Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FWB (friends with benefits) - ihannesuhde?

Vierailija
15.05.2019 |

Olen mies (42v) ja ollut pitkässä parisuhteessa, joka päättyi pari vuotta sitten, jonka jälkeen on ollut hiljaista tällä rintamalla. Nyt vähän haen sitä minkälaiseen suhteeseen oikein haluaisin. Törmäsi tällöin tuohon "ystäviä etujen kanssa" suhdemalliin. Vähän sitä olen miettinyt. Eikö se olisi ihanteellinen parisuhde, jos ei hae suhdetta, jossa halutaan lapsia? Oltaisiin ystäviä ja samalla intiimejäkin. Miksei kaikki halua sitä.? Olisi kiva kuulla naisnäkökulmasta mikä siinä on pahaa.

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi halventavaa ja täys turn off jos mies haluaisi vaan pumpata ja dumpata mut säännöllisesti. En saisi tollasesta mitään, haluan enemmän.

Tässä nyt on monta sivua yritetty selittää, ettei kyse ole pumppaamisesta ja dumppaamisesta vaan siitä, että toisen kanssa on hauskaa MUTTA hän ei ole sellainen, jonka kanssa haluaisi ryhtyä mihinkään vakavampaan.

Minulle se on pumppaamista ja dumppaamista jos mies haluaa vaan panna ja ”pitää hauskaa” koska silloin hän tietyllä tavalla dumppaa kun ei halua sitoutua.

Jos sulla on tapana leimaantua jokaiseen, jonka kanssa pääsyt sänkyyn ja haluat välittömästä vakavaa parisuhdetta niiden kanssa, niin älä herranjumala harrasta seksiä kuin parisuhteessa. Tai mielellään odota avioliittoon. Mutta entä jos mies haluaa joskus erota?? Älä ikinä pane.

Mitä ihmettä syytät ja oletat asioita? Tässä kysyttiin mielipidettä miksi tollanen ei olisi toimiva ratkaisu ja tämä on mielipiteeni miksi ei sovi minulle joten luonnollisesti en tuollaisia harrasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme