Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FWB (friends with benefits) - ihannesuhde?

Vierailija
15.05.2019 |

Olen mies (42v) ja ollut pitkässä parisuhteessa, joka päättyi pari vuotta sitten, jonka jälkeen on ollut hiljaista tällä rintamalla. Nyt vähän haen sitä minkälaiseen suhteeseen oikein haluaisin. Törmäsi tällöin tuohon "ystäviä etujen kanssa" suhdemalliin. Vähän sitä olen miettinyt. Eikö se olisi ihanteellinen parisuhde, jos ei hae suhdetta, jossa halutaan lapsia? Oltaisiin ystäviä ja samalla intiimejäkin. Miksei kaikki halua sitä.? Olisi kiva kuulla naisnäkökulmasta mikä siinä on pahaa.

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n50+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa pelkästä seksistä oikeastaan mitään irti jos ei ole minkäänlaista vetovoimaa ja tunnesidettä mieheen. Ystävämieheen voi olla tunneside (ja usein onkin), mutta ei vetovoimaa. Myöskään ystävämiehen hellittely ei tunnu millään tavalla luontevalta. Hän on ystävä, eli luotettava ja luonteeltaan samalla aaltopituudella, that's it. Siksi ei tarvitse edes harkita, menee vaan se ystävyyskin kiville.

Meitä on moneen junaan. Minulla oli nimenomaan ystävän kanssa kuuma FWB, vaikka häneen sinänsä en tuntenut vetoa. Tarvitsin vain hyvää seksiä. Sen jälkeinen hellittelykin tuli luontevasti.

Nyt ei ole enää benefitsejä, mutta ollaan läheisemmät ystävät kuin ennen tätä.

Juu, niinhän meitä on. En väitä että tämä on joku hyöty tai absoluuttisesti hyvä puoli, omat haittansa tästäkin. En kuitenkaan sellaista miespuolista ystävää ole elämäni aikana tuntenut, jonka housunsisus mua kiinnostas. Ei niihin tule minkäänlaista himoa.

Entäs jos se seksi olisikin ollut huonoa kohdallasi (ja sen ystävän välttämättä ei)? Sujuvasti takaisin ystäväksi ilman mitään ongelmia tai epämukavuutta?

Minun kohdallani suhteet ovat alkaneet seksistä eli ensin on ollut mielessä vain yhden yön juttu, mutta onkin viihdytty niin hyvin yhdessä, että on lähdetty vielä syömään tai kävelylle tms ja sitten tavattu uudestaankin. Eräs fwb-kumppanini avautui minulle aina naisjutuistaan eli seksin lisäksi puhuttiin paljon ja tosiaan pidettiin hauskaa.

En minäkään osaa kuvitella, että alkaisin yhtäkkiä haluta seksiä jonkun sellaisen miehen kanssa, joka on ollut kaverini vuosikausia. Yhh, sehän olisi melkein kuin veljeään haluaisi!

eri

Itseäni nyt vähän nolottaakin, kun parin naisystävän kanssa yritin tätä asiaa vähän nostaa esille, tietämättä mitä tällä FWB:llä yleisesti tarkoitetaan. Täytyy nyt toivoa, ettei ystävyydet menneet tämän takia katkolle!

Ap

Mulla moni parisuhde on karahtanut siihen, kun toista on ruvennut pitämään kaverina. Eli sellainen liiallinen tuttuus("sisarellinen fiilis" tappaa kaiken seksuaalisen. Ja kaikki omat fwb-tyyppiset säädöt itsellänikin alkaneet myös ihan treffailusta/yhden yön jutusta. En todellakaan tykkäisi siitä, että joku kaverimies ehdottelisi.

Pari ex-treffailukumppania on yrittänyt kysyä seksisuhteeseen. On ollut jotenkin kiusallusta selittää se, että suhteen esteenä oli juuri se seksuaalisen kemian puute eikä se, etteikö tyyååi olisi ollut kaverina kiva.

Vierailija
62/101 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki FWB-suhteeni ovat loppuneet siihen, että toisella osapuolella on tullut kiintymyksen tunteita ja/tai mustasukkaisuutta muiden tapailuista. Idea on mielestäni kuitenkin hyvä, mutta se vaan harvoin toimii ihanteellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että sä tarkoitat "kevytsuhdetta". Siinä seukataan ja ollaan kimpassa, mutta ei asuta yhdessä ja priorisoidaan lapset, työ ja mahdollisesti jopa ystävät ennen parisuhdetta. Eli toimiva suhdemalli, jos kumpikaan ei halua panostaa ja sitoutua kovin vakavasti.

Minä olen tällaisessa suhteessa. Kummallakin on omat asunnot (omat taloudet) ja omat lapset. Työ ja lapset menevät ykköseksi. Samoin kumpikin harrastaa omia juttujaan ja käy reissuillaan. Silti olemme sitoutuneet vakavasti vain toiseen ja ajattelemme tämän olevan loppuelämän suhde. Järjestämme aikaa myös toisillemme ja silloin panostamme toisiimme 100 prosenttisesti. Toimii hyvin, kun kumpikaan ei ole läheisriippuvainen, eikä mustasukkainen ja kumpikin tarvitsee omaa tilaa ja aikaa.

Vierailija
64/101 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi halventavaa ja täys turn off jos mies haluaisi vaan pumpata ja dumpata mut säännöllisesti. En saisi tollasesta mitään, haluan enemmän.

Vierailija
65/101 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet että siinä olisi jotain pahaa? Itselläni on ollut pari tuollaista suhdetta aikoinaan eli seksi toimi mutta miehet eivät olleet sellaisia, joiden kanssa olisin halunnut mitään vakavampaa, joten pidettiin aikamme hauskaa.

Varmaan siksi, että harvempi mies enää tuossa vaiheessa vakavaan suhteeseen haluaa ryhtyyä, kun huvit on huviteltu muiden kanssa ja vakavaa etsivalikoidaan sitten ihan vääristä syistä. Tässä syy, miksi ne "hyvätkään" miehet eivät enää halua sitoutua.

Niinhän sä luulet, mutta niin tuolla vain jengi naida nusputtaa ja lopulta tapaavat mieleisen ja alkavat seukkaamaan. Tämä siis normaalien ihmisten maailmassa. Sinä et varmasti ole naista saanut oikeista etkä vääristä syistä, eli suhtautuisin varauksella noihin MGTOW-blogien mantroihin.

Kiitos huolestasi, minulla on kyllä useampikin seksisuhde, enkä ole mikään MGTOW-mies. Mutta en myöskään syötä naisille valheita sitoutumishaluista ja sitoutumisen laadusta. Ja olet oikessa siinä, että kyllä minäkin haluaisin parisuhteen, mutta seksuaalisesti vapaamieliset naiset eivät todellakaan herätä minkäälaisia sitoutumishaluja.

Miksi sulla on seksisuhteita jos haluat kuitenkin suhteeseen seksisuhteettoman naisen?

Vierailija
66/101 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo, ja taudit sen kun leviää.

Paljaalla pitää panna ja naiset suhtautuu jopa vihamielisesti jos niille ehdotta jalkojen yhdessä pitämistä ainakin siihen asti että on edes vähän tutustunut mieheen.

Kuitenkin baaripokan kaa vaan pitää heti päästä panemaan.

Tää on tätä nykyaikaa.

Vierailija
67/101 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljaalla pitää panna ja naiset suhtautuu jopa vihamielisesti jos niille ehdotta jalkojen yhdessä pitämistä ainakin siihen asti että on edes vähän tutustunut mieheen.

Tää on tätä nykyaikaa.

Miksei miehetkin voi välillä kieltäytyä ja pitää niitä pilejään kurissa? Miksi aina naisella vastuu kun mieskin voi olla harrastamatta seksiä.

Vierailija
68/101 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi halventavaa ja täys turn off jos mies haluaisi vaan pumpata ja dumpata mut säännöllisesti. En saisi tollasesta mitään, haluan enemmän.

Tässä nyt on monta sivua yritetty selittää, ettei kyse ole pumppaamisesta ja dumppaamisesta vaan siitä, että toisen kanssa on hauskaa MUTTA hän ei ole sellainen, jonka kanssa haluaisi ryhtyä mihinkään vakavampaan.

Vierailija
69/101 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin mieluummin LAT-suhdetta.

Parina ihan vakavasti mutta pidetään eri katot.

M

Vierailija
70/101 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet että siinä olisi jotain pahaa? Itselläni on ollut pari tuollaista suhdetta aikoinaan eli seksi toimi mutta miehet eivät olleet sellaisia, joiden kanssa olisin halunnut mitään vakavampaa, joten pidettiin aikamme hauskaa.

Varmaan siksi, että harvempi mies enää tuossa vaiheessa vakavaan suhteeseen haluaa ryhtyyä, kun huvit on huviteltu muiden kanssa ja vakavaa etsivalikoidaan sitten ihan vääristä syistä. Tässä syy, miksi ne "hyvätkään" miehet eivät enää halua sitoutua.

Niinhän sä luulet, mutta niin tuolla vain jengi naida nusputtaa ja lopulta tapaavat mieleisen ja alkavat seukkaamaan. Tämä siis normaalien ihmisten maailmassa. Sinä et varmasti ole naista saanut oikeista etkä vääristä syistä, eli suhtautuisin varauksella noihin MGTOW-blogien mantroihin.

Kiitos huolestasi, minulla on kyllä useampikin seksisuhde, enkä ole mikään MGTOW-mies. Mutta en myöskään syötä naisille valheita sitoutumishaluista ja sitoutumisen laadusta. Ja olet oikessa siinä, että kyllä minäkin haluaisin parisuhteen, mutta seksuaalisesti vapaamieliset naiset eivät todellakaan herätä minkäälaisia sitoutumishaluja.

Miksi sulla on seksisuhteita jos haluat kuitenkin suhteeseen seksisuhteettoman naisen?

Koska olen mies? En ole seksisuhteita hakenut, enkä niitä aktiivisesti ylläpidä. Pidän seuraa, jos seuraa kaivataan, enkä roikota siihen kykenemättömiä naisia löyhässä sidoksessa, niin kuin monet muut... Mutta mitä kysymykseesi tulee, on se vähän sama, kuin kysyisit noilta seksisuhteilevilta naisilta, että miksi he harrastavat seksiä miesten kanssa, joita eivät huolisi parisuhteeseen, mutta silti hakevat parisuhdetta - huomaa "kaksinaismoralismi". 

Useat heistä tuntuvat päätyvän yhteen miesten kanssa, joka ei ole seksuaalisesti heille ensisijainen valinta. Miehenä minua säälittää noiden miesten puolesta ja se, että varatut naiset valittavat etteivät halua omaa miestään, mutta olisivat hetkessä valmiita hyppäämään sänkyyn, tekee kovin kyyniseksi sitoutumisen suhteen. 

Vierailija
71/101 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinnkunainen, tykkään olla sinkku, en halua parisuhdetta.

Miehet varmasti haluaisivat, että naiset haluaisivat fwb-suhdetta-eli miehen näkökulmasta:saisi ptä aina kun haluaisi, mutta ei ole parisuhteen "velvollisuuksia", kuten että pitäisi olla "uskollinen" ...... Joo, ja sitten mies ryhtyisi vakavaan, monogamiseen parisuhteeseen, kun se prinsessa sitten löytyisi, ja fwb nainen saisi samantien "kenkää"

Ei jatkoon.....mieluummin olen sinkku.

Mutta katsos, myöskään naisella ei ole niitä suhteen velvollisuuksia! En mä tietenkään ala fwb-suhteeseen miehen kanssa, jos olen häneen ihastunut tai jos haluan hänen kanssaan parisuhteen. FWB-mies jää heti, kun tapaan sen "prinssin". Usko tai älä, mutta on myös naisia , jotka nauttivat seksistä seksin vuoksi.

Eli miten FWB eroaa FB:sta? Ei ole velvollisuuksia, mutta odotetaan että se toinen on kiinnostunut jakamaan muutakin omasta elämästään, käymään keskusteluja iloista ja murheista? Kuinka moni mies on oikeasti tästä lisäefektistä kiinnostunut?

Siis herrajjestas, etkö sinä ole kenenkään mielestä hauskaa seuraa? Sellaista, jonka kanssa on kiva käydä vaikka leffassa tai syömässä tai kävelyllä tai vaikka ihan vaan Netflix & chill?

Pitääks sun oikeasti panna joka muijaa/äijää et ne viihtyy sun seurassa? Huhhuh.

Vierailija
72/101 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on tätä nykyaikaa.

Mihinkähän ketjuun sinä luulit vastaavasti?

Täällä puhutaan FWB-, FB- , kevyt- ja tapailuSUHTEISTA, ei baaripanoista.

Luonnollisesti kumi, kunnes ollaan uskollisessa / ekslusiivisessa suhteessa ja molemmat on käyneet testeissä.

Joillekin ottaa koville, että nainen saa nykyään harrastaa seksiä ja nauttia siitä aivan niin kuin miehet ovat tehneet iät ajat. Minä pidän jalat kiinni silloin ja niiltä, ketä huvittaa, ei palstamies sitä päätä. p.s. Palstamieheltä pidän varmaksi, ei huolta.

Vierailija
73/101 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen mies? En ole seksisuhteita hakenut, enkä niitä aktiivisesti ylläpidä. Pidän seuraa, jos seuraa kaivataan, enkä roikota siihen kykenemättömiä naisia löyhässä sidoksessa, niin kuin monet muut... Mutta mitä kysymykseesi tulee, on se vähän sama, kuin kysyisit noilta seksisuhteilevilta naisilta, että miksi he harrastavat seksiä miesten kanssa, joita eivät huolisi parisuhteeseen, mutta silti hakevat parisuhdetta - huomaa "kaksinaismoralismi". 

Useat heistä tuntuvat päätyvän yhteen miesten kanssa, joka ei ole seksuaalisesti heille ensisijainen valinta. Miehenä minua säälittää noiden miesten puolesta ja se, että varatut naiset valittavat etteivät halua omaa miestään, mutta olisivat hetkessä valmiita hyppäämään sänkyyn, tekee kovin kyyniseksi sitoutumisen suhteen. 

Sä et nyt ymmärrä mitä sulle sanotaan. Olen harrastanut fwb-suhteita ja yhdenillanjuttuja miesten kanssa, joiden kanssa en voisi seurustella. Mutta olen myös päätynyt yhdenillanjutun kautta parisuhteeseen. Mä en ole harrastanut yhdenillanjuttuja ajatellen, että toi toinen osapuoli on p*ska ihminen koska harrastaa yhdenillanjuttuja (jotka on minulle jostain syystä ok..). Syy seurustelun mahdottomuudelle on ollut joku muu. Eli mä en harrasta itse toimintaa, jota pidän deal-brakerina toisessa. Se olisi kaksinaismoralistista. Jos haluat naisen, joka ei harrasta seksiä kuin parisuhteessa, harrasta otsekin seksiä vain parisuhteessa. Tai ole hiljaa.

Vierailija
74/101 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n50+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnollisesti kumi, kunnes ollaan uskollisessa / ekslusiivisessa suhteessa ja molemmat on käyneet testeissä.

Joillekin ottaa koville, että nainen saa nykyään harrastaa seksiä ja nauttia siitä aivan niin kuin miehet ovat tehneet iät ajat. Minä pidän jalat kiinni silloin ja niiltä, ketä huvittaa, ei palstamies sitä päätä. p.s. Palstamieheltä pidän varmaksi, ei huolta.

Jos luit ton ketjun niin osan FWB:t on alkaneet yhden yön jutuista tms. Ja jokaisella käsitteistä aivan oma versio.

Kumi ei suojaa kaikelta, mut ne vaivat on vissiin toisarvoisia. N

Vierailija
75/101 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n50+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos luit ton ketjun niin osan FWB:t on alkaneet yhden yön jutuista tms. Ja jokaisella käsitteistä aivan oma versio.

En tiedä millaisen sakin kanssa sä parittelet, mutta ainakin mun hoidot rullaa kumin kiltisti paikoilleen (jopa ne, jotka eivät ehkä heti meinanneet muistaa) ennen aktia kun sanoo nätisti. Ja tällä aiheella ei ole mitään tekemistä aloituksen kanssa.

Vierailija
76/101 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n50+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millaisen sakin kanssa sä parittelet, mutta ainakin mun hoidot rullaa kumin kiltisti paikoilleen (jopa ne, jotka eivät ehkä heti meinanneet muistaa) ennen aktia kun sanoo nätisti. Ja tällä aiheella ei ole mitään tekemistä aloituksen kanssa.

Et ilmeisesti ymmärtänyt kirjoitettua tekstiä. Kiltisti paikoilleen ennen aktia rullattu kumi ei suojaa kaikilta sukupuolitaudeilta. Jos on uutta tietoa, kannattaa ehkä kerrata jotain. Sen verran ot mennään muutenkin että ajattelin ottaa erivapauden tän mainitsemiseen ihan lupia kyselemättä.

Vierailija
77/101 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n50+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aa kunnon slut-sheimingiä! No tiedoksi, että minulla ei ole koskaan ollut yhden yön suhteita, olen uskollisessa rakkaussuhteessa, meillä ei kummallakaan ole muita ja testit on otettu. Puhtaat molemmilla, luonnollisesti.

Jos sinulla on joku muu keino kuin kumi tiedossa ihmisille tautien torjuntaa, niin jaa ihmeessä se täällä.

Ja sen puoleen, et ole nainen, vaan naisten seksuaalisuuden uhkana kokeva mies. :D

Vierailija
78/101 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et nyt ymmärrä mitä sulle sanotaan. Olen harrastanut fwb-suhteita ja yhdenillanjuttuja miesten kanssa, joiden kanssa en voisi seurustella. Mutta olen myös päätynyt yhdenillanjutun kautta parisuhteeseen. Mä en ole harrastanut yhdenillanjuttuja ajatellen, että toi toinen osapuoli on p*ska ihminen koska harrastaa yhdenillanjuttuja (jotka on minulle jostain syystä ok..). Syy seurustelun mahdottomuudelle on ollut joku muu. Eli mä en harrasta itse toimintaa, jota pidän deal-brakerina toisessa. Se olisi kaksinaismoralistista. Jos haluat naisen, joka ei harrasta seksiä kuin parisuhteessa, harrasta otsekin seksiä vain parisuhteessa. Tai ole hiljaa.

Kyllä ymmärrän tasan tarkkaan mitä tässäkin sanot, enkö ole ketään pitänyt paskana ihmisenä sen takia, että harrastaa irtosuhteita, en vaan itse halua heidän kanssa suhteeseen, kuten sinä et halua seksikumppaneidesi kanssa suhteeseen - eli ollaan tasan samassa tilanteessa. Sita paitsi, tuo tyypillinen heitto miesten kaksinaismoralismista ei ole loogisesti validi tuplastandardi, mutta sinun on kaksinaismoralistista syyllistää minua valinnoistani ja samalla vaatia itsellesi vapautta tehdä mitä haluat.

Vierailija
79/101 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n50+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n50+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aa kunnon slut-sheimingiä! No tiedoksi, että minulla ei ole koskaan ollut yhden yön suhteita, olen uskollisessa rakkaussuhteessa, meillä ei kummallakaan ole muita ja testit on otettu. Puhtaat molemmilla, luonnollisesti.

Jos sinulla on joku muu keino kuin kumi tiedossa ihmisille tautien torjuntaa, niin jaa ihmeessä se täällä.

Ja sen puoleen, et ole nainen, vaan naisten seksuaalisuuden uhkana kokeva mies. :D

Ei mua kiinnosta sun suhdehistoria. Pointti tuli jo: määritteet vaihtelee kirjoittajilla FWB:sta eli voi se baaripanokin aluks olla. Aika paljon pitää triggeröityä et tosta ja kumin vajaasta hyödystä pääsee slut-sheimaukseen. Tosin viiskymppisen kyl luulis tietävän mitä testeillä voi diagnosoida ja mitä ei. Onhan sille kumille ainakin yks vaihtoehto, muttei sekään suojaa kaikelta. Ja mieheks mä en muutu vaikka kuinka semmosta ennustelet, mut onhan toi yhdenlainen tapa selitellä asioita itselle mieluisaks.

Vierailija
80/101 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ymmärrän tasan tarkkaan mitä tässäkin sanot, enkö ole ketään pitänyt paskana ihmisenä sen takia, että harrastaa irtosuhteita, en vaan itse halua heidän kanssa suhteeseen, kuten sinä et halua seksikumppaneidesi kanssa suhteeseen - eli ollaan tasan samassa tilanteessa. Sita paitsi, tuo tyypillinen heitto miesten kaksinaismoralismista ei ole loogisesti validi tuplastandardi, mutta sinun on kaksinaismoralistista syyllistää minua valinnoistani ja samalla vaatia itsellesi vapautta tehdä mitä haluat.

Et tajunnut tai et suostu vastaamaan. Se, että mies harrastaa minun kanssani seksiä ei ole minulle syy pitää häntä huonona ihmisenä enkä minä väheksy häntä potentiaalisena kumppanina sen takia. Joskus olen tosiaan päätynyt jopa seurustelemaan yhdenillanjutun kanssa kun sopiva mies tuli vastaan. Sinä taas pidät sitä, että nainen on päätynyt harrastamaan seksiä sinun kanssasi tekijänä, joka tekee naisesta silmissäsi huonon ihmisen ja epäkelvon parisuhteeseen. Kaksinaismoralismia siinä on se, että kuitenkin pidät ilmeisesti itseäsi hyvänä miehenä ja rakkauden ja parisuhteen arvoisena, vaikka itsekin harrastat irto- ja fwb-suhteita. Eli sinulle deal-breaker naisessa on se, että hän harrastaa samaa mitä sinäkin, eli suhteen ulkopuolista seksiä. Naiselle suhteen ulkopuolinen seksi on paha paha asia, sinulle suhteen ulkopuolinen seksi on hyväksyttävää. Se on kaksinaismorailsistista. Eli sinä olet kaksinaismoralistinen ihminen. ZSinä arvostelet muita ihmisiä ankarammin kuin itseäsi. Sinä sallit itsellesi heikkoudet, joita et hyväksy muissa. Kaksinaismoralisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme