Onko tää jo keskusteltu: Aleksin kaksi raskautta Aleksi elää kolmen miehen perheessä. Hän on synnyttänyt lapsen molemmille kumppaneilleen......
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Mutta muistakaa että Suomi on aivan hirveä fasistinen tajapajula, jossa VAADITAAN että juridisen sukupuolensa vaihtava on steriili!! Siis lisääntymiskyvytön!! Siis tätä VAADITAAN ja se on eu:nkin mielestä ihmisoikeusrikkomus.
Näin siis Seta ja myös media rummuttavat saadakseen ajettua läpi trans-lain muutoksen. Unohtavat vain kertoa, että tämä ns. steriiliys ei ole mitään oikeaa lisääntymiskyvyttömyyttä nähnytkään, vaan vertautuu e-pillereitten popsimiseen.
Itse asiassa laki ei vaadi sitä. Onhan tuo Aleksikin saanut pitää naisen sukuelimet ja lisääntymiselimet, vaikka on (ilmeisesti) juridisesti mies.
Kyvyttömyys saada lapsia on seurausta hoidoista. Jos estrogeenituotanto ajetaan alas, tottakai siitä seuraa hedelmättömyys.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Onko ne kaikki leikkimiehiä? jokainen näyttää naiselta takaapäin.
Eli kolme naista leikkii homomiestä, vaikka ovat lesboja. Kyllä menee vaikeaksi elämä kun pitää olla noin sekasin.
Mitä ihmettä se on teiltä pois, jos toiset elävät onnellista elämää noin?
Onpa se ainakin RAHOISTANI pois. Vai millä luulet että nuo sekopäät itseään ja poloista jälkikasvuaan elättävät ellei sossun luukulta? Siihen vielä päälle kaikki mahdolliset leikkaukset, hoidot yms. mitä nuo vaativat itselleen.. Herra varjele.
Jotenkin outoa. Vaikka muuten vähemmistöjen oikeuksia kannatankin, on äitiys niin ikiaikainen ja tietyllä tavalla pyhä asia. Naiseuden tiivistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka noista on se nainen/äiti? Kolme miestä näkyy olevan remmissä.
Eihän noi edes näytä miehiltä.
Ovatkin kaikki ilmeisesti naisia.
Onko ne siis hankkineet jostain spermaa ja yksi leikkimies on tehnyt lapset lesboremmille.
Minä olen suvaitsevainen ihminen, mutta tällanen sekoilu menee yli hilseen, tollanen transhölmöily pitäisi vain yksinkertaisesti kieltää. Sukupuoli on se mikä se on, hyvinhän tällekin "transmiehelle" tuntuu oma sukupuoli kelpaavan, vaikka muka niin ahdistaa.
Kakkahattutäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta muistakaa että Suomi on aivan hirveä fasistinen tajapajula, jossa VAADITAAN että juridisen sukupuolensa vaihtava on steriili!! Siis lisääntymiskyvytön!! Siis tätä VAADITAAN ja se on eu:nkin mielestä ihmisoikeusrikkomus.
Näin siis Seta ja myös media rummuttavat saadakseen ajettua läpi trans-lain muutoksen. Unohtavat vain kertoa, että tämä ns. steriiliys ei ole mitään oikeaa lisääntymiskyvyttömyyttä nähnytkään, vaan vertautuu e-pillereitten popsimiseen.
Itse asiassa laki ei vaadi sitä. Onhan tuo Aleksikin saanut pitää naisen sukuelimet ja lisääntymiselimet, vaikka on (ilmeisesti) juridisesti mies.
Kyvyttömyys saada lapsia on seurausta hoidoista. Jos estrogeenituotanto ajetaan alas, tottakai siitä seuraa hedelmättömyys.
Sehän tuossa lainaamassasi viestissä oli se pointti, että nykyinen translaki ei vaadi oikeaa, todistettavaa steriiliyttä. Ilmeisesti järjestelmää voi ns. huijatakin, jättämällä esimerkiksi osan hoidoista väliin.
-Ei lainaamasi kirjoittaja
Lebot siis haluavatkin leikkiä homoja.
Miksi lääkärit antaa tällasille hörhöille periksi. Ei ihmisen sukupuoli voi olla väärä, se on se mikä se on. Noidenkin pitäisi vain lesboilla, miksi niille pitäisi muka leikata tekopenikset, tekeekö se näistä ihmisistä "normaaleja" tai "terveitä", ei tee. Joten miksi lääketiedettä käytetään hörhöjen silpomiseen, eikä sairaiden parantamiseen.
Jaa-a, toivottavasti nuo lapset saavat aikanaan riittävästi terapiaa.
Kolme naista leikkii keskenään homomiehiä ja synnyttää toisilleen lapsia. Ei helvetti. Tämän takia transhommat täytyy erottaa LGB-liikkeestä, ei nykyisin viitsi näin ei-heterona edes mennä prideen kun on täynnä noita friikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä en ymmärrä että Aleksin toinen mies on merkitty vanhemmaksi, vaikka sperma oli hankittu jostain muualta. Ja sitten se toinen mies jonka kanssa Aleksi alunperin oli naimisissa on siis edelleen Aleksin kanssa mutta hänellä on myös toinen suhde, vai pitäisikö sanoa kolmas suhde. Eli neljä miestä, joista osa transuja, tekee yhdessä vauvoja...
Ei helvetti.
Leikataan noille nyt vielä julkisessa sairaalassa kaikille kissanaamat ja häntä, kun on vauhtiin päästy.
Ainahan tämmöiset ihmiset haluavat lisää ja lisää..
Milenkiintoinen trio sikälikin, että vain yksi on ns. syntyperäinen mies, sen vanhemman lapsen isä. Toinen "isä" on myös transhenkilö eikä hän ole nuoremman lapsen biologinen isä, vaan siimahännät on hankittu toisaalta. Julkinen terveydenhoito ei niitä antanut, joten hankkivat itse luovuttajan. Tuli mieleen, että onkohan uusi vauva ns. muumimukivauva. Tunnetteko termin?
Vierailija kirjoitti:
Kolme naista leikkii keskenään homomiehiä ja synnyttää toisilleen lapsia. Ei helvetti. Tämän takia transhommat täytyy erottaa LGB-liikkeestä, ei nykyisin viitsi näin ei-heterona edes mennä prideen kun on täynnä noita friikkejä.
Kiitos tästä selvennyksestä. Olen itse ajatellut vähän samansuuntaisesti, mutta en olisi osannut kiteyttää sitä noin.
Tosiaan rehelliset kunnon homot ovat minustakin in, mutta transsekoilu out.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Olen sitä mieltä, että kaikki jotka jaksaa kritisoida muiden tällaisia valintoja ei ole käynyt elämässä vielä tarpeeksi pohjalla keskittyäkseen tärkeämpiin asioihin.
Veljeni on homo ja ovat miesystävänsä kanssa saaneet 3 lasta lesboparin kanssa. Hyvin järjestetty systeemi jossa lapset 6, 9 ja 13v voivat erittäin hyvin. Lapset vuoroviikkoina vanhempiensa luona ja asuvat lähes naapurissa. Eli kokemusta on ollut seurata erilaista perhettä läheltä.
Olen hyvin suvaitsevainen ja avarakatseinen ihminen, jota ei erilaisuus hätkähdytä juurikaan.
Kuitenkin täytyy myöntää, että artikkelin luettuani olin järkyttynyt. Tuli huoli lasten tulevaisuudesta, onko tällainen polyamoria jossa sukupuolia vaihdettu kovin tasapainoinen koti lapsille. Jäi melko negatiivinen kuva tästä kuviosta.
Vierailija kirjoitti:
Veljeni on homo ja ovat miesystävänsä kanssa saaneet 3 lasta lesboparin kanssa. Hyvin järjestetty systeemi jossa lapset 6, 9 ja 13v voivat erittäin hyvin. Lapset vuoroviikkoina vanhempiensa luona ja asuvat lähes naapurissa. Eli kokemusta on ollut seurata erilaista perhettä läheltä.
Olen hyvin suvaitsevainen ja avarakatseinen ihminen, jota ei erilaisuus hätkähdytä juurikaan.
Kuitenkin täytyy myöntää, että artikkelin luettuani olin järkyttynyt. Tuli huoli lasten tulevaisuudesta, onko tällainen polyamoria jossa sukupuolia vaihdettu kovin tasapainoinen koti lapsille. Jäi melko negatiivinen kuva tästä kuviosta.
Homous ja lesbous ovatkin ihan luonnollisia asioita, trans-sekoilut ei. Näille ihmisille ei riitä lesboilu eikä edes kolmen kimppa, pitää muuttua "miehiksi" mutta vähän synnytellä siinä samalla.
Sitä ihmettelen, että jos tämä on asiallinen aihe, niin miksi Hesari on kokonaan poistanut kommentointimahdollisuuden. Joka jutussa on muuten olemassa kommentointi, tässä ei.
Mitä se teidän persettä hiertää, miten muut ihmiset elävät elämänsä? Tosi ahdasmielistä väkeä täällä...
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelen, että jos tämä on asiallinen aihe, niin miksi Hesari on kokonaan poistanut kommentointimahdollisuuden. Joka jutussa on muuten olemassa kommentointi, tässä ei.
Aihe on asiallinen, mutta kuten tästäkin keskustelusta huomaamme, kommentoijat eivät ole. HS ei varmaan halua älytöntä öyhöttäjäjoukkoa kommenttipalstalleen. Ymmärrän täysin.
Tuollainen tilanne on aina lapsen kaltoinkohtelua. Sama homma, kuin se, että jos vanhemmat olisivat päihteiden ongelmakäyttäjiä. Kyllä tällainen trans-polyamoria-kuvio on lapselle hyvin vahingollista ihan samaan tapaan, kuin kodissa tapahtuva väkivalta, tai päihteidenkäyttö. Kaikissa näissä tilanteissa vanhemmat viisveisaavat lapsista ja tuijottavat omaa napaansa.
Tietyllä tavalla onkin huolestuttavaa se, että lasten kaltoinkohtelu on käymässä läpi tällaista murrosta ja sopeutumista vallitseviin normeihin. Kun lasten hakkaamisesta tuli sopimatonta ja päihdeongelmaisia uhkaa lasten huostaanotto, niin on tullut esiin tällaisia uusia muotoja, joita yhteiskunta katsoo hyvällä ja, joista vanhempia jopa palkitaan.
Ei voi kun ihmetellä miten joku saa elämänsä noin sekasin, ilman että on narkkari tai alkoholisti.
Mt-ongelmia noilla selvästi on.
Mitähän tämä sateenkaaritrio seuraavaksi keksii.