Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gamo of Thrones -fanit vaativat sarjan viimeisen kauden kuvaamista uudelleen

Vierailija
17.05.2019 |

Milloin jonkun sarjan katselijat ovat ruvenneet vaatimaan jotain tällaista?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä allekirjoitin tuon :D En todellakaan odota että uusiksi tota tehtäisiin enkä ees haluaisi, nyt vaan kirjojen ilmestymistä odottelen. Allekirjoitin koska oon niin kyllästynyt huonoon käsikirjoitukseen ylipäätään, siis sellaseen että oikeesti iso osa ihan normipulliaisista pystyy huomaamaan että joku on pielessä. Tuntuu pahalta kaikkien muiden tänkin kanssa työskennelleiden puolesta, että käsikirjoitus pilaa lopputuloksen monista hyvistä puolista huolimatta. Aina välillä vaan tuntuu et miten voi olla mahdollista että tällainen kura on mennyt läpi, eikö kukaan oo uskaltanu kyseenalaistaa näitä päätöksiä. Omat odotukset ei todellakaan ollu kovin kovat tälle kaudelle edellisten perusteella mutta silti petyin mehevästi. Vihatkaa vaan :D

Vierailija
62/63 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän on kahta koulukuntaa viihdealalla. Osa myöntää tasan tarkkaan antavansa yleensä faneille sen, mitä he haluavat, koska haluavat ihmisten pysyvän tuotteen tyytyväisinä kuluttajina (jotta tekijänä saisivat itse rahaa), ja osa vinkuu, että heillä on oikeus tehdä taidetta mielensä mukaan. Toki sekin on totta, mutta faneilla on oikeus äänestää jaloillaan. Tiedän ainakin yhden viihdekirjailijan, joka rehellisesti on myöntänyt aikovansa herättää tappamansa hahmon henkiin, koska ihmiset valittivat tämän kuolemasta eivätkä hyväksyneet kirjan loppuratkaisua (eikä hän halua jäädä ilman lukijoita). Eli kyllä valitukset joskus auttavat. Tässä tapauksessa tuskin toivoa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös sitten sansa ja aryakin ole ihan hulluja ja kykeneviä tappamaan koko valtakunnan, koska he tappoivat Little Fingering yhdessä?

Little FINGERING :D ei hitto, kiitos vaan mielikuvasta