Eilen oli syntymäpäiväni eikä kukaan muistanut!
Joo ei pitäisi enää aikuisiällä vaivata varmaan tällainen asia, mutta todella, kukaan ei muistanut syntymäpäiviäni. Minulla kuitenkin mies, kaksi lasta, isä, miehen perhe, kavereita, jotka olen tuntenut lapsuudesta asti jne kenen kanssa olen tekemisissä.
Mutta mainostajat muistivat sentään :D Sähköposteja sain pitkin päivää milloin mistäkin alekupongista. Jospa sitä näin jälkikäteen itselleen jonkun lahjan ostaisi..
Miksikö kirjoitan tänne? Ehkä mua vähän harmittaa asia ja mietin onko kohtalotovereita? Ymmärrän sen jos on valinnut esim erakon elämän, eikä ole omaa perhettä jne, mutta jos vaikka on tosiaan puoliso, vanhempia elossa.. Luulisi että vanhempi edes muistaisi lapsensa syntymäpäivän?
Kommentit (93)
Hanki työpaikka, niin saat muuta tekemistä ja lakkaat murehtimasta tällaisia täysin joutavia asioita.
Hyvää myöhästynyttä syntymäpäivää :)
Muistuta miestäsi ensi kerralla! Oma mieheni ei muista mitään päivämääriä, mutta kun muistutan pari viikkoa etukäteen, viikkoa etukäteen ja pari päivää etukäteen, niin kyllä muistaa.
Voitte myös juhlia myöhemminkin, ei juuri samana päivänä. Esim. käytte leffassa tai pikku reissulla, tai syötte kivassa ravintolassa.
Miehesi voi myös luulla, ettet halua juhlia, jos et puhu asiasta mitään.
Kutsu kavereitasi kahville synttäriesi kunniaksi, niin varmasti tuovat ainakin kukkia tms.
Sitä se on se aikuisen ihmisen arki.
Vierailija kirjoitti:
Myöhästyneet onnittelut! :)
Kyllä mun synttärit muistetaan noin muodollisesti, saan siskon perheeltä ja omalta lapselta onnittelut, siinäpä se. Toki mitään lahjoja en osaa edes kaivata enkä ole tyytymätön onnitteluihin.
Kiitos! :D En tosiaan itsekään mitään lahjoja edes haluaisi (ellei sitten ole jotain todella mietittyä), mutta eihän se maksa mitään onnitella esim puolisoa tai lastaan. Tiedän, että äiti muistaisi, mutta äiti on kuollut jo monta vuotta sitten. Ehkä sekin surettaa sitten tässä samalla, kun äitiä ei enää ole. T. Ap
Ei minuakaan ole muistettu. Täytyin juuri pyöreitä. Tosin ei se minua haittaa, koska en edes halua olla huomion keskipisteenä. Mutta edes syntymäpäivänä okisi kiva saada vähän vaikka omaa rauhaa ja vapautusta kotitöistä ym. Että olisi kerrankin vaikka käyty kaupassa, lapset haettu päikystä, ruoat tehty ja siivottu, kun tulen töistä. Siinä olisi lahjaa tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Hanki työpaikka, niin saat muuta tekemistä ja lakkaat murehtimasta tällaisia täysin joutavia asioita.
Työpaikka on kyllä. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvää myöhästynyttä syntymäpäivää :)
Kiitos :-) T. Ap
No ei mullakaan muistanut kukaan muu kuin oma äiti.
Oletko itse muistanut miestä, isääsi, kavereitasi näiden syntymäpäivänä?
Vierailija kirjoitti:
Muistuta miestäsi ensi kerralla! Oma mieheni ei muista mitään päivämääriä, mutta kun muistutan pari viikkoa etukäteen, viikkoa etukäteen ja pari päivää etukäteen, niin kyllä muistaa.
Voitte myös juhlia myöhemminkin, ei juuri samana päivänä. Esim. käytte leffassa tai pikku reissulla, tai syötte kivassa ravintolassa.
Kutsu kavereitasi kahville synttäriesi kunniaksi, niin varmasti tuovat ainakin kukkia tms.
Mainitsin kyllä miehelle asiasta viimeksi muutama päivä sitten, mutta jos ei kiinnosta asia yhtään, niin minkäs minä sille voin? Joo täytyy ottaa opikseen ja ensi vuonna voisin keksiä itse jotain tekemistä esim kavereiden tai lasten kanssa. Eilen jotenkin kuvittelin että kun mies tulee töistä, niin ehkä hänellä jotain mielessä, niin siksi en itse alkanut säätää mitään. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun synttärit muistetaan noin muodollisesti, saan siskon perheeltä ja omalta lapselta onnittelut, siinäpä se. Toki mitään lahjoja en osaa edes kaivata enkä ole tyytymätön onnitteluihin.
Kiitos! :D En tosiaan itsekään mitään lahjoja edes haluaisi (ellei sitten ole jotain todella mietittyä), mutta eihän se maksa mitään onnitella esim puolisoa tai lastaan. Tiedän, että äiti muistaisi, mutta äiti on kuollut jo monta vuotta sitten. Ehkä sekin surettaa sitten tässä samalla, kun äitiä ei enää ole. T. Ap
Esim. mies aiemmin muistanut, mutta sinä ottanut tuon linjan ettei olisi tarvinnut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainitsin kyllä miehelle asiasta viimeksi muutama päivä sitten, mutta jos ei kiinnosta asia yhtään, niin minkäs minä sille voin? Joo täytyy ottaa opikseen ja ensi vuonna voisin keksiä itse jotain tekemistä esim kavereiden tai lasten kanssa. Eilen jotenkin kuvittelin että kun mies tulee töistä, niin ehkä hänellä jotain mielessä, niin siksi en itse alkanut säätää mitään. T. Ap
Mitä ja miten sinun mainitsit?
Onpa kurjaa. Paljon onnea ja aurinkoa elämääsi:)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen, aina. Miehelleni olen aina vähintään leiponut jonkun kakun tms, isälle vähintään laittanut onnitteluviestin, paria hyvää kaveria ja anoppia samoin vähintään onnitellut viestillä. En oikeasti itsekään kaipaa mitään ihmeellistä, mutta olisi vaan kiva jos joku edes muistaisi. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ja miten sinä mainitsit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen, aina. Miehelleni olen aina vähintään leiponut jonkun kakun tms, isälle vähintään laittanut onnitteluviestin, paria hyvää kaveria ja anoppia samoin vähintään onnitellut viestillä. En oikeasti itsekään kaipaa mitään ihmeellistä, mutta olisi vaan kiva jos joku edes muistaisi. T. Ap
Ja olet läheisille maininnut, että et oikeastaan kaipaa mitään? Ja pelkään kiitoksen sijaan selittelet, kuinka ei olisi tarvinnut?
Mitä mies sanoi, kun keskustelitte asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ja miten sinä mainitsit?
Sanoin parissakin yhteydessä että niin tosiaan mulla on synttärit keskiviikkona. Kuuli kyllä. T. Ap