OP:n mainokset ovat järkyttäviä!
Olen itse OP-Pohjolan asiakas ja inhoan näitä. Pitääkö vaihtaa pankkia tämän vuoksi? Varsinkin se yksi nuori naisnäyttelijä vääntelee mainoksissa naamaansa kuin älytön. Kenelle voin valittaa??
Kommentit (40)
Lähes kaikki mainokset on järkyttäviä. Valita pankin palveluun.
Tää uusi missä syödään munkkeja on melkein vielä inhottavampi. Mikä niitä siellä OP:ssa vaivaa? Mikseivät käytä jotain asiansa osaavaa mainostoimistoa?
En oikein ymmärrä, mitä noilla kaameilla OPn mainoksilla tavoitellaan, uusia asiakkaita tuskin saavat. Ovat sen verran kaameita nuo mainokset.
Vierailija kirjoitti:
Tää uusi missä syödään munkkeja on melkein vielä inhottavampi. Mikä niitä siellä OP:ssa vaivaa? Mikseivät käytä jotain asiansa osaavaa mainostoimistoa?
Tai sitten laita itse mainokset blokkiin? Ai niin olit älypuhelinrävellys-porukkaa. Nevermind.
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä näistä mainoksista. Aivan järkyttäviä. En ole asiakas.
Mitä helvetin mainoksia? Missä?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi kyllä tietää, mikä firma nämä on tehnyt. Itsekin toimin työkseni mainostoimistojen kanssa, enkä käyttäisi tätä firmaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv. YouTube. Yms.
Itselläkin pistänyt silmään mainoksissa että onko mainosten tarkoitus pitää asiakkaitaan "idiootteina"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv. YouTube. Yms.
No mitäs käytät nettiä puhelimellasi. ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten laita itse mainokset blokkiin? Ai niin olit älypuhelinrävellys-porukkaa. Nevermind.
Telkkarista noita näen. Ja joo, onhan telkkarin katsominen vanhanaikaista, mutta en rupea sitä sinulta anteeksi pyytelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telkkarissa
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen mainoksia?
Näyttää siltä että jos noiden naisten päälle heitettäisiin pyhää vettä niin kiumurtelisivat kuin se manaaja elokuvan riivattu
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä, mitä noilla kaameilla OPn mainoksilla tavoitellaan, uusia asiakkaita tuskin saavat. Ovat sen verran kaameita nuo mainokset.
Minä taas en ymmärrä miksi käytätte nettiä puhelimella. Ei ole mitään mainoksia.
Totta. Olen myös tätä ihmetellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ymmärrä miksi käytätte nettiä puhelimella. Ei ole mitään mainoksia.
Youtubessa on kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv. YouTube. Yms.
No mitäs käytät nettiä puhelimellasi. ;D
Ei näy puhelimella mainokset... on adblocker.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se "tässä on vaniljaa, mä olisin halunnut hilloa" tms. saa minut narskuttelemaan hampaita.
En ole ihan vakuuttunut, että pankkipalvelut ovat sellainen asia, jota kannattaa lähteä myymään ärsytyksen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi kyllä tietää, mikä firma nämä on tehnyt. Itsekin toimin työkseni mainostoimistojen kanssa, enkä käyttäisi tätä firmaa.
Ap
Etkö osaa blokata mainoksia netissä?