Olen 42v nainen, kelpaanko enää 25-35v komealla miehelle?
Juuri eronnut. Mihin kannattaisi tähdätä?
Onko tinderi niin hyvä kun sanotaan?
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25-30v tavismiehet ovat sinusta luultavasti hyvinkin kiinnostuneita. Niille kermapojille et kyllä kelpaa eli, jos jotain komistusta haet, niin turha toivo.
Kermaahan nämä kaikki naiset nykyään haluaa.
Niin haluaakin, mutta kun suuri osa niistä 20-35 naisista jää myös ilman sitä kermamiestä (korkeintaa pääsevät haaremin jäseneksi), niin 42v:llä ei ole mitään toivoa, ellei vastaan tule sattumoisin joku nuori alfa, joka haluaa toteuttaa äitifantasiansa.
Taa on kylla ihan taytta hevonp*skaa. Ala AP usko.
Mun mies on tumma, pitka ja komea, hyvin koulutettu, lukenut, keskustelukykyinen, hella, osaava ja viriili. Eika tassa mistaan aitifantasiasta ole kysymys, vaan siita, etta kaksi henkisesti samantasoista ihmista on loytanyt toisensa. Se, etta mieheni on mua 13 vuotta nuorempi, on sivuseikka.
Ja etnisesti ei-suomalainen, jota valtaosa naisisa ei huolisi haluaisi parisuhteeseen.
Tämä ei ole totta. Kyllä valtaosalle kelpaa mainiosti joku skandinaavi/pohjoismaalainen tai pohjois-amerikkalainen. Usealle myös suurin osa eurooppalaisista ja yllättävän monelle sekä lähi-idän tai etelä- Amerikan ja Aasian maista tulevat ja vähemmistölle jopa afrikkalaiset. Ehkä alle 5% sanoisi, ettei minkään muun maan kansalainen, kuin suomalainen tulisi kysymykseen. Itse en sellaisiin naisiin ole vielä törmännyt.
En puhunut suomalaisuudesta, vaan suomalaisten etnisesta alkuperästä. Näköjään olisi pitänyt täsmällisemmin ilmaista.
Listaamasi ovat etsinisesti suomalaisten kanssa samaa rotua, vähemmistöryhmia lukuunottamatta. Deittisaittien valinnat osoittavat, että 97% naisita rodulla on väliä. Se ei tietenkään tarkoita, etteikö muunrotuinen kelpaisi, mutta ensisijainen preferenssi on etnisesti samankaltainen mies.
Mitä sillä ensisijaisuudella on väliä, jos se toinen ja kolmaskin sija kuitenkin kelpaa? Tässä esimerkki. Ensisijaisesti juot punaviiniä, mutta jos sitä ei ole, niin valkoviinikin kelpaa ja kyllä, myös roseviiniä ja jopa olut. Samako tuo, kun sinne lasiin jotain kaadetaan ja se ilolla juodaan pois?
Mutta jos olen absolutisti ja juon vain ja ainoastaan vettä, niin silloin sillä ensijaisuudella on tietenkin merkitystä. Koska se on myös ainutsijaisuus.
Ja tietenkin rodulla saattaa olla suurtakin merkitystä. Toiset tykkäävät latinoista, toiset aasialaista ja toiset tummista jne. Mutta lähes kaikki löytävät kyllä jonkun muunkin ryhmän kuin tuon ensisijaisen, josta he kelpuuttaisivat miehen, jos kiva yksilö osuu kohdalle,
Verauksesi ei menee nyt ohi maalin. Sopivampi vertaus olisi kallis punaviini, halpa valkoviini. Jos ei ole varaa punaviiniin, niin toki otat sitten valkoista.
Itselläni on 25 v poika, ja tuskinpa vain hän kulkisi kenenkään 40 v kanssa :) kun tarjolla on todella viehättäviä 25 v nuoria naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kauniimpi kuin 22-30-vuotiaat kauniit naiset, jotka kilpailevat noista samoista miehistä?
Useimmat noista ovat aika ylipainoisia. Itse olen hoikka.
- ap
Se on tosi hyvä juttu, sillä luun vieressä se liha on kaikkein maukkainta 😃
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25-30v tavismiehet ovat sinusta luultavasti hyvinkin kiinnostuneita. Niille kermapojille et kyllä kelpaa eli, jos jotain komistusta haet, niin turha toivo.
Niin haluaakin, mutta kun suuri osa niistä 20-35 naisista jää myös ilman sitä kermamiestä (korkeintaa pääsevät haaremin jäseneksi), niin 42v:llä ei ole mitään toivoa, ellei vastaan tule sattumoisin joku nuori alfa, joka haluaa toteuttaa äitifantasiansa.
Mun mies on tumma, pitka ja komea, hyvin koulutettu, lukenut, keskustelukykyinen, hella, osaava ja viriili. Eika tassa mistaan aitifantasiasta ole kysymys, vaan siita, etta kaksi henkisesti samantasoista ihmista on loytanyt toisensa. Se, etta mieheni on mua 13 vuotta nuorempi, on sivuseikka.
Oot joko rikas tai sitten trolli. Kukaan oikeasti komea alfa ei ole kiinnostunut naisesta, jonka parasta ennen päiväys on umpeutunut vuosia sitten. Tai sitten se sun "komea" mies on se mukava tavismies, joka voi oikeasti ollakin kiinnostunut.
En ma sanonutkaan, etta on alfa. En edes pida alfamiehista, itseaan taynna olevia kukkoja tunkiolla. :)
Mun mielestäni alfa ei tarkoitta sitä mitä sä sanoit. Aika jännä että alfa on jotenkin negatiivinen, ei ole mun mielestäni. Alfa on itsevarma, tiedää mitä haluaa, on luotettava ja ainakin positiivista tulee mieleen. Beta varmasti on jo negatiivisempi sana miehelle.
Luultavasti kyllä, mutta jos sinulla on paljon pieniä lapsia, niin se ei välttämättä paranna mahdollisuuksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Jos Ashton Kutcherillekin aikanaan kelpasi 15 vuotta vanhempi nainen, miksei muillekin. Tai ehkä sillä ei ollut valinnan varaa ja oli pakko ottaa vaan joku.
Näin on. Itse olen lihava ja rumahko nainen, jolla on omanikäinen VALKOINEN komea pitkä mies, jolla on kunnon työpaikka ja itse olen työtön. Ja siltikin joku varmasti ajattelee, että mun mies käyttää mua jollain tavalla hyväksi. Hmm.. miten? Ai että onko sillä läskifetissi? No ei ole ja uskomatonta, että joutuu tämmösiä edes selittelemään. Ja kyllä, miehelläni olisi vaikka kuinka paljon valinnanvaraa hoikista kauniista naisista, mutta halusi minut, koska RAKASTAA minua. Ei suhde voi perustua pelkkään ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Sitä minä vähän pelkään että mies käyttäisi minua vain seksiin ja tulisi loppu sitten kun se löytää nuoremman ja kauniimman.
- ap
Näin se menee.
Olen 42 v mies ja panen pääasiassa 25-30 v naisia
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot joko rikas tai sitten trolli. Kukaan oikeasti komea alfa ei ole kiinnostunut naisesta, jonka parasta ennen päiväys on umpeutunut vuosia sitten. Tai sitten se sun "komea" mies on se mukava tavismies, joka voi oikeasti ollakin kiinnostunut.
En ma sanonutkaan, etta on alfa. En edes pida alfamiehista, itseaan taynna olevia kukkoja tunkiolla. :)
Mun mielestäni alfa ei tarkoitta sitä mitä sä sanoit. Aika jännä että alfa on jotenkin negatiivinen, ei ole mun mielestäni. Alfa on itsevarma, tiedää mitä haluaa, on luotettava ja ainakin positiivista tulee mieleen. Beta varmasti on jo negatiivisempi sana miehelle.
Taa on hyva pointti. Itse miellan alfan semmoiseksi vahan lipevaksi pukumieheksi, joka on myyntipuolella toissa ja on koko ajan aanessa. Mutta ehka nama tyypit vain luulevat olevansa alfoja.
Mutta jos alfa on itsevarma, luotettava ja tietaa mita haluaa, niin silloin olen seka itse alfa, etta myos mieheni on.
Ma olen jotenkin mieltanyt alfuuden sosiaalisuuteen, mun mies on aika hiljainen (alussa) porukassa (mina taas en ole).
No, onhan noita miehiä, jotka haluavat vanhempia naisia mm.kokemuksen vuoksi. Itse voisin ottaa vaikka 25 v:n ihan hyvin, olen hiukan päälle 30. Sepä riippuu paljon miehestä..mitä väliä iällä on nykyään? Onko pitkään aikaan ollut..ikä voi olla mitä vaan melkein sukupuolesta riippumatta ylös tai alaspäin. Tee ap mitä parhaimmaksi näet ja anna palaa jos tulee nuori ja vetreä rakastaja eteen.. itse olen tapaillut nyt n. 40 v. miehiä, viimeisin oli yli 35 ja valitettavasti paljon potenssiongelmia ja minäkun olisin halunnut että asiat toimivat sujuvasti ja saa vaan nautiskella miehen alapuolella pitkänkin aikaa..nuoremmat jaksavat ja haluavat ;). Se vaan noissa n. 40 v. miehissä on plussaa, että jos ovat olleet pitkissä suhteissa, tietävät miten nainen hoidellaan kunnolla loppuun ilman että joutuu pitämään kädestä kiinni ja näyttämään miten asiat tehdään. Tässäkin suhteessa olen hyvin laiska - nimittäin opettamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh-heh. Kelpaat kyllä, mutta et komealle, vaan epätoivoiselle nuorempien hyljeksimälle irtopanoksi. Milloin naiset tajuaa, ettei kauneinkaan 4-kymppinen vedä vertoja edes rumalle 2-kymppiselle?
Milloin kaltaisesi tajuaa, että ihmisiä on erilaisilla mieltymyksillä ja kaikki eivät viehäty ollenkaan parikymppisistä naisista vaan löytävät helpommin sopivan kumppanin vanhemmasta.
Fetissit on fetissejä, ja nekin johtuu vain siitä, ettei nuoremmat ole antaneet huomiota.
Ei ole välttämättä kyse fetissistä vaan siitä, että joku nuori mies kokee useammin henkistä yhteyttä vanhemman naisen kanssa kuin valtaosasta ikäisiään naisia, näinollen suuntaa katseensa hyvin säilyneisiin kauniisiin vanhempiin naisiin kuin kauniisiin parikymppisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh-heh. Kelpaat kyllä, mutta et komealle, vaan epätoivoiselle nuorempien hyljeksimälle irtopanoksi. Milloin naiset tajuaa, ettei kauneinkaan 4-kymppinen vedä vertoja edes rumalle 2-kymppiselle?
Milloin kaltaisesi tajuaa, että ihmisiä on erilaisilla mieltymyksillä ja kaikki eivät viehäty ollenkaan parikymppisistä naisista vaan löytävät helpommin sopivan kumppanin vanhemmasta.
Fetissit on fetissejä, ja nekin johtuu vain siitä, ettei nuoremmat ole antaneet huomiota.
Ei ole välttämättä kyse fetissistä vaan siitä, että joku nuori mies kokee useammin henkistä yhteyttä vanhemman naisen kanssa kuin valtaosasta ikäisiään naisia, näinollen suuntaa katseensa hyvin säilyneisiin kauniisiin vanhempiin naisiin kuin kauniisiin parikymppisiin.
Tama. Mun miehella on ollut mua ennen kaksi "vakavampaa" parisuhdetta ja molemmat olivat omanikaistensa kanssa. Han on nyt minulle sanonut, etta ekaa kertaa tuntuu "oikealta" parisuhteelta ilman mitaan kummia oikutteluja ja ihme tuuliviireilya. Etta tuntuu silta etta nyt ollaan loppuelama tassa suhteessa, mikaan ei arsyta ja kaikki sopii yhteen taydellisesti.
En tieda sitten johtuuko se ensisijaisesti iasta vai persoonasta. Luultavammin tietty molemmista. Me vaan sovitaan hyvin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Olen 42 v mies ja panen pääasiassa 25-30 v naisia
Melko tavanomaista.
Vierailija kirjoitti:
Sitä minä vähän pelkään että mies käyttäisi minua vain seksiin ja tulisi loppu sitten kun se löytää nuoremman ja kauniimman.
- ap
Pelkään samaa, mutta naisista.
M58 172/95
Vierailija kirjoitti:
No, onhan noita miehiä, jotka haluavat vanhempia naisia mm.kokemuksen vuoksi. Itse voisin ottaa vaikka 25 v:n ihan hyvin, olen hiukan päälle 30. Sepä riippuu paljon miehestä..mitä väliä iällä on nykyään? Onko pitkään aikaan ollut..ikä voi olla mitä vaan melkein sukupuolesta riippumatta ylös tai alaspäin. Tee ap mitä parhaimmaksi näet ja anna palaa jos tulee nuori ja vetreä rakastaja eteen.. itse olen tapaillut nyt n. 40 v. miehiä, viimeisin oli yli 35 ja valitettavasti paljon potenssiongelmia ja minäkun olisin halunnut että asiat toimivat sujuvasti ja saa vaan nautiskella miehen alapuolella pitkänkin aikaa..nuoremmat jaksavat ja haluavat ;). Se vaan noissa n. 40 v. miehissä on plussaa, että jos ovat olleet pitkissä suhteissa, tietävät miten nainen hoidellaan kunnolla loppuun ilman että joutuu pitämään kädestä kiinni ja näyttämään miten asiat tehdään. Tässäkin suhteessa olen hyvin laiska - nimittäin opettamisessa.
Eipä niitä kaikkia nuoriakaan tarvitse opettaa. Jotkut voi olla erittäin hyviä kammarin puolella vaikka määrällisesti naisia olisi ollut vähän.
Nykyinen miesystäväni on selkeästi paras petipuuhissa vaikka vasta päälle parikymppinen ja hänellä pari suhdetta takana. Lisäksi hyvänä puolena on se, että aina seisoo, pelkkä kujeileva katseeni saa housut pullottamaan. Nopeasta keulimisesta huolimatta pystyy pidättämään pitkäänkin halutessaan ja heti valmis uusintaan jos haluan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on niin harvoja komeita miehiä, että jopa kauniillakin on vaikeuksia kelvat heille. He nimittäin ovat kyllä niin täynnä itseään ja lähes järjestään pelimiehiä.
Mutta onneksi miehiä on olemassa miljardeja, joten ei tarvitse itkeä suomimiesten perään, vaan voi hakea sen oman komistuksen vaikka Intiasta, kuten Wilma. Kaikenlaista etnistä alkuperää löytyy ja monelle heistä kelpaa oikein hyvin varsinkin, jos on hyvin säilynyt, suomalainen nainen. Eikä heille ikä ole kuin numero. He ovat valmiita myös muuttamaan Suomeen, joten itse ei tarvitse lähteä edes asumaan sen takia ulkomaille.
Suomessako vähän miehiä jotka on tota wilman miestä paremman näköisiä? Ei nyt viddu suomimuijat...
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tama. Mun miehella on ollut mua ennen kaksi "vakavampaa" parisuhdetta ja molemmat olivat omanikaistensa kanssa. Han on nyt minulle sanonut, etta ekaa kertaa tuntuu "oikealta" parisuhteelta ilman mitaan kummia oikutteluja ja ihme tuuliviireilya. Etta tuntuu silta etta nyt ollaan loppuelama tassa suhteessa, mikaan ei arsyta ja kaikki sopii yhteen taydellisesti.
En tieda sitten johtuuko se ensisijaisesti iasta vai persoonasta. Luultavammin tietty molemmista. Me vaan sovitaan hyvin yhteen.
Minun miesystävällä kertomansa mukaan vastaavat kokemukset ja tykkää juurikin siitä, että en tee riitaa turhasta. Arki on tasaista ja mukavaa.
Meillä ikäeroa 13 vuotta, mies 22 ja minä 35.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun miesystävällä kertomansa mukaan vastaavat kokemukset ja tykkää juurikin siitä, että en tee riitaa turhasta. Arki on tasaista ja mukavaa.
Meillä ikäeroa 13 vuotta, mies 22 ja minä 35.
Meilla aika sama ikaero, mina taytin 44 maaliskuussa ja mies 30 viime vuoden joulukuussa. :)