyi, että josko olisi saanut jäädä asumaan sinne sukulaisten luo maalle.

Sukulaiset soittivat vanhemmille ja asia sovittiin, että poika sai jäädä.

Ei haitannut maatilan työt tai iso sisarusparvi eikä sukulaisia haitannut yksi suu lisää.

Edelleen, 70-vuotiainakin, poika ja hänen sisaruspuolensa kutsuvat toisiaan siskoiksi ja veljeksi.

Sellaista se on, rakkaus.

Vierailija
204/247 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!!

Vierailija
205/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin minusta olisi ihanaa, jos tuon ikäinen lapseni haluaisi tulla vielä kesäksi takaisin kotiin! Poikasi luulee varmaan sinun olevan iloinen hänen tulostaan. Ja onhan se pojalle mukavaa vaihtelua päästä välillä pois opiskelijaboksistaan.

Tällaisesta pojasta joku nainen on varmasti innoissaan joku päivä. Juoksee jatkuvasti äidin helmoihin, äiti varmaan tekee myös kaikki kotityöt ettei poikaparan itse tarvitse. Näitä on nähty, harvoin niitä sitten kasvaa enää vastuunottajia jälkikäteen

Vierailija
206/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä on mammanpoika - anteeksi nyt vaan! 25-vuotiaat ovat usein perheellisiä äijiä! Hyi helvetti![/quote]

Toivoisin että tämä on provo mutta noin kai sitä sitten white trash elää. Lapsia aletaan pukata parikybäsenä ennenkun koulut on käyty. Sitten ajetaan ne äkkiä pois kotoa uusiperhekuvioita sotkemasta. Vähän yli 20v on vielä lapsi.

Mäkin asuin 35sena kuukauden kotona kun palasin ulkomaan komennukselta, eikä tullut mieleenikään etten voisi niin tehdä.

Ja esim Italiassa suurin osa asuu kotona kunnes menevät naimisiin.

Mun on vaikea uskoa että monet täällä kirjoittavat ovat tosissan :(

Vierailija
207/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin minusta olisi ihanaa, jos tuon ikäinen lapseni haluaisi tulla vielä kesäksi takaisin kotiin! Poikasi luulee varmaan sinun olevan iloinen hänen tulostaan. Ja onhan se pojalle mukavaa vaihtelua päästä välillä pois opiskelijaboksistaan.

Tällaisesta pojasta joku nainen on varmasti innoissaan joku päivä. Juoksee jatkuvasti äidin helmoihin, äiti varmaan tekee myös kaikki kotityöt ettei poikaparan itse tarvitse. Näitä on nähty, harvoin niitä sitten kasvaa enää vastuunottajia jälkikäteen

Pitävät naisisa kotiorjina ja palvelijoina. Odottavat että vaimokin passaa. Miesten irvikuvia. Kuvottaa.

Vierailija
208/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä.  Jos minun yli 30 vuotias poikani jostain syystä haluaisi tulla kotiin asumaan toistaiseksi, toivottaisin hänet tervetulleeksi.  Hän on aina tervetullut.

Vierailija
209/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut parisuhteessa miehen kanssa, jonka äiti pyysi sitä muuttamaan takaisin kotiin vielä kolmekymppisenä. Äidin mielestä poika ei olisi saanut olla kenenkään naisen kanssa (en tiedä miten tämä sopii lastenlastenruikutuksen kanssa yhteen), äiti kylässä käydessään tiskasi, sisusti ja viikkasi pojan vaatteet alushousuja myöten. Poika ei estellyt, äiti itki ja sääli itseään kun kielsin vaihtamasta meille verhoja. Poika ei tehnyt kotitöitä, koska "ei auta naisten hommissa". Meidän yhteinen koti oli vaan joku kämppä, äidin talo oli koti.

Joten antakaa niiden poikien lentää pesästä, ette tee tuolla kotihokemalla mitään palvelusta. Onneksi itse lähdin ajoissa ja perustin perheeni toisen miehen kanssa

Vierailija
210/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäteitävaivaa kirjoitti:

En ymmärrä.  Jos minun yli 30 vuotias poikani jostain syystä haluaisi tulla kotiin asumaan toistaiseksi, toivottaisin hänet tervetulleeksi.  Hän on aina tervetullut.

Ihan varmasti - me uskomme sen! Teet varmasti kaikkesi asian eteen ettei äijä aikuistu koskaan. Hoidat seksuaalisen puolenkin.

Joo - me ei ymmärretä pervoja.

Vierailija
211/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollenkaan ymmärrä sitä, miten jotkut tyhjennyttävät lapsensa huoneen heti kun tämä on päässyt ylioppilaaksi ja jonnekin opiskelemaan. Kaikki kamat sänkyä myöten on vietävä pois ja kyseessä siis isot OK-talot.

Jotkut pystyvät päästämään irti. On syytäkin jos lapsi on jo aloittanut oman elämän.

Vierailija
212/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollut parisuhteessa miehen kanssa, jonka äiti pyysi sitä muuttamaan takaisin kotiin vielä kolmekymppisenä. Äidin mielestä poika ei olisi saanut olla kenenkään naisen kanssa (en tiedä miten tämä sopii lastenlastenruikutuksen kanssa yhteen), äiti kylässä käydessään tiskasi, sisusti ja viikkasi pojan vaatteet alushousuja myöten. Poika ei estellyt, äiti itki ja sääli itseään kun kielsin vaihtamasta meille verhoja. Poika ei tehnyt kotitöitä, koska "ei auta naisten hommissa". Meidän yhteinen koti oli vaan joku kämppä, äidin talo oli koti.

Joten antakaa niiden poikien lentää pesästä, ette tee tuolla kotihokemalla mitään palvelusta. Onneksi itse lähdin ajoissa ja perustin perheeni toisen miehen kanssa

Mitä ihmettä?! Omat pojat tulevat välillä kesätöiden vuoksi tänne lapsuudenkotiinsa. Se on ihan järkevää, koska heidän on ihan järjetöntä maksaa vuokraa kahdesta asunnosta, eihän siinä palkkakaan riitä. Pojat osaavat laittaa ruokaa, siivota ja pestä pyykkiä omissa asunnoissaan, joten eivät he taannu teineiksi täälläkään. Tuo sinun poikaystäväsi äiti olisi ollut tuollainen asuipa hänen poikansa missä tahansa. Ilmeisesti sinäkin kuvittelet muuttuvasi samanlaiseksi sitten, kun omat lapsesi tulevat täysi-ikäiseksi. Ajattelitko heittää heidät ulos heti, kun 18 vuotta tulee täyteen?

Vierailija
213/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä?! Omat pojat tulevat välillä kesätöiden vuoksi tänne lapsuudenkotiinsa. Se on ihan järkevää, koska heidän on ihan järjetöntä maksaa vuokraa kahdesta asunnosta, eihän siinä palkkakaan riitä. Pojat osaavat laittaa ruokaa, siivota ja pestä pyykkiä omissa asunnoissaan, joten eivät he taannu teineiksi täälläkään. Tuo sinun poikaystäväsi äiti olisi ollut tuollainen asuipa hänen poikansa missä tahansa. Ilmeisesti sinäkin kuvittelet muuttuvasi samanlaiseksi sitten, kun omat lapsesi tulevat täysi-ikäiseksi. Ajattelitko heittää heidät ulos heti, kun 18 vuotta tulee täyteen?

”Pojat tulevat vähäv mamman kanssa...” Joopa joo. Ja naiset kärsii.

Vierailija
214/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä tykkäisi kun passaan 15 ja 17 vuotiaita poikia. Muuttavat ehkä 20v. pois niin tulisivat sitten kotiin ja minä kokkaan ja siivoan taas.

Siihen en ole heitä kasvattanut mutta enpä saa heitä auttamaan mua.

En myöskään kieltäisi mutta nytkin kypsä tätä työmäärää.

Ymmärrän ettei ap ole innoissaan.

Hyvä se on haukkua kun omat lapsenne ei tule asumaan teille 3 kuukaudeksi. Helppo sano että saa tulla.

Sinun pojat ovat nyt teinejä. Kun he muuttavat pois kotoa, he joutuvat itse tekemään kaiken. Jos he tulevat jossain vaiheessa väliaikaisesti teille, niin on sinun omassa vallassa, asutko silloin teinien vai aikuisten kanssa. Jos sinä et anna aikuisille lapsille tilaa olla aikuisia, niin siinäpä passaat. Oma valinta.

Vierailija
215/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Pojat tulevat vähäv mamman kanssa...” Joopa joo. Ja naiset kärsii.

Mitkä naiset kärsii? Poikien tyttöystävätkö? He nyt menevät kesäksi eri paikkakunnille.

Sinö olet sairas ihminen noiden insestijuttujesi kanssa. Hakeudu hoitoon. Sinulla on näköjään paljon traumaattisia asioita lapsuudessasi.

Vierailija
216/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmitin monta kommenttia asiattomaksi. Toivottavasti ketju poistuu pian ja tuo omia kirjoituksiaan yläpeukuttava  sairas henkilö saa bannit.

Vierailija
217/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on asumassa lapsen koko ulkomailla asuva perhe kesäkuukaudet. Tervetuloa.

Vierailija
218/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Helsingissä ja vanhempani asuvat 4 tunnin matkan päässä pienellä paikkakunnalla ja aina, kun vierailen äitini luona hän jaksaa toistaa, kuinka voisin palata takaisin kotiin asumaan. Olen 25-vuotias.

Tämän aloituksen liettuani taidankin seuraavaksi halata äitiäni todella pitkään silmien pyörittelyn sijaan, kun hän taas jankuttaa miten voisin muuttaa takaisin kotiin. Love u mom❤️

Vierailija
219/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmitin monta kommenttia asiattomaksi. Toivottavasti ketju poistuu pian ja tuo omia kirjoituksiaan yläpeukuttava  sairas henkilö saa bannit.

Mammat ei kestä totuutta kun kalahtaa omaan nilkkaan narsismi!

😂😂😂

Vierailija
220/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sairas tässä olet sinä - omia geenejäsi palvova, elämätön insestiäiti. Kasvatat kieroutuneita, kuvottavia mammanpoikia. Sinuun ei tehoa kuin eutanasia - kuten lapsiisikin.[/quote]

Kuulehan nyt keskenkasvuinen kakara, tämä sun suoltama paska meni nyt täysin ylitse. Mietin, että mikä sussa on noin henkisesti vialla, että se saa sut kirjoittamaan tällaista tekstiä toiselle? Toivon, että joku päivä menet aukomaan kuvottavaa turpavärkkiäsi väärälle ihmiselle ja tunnet nahoissasi ja lukaa miten tuollaisille pikku nilkeille tässä maailmassa käy. Loppui se uhoaminen sultakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä