Olen 42v nainen, kelpaanko enää 25-35v komealla miehelle?
Juuri eronnut. Mihin kannattaisi tähdätä?
Onko tinderi niin hyvä kun sanotaan?
Kommentit (150)
Lähempänä 35v miehelle varmaankin. Nuoremmat kannattaa unohtaa
mies51v
Ap, miksi sua kiinnostaa juuri nuoremmat miehet? Miksi ei vähän vanhemmat?
Itse olen sua pari vuotta nuorempi ja mua kiinnostaa vähän vanhemmat miehet mutta jostain kumman syystä nuorempia pyörii ympärillä. En ole mitäänkään erityisen nuorennäköinen kasvoiltani joten en ymmärrä mistä johtuu.
Vierailija kirjoitti:
mies51v
35 vuotiasta löytyy varmasti helpostikin seuraa. Eihän siinä ole edes paljon ikäeroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
35 vuotiasta löytyy varmasti helpostikin seuraa. Eihän siinä ole edes paljon ikäeroa.
Näinpä ja jopa loppuelämäksi. Nuoremmista en olisi niin varma
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
mies51v
Kyllä. Kuitenkin neuvon olemaan iän suhteen avoin parisuhderintamalla koska joskus elämä yllättää. Vaikka nuoremmista löytyy myös kukasta kukkaan hyppijöitä ja niitä jotka ei ole valmiita parisuhteeseen niin joukosta voi löytyä myös varteenotettavia miehiä. Kyllä ne tarkoitusperät kaikista pian paljastuu, nuorista sekä vanhoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
mies51v
Kyllä. Kuitenkin neuvon olemaan iän suhteen avoin parisuhderintamalla koska joskus elämä yllättää. Vaikka nuoremmista löytyy myös kukasta kukkaan hyppijöitä ja niitä jotka ei ole valmiita parisuhteeseen niin joukosta voi löytyä myös varteenotettavia miehiä. Kyllä ne tarkoitusperät kaikista pian paljastuu, nuorista sekä vanhoista.
Toki näin voi ollakin. En yritä vaikuttaa valintoihin. Riski calculaatiota vain tein. Miehellä voi tuossa 40v alkaa kiinnostaa lapset ja moni muukin asia ja ei nainen siitä ole nuorentunut..50v mittarissa
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25-30v tavismiehet ovat sinusta luultavasti hyvinkin kiinnostuneita. Niille kermapojille et kyllä kelpaa eli, jos jotain komistusta haet, niin turha toivo.
Kermaahan nämä kaikki naiset nykyään haluaa.
Niin haluaakin, mutta kun suuri osa niistä 20-35 naisista jää myös ilman sitä kermamiestä (korkeintaa pääsevät haaremin jäseneksi), niin 42v:llä ei ole mitään toivoa, ellei vastaan tule sattumoisin joku nuori alfa, joka haluaa toteuttaa äitifantasiansa.
Taa on kylla ihan taytta hevonp*skaa. Ala AP usko.
Mun mies on tumma, pitka ja komea, hyvin koulutettu, lukenut, keskustelukykyinen, hella, osaava ja viriili. Eika tassa mistaan aitifantasiasta ole kysymys, vaan siita, etta kaksi henkisesti samantasoista ihmista on loytanyt toisensa. Se, etta mieheni on mua 13 vuotta nuorempi, on sivuseikka.
Ja etnisesti ei-suomalainen, jota valtaosa naisisa ei huolisi haluaisi parisuhteeseen.
Tämä ei ole totta. Kyllä valtaosalle kelpaa mainiosti joku skandinaavi/pohjoismaalainen tai pohjois-amerikkalainen. Usealle myös suurin osa eurooppalaisista ja yllättävän monelle sekä lähi-idän tai etelä- Amerikan ja Aasian maista tulevat ja vähemmistölle jopa afrikkalaiset. Ehkä alle 5% sanoisi, ettei minkään muun maan kansalainen, kuin suomalainen tulisi kysymykseen. Itse en sellaisiin naisiin ole vielä törmännyt.
En puhunut suomalaisuudesta, vaan suomalaisten etnisesta alkuperästä. Näköjään olisi pitänyt täsmällisemmin ilmaista.
Listaamasi ovat etsinisesti suomalaisten kanssa samaa rotua, vähemmistöryhmia lukuunottamatta. Deittisaittien valinnat osoittavat, että 97% naisita rodulla on väliä. Se ei tietenkään tarkoita, etteikö muunrotuinen kelpaisi, mutta ensisijainen preferenssi on etnisesti samankaltainen mies.
Mitä sillä ensisijaisuudella on väliä, jos se toinen ja kolmaskin sija kuitenkin kelpaa? Tässä esimerkki. Ensisijaisesti juot punaviiniä, mutta jos sitä ei ole, niin valkoviinikin kelpaa ja kyllä, myös roseviiniä ja jopa olut. Samako tuo, kun sinne lasiin jotain kaadetaan ja se ilolla juodaan pois?
Mutta jos olen absolutisti ja juon vain ja ainoastaan vettä, niin silloin sillä ensijaisuudella on tietenkin merkitystä. Koska se on myös ainutsijaisuus.
Ja tietenkin rodulla saattaa olla suurtakin merkitystä. Toiset tykkäävät latinoista, toiset aasialaista ja toiset tummista jne. Mutta lähes kaikki löytävät kyllä jonkun muunkin ryhmän kuin tuon ensisijaisen, josta he kelpuuttaisivat miehen, jos kiva yksilö osuu kohdalle,Verauksesi ei menee nyt ohi maalin. Sopivampi vertaus olisi kallis punaviini, halpa valkoviini. Jos ei ole varaa punaviiniin, niin toki otat sitten valkoista.
Ei ulkomaalaiset mitään ns. ” halpoja viinejä ole” . Monessa maassa se suomalainen mies on se ”halpa viini”. Suomimies ei ole koskaan menestynyt ainoassakaan maailman parhaimman näköiset miehet kyselyissä, eivätkä he ole luonteenlaatua puolesta yhtään sen ihmeellisempiä kun minkään muunkaan maan miehet. Jostain syystä Suomessa vielä otetaan naisten puolelta paljon avioeroja.
Jostain syystä suomalaiset naiset ottavat vielä enemmän eroja ulkomaalaisista miehista mm. Afrikkalaistaustaisista yli 90%. Mitä tämä sinulle rakas sisko kertoo
- vain nainen
Ettei suomalaiset naiset halua olla afrikkalaistaustaisten miesten kanssa naimisissa loppuelämäänsä? Ehkä siinä on kulttuurishokki, koska sitten taas tuolla Afrikassa ei kuitenkaan heidän omiensa keskellä tuo avioeroluku ole 90%? Vaan paljon matalampi, kuin vastaavasti suomalaisten kesken solmitun liiton avioerotodennäköisyys. Mutta mitenkäs olisi suomalaismiehen ja afrikkalaisnaisen liittojen eroprosentti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25-30v tavismiehet ovat sinusta luultavasti hyvinkin kiinnostuneita. Niille kermapojille et kyllä kelpaa eli, jos jotain komistusta haet, niin turha toivo.
Kermaahan nämä kaikki naiset nykyään haluaa.
Niin haluaakin, mutta kun suuri osa niistä 20-35 naisista jää myös ilman sitä kermamiestä (korkeintaa pääsevät haaremin jäseneksi), niin 42v:llä ei ole mitään toivoa, ellei vastaan tule sattumoisin joku nuori alfa, joka haluaa toteuttaa äitifantasiansa.
Taa on kylla ihan taytta hevonp*skaa. Ala AP usko.
Mun mies on tumma, pitka ja komea, hyvin koulutettu, lukenut, keskustelukykyinen, hella, osaava ja viriili. Eika tassa mistaan aitifantasiasta ole kysymys, vaan siita, etta kaksi henkisesti samantasoista ihmista on loytanyt toisensa. Se, etta mieheni on mua 13 vuotta nuorempi, on sivuseikka.
Ja etnisesti ei-suomalainen, jota valtaosa naisisa ei huolisi haluaisi parisuhteeseen.
Tämä ei ole totta. Kyllä valtaosalle kelpaa mainiosti joku skandinaavi/pohjoismaalainen tai pohjois-amerikkalainen. Usealle myös suurin osa eurooppalaisista ja yllättävän monelle sekä lähi-idän tai etelä- Amerikan ja Aasian maista tulevat ja vähemmistölle jopa afrikkalaiset. Ehkä alle 5% sanoisi, ettei minkään muun maan kansalainen, kuin suomalainen tulisi kysymykseen. Itse en sellaisiin naisiin ole vielä törmännyt.
En puhunut suomalaisuudesta, vaan suomalaisten etnisesta alkuperästä. Näköjään olisi pitänyt täsmällisemmin ilmaista.
Listaamasi ovat etsinisesti suomalaisten kanssa samaa rotua, vähemmistöryhmia lukuunottamatta. Deittisaittien valinnat osoittavat, että 97% naisita rodulla on väliä. Se ei tietenkään tarkoita, etteikö muunrotuinen kelpaisi, mutta ensisijainen preferenssi on etnisesti samankaltainen mies.
Mitä sillä ensisijaisuudella on väliä, jos se toinen ja kolmaskin sija kuitenkin kelpaa? Tässä esimerkki. Ensisijaisesti juot punaviiniä, mutta jos sitä ei ole, niin valkoviinikin kelpaa ja kyllä, myös roseviiniä ja jopa olut. Samako tuo, kun sinne lasiin jotain kaadetaan ja se ilolla juodaan pois?
Mutta jos olen absolutisti ja juon vain ja ainoastaan vettä, niin silloin sillä ensijaisuudella on tietenkin merkitystä. Koska se on myös ainutsijaisuus.
Ja tietenkin rodulla saattaa olla suurtakin merkitystä. Toiset tykkäävät latinoista, toiset aasialaista ja toiset tummista jne. Mutta lähes kaikki löytävät kyllä jonkun muunkin ryhmän kuin tuon ensisijaisen, josta he kelpuuttaisivat miehen, jos kiva yksilö osuu kohdalle,Verauksesi ei menee nyt ohi maalin. Sopivampi vertaus olisi kallis punaviini, halpa valkoviini. Jos ei ole varaa punaviiniin, niin toki otat sitten valkoista.
Ei ulkomaalaiset mitään ns. ” halpoja viinejä ole” . Monessa maassa se suomalainen mies on se ”halpa viini”. Suomimies ei ole koskaan menestynyt ainoassakaan maailman parhaimman näköiset miehet kyselyissä, eivätkä he ole luonteenlaatua puolesta yhtään sen ihmeellisempiä kun minkään muunkaan maan miehet. Jostain syystä Suomessa vielä otetaan naisten puolelta paljon avioeroja.
Jostain syystä suomalaiset naiset ottavat vielä enemmän eroja ulkomaalaisista miehista mm. Afrikkalaistaustaisista yli 90%. Mitä tämä sinulle rakas sisko kertoo
- vain nainen
Ettei suomalaiset naiset halua olla afrikkalaistaustaisten miesten kanssa naimisissa loppuelämäänsä? Ehkä siinä on kulttuurishokki, koska sitten taas tuolla Afrikassa ei kuitenkaan heidän omiensa keskellä tuo avioeroluku ole 90%? Vaan paljon matalampi, kuin vastaavasti suomalaisten kesken solmitun liiton avioerotodennäköisyys. Mutta mitenkäs olisi suomalaismiehen ja afrikkalaisnaisen liittojen eroprosentti?
Huomattavasti pienempi, Itseasiassa taisi yhdysvalloissa olla tuo kestävin liitto monikulttuurisissa suhteissa. Itseä vain ei kiinnostaisi
mies51v
Kyllä saatat kelvata, mutta sinussa pitänee olla jo jotain poikkeuksellista tai statusta hyvän ulkonäön lisäksi. Esimerkiksi Victoria’s Secret Angel.
99% palstanaisista:
- 40-55v mutta näyttää parikymppiseltä. Ei ryppyjä, teinitytön kroppa
- vientiä riittää, miehet kinuavat parisuhteeseen mutta nainen itse kelpuuttaa alfat vain seksiin
- jos miesystävä on, kyseessä on pitkä, tumma, komea, menestyvä ja koulutettu 15v nuorempi alfa joka on samalla feministi ja rakastaa lapsia
Jos olisin astetta kyynisempi, voisin epäillä tätä voimaantumisfantasiaksi jossa naiset ovat alfamiehiä.
121212 kirjoitti:
99% palstanaisista:
- vientiä riittää, miehet kinuavat parisuhteeseen mutta nainen itse kelpuuttaa alfat vain seksiin
- jos miesystävä on, kyseessä on pitkä, tumma, komea, menestyvä ja koulutettu 15v nuorempi alfa joka on samalla feministi ja rakastaa lapsia
Jos olisin astetta kyynisempi, voisin epäillä tätä voimaantumisfantasiaksi jossa naiset ovat alfamiehiä.
Olen alle 40v. Isot tissit joten ei mitään teinitytön kroppia.
Parisuhteessa ja en liiku baareissa, joten en hae seksiä muualta. Viimeksi laivalla ehdotettiin seksiä tuntemattoman miehen toimesta. Yäk.
Mies 4 vuotta vanhempi, normi pituus, tumma, menestyvä ja komeus on makuasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies51v
mies51v
Toki näin voi ollakin. En yritä vaikuttaa valintoihin. Riski calculaatiota vain tein. Miehellä voi tuossa 40v alkaa kiinnostaa lapset ja moni muukin asia ja ei nainen siitä ole nuorentunut..50v mittarissa
mies51v
Kyllä siinä iässä on hyvä jo unohtaa haaveet lapsista. Ottaa valmistalopaketin jos lapsiarkea haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kelpaat. On vaikka kuinka paljon nuoria miehiä, jotka haaveilee vanhemmista naisista. Älä ajattele tulevaisuutta jonnekin 15-20 v:n päähän, mitä tahansa voi tapahtua siihen mennessä. Ja nykyään ei läheskään kaikki halua lapsiakaan, joten sekään ei todennäköisesti ole ongelma. Ero voi tulla ihan minkä ikäisen tahansa kanssa.
Ja höpö höpö... Jos joku nuori mies huolii yli 4-kymppisen akan, niin tasan vaan hyötyäkseen (yleensä taloudellinen hyöty) ja vanha akka hylätään smn tien, kun löydetään joku "parempi", esim. omaa ikäluokkaa oleva nainen. Ja miksi nuoren miehen pitäisi huolia vanhaa akkaa? Miksei ap itse huoli itseään 20 vuotta vanhempaa ukkoa?
121212 kirjoitti:
99% palstanaisista:
Tuo listahan on siis palstamammojen omaa mielikuvituksen tuotetta ja vääristynyttä käsitystä itsestään, erinomaisuudestaan ja ulkonäöstään. Todellisuus onkin sitten tasan päinvastaista...
121212 kirjoitti:
99% palstanaisista:
Ei sentään. Itse olen 35 vuotias, kuulemani mukaan kaunis ja kurvikas (92-65-93) kouluikäisten lasten äiti jolla vähän raskausarpiakin alavatsalla.
Vientiä olisi riittänyt vaikka kuinka seksisuhteisiin, mutta ei ne kiinnosta.
Miesystävä on 13 vuotta nuorempi, pitkä, vaalea tukkainen, treenattu yliopistossa opiskeleva ja tykkää minun lapsista. Omia lapsia hän ei halua. Feministi hän ei Luojan kiitos ole.
Kelpaako 42v mies kauniille 25-35 vuotiaalle naiselle?
121212 kirjoitti:
99% palstanaisista:
Olen 44 enka nayta ikaiseltani. En tietenkaan enaa parikymppisesta mene, mutta selkeasti alle nelikymppisesta kylla. Just pari viikkoa sitten yksi naispuolinen tuttavani, jolla nelikymppisia lapsia, "kauhistui" kuulleessaan ikani ja kertoi ajatelleensa, etta ei koskaan kuvitellutkaan etta olisin jo hanen lapsiensa ikainen. Tama ei siis ollut mitaan miesten kehuskelua, vaan ihan vanhemman naisen rehellinen kommentti.
Mun miesystava on mua 13 vuotta nuorempi, ja han on pitka, tumma, komea (ainakin mun silmaan, kauneushan on katsojan silmissa) ja koulutettu. Feministikin han on - mutta ei missaan nimessa erityisen lapsirakas.
Han valitsi minut mm. siksi, ettei koskaan halua lapsia ja omanikaiset yleensa haaveilevat perheen perustamisesta. Mina olen vela, joten olin juuri sita, mita han haki. Kun viela lisataan yhteiset arvot ja kiinnostuksen kohteet seka samanlainen ajattelumaailma ja huumori, niin ollaan taydellinen match.
Mina taas en halunnut eronneita ja rupsahtaneita dad-body yh-isia, siksi hain nuorempaa. Kolmekymppiset miehet ovat just siina iassa, etta haluavat vakiintua.
Vierailija kirjoitti:
121212 kirjoitti:
99% palstanaisista:
Jos olisin astetta kyynisempi, voisin epäillä tätä voimaantumisfantasiaksi jossa naiset ovat alfamiehiä.Ei sentään. Itse olen 35 vuotias, kuulemani mukaan kaunis ja kurvikas (92-65-93) kouluikäisten lasten äiti jolla vähän raskausarpiakin alavatsalla.
Vientiä olisi riittänyt vaikka kuinka seksisuhteisiin, mutta ei ne kiinnosta.
Miesystävä on 13 vuotta nuorempi, pitkä, vaalea tukkainen, treenattu yliopistossa opiskeleva ja tykkää minun lapsista. Omia lapsia hän ei halua. Feministi hän ei Luojan kiitos ole.
Eli sina naisena et aja naisten tasa-arvoa? Okei....
treffit kirjoitti:
121212 kirjoitti:
99% palstanaisista:
Jos olisin astetta kyynisempi, voisin epäillä tätä voimaantumisfantasiaksi jossa naiset ovat alfamiehiä.Olen 44 enka nayta ikaiseltani. En tietenkaan enaa parikymppisesta mene, mutta selkeasti alle nelikymppisesta kylla. Just pari viikkoa sitten yksi naispuolinen tuttavani, jolla nelikymppisia lapsia, "kauhistui" kuulleessaan ikani ja kertoi ajatelleensa, etta ei koskaan kuvitellutkaan etta olisin jo hanen lapsiensa ikainen. Tama ei siis ollut mitaan miesten kehuskelua, vaan ihan vanhemman naisen rehellinen kommentti.
Mun miesystava on mua 13 vuotta nuorempi, ja han on pitka, tumma, komea (ainakin mun silmaan, kauneushan on katsojan silmissa) ja koulutettu. Feministikin han on - mutta ei missaan nimessa erityisen lapsirakas.
Han valitsi minut mm. siksi, ettei koskaan halua lapsia ja omanikaiset yleensa haaveilevat perheen perustamisesta. Mina olen vela, joten olin juuri sita, mita han haki. Kun viela lisataan yhteiset arvot ja kiinnostuksen kohteet seka samanlainen ajattelumaailma ja huumori, niin ollaan taydellinen match.
Mina taas en halunnut eronneita ja rupsahtaneita dad-body yh-isia, siksi hain nuorempaa. Kolmekymppiset miehet ovat just siina iassa, etta haluavat vakiintua.
jaajaa, ja ääkösten puute paljastaa että kirjoittelet tota sun rakkausnovellia jostain afrikan tai turkin peräkylästä. on se helppoo tuon maalaisten miesten kanssa.
Totta. Tarkoitin sitä, että ei vanhemmatkaan miehet sellaista naista kaipaa.