Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähestyykö miehet teitä näin?

Vierailija
17.05.2019 |

Tapahtui taas eilen. Minulla on viime vuodelta kokemusta noin kolmesta muusta ihan vastaavalla tavalla käyttäytyvästä henkilöstä.
Istun julkisen liikenteen kulkuvälineessä, mies istuu lähelle ja painaa jalan säärtä myöden kiinni minun jalkaani.
Siirrän heti jalkani pois, mutta mies seuraa ja tämä toistuu 2-3 kertaa. Eilinen mies katseli puhelintaan eikä ottanut katsekontaktia, mutta työnteli kuitenkin jalkaa lähes kiihkesti suuntaani. Edelliset miehet hakivat myös muunlaista kontaktia.

Oppivatko he tämän käytöksen jostain? :D Ono tämä jotenkin trendikästä.

Kummallista että ei mene jakseluun että ihminen joka kuuntelee musiikkia aurinkolasit silmillä ja katselee ikkunasta ulos, ei toivo muilta kontaktia.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät

Vierailija
2/57 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pölhöjä ovat tuollaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät onneksi! Pelottavaa ja ahdistavaa olisi moinen. Ei normaalin ihmisen käytöstä.

Vierailija
4/57 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti jotenkin provosoiva.

En ole kuullut koskaan keneltäkään, että tuollaista olisi tapahtunut. Jotkut puliveivarit ovat joskus yrittäneet hieman lähennellä, mutta lopettaneet heti, kun olen asiasta puolikkaan tavunkin sanonut.

Vierailija
5/57 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyitä autisteja looll. Suomalaista "puhelin äitinä" -teinipaskaa... Avatkaa suunne ennen väkisinkoskettamista...!

T: Aikuinen mies Kuopiosta

Vierailija
6/57 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi. Vaihtaisin paikkaa.

Vierailija
7/57 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän vaatteita?

Miesten putkiaivot käsittää asiat toisin kun naisten.

Vierailija
8/57 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosi usein bussissa! En kyllä oo laskenu sitä sillä tavalla lähestymiseksi kun eivät kuitenkaan sano mitään mutta todella törkeää ängetä toiseen kiinni että itse pitää olla liimautuneena ikkunaan. Sitten on pakko olla sellaisessa mytyssä kun ei halua olla toista vasten, koska jos itse menee ”rennoksi” niin toinen ei liikahdakaan ja sitten ollaan kuin liimautuneena toisiinsa mutta näitä se ei jostain syystä haittaa. Vtuttaa.

Vierailija
9/57 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki sanoa että älä kosketa, se on ahdistavaa. Suomessa on kyllä vaikea avata suutaan, tiedän.

Vierailija
10/57 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän tulkitsit jonain lähetymisyrityksenä? Huutista hermoheikoille naisille. 

Vierailija
11/57 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut koskaan keneltäkään, että tuollaista olisi tapahtunut. Jotkut puliveivarit ovat joskus yrittäneet hieman lähennellä, mutta lopettaneet heti, kun olen asiasta puolikkaan tavunkin sanonut.

Minä en ainakaan ole mitenkään provosoiva. Katson aina ikkunasta ulos ja vaatteina kaiken peittävä, pelkästään kädet ja pää ”näkyy”.

Vierailija
12/57 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, provosoiva ehkä sillä, että luoja on suonut isot tissit?

En ole ap, mutta kaikkea ihmeellistä fyysistä lähestymistä sitä saa osakseen, kun on muodokas kroppa. Kokemusta on.

Vierailija
13/57 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yllättyisi, jos näin käyttäytyvillä olisi tietty etninen/kulttuuritausta?

Vierailija
14/57 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisia ovat kyllä 9/10 tapauksista.

Vierailija
15/57 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmempiä kirjoitti:

Liian vähän vaatteita?

Miesten putkiaivot käsittää asiat toisin kun naisten.

En käytä paljastavia vaatteita. Eilen oli päällä löysät harmaat ruutuhousut, lenkkarit, t-paita ja löysä farkkutakki. Istun hiljaa paikallani ja kuuntelen musiikkia, en yritä ottaa kontaktia muihin.

Eilinen mies näytii siistiltä suomeruotsalaiselta, tummansinisessä tikkitakissa. Olin aivan äimistynyt että taasko yksi tällainen "koskettelija".

-ap

Vierailija
16/57 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkosuomalaiset osaavat puhua toisin kuin kantixet. Tosin ei se heistä mitenkään parempia ahdistelijoita tee.

Vierailija
17/57 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se jalka seuraa, niin käännä oma kenkä sen tyypin jalkaterän päälle. Älä anna ilmeenkään värähtää, tee vaan omia juttuja ja katso ulos ikkunasta, mutta anna kengän olla sotkemassa hänen kenkäänsä. Parempi vielä, jos suomenruotsalaisen näköisellä tikkitakkijäbällä on hienot nahkakengät ja sulla pölyiset lenkkarit :)

Vierailija
18/57 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevyitä autisteja looll. Suomalaista "puhelin äitinä" -teinipaskaa... Avatkaa suunne ennen väkisinkoskettamista...!

T: Aikuinen mies Kuopiosta

Sinä löit ja se osui koska se toinen ei estänyt? Ai ettäkö minun pitäisi lukea näiden miesten ajatukset ja ehtiä estämään?

Kyllä ihmisillä pitäisi olla käytöstapoja.

Vierailija
19/57 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla lähentelyä tai manspread. Idioottimaista käytöstä mieheltä kuitenkin.

Vierailija
20/57 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen uutisten mukaan hyvä taktiikka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi